Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
eami
addikt
& (#173748) MunezXBK: igen....
zoo8800
veterán
Lehet, nekem 120 rémlik, mint ajánlott sebesség
rip and tear, until it is done
Lefty
addikt
Sziasztok!
Kineztem Nyiregyen egy 1.6-os benzines 2011-es Focust. [link]
Rendszamot elkertem, egybol adtak, nemetbol behozott de vegig vezetett szervizkonyvvel. Kicsit aggodom amiatt, hogy nem magyar, igazabol csak a velemenyetekre vagyok kivancsi, hogy mennyire para ez alapvetoen.
Lenyeg a lenyeg, hogy ugy megyek megnezni, hogy foglaltam Ford szakszervizbe idopontot es megyunk atnezetni a tulajjal egyutt, ebbe is egybol belementek. Ennel tobbet en nem nagyon tudok tenni, itt tudnak a legjobban utananezni. Ha azt mondjak, hogy rendben van, szerintetek van mitol tartanom?
gzbotii
veterán
Akkor összegezve: Németországba az autópályák egyes szakaszán nincs sebességkorlátozás. Legálisan mehetsz 183km/h.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Tothgera30
Ármester
Alaposan nézd át, dokumentációt, és fényezést is (küszöbök, ívek, sárvédők, ajtók, motorháztető, csomagtérajtó, tető), nekem a 2011-es autó, és a 70 ezer km nem áll össze. Aki ilyet vesz, évi 15 ezer km-t (szerintem) legalább megtesz vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
eami
addikt
így van
szóval lehet oda menni száguldozni, itthon viszont tessék betartani
na de ennyi, többet nem érdemel (itt), mert mégiscsak off.
[ Szerkesztve ]
(#173757) pècsimunkás válasza Tothgera30 (#173755) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Nem feltétlenül . Ez egy alap autó . Nincs automata klíma , könyöktámasz , talán még bőrkormány sincs . A motor is alap motor .
Kollégám most cserélte le a 7 éves Fiestáját egy Ecosportra . 15009 km volt a Fiestában !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
MunezXBK
nagyúr
130 felett. Én is így tudom, de konkrétan senki nem erősítette meg hivatalosan.
AMD Power
titán
Csak nekem tűnnek drágának a Suzuki SX4?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Laraxior
titán
130-200 kozott tied a baleset felelossegenek a 30%-a, 200 felett viszont 100%-ban tied a felelosseg.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
HKorn
addikt
Suzukik szerintem alapból jól tartják az árukat a használtpiacon. Ez részben a megbízhatóságuk miatt van, meg a várható alacsony fenntartási költségek miatt.
[ Szerkesztve ]
Run&Ride
szabonagyur
félisten
Mihez kepest? Jol birja az eveket, es sokaig gyartottak tamogatas is megvan hozza alkatresz oldalrol is.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
fecaga21
aktív tag
Audi A6 Avant 2.0 T FSI-ről vélemények? 2006-os
molnarpeter
nagyúr
Mennyit vagy hajlandó rálocsolni vételáron felül?
fecaga21
aktív tag
Olyan 1.4 misim van mindenre , nem versenyautó kell, de azért igényes kocsi legyen.Lehetőleg benzines, a dízeleknek drága a szervizelésük, meg az alkatrészük ugye?Jobban megéri benzinest venni gondolom.
[ Szerkesztve ]
A kérdés nem az volt h megvételre mennyit szánsz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
OPiiPO
addikt
13 éves A6-nál (mindegy milyen motorral) különösen jogos a kérdésed
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
diegho
nagyúr
Ha nem gond, hogy évente 1-1,5 milliót rá kell költeni, néha többet, akkor egy teljesen jó autó.
Richard!
addikt
1 milla még legyen zsebben, biztos ami biztos.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Naaa azért a lófasznak is legyen már vége Lehet hogy az első évben kér nagyobb tételt,de hogy minden évben...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
+ csillió.
fecaga21
aktív tag
annyira kerülendő?
OPiiPO
addikt
nyilván lesznek időszakok, kb. a 14-15év körül, amikor megáll majd félmillából is az életben tartása (gumik nélkül)
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
bajnokpityu
félisten
havonta?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
OPiiPO
addikt
akár
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Ja oké , mindig elfelejtem h rajtam kívül itt mindenki IS öreg luxustr tart fenn
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
OPiiPO
addikt
jóvanna
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
vzsryl
nagyúr
Nem értek az adott A6-os típushoz, és benne lévő motorhoz, de nem hallottam eddig rémtörténeteket róla, szóval ha a fontosabb alkotóelemeket rendbe teszi az ember, akkor szvsz. nem kell folyamatosan sokat költeni rá. Értelemszerűen a kopóalkatrészek sokkal drágábbak hozzá, mint egy Suzukihoz, de aki ilyen autót akar venni, az fizesse ezt ki, és kussoljon! Kényelem, luxus = nagyobb költségek. Egy Rolexet megvenni sem olcsó, aztán szervizelni is 5-10x annyiba kerül, mint egy Seiko 5-öt, ez ilyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
fecaga21
aktív tag
Vagy egy jó Volvo, azokról is jókat hallani megbízhatóság szempontjából.
MunezXBK
nagyúr
Azt is drága szervizelni.
ilyenkor mindig eszmbe jut a 7-es bmws srác, aki rávágta hogy 2 ezerért vett bontott fékbetétet
cryptot minden termékemért elfogadom
Attól mert bontott valami nem jelenti hogy elhasznált v h szar. Csak jelzem h a PoHu is szokott ajánlatot adni pl bontott kompresszorra meg adagolóra meg mindenre is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Csatlakozom, s továbbá hozzátenném, egyenesen pazarló és csúnyán környezetszennyező némelyik alkatrész idő előtti selejtezése. Nyilván a szolgáltatási díjak sokszor kiejtik az opciót, vidéken olcsó szerelővel egész széleskörűen van realitása a bontott/felújított cuccoknak. Egy féktárcsát szépen be tudnak olvasztani, de sok a veszélyes hulladék, akkor már kopjon elrendesen, stb.
fecaga21
aktív tag
Mit akartál amúgy ajánlani olyan 1.4-1.5 misi-ig?
rbalint88
addikt
hát ha prémium kell, akkor állandó anyagi forrást és sok kitartást.
1,5M akár egy év alatt is rá tud menni az autóra. ekkora összeghez nem is kell nagy drámákra gondolni, időszakos karbantartások plusz a kopó-fogyó cseréje mellé esetleg beugrik még valami, simán ott vagy. pl egy jó lengőkarszett, ha nem a hitvány kínait veszed, 100+ezer Ft és még be is kell szerelni, az se két fillér. lengéscsillapítók is hasonló nagyságrend, ami nem pukkan ki egy év alatt. fékből is lehet venni starline és társait, de egy normális tárcsa+betét szett körbe 70-80ezertől indul. és erre még mindig jön a munkadíj.
szóval csak akkor vegyél öreg prémiumot, ha tudod és AKAROD fizetni a fenntartását.
Bazsee71
őstag
De ha nem öreg prémium, akkor is az első nagyszerviz elvisz egy szép összeget, általában a gumik is nullásak, 300-at könnyű eldurrantani.
Drága bizony, drágább, mint egy E39-et.
molnarpeter
nagyúr
Mik az igények, milyen felhasználásra kellene? Ha pl. alkatilag nem indokolt, nem feltétlenül vennék ennyiből A6-ot.
[ Szerkesztve ]
Humbucker
senior tag
munkába járás napi szinten olyan 50 km. Egyéb igények nem nagyon vannak, ne legyen túl nagy motorral, ne legyen vészes a fenntartása, de azért igényes szép autó legyen, nem családnak kell.
soldi3r
veterán
Ez jo hozzaallas. Plane ha egy bontott, de jo allapotu gyarirol es egy vacak utangyartottrol beszelunk.
E30 (oo=[][]=oo)
Core2duo6600
veterán
Erre egy elektromos a legalkalmasabb, és minden téren olcsó a fentartása, hogy milyen attól függ, hogy milyen vastag a pénztárca, csak használtban gondolkodnék.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Doki16
addikt
Hát azért másfél millióért nem fogsz te találni semmilyen elektromosat, max rollert
Napi 50 km-re már simán vállalható egy egyszerűbb dízel, vagy egy értelmes benzines.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
gzbotii
veterán
Pedig én találtam hármat is, igaz mind golfkocsi. Az számít? [link]
1,9-ért már van régi Saxo Electrique illetve 2,5-től indul a C-Zer/i-On/i-MiEV szentháromság.
(#173794) Doki16: természetesen én se gondoltam komolyan. Annyiért van szép állapotú dízel, még talán DPF nélküli is, ekkora távra az a legjobb (ennyiből).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Doki16
addikt
Azt azért megnézném amikor 50km-ert ingázól ebben télen a munkahelyedre
Jah és közben megállsz kétszer tölteni
Saxo-t nem venném. Az első értelmes ajánlat a szentháromság. De tényleg csak akkor ha nagyon sokat megy az ember városban és tudja hol tölteni. 2 millió fölött már klasszisokkal jobb benzinest kapsz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Core2duo6600
veterán
Nem találok ez igaz, de a célra az felel meg legjobban.
Ha mondjuk 5 évre levetíted a füstös szervizköltségét is, már akkor is megérheti.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
gzbotii
veterán
Igen, csak egy szép állapotú füstös kijön most 1 milllióból, öt év alatt kér még nagyon max 700at, akkor ott vagy, hogy került az egész 1,7-be, vagy veszel egy i-MiEV -et 2.7ért, de azzal se Balatont nem nézed meg, se a Júlia Alpokat.
"Tankolni" meg kb felébe kerül, ha otthon töltesz és fizeted az áramot.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Core2duo6600
veterán
Milyen értelmes kocsik jönnek ki 1 mill ből ?
Ha otthon töltöd az elektromos, nem a fele, hanem sokkal kevesebbe kerül az üzemanyag. 2 l/100 benzines fogy alatt van. 15 kwh /100 környékén van a legtöbb fogyasztása, finoman vezetve kevesebb is lehet, de hajtva jelentőseb több is, a teslat vegyük ki a képletből az elérhetetlen ára miatt, és az itthoni képviselet hiánya miatt.
15 Kwh az ugye 15*40 = 500 HUF, nem tudom pontosan mennyi az áram, de 40 HUF körül van egy kwh .
Tehát 100 km -et megteszel 500 HUF ért. 1 liter benzint most kb 400 HUF ért kapsz.
Akkor miről is beszélünk ? Egy belsőégésú alaphangon eszik városban 6-7 de inkább 8-10 litert, ha diesel akkor valamivel kevesebbet ha szerencsésebb vagy, de ez sem biztos.
Tehát jelentősen olcsóbb egy elektromos autóval a közlekedés, és az imént az volt a felvetés,
hogy naponta 50 km környékén tenne meg az illető, és csak erre használná.
És akkkor még az olcsóbb / kevesebb szervízigényről nem is beszéltünk, nincs turbó, nincs kuplunk, nincs kettös tömegű lendkerék, stb.
Fékfolyadékot kell 2 évente cserélni, és hűtőfolyadékot amennyiben van és pollenszűrőt.
Az elektromotor meg nem igen szokott elromlani, az akksira eléggé vigyáz a rendszer.
Kevesebb kokcázatot látok egy használt villanyautóban egy belsőégésűhöz képest.
A karosszéria mind a 2 nél téma, hogy volt - e törve, és kb ennyi, amit ellenőrízni kell.
Ha nagyon kiváncsi vagy akkor egy obb olvasóval ki is tudod olvasni akár százalékosan is az akksi állapotát, sőt akár a gyorstöltések számát is, mert utobbi veszi igénybe jobban az akksit.
Mind a Balatont, mind az Alpokat meg tudod járni, igaz többször állsz meg tölteni, de mondjuk nem i-MiEV és klonjairól beszéltem, az túl kicsinek tartom, és igen régi technika, de a napi munkába járást cégnél tölthetőség esetén ki tudja szolgálni.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
diegho
nagyúr
Tök jó ez az elektromos autó, de amíg nem ad 300km hatótávot 2m körül használtan, addig számomra használhatatlan.
gzbotii
veterán
Ha jól emlékszem, akkor 1,5 millió volt a határ. A legolcsóbb elektromost vettem, ami 2,6-nál kezdődik most. Annyiért meg ilyen i-MiEV -et kapsz. Legolcsóbb normális, autószerű dolog most HAHU-n 3,5-ért egy Leaf.
Akkor miről beszélünk? Persze elméleti síkon Model 3, i-Pace és a tényleg megvan oldva. Csak nem az említett keretből.
Amúgy meg, magyarul: kuplung, kettőstömegű
(#173800) Qru: ja, meg a Renault származékoknál figyelni kell arra is, hog ami nem magyar piacos, annál az aku 1-3 hónap múlva letilthat, mert azokat csak tartós bérlésre ad a Renault, adott országon belül. Így lehet, hogy van egy elektromos Laguna 2,5-ért, de abba még aksi kell, ami nem kevés pénz (~8000€).
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
Nem csak a törésre kell figyelni, ha kifogsz egy vízkárosat azzal nagyon be lehet cumizni. Múltkor olvastam egy vízkáros Ampra történetét (Hollandoknál belepottyant egy csatornába), hát nem éppen happy end volt a vége a strorynak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi