Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
En Audi A3-at vennek (1.gen faceliftest), annak a beltere is korrekt. 1.9pdtdivel vagy a sima tdivel is jo, ha sokat mennel palyan, akkor 6gangos valtosat keress inkabb.
Szabad leirni, sot
MPowerPH
félisten
Az Audi -attol meg, hogy A3-, nem tul puccos egy ilyen hasznalatra? Megiscsak Audi, gondolom ha alkatreszt keresel hozza, akkor nem 3k egy lengokar pl., meg a lengescsillapito hozza stb... Egyebkent igen, palyan tenne meg a km -ek 90% -at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
sharp4
őstag
Seat Ibiza 1.9 SDI, vagy 1.4 PDTDI
Magyarország legnagyobb Xiaomi közössége:https://www.facebook.com/groups/622368221279940/?ref=share Apple Iphone 13 Pro & Ipad Air 5
student
őstag
2004-es xsara picasso benyós 1.6 96le mennyire problémás gép?
molnarpeter
nagyúr
Ugyanannyi fenntartani az első gen A3-at, mint egy Golf 4-et vagy Octavia 1-et, illetve tudtommal volt mind TDI+automata (még ha ritka is). A hagyományos 4 fokozatú automata elég necces pályára, a 6-os kézi le szokik kotlani, én egy hosszú 5-ösre szavaznék vagy esetleg a rendes tiptronic, mert hát drága a kettőstömegű is stb
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Kiszerettél a bmw-ből hát hogy lehet ez?
rbalint88
addikt
Ahogy molnarpeter is irta, golf4 technika, rgo nem draga a fenntartasa. Csak ertelmes darabot talalni nem lesz annyira egyszeru.
Integrale
veterán
Lehet nicket módosítani.
"Bad reklám is reklám too"
Doki16
addikt
Hogy lehet abba beleszeretni?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MPowerPH
félisten
Hidd el, bele lehet... Azert jo volt az F10 a seggem alatt, hianyzik meg igy is.
Nem a markabol abrandultam ki, hanem par embertol, aki hasznalja. Eleg volt abbol a par gy*kerbol is a BMW topikban, nem jarok mar oda. Jottek a Suzuki motoros csettego, fapados sz@rjaikkal, amit par honapja vettek, es osztottak az eszt. Es amikor en sok ev es sok km hasznalat utan le mertem irni, hogy ez rossz, az rossz, szegyen stb, akkor nem tetszett nekik. En nem ajanlom senkinek, hogy BMW -t vegyen, ez teny. Ha van penze ra, akkor viszont hajra, mert mas, mint akar egy kozepkatos VW vagy Ford. De meg kell fizetni a jot.
De most is BMW -m van.... Megleptem. Sokat nem fogom hasznalni, nem is arra valo, igy megerte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tboldi
nagyúr
De még mindig nem tudjuk, hogy pontosan milyen BMW.
S1000RR?
[ Szerkesztve ]
Mersant_le
csendes tag
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Mert abból nem volt tekerős ablakos olcsó full fapad verzió amire a magyar ugrik + elriasztotta az embereket a „nagy" motor és a fejben hozzá párosított magasabb fogyasztás. Pedig gyakorlatilag ugyanannyit fogyaszt a kétliteres mint egy fapados 1.4 8v ráadásul annak nem kell kitaposni a szemét, hogy menjen. [link] vs. [link].
MPowerPH
félisten
Nehez normalisat talalni, tisztaban vagyok vele. Igazabol ezeket mar olcson rendbe lehet hozni, ha jo a motor, es nincs szetrohadva. Nekem az is eleg, ha kihuz par evet ugy, hogy nem romlik el Nem tudom, hogy itt a motorban mi az, ami beadhatja a kulcsot. Turbo mennyibe kerulhet?
Don't Tread On Me
_adaml21_
őstag
Mondmár el, hogy mit vettél, ne szopass már minket itt tovább
molnarpeter
nagyúr
Első sárvédő, küszöb eleje, csomagtérajtó legyen jó, akkor nem lesz rozsda, galvanizált az egész. Első dobbetétet ki kell kapni, úgy meg tudod nézni, pár csavart elég hátul kitekerni és félrehajtani a műanyagot. Felül van egy szivacs, azt kukába, és évente egyszer legalább kimosni kb ott a küszöb elején (szintén burkolat bontásával), és viszlát rohadás Hátsó híd festése nem túl tartós, azt szokta még támadni a korrózió. Adagolóssal kuplung, turbó nagyjából a nagy tételek, meg pár apróság (fűtőmotor, klíma csappantyúk, stb ami olcsó, de nyűg).
Primary92
senior tag
Kezdtem beleszeretni a 2013 utáni 308 SW-kbe, amikor ma észlelem, hogy alapvető dolgokat is csak simogatással lehet állítani. Mi van helyette?
Idén tervezünk autót venni előreláthatólag 3M körül.
Egy 1.9TDI Octavia Laurin&Klement kombit cserélnénk le. Szóval egy jól felszerelt, korrekt csomagtérrel rendelkező kocsit keresünk. Eddig évente 25000 km-t tettünk meg vele, egy két szaladgálást leszámítva nem araszolunk kis távokat városban, 20 km feletti utak a jellemzőek országúton, autópályán.
Az autóval hosszabb távra tervezünk, min. 4-5 évre, relatíve fiatal, keveset futott, nem túl drágán fenntartható autót szeretnénk.
Szeretünk csak random útnak indulni, teljesen irracionális módon, csak a vezetés és az utazás örökbe miatt, de azt jelenleg nem engedhetjük meg magunknak, hogy erre is tartsunk egy autót. A 110 lovas Octaviat is szerettem vezetni, de a Focus II 1.6 Ti-vct is élvezhető volt, ha pörgettem. Örülnék, ha rendelkezne a levegőt boldogsággá alakító alkatrésszel. A Ford nem indult elég jól, a Skoda meg hamar elfogyott. Szerintem 140-150 lóerő kellő szélességű mosolyt csalna az arcomra.
Tudom, hogy ennyiből nem lehet mindent, de azért biztos vannak típusok, amik jobban megfelelnek az elvárásoknak.
Ebben kategóriában létezik már ez az android tükrözős móka?
Msant_le: nem ez volt az, amivel egyszer találkoztam, de hasznos. Köszi!
AMD Power
titán
En szerettem. Sokat mentem vele. Nezegette. 1.4 Clio II is. 700e korul vannak mar ertelmesek belole.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Doki16
addikt
Nyugi, no offense. Én csak hülyéskedtem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MPowerPH
félisten
Pfu, akkor korulnezek a piacon. Sok penzt nem szannek ra, ez biztos. Tehat bagobol akarok autot talalni. Lista legalso reszerol kinezek valamit. Csak akkor melyik az a motor? Van belole 90, 100, es 110 loeros is. Nekem ez semmit nem mond.
_adaml21_: Privatban meg talan megirom, itt nem. BMW -s 'kollegak' a szomszed topikbol idelatnak. Egyebkent lesz egyszer talalkozo, es eljutok, akkor ugyis azzal megyek, ha nem robban le az odauton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
molnarpeter
nagyúr
64/68 ló a szívó (abszolút low-cost, egytömegű kuplung, nincs turbó), 90-110 lovas a turbós adagolós motorok, van fix és VGT is, motorkód függvénye. 100-105-115-131-150 lovas motorok PD-sek, igazából az sem roller feltétlenül, de hát a semminél a valami az több, kanyec. Ha a menetdinamika hiánya nem zavar, SDI 5-5,5 literrel kimegy a világból, de az nem volt mindenben (A3 pl nem kapott, G4 Variant meg de).
MPowerPH
félisten
Az 5 alatt maradjon inkabb.
Ez a Passat pl.? Tiptronic. Persze ez PD, azoktol felek kicsit.
Koszi az infot, igy mar tudom hova pakolni a motorokat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
rbalint88
addikt
apósnak van A4 B6 1.9pdtdi 131 lovas kombinát, Erdélyt 5-6 között szokta megjárni attól függően, hogy mennyire van megdurrantva csomagokkal. és ő országúton is inkább pályatempót megy, mint 90-et...egyébként a B6-ot is tudom javasolni, csak hát abból is értelmeset venni... a 300ezer km-eseket hirdetik megkíméltként
ja és tempomat legyen benne, mert utólag berakatni relatíve drága.
BMW001: én nagyon szerettem mindkét ilyen Passatomat, de mára nagyon meg vannak zörgősödve, már 8-12 évesen is eléggé cicergett a beltere...
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Ezeknek a futóműve (B5-5.5 Passat és B5-6 A4) pénzbe kerül, elöl sok lengőkaros történet, Golf padlólemez primitívebb cucc elöl, ott kb egy 3000 Ft-os szilenttel meg lehet úszni a dolgokat Automatával bőven meglesz 5 szerintem (6-7 talán reálisabb), itt a kézi SDI kombiban, pályán és futóval is járva 5,5 éves átlag volt múltkor, ha keveset használom (minimális Bp/pálya, és csak 100 alatt megy, de futó előfordul), akkor 5,2 jött ki. Spritmonitoron van sok 1.9 user, szvsz reálisak az adatok. 90 lovas TDI talán a legjobb fogyira, mert hosszabb a váltó rajtuk.
MPowerPH
félisten
Okes, akkor ezeket dobtam. Akkor marad a Golf, Octavia, A3, es a Leon?
Don't Tread On Me
Elektrosokk
addikt
Mit vettél? Írok!
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
8th
addikt
+
1.9 PDTDI 75hp BSU
1.9 PDTDI 90hp három féle verzióban BRU, BXF, BXJ
Volt ott minden mint a búcsúban elég eligazodni rajtuk.
molnarpeter
nagyúr
Ha import is játszik, Bora jó vétel lehet még. Toledo is volt ezen a platformon.
8th: bezzeg az adagolósok, még ebből a szempontból is egyszerűbb... (tudom tudom, ott is sok a motorkód, csak kevésbé látványos )
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
207CC-vel van valakinek tapasztalata? Mennyire elromlós fajta, tetőmechanika mennyire kényes pont, illetve motorokról mit lehet tudni? Sima 1.6 benya megbízható?
Run&Ride
Coccolino_O
őstag
Helló!
Ford Fiesta Mk6-nál melyik évjárattól érdemes nézelődni, és mire kell figyelni vásárlás esetén? 1.4 v. 1.6 motort ajánlanátok? Igazából vegyes használatra kellene, szóval lenne városi és országút valamint autópályán használva is.
Köszönöm.
nesa
veterán
110 lovas1.2 puretech motorrol van valakinek tapasztalata, hogy alakul a fogyasztása (5-7 személyes berlingoba)?
Gombinyó
őstag
Tudnátok nekem ajánlani néhány tipust 1m körül?
Pályázni kellene, napi 150-180km-re, tehát évente olyan 50ezer kilómétert raknék bele. Olyan autó kellene ami nem akar szétesni normál pályatempónál. Többet nem nagyon szánnék rá, hogy ne sajnáljam ha 2 év múlva az árokba kell löknöm Fogyasztás érzékeny a dolog, jó lenne havonta 100e ft alatt maradni a tankolással. A kor és a futás miatt olyan autó kellene amihez sokan értenek és nincs aranyárban az alkatrész.
Mellette maradna egy új Clio backupnak meg a városba szaladgálni, így nem abba pörögne a km és 5 évig garis maradna.
sasa134
addikt
Mercedes E200 4matic és E200d Limited Edition modellek a mercedes.hu oldalán, 12M Ft. Ha valaki markát épp égeti 12 guriga ..
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
Gergőke88
addikt
Focus 2 1.6 tdci (sztem a 90le változtatot).
Gombinyó
őstag
Volt egy évig, alapvetően szerettem és motorikusan gondom se volt vele. Viszont ebből a keretből jó állapotú nem nagyon lenne sztem. Meg pályára kevésnek éreztem az 5-ös váltóval. 130 körül már 3000-et pörgött dízel létére.
freeknight
őstag
Én ilyen felhasználásra csakis új autóban gondolkodnék. Lehet egy motor bármennyire agyonüthetetlen, meg a pálya wellness a kocsinak stb, de ekkora futásteljesítmény mellett fog állni szervizben, sokat. Ilyenre jobb a garis új autó, ahol szerviz idejére kapsz csereautót is, meg az mégis csak 0 km-es.
Gondolom ha megéri neked közel 200 km-re bejárni dolgozni, nem kereshetsz rosszul, vagy esetleg ha vállalkozásba nyomod vissza tudod igényelni az áfát, kedvezőbb lízingkonstrukciók stb. Lehet, ha a szervizköltséget is beleszámolod, olcsóbban kijönnél egy új kocsival, mint egy 200k km-t futottal, amibe te is belehajtasz még egy százast rövid időn belül.
Ez csak ötletelés persze.
Vagy esetleg ha alkalmazott vagy, céges kocsi nem játszik? Én ha ilyen távra járnék dolgozni, biztosan kérnék.
hobizoli
nagyúr
ez vmi uzeletkotoi melo?
mert, ha fix hely, en lehet inkabb odakoltoznek, mint ezert vegyek ÉN autot, ha mar a ceg nem ad, meg vezessek napi 2.5-3 orakat
több drón kell ;P
Gombinyó
őstag
Nem akarok eladni semmit
A jelenlegi helyemen már nem látom az új kihívásokat, ezért lépnék, lehetőség pedig inkább BP-n van.
Asszonyka viszont jól elvan a mostani helyén, nem szivesen rángatnám el onnan.
Igazatok van, első körben megpróbálok olyan céget keresni, ahol juttatás lehet a céges autó.
hobizoli
nagyúr
OK
vonat nem jatszik?
több drón kell ;P
Bazsee71
őstag
A MÁV-ot csak a Magyar Posta képes alulmúlni.
hobizoli
nagyúr
hat nemtom, de nekem van ismerosom, aki Velencei tonak lakik es onnan jar be Budafokra vonattal
es van autoja mellette
több drón kell ;P
Bazsee71
őstag
Évekig vonatoztam, kiábrándító számomra. Sokszor kényelmesebb lenne, mert tudnék 2 órát dolgozni vezetés helyett, illetve úgyis a P+R-ben szoktam letenni az autót.
Várom már az önvezető autók fénykorát.
Csabroncka
addikt
A székesfehérvári vonalon pedig, nem is elkeserítő a helyzet! Van pár olyan vonal ahol a vonat még mindig gyorsabb (pl Budapest - Békéscsaba vonal), aki ismeri a 4-es utat, inkább tényleg vonattal megy .
Idén vettünk autót, addig vonatoztunk, gyerekekkel is. Szerintem az utóbbi 10 évben látványos a javulás a MÁV-nál, persze más kérdés, hogy a kőkorszakot fejlesztik!
A magyar posta - hát nem tudom, szerintem ott rosszabb a helyzet
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
feco6512
tag
Sziaztok a ww 2.0CrTDI mi a véleménytek vállalható ez a motor vagy ez nem jó?
Doki16
addikt
Ha vigyáztak rá akkor jó. Nem szereti a sok várost. Azzal idővel ki lehet nyírni.
Hosszabb utakra kiváló.
Melyik verzióra gondolsz amúgy, mert elég sok van belőle.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
mi az a "ww"?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
SzlobiG
félisten
Alapesetben egy nagyon jó motor, de érvényes arra is amit Doki írt.
feco6512
tag
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_variant_2_0_cr_tdi_comfortline_bmt_nagynavi-tolatokamera-tempomat-14103212
[ Szerkesztve ]
feco6512
tag
Bocs csak telefonról tudtam küldeni🥴