Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Core2duo6600
veterán
Nyilván erre is, ez így igaz.
Feltételezem, hogy egy vásásrlás elötti ellenörzésnél egy szervízben ez azért kiderül, illene kiderülnie.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Core2duo6600
veterán
Hát igen, az az árral komoly baj van, ez így igaz.
Újkori árával is, ebben valamennyire a Leaf talán a legelérhetöbb, ill. használtan is abból van a legtöbb.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Qru
MODERÁTOR
Sajnos erről nem szólt a cikk de nagyon tanulságos eset az biztos.
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
A magyar átlagfizetéshez képest van baj az árral. Svájci kollégám pont két hete ebédkor kérdezte, hogy miért nem veszek elektromos autót? Nagy nehezen megértette, hogy így hiába keresek többet az átlagnál, de egyszerűen nem realitás itthon egy új használható elektromos autó megvétele, ellenben ő a kinti fizetéséből floridai nyaralót vett.
fecaga21
aktív tag
Hát még a Mazdákkal szemezgetek.
MunezXBK
nagyúr
Egyre jobb lesz. 👍
molnarpeter
nagyúr
Vennék valami ilyesmit, marad szervizre&áírásra, és van az elején négy karika, nem rohad, keveset eszik, már van benne ESP, stb stb.
gzbotii
veterán
Ugyan ilyet linkteltem, ha 1 millióból kellene napi 50km-re ingázós.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
fecus
őstag
Milyen autót keressek az alábbi feltételekkel:
5 személyes, 5 ajtó, 400+ liter csomagtartó.
Hétvégi használat + évi 5-6 kiruccanás messzebbre, 5-8000km/év
Tolatóradar ill. kamera, tempomat, légzsákok, Bluetooth kihangosító
Keret: 2,5-3 millió összesen.
Megbízható.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Kompakt kombi, valami ~1.4-es turbóbenzin motorral (Astra, Golf, Octavia, Leon és társaik). Ha nincs benne Bluetooth, az utólag is megoldható max. 40 e. Ft-ból; de talán van élet anélkül is hétvégén.
fecus
őstag
Igen ezt sejtettem, csak egy kicsit pontosítani kellene! Most is van valamilyen turbós 1.6-os csak éppen THP.
Valami annál megbízhatóbb kellene.
Van élet a Bluetooth nélkül, de nem azért cserélnék, hogy ugyanilyenem legyen.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
Astra K / Golf 7 / Octavia 3 / Leon 2014-től kombiban; az Octavia lehet normál 5 ajtós is. Mindegyik 1.4 turbóval.
+ Bluetoothszal és tolatókamerával / radarral. Reméljük, ez a kitétel nem szűkíti le nagyon a választékot 3 millióig.
Ha korábbi generációt választasz, akkor biztosan belefér a keretbe, ugyanakkor:
- VW Csoport 1.4 TSI motorjai nyűgösebbek lesznek (láncos vezérlés),
- az Astra lomhább és szomjasabb lesz (nagyobb önsúly), a motorja talán megbízhatóbb a újabb generációénál.
Zozzz2000
tag
Ezeket a feltételeket mintha én irtam volna, pont ilyet keresek én is .
Juttotál már valamire? Nekem a sedan J astra 1.4T jött be de sajnos az nem 5 ajtós .
fecus
őstag
Messze van az még...
A mostani Peugeot lánccserés. Utána tudom eladni. Akkor tudom mennyi pénzem marad.
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
diegho
nagyúr
Nem lesz nehéz választani, konkrétan 0db autó van az általad ajánlottakból itthon ezen az áron!
Ha kiveszem a tolatókamerát, csak a radart rakom be és beállítok egy reális 200k km-es limitet, akkor szintén 0 találat!
Ha kiveszem a radart is, akkor viszont már 3db Octavia-t is bedob a kereső, abból már nem lesz nehéz választani.
[ Szerkesztve ]
soldi3r
veterán
i30 CW?
E30 (oo=[][]=oo)
Ez cumi; emlékeim szerint ~ 65-70 ezer Ft felárat fizettem a Golf 7 tolatókamerájáért. Ennyiért kár kispórolni.
A Bluetoothért nem kellett fizetni.
Ugyanitt parkradaros, Bluetoothos, benzines Golf 7 eladó. 5,8 M. (csak poén, nem eladó jelenleg )
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
G5-be beszámolom.
Ma megdurrogtattam, kb. 2 hét után. 😍
diegho
nagyúr
Ha nem kell radar se, akkor 1db golf7 van 3m-ig, egy közel 300k-t futott. K astra 3m alatt egy sincs. Leon dettó.
vzsryl
nagyúr
Kéne újra valami kis, finom GVV, aztán megint sz@ré'-hugyé' lehet venni pár éves, jó állapotú verdákat.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
fecaga21
aktív tag
ElvÚgy gondoltam a Mazda is jó japán autó, de most olvasgatom, hogy szeret szétrohadni.
A linkelt Audi bőven jó, hasonlóra gondoltam....
MunezXBK
nagyúr
Végre, meg is van a helyes irány. 👍
Egy ilyesmi mennyire esne távol az elvárásaidtól? Olcsón karbantartható és van minden bontóban hozzá alkatrész.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
fecaga21
aktív tag
Elhiszem, hogy ilyen áron Audiban másra ne számítsak, köszi a linkelést, de nagyon nem tartom okos ötletnek venni egy kb 20 éves autót, azért köszi.
Ha a rozsda nem keseríti meg az életed az 1.9pd motor pici odafigyeléssel elnyűhetetlen. Szemben az újabb motorokkal. Különösen a dízel újabb motorokkal szemben.
Az általad nézett C6 szériából volt (meg C5-ből is de ugye az mindenképpen kizárt akkor a kora miatt) egy 2007-s dízel 3.0 allroadom. Az 1,5 év alatt egy azaz egy darab féklámpa kapcsolót kért nem tervezetten 6500Ft értékben. tervezettben éves szinten elment rá olyan 400k huf. (olaj, szilent, meg ilyen kopó dolgok) És én anno 4 millióért vettem 7 évesen 2014ben. Ez az osztály sajnos ilyen.
De Te látod
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Mondeo mk4.5 2.0 TDCI van ennyiért szép és jó, ha hosszú távokra mész vele, ahogy írod, dízel gondok miatt nem aggódnék, csak az értékvesztés lesz drága rajta.
gzbotii: ami jó, az jó
[ Szerkesztve ]
Tothgera30
Ármester
Véleményt kérnék, mennyire észszerű döntés 10+ évre megvásárolni egy fiatal párnak egy ilyen Auris-t? Városi közlekedés, két hetente hosszabb utazás a perspektíva.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Mágus2
Közösségépítő
Az attól függ, mennyi gyerek van tervbe. Két gyerekhez már kicsi lesz.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Ez a hirdetés tele van hülyeségekkel. Egy csomó minden nincs benne ami fel van sorolva felszereltségnek.
Amúgy a kocsi nagyon jó de inkább kombiba ajánlom. Az 5 ajtós két embernek elég max.
Városba ezeknél jelenleg nincs jobb választás. (kivéve a tisztán elektromos) Hosszú utakra is kiváló, mert csendes és kényelmes. 10 évig hosszabbítható a hibrid garancia ami egyben assistance is. Ez mindössze évi 4800 ft. Nehéz ezeknél az 1.8 HSD motoroknál megbízhatóbbat találni. Egy nagyon kiforrott konstrukció. Gond nélkül elmennek fél millió kilométert is akár.
A konkrét linkelt példányt mondjuk nem venném meg. Ez egy valódi executive eleje tényleg ledes fényszórókkal. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Közeljövőben úgy néz ki autót kell vennem, mert a jelenlegi Lacettinek menni kell. Van reális esély arra, hogy 1m körül kifogok egy megbízható autót? 2 gyerekkel kell beferni, inkább 5 ajtós vagy kombi kell. 2005-ös a Lacetti, ennél öregebbet nem szeretnék. Klimán abs-en kívül más extra nem erdekel, évente kb 25.000 km megy bele pályán (70%) es országúton (25%). E12 kombira gondoltam.
bajnokpityu
félisten
Egyetértek molnarpeterrel, 150-200ekm között egy trend mk4. 5 mondeo jó lenne,barmelyik diesel lel. 2m alatt vannak már a jók is. Hiába jó kocsi, hiaba magas a használati értéke, évi 500at bukik az ára, kb. Túl sok van belőle.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Bazsee71
őstag
Kedves Focus (2019), Ceed (2019), Astra K tulajok! Megtennétek, hogy pár mondatban megosztjátok tapasztalataitokat az autó komfortjával kapcsolatban? Első sorban az érdekelne, hogy hosszabb távon (3-400 km) mennyire kényelmesek az ülések, illetve pályatempónál mennyire zajos/fárasztó az utastér.
Vezetési élményről, motorteljesítményekről sokat olvasni, illetve azt tesztvezetésen fel is tudom mérni, de a kérdéses részek ott sajnos nem derülnek ki. A Ceed-del szimpatizálok (összhatás igényes, 7 év garancia), viszont a leírások alapján magasan a Focusé a legcsendesebb utastér, az egyik legjobb futómű, de azért ez önmagában nem lehet döntő tényező (na meg az 1.5 is 3 hengeres...).
Alapvetően kombiban gondolkodom, korábban még képben volt a Mégane is, de ültem egyben, és a recsegő-ropogú műanyagot egy szinte új autónak nem tudom elnézni. Egyelőre az Octavia is versenyben van, de szerencsére az van ismerősi körben.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
Az Octavia ezek közül a legöregebb, az Astra is már 3 éves technika.
Nekünk 2 db K kombi van a családban 1.4t (150le).
Alapvetően meg vagyunk vele elégedve, jól fogyaszt az automata is (szinte csak BP. és 8l körül az átlaga).
Az új focussal, ceedel egyelőre nincs tapasztalatom
Ne bosszancsá' má'...
Most rászűrtem 3,3 millióig a 2014. utáni benzines VAG kompaktokra: 28 db eladó autó, van köztük pár db 1.2-es is, a tolatókamerával, bluetoothszal nem foglalkoztam.
Ugyanezen feltételek mellett, 11 db benzinturbós Astra: [link], igaz, egy K sincs köztük, mind J.
[ Szerkesztve ]
Tothgera30
Ármester
Maximum egy, bár annyi a kombi vonzata hogy kerékpárt is szoktam szállítani. Tehát lehet érdemesebb lenne eleve azt keresni.
#173829 Doki16: Így átnyálazva tényleg nem kóser a dolog. Elsősorban tisztán elektromos lenne a cél, de ami tetszik (pl.: E-Golf) még brutálisan drága. De egyre inkább én is kombi felé húzok, már csak a sporteszközök szállítása vagy kirándulások miatt is. Viszont városban ez lehet hátrány, mivel nehezebb vele parkolni.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
diegho
nagyúr
2,5-3M-ig keresett a kérdező összesen, tehát átírással, első szervizzel együtt. Ez akárhogy is nézem 2,7M vételár, ha van olyan jó állapotú autó, amit 3,3-ról 2,7-re le tudsz alkudni, akkor ezentúl veled járok autót venni!
Nekem ebből az jön le, hogy 3 M van a gépre. Sajnos én sem tudok 20%-ot alkudni kurrens használtautóból.
Ez az első szerviz itt annyira túl van misztifikálva...
Jelenleg max 5 éves, benzines, benzines, normális állapotú autókról van szó; ha nagy a para és nincs vezetett szervizkönyv (ennyi idősen nem vennék szervizkönyv nélküli autót, mert ott 99%, hogy sumákolás van) akkor lecseréli az olajat 20-25 ezerből (4 liter minőségi cucc 10 K, minőségi olajszűrő 3-4 K, légszűrő szintén + munkadíj).
De OK, értem, ha 2,5 milliós autó kell a fórumtársnak, annyiból momentán nem kap frankó 3-as Octaviat benzinmotorral.
* Egy hete csorgattam a nyálam egy 26 éves autóra, ami az elmúlt 7 évben összesen 5 ezer km-t futott és 13 éves gumik voltak rajta.
Erre valóban el kellett volna költeni 250-300 ezer Ft-ot "első szerviz" gyanánt, mert ott kb. minden cserés, hogy nyugodtan használhassam: gumik, vezérlés, ékszíj, összes folyadék, fékek, stb. De 26 éves.
diegho
nagyúr
Ha 3M-ig nézed a kínálatot, ott már azért vannak 150k és felette futott autók. Simán lehet, hogy hosszbordás szíj, vagy vezérlés, gumik, fékek, stab pálca stb apróságok már cserések. Hogy konkrét legyek a céges octáviák pont 4 és 5 évesek, mindegyiken idén kell gumit cserélni, egyiken a klímával volt gond, másikon a DSG-nél volt valami kábel, fékek is lassan aktuálisak, pedig a legtöbbet futott is csak 110k-nál tart.
Drizzt
nagyúr
Hejjhó! Hybridek érdekelnének, elsősorban károsanyag kibocsátást szeretném csökkenteni. De jó lenne, ha nem lenne túl hangos az autó, megbízható lenne. Lehet újonnan, vagy max. 4 évesen. A Toyotákat, meg a Lexusokat és a Hyundai Ioniqt már nagyjából megismertem. De mik vannak még amiről esetleg nem is tudok, de érdemes lenne, hogy felmerüljön. PL.: a mai napig nem is hallottam róla, hogy van Hybrid Mondeo. Pedig ez is ígéretesnek tűnik. Miket érdemes nézni még. Fogyasztást szeretném, ha 6L fölött nem nagyon járna soha.
I am having fun staying poor.
molnarpeter
nagyúr
A Toyota HSD szvsz a leginkább kiforrott, én azok közül választanék - Lexus ugyanaz, Mondeoban is ilyen van. Fogyasztást nézd meg spritmonitoron
diegho
nagyúr
freeknight
őstag
A te cipődben jártam én is pár hónapja, sajnos arra jutottam, hogy 1 millióból nem tudsz feljebb lépni a Lacettitől. G astra kisebb, vag vonalon ennyiért jóval idősebb autók vannak.
Talán esetleg ha egy h astrát meg tudsz fogni, de az ott a kínálat alja, szóval nehéz lesz jót találni. Illetve még ott is kisebb a beltér - lacetti ugye vectra alváz és kb annak felel meg a mérete.
C vectra lenne kb ugyanott, de azok is drágábban vannak és isősebb példányok.
Szóval én arra jutottam, nem éri meg a csere, 2 milliós keretből majd visszatérek rá. Persze ha már a végét járja a kocsi és váltanod kell, az más kérdés
Doki16
addikt
Jelenleg a Toyota-n kívül nem igazán létezik értelmes hibrid ami ennyire kiforrott és megbízható.
A Honda még említésre méltó. Most kezdi el csinálni az első értelmes hibridjeit. [link]
Ha esetleg egy Auris HSD mellett döntenél, akkor azzal nagyon nehéz megetetni 6L felett. Én télen végig 2x4km-el nyúztam de akkor is megállt valós 5,5 körül. Amikor nagyon hideg időben autópályáztam sokat akkor volt 5.96. [link] Most a melegebb időben már inkább 4.4 felé megy.
Ez egy mai átlagfogyasztás. [kép] Asszony tanulgatja a vezetést ami abból áll, hogy gyök kettővel megáll-elindul vagy százszor. Plusz még én autóztam körbe a várost jó kis szintemelkedésekkel. Ennyire jól fogyaszt ez a városban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
fecus
őstag
Köszi. Találtam ami beférne a keretbe és a kilométer is 100k alatt maradna.
Ha megbízható az i30, lehet ilyen kellene ha elmegy a Peugeot.
[ Szerkesztve ]
"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
theooracy
aktív tag
Üdv. Két típusú új autó közül kellene választani, mégpedig az egyik a Kia Sportage Silver Safety 1.6 GDI, a másik pedig a Honda HR-V Elegance 1.5 manuális váltós. Mindkettő sima szívó motoros. Az a gond, hogy mindkettő tetszik és nagyon nehéz a választás. Egy árban vannak nagyjából. Szerintetek melyik lenne a jobb választás?
Szia!
Amelyikre szívesebben nézel vissza a parkolóban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
theooracy
aktív tag
Na hát, ez az! Én mindkettőre szívesen néznék vissza, de nem vehetem meg mindegyiket....
Disclaimer: Egyik autót se ismerem.
Ha a Honda nem kisebb a másiknál, akkor azt választanám, mert mégiscsak egy Honda.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya