Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Hasonlitsuk az uj arat az uj arral akkor. Nem ismerem a Kiakat, de most megneztem:
A nem full alap Kia ceed, szivo benzinmotorral 18k euro. Ha ugyanugy 1.0 turboval nezem (ami a kianal erösebb, de az auto nehezebb es a wikipedia szerint lomhabb is es többet is fogyaszt, mint a polo) akkor 19 ezer euro. A vw comfortline szint az szerintem a kianal kb a vision felszereltseg, ami a turbos benyaval mar 21 ezer euro.
Szoval a kia ceed dragabb, nagyobb (ami egy varosi, baratnös futkosos autonal nem pozitiv) es designban is kia....ami persze izles kerdese, de nalam minusz a polohoz kepest. Szoval a "jobb a kia" meg "vicc a polo" kijelentesek maradjunk annyiban, hogy egyeni igenyek es izlesek kerdese. Ha vicc lenne a polo ara, nem lenne mar a piacon, mert nem vennek, de veszik es mondom nekem is abszolut szimpi kis futkosos auto. Ha hybrid vagy elektromos lenne, az lenne a full jo kategoria
vicces amugy, amikor publikus listaarakrol es egyertelmü felszereltseg leirasokrol vitatkozunk, hogy de mi van benne, meg mi nem, meg mi mennyibe kerül, meg mennyibe nem
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
+ (#173401) Declare
Uljetek bele mindkettobol a 18k-s valtozatba.
Declare
őstag
ez mindenfele keppen egy megfogadando tanacs (ha megtörtenik, irok )
Ottvan benne a navi. Sot amit 4.3 ert linkeltem abban is benne van. Hulyeseg a konfigurator 20-30 szazalekkal.magasabb mint a valos ar
cryptot minden termékemért elfogadom
8th
addikt
Én sem értem. H Astra megjelenésekor az alapmotoros fapad verziónak 3,3M volt a listaára de 2,9M-ért el lehetett hozni. Ezzel szemben ma a leghokibb 0km új astra hatvanezer forint híján listaáron 6M forint, majdnem pontosan a duplája. Na meg azért akkoriban ha valakinek tényleg csak esernyő helyett kellett autó tudott valami kis olcsó szart venni (Matiz/Spark, Alto) bőven 2M alatt stb... Most egy szar Picanto is három misi. És autónak nem nevezném max autó pótléknak.
Poultier
tag
Üdv Cartársak!
Ha sikerül eladni a Mondit, beneveznék egy Focus Cabrióra, ismeri valaki behatóbban? Csakis a 2 literes benzines motorral jöhet szóba, dízelt nem szeretnék.
vzsryl
nagyúr
Ha jól emlékszem, akkor a 90-es évek elején egy F Astra alapára 1 millió környékén volt, de a fizetések meg 10.000 - 20.000 Ft körül alakultak. Ahhoz képest most jól állunk.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
MunezXBK
nagyúr
94-ben vagy 95-ben kerestem 8.500ft körül, 99ft vót 1 lityi benya.
bajnokpityu
félisten
biztos, h most se 6ot kéne ott hagyni. annyiért már mondeot lehetett kapni (5.8ért nyáron), ami másfélszer jobb és nagyobb kocsi (szerintem)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
8th
addikt
Lista árról beszéltem.
bajnokpityu
félisten
annak ma már egyre kisebb a valós értelme. Tisztelet a kivételnek. (pl Kia)
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
rbalint88
addikt
motorfelújításra készülj fel, ez a mazda motor, ami szépen elkezdi enni az olajat. 100-300ezer között bármikor. szóval csak olyat vegyél belőle, amin már megvolt a felújítás és nem eszi az olajat azóta.
a saját fórumán nézz utána, hogy a tetővel szoktak-e nyűgök lenni, mert az tud még zsebbenyúlós lenni.
pècsimunkás
addikt
A Corolla 5900000 jmf , az előző szèria 4 körül indult , mert volt 1,33 - as - ahogy nagyon jól fogalmaztál , esernyő verzió . Ès ezèrt csak 195/65 r15 collos acèl tárcsa , műanyag kormány , műanyag váltógomb jár . Èn nem vennèm meg az alapot - ahogy nem is vettem , de ez az ár ès felszereltség : szègyen !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
SzlobiG
félisten
Arra készülj, hogy sokat fog enni a benzines meg az a motor szereti enni az olajat is egy idő után.
Nem mintha nagyon autót akarnék venni, de kíváncsi vagyok, mit szól a topic a következőre. Most egy C5-öm van, 2012-es, 2.2-es automata, de lehet, hogy családon belül kellene valakinek (pedig imádjuk).
- évi 10e km, fele város
- család, 2 gyerek
- fogyasztás nem nagyon számít, környezetvédelmi okokból miatt igen
- automata
- nagyon jó ülések
- széles hely elöl -- ha ez nem lenne elvárás, egy Citroen C4 Space Tourer király lenne, de ott kicsit szűkösebb elöl, mint a C5-ben.
- Android Auto, ha lehet
- minél alacsonyabb belső zaj
- mittudomén, 10 milla körül, nyilván olcsóbb jobb
- egyterű, kombi, suv, bármi jöhet
... mi erre a megoldás?
RAV4 hibrid? CX-5? Superb kombi? Kodiaq?
Peugeot 3008 szűk elöl kicsit, pedig tetszik. C4 Space Tourer nagyon tetszik, de hm, kicsit szintén vékony.
(99%, h maradunk a jó kis C5-nél, fene se akarja szórni a pénzt feleslegesen)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Szerintem nem fogsz mást találni ha a c5 kényelmével meg voltál elégedve. A német autók ülése neked kemény lenne. A japán gyártók belső világa elég messze van a franciákétól.
Félek leírni de phev?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
PHEV kipipálná a zajt is Outlander mondjuk 15+ újonnan, míg néhány említett beleférne szalonból is... De anyagilag bölcsebb egy jó használt mindenképp. V60 D6 is belefér, csak az annyira nem tágas, de kényelem szempontból elég korrekt. Illetve koreai fronton Niro (nem túl nagy), vagy inkább Optima SW PHEV.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
A jo ulesekrol nekem ezek jutnak eszembe:
Volvo V70 T4 (android auto lesz a kompromisszum)
Insignia 2.0T (ebben pedig a zajszint lehet kisse kompromisszumos )
Esetleg megneznem meg az 508-at is. Zajszintben es ulesekben nekem jobb volt mint a C5. Van hozza androidos fej alirol, a benzinese viszont prince motoros, nem tudom hogy az utolso generaciok is annyira szarok-e mint a regiek.
(#173404) LuckyL
A radio composition media nem navi.
[ Szerkesztve ]
Itsu
tag
Sziasztok. Segítségetek kérném. Tegnap tudtam meg hogy a kicsi puntom (2000es,1.2es)egyik hengerébe nincs kompresszió és úgy gondolom öreg,rohad nem éri meg vele már foglalkozni. (Egy kis off,igy motorhibásan mennyiért tudnám elpasszolni?)
És akkor az on: használt autóba kérnék segítséget,ajánlanátok nekem? Keret maximuma az egy millió forint ,benzinest keresnék,városban heti szinten 15-20kmert mennék,inkább hétvégi kirándulós autóra használtam a punteszt,évi szinten 20-25k km megy bele ,nem fontosak az extrák (pl a klíma) a lényeg hogy ne költsem rá a nadrágomat,fenn tudjam tartani és a fogyssztása is elfogadható legyen. Olvasgattam a fórumban már, nézegettem is de jó lenne pár ajánlást kapni. Köszönöm szépen a választ előre is.
Declare
őstag
engedd el...nem az van benne es nem annyi, amennyiert latod....ez mind csak erzeki csalodas.
[ Szerkesztve ]
Én most értem haza Máltáról és egy új sorozatú automata picantot béreltem. Szerintem teljesen korrekt (filóztam is korábban egy i10/picanto vásárláson feleségemnek, de aztán nem bírtuk ki és jazz lett). Szigorúan a méretéhez képest van benne hely és az automata is teljesen korrekt (hagyományos nem valami robot/cvt mondjuk csak 4 sebességes). i10-et 3,6 körül lehet kapni korrekt felszereltséggel nagyobb motor automatával. Szerintem az nem rossz, inkább a következő generáció árától félnék.
2000-ig visszamenően én inkább 2,5 környékére emlékszem ahol kaptál valami normális városi szaladgálósat (full fapad + klíma). Első corsám 2000-ben 2,1 milla volt (klíma nélkül... de 1,2-es, hiába fiatalság kellet a dübörgő 65 lóerő )
Abban viszont egyetértek hogy az alsó középkategória (golf,astra,i30 stb) nagyon elszállt árban.. Lásd amit kolléga is mondott hogy mondeot is majdnem kapsz ilyen árban.
Declare
őstag
Nem ertem, miert nem veszitek figyelembe, hogy az az Astra, amit kaptal 2005 ben az egy környezetszennyezö, lomha, fapad izé a mostanihoz kepest. A kutatas es fejlesztest fizeted meg, amiert ma beülsz egy Astraba es a telod rakapcsolodik a multimediara es onnan navigalsz, miközben beszelsz full jo minösegben a kihangositon....+led lampa, masszazs üles, szellöztetessel, vezetestamogato rendszerek = biztonsag.... es persze porba van alazva, ha nem ultrakönnyü a karosszeria, kopog a müanyag vagy nincs 100 on 7 masodperc alatt, miközben persze nem szabad üzemanyagot se fogyasztania....
Mellette az a rengeteg villamos auto, ami most jön, az szerintetek hogy lett? 1-2 eve valaki kitalata, összedobott egyet es kesz? Elkepesztö mennyisegü munkaora es teszt van ezek mögött a fejlesztesek mögött es ezt kell megfizetni.
Persze attol meg a lehetöseg adott, ott a Dacia pl, ahol megkapod a puritan anyagokat, puritan designt es csak az elöirasoknak megfelelö biztonsagi dolgokat. Lehet azt is valasztani, de a vasarloi igenyek es a joleti tarsadalom abba az iranyba megy, hogy "okos" vw polo kell az embernek 7 fokozatu dsg valtoval, napfenytetövel, ami magatol beparkol ket auto köze.
A lakasarakon miert nem hüledezünk akkor? Na ott tenyleg semmi nem valtozott mondjuk 2005 ota, söt öregebb lett a lakasod, de megis Bp-n most 2x többet er...csak ugy.
[ Szerkesztve ]
> 1-2 eve valaki kitalata, összedobott egyet es kesz?
A Munroe report kulonosen vicces -- en is azt gondoltam, hogy az elektromos autok hajtaslanca egyszeru, de Munroe is mondja, hogy a Tesla teljesitmenyelektronikaja kb. 3-5 evvel a tobbiek elott van, rengeteg innovacio van benne.
while (!sleep) sheep++;
A ház és lakás árak most vannak normális szinten, 2008 után ami volt az nem volt normális, nem lehetett annyiért eladni, mint amenyiért építették.
Most 300-400eFt 1nm építése+ telek, így nézd az árakat
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Declare
őstag
Megfogtad a hsz-m lenyeget
2005 röl beszeltem, majd a hirtelen elszabadulo lakasarakrol Budapesten, amit nem gondolok normalisnak a berek tekinteteben... hazepites es telekröl nem irtam semmit, ellenben Bp-n egy uj epitesü lakas nm ara nagyjabol 6-800 ezer huf vagy több egy tarsashazban. Amugy egyetertek veled, kösz a hsz t
[ Szerkesztve ]
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Ettől a Nissan Juke-tól van felnivalo? Foleg a nagyobb motor es a valto kombo miatt aggodok. Elprezidkoszi a segitseget
Samsung Galaxy A55 5G
sutszi
veterán
Ebben tudnátok tanácsot adni?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Az astra esetén mondjuk a H tűnt nekem igazi jó értékarányúnak, bár meg kell mondanom szerintem az új astra nagyon jól sikerült, és ehhez képest az árával sincs gond. Szerintem inkább a hyundai szállt egy kicsit el alapabb i30-asok árával (meg kicsit a toyota és honda is, vw-ről meg nem nyilatkozok soha nem volt figyelmem központjában vásárlás szempontjából).
Integrale
veterán
Nekünk nincs 800e Ft/nm2 alatt, inkább fölötte, kb 1,2 millió/m2. A konkurencia pedig még drágább is.
Itthon, átlagbérekkel számolva, kevesebb havi fizetés kell egy lakás vásárlásához, mint a kolbászkerítésű nyugaton.
"Bad reklám is reklám too"
Mondjuk én félnék tőle ha este a sötétben meglátom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
80e km múlva egy szívósor/szelep pucolás, vétel után váltóolaj csere. A japó CVT-k nem rosszak, Angliában valamiért imádják a Juke-ot, mondjuk fészliftben sárgán nekem is begyere.
DrDobos
őstag
Ennel a modellnel sem nagyon zsebbenyulos a szelep/szivosor pucolas, vagy nehezen hozzaferheto?
A CVT valto tenyleg annyira visszafogja a 200+ Le-s motort?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A55 5G
Bontani kell hozzá persze, de már több, mint 15 éve majdnem minden motor közvetlen befecskendezéses, ezt egyiknél sem úszod meg.
A CVT inkább úgy mondanám más érzés, mint a kézi vagy a sima automata. Van hajtási veszteség, de nem jelentős, szvsz így is nagyon szépet lép az autó és kellemes társ a váltó.
Declare
őstag
A H astra jo kis verda is a maga nemében...kis puritan, kicsit elavult technikaval, de olcso, olcson fenntarthato es nem gáz kategóra . Az uj K Astraba meg eleg sok fejlesztest beletett az opel es ugy nez ki jol is sikerült
A vw-t en mindig szerettem. Szerintem semmi extra, egy tök jo atlag autot kapsz, talan egy kicsit dragan...mivel azonban a ceges autoflottakbol böven megvannak az eladasaik, igy hülyek lennenek olcsobban adni. Azert az hogy egy közepesen felszerelt dizelmotoros passat majdnem 15 millio....magamnak nem hiszem, hogy valaha is vennek. Ceges autokent, viszont kb 500 euro/ ho izinig 3 evre....cegnek egyszerü, nagy, pakolhato, biztonsagos, normalis megjelenest biztosito auto, honoralhato aron.
No problem, a gazdaság ciklikus; a kilátásban lévő következő pü-i krízis majd ismét leharmadolja (2/3-ra csökkenti) a jelenlegi ingatlan árakat.
footy
addikt
Ha van nyomatek akkor nem rossz a CVT.
Integrale
veterán
Az még becslések szerint is 4-5 év, addig viszont 30-40%-os dragulast prognosztizalnak. Tehat, 4-5 ev mulva annyi lesz, mint ma, csak a penzugyi hatter lesz bizonytalanabb.
"Bad reklám is reklám too"
Tudod én ingatlanozok, mindig az építési árak határozzák meg a használt piacot, ugyanúgy, mint az autóknál+kereslet, kínálat és ingatlanoknál elhelyezkedés is. Még nem is értük el a 2008 előtti szintet (infláció)
A hozzászólásod első felével egyetértek
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
megnéztem a konfigurátort a vw honlapján, 1.0tsi dsg polo, comfortline csomag, 20" navigációval, 5.500.000 Ft, ez mai árfolyamon kb 17.000 eur
és ez listaár, gyanús, hogy ebből bőven lehet alkudni
cryptot minden termékemért elfogadom
Ingatlan-guruknak (is) fontos a kincstári optimizmus. 2008-ban 1 hónap alatt söpört végig Mo-n a válság. Ma ismét "mindenki" úszik a hitelekben.
Részemről minden részvényből kiszálltam, állampapírba tettem a megtakarításaim javát. ÉS nem érzem magam az átlagos pesszimistának; nem szoktam itt jajveszékelni, most sem teszem.
A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG.
Integrale
veterán
"A másik: több tízezer m2-et üzemeltetek Bp-en; jelenleg az építő-ipari melósok nem elhanyagolható áranya YouTube szakirányon végzett; és ilyenek gányolják a milliós négyzetméterű lakásokat is. OMG."
Ne is mondd, műszaki bejárások alkalmával olyanokat látok, hogy sírni támad kedvem. Akinek van keze, és fel tud emelni egy csempét, az már burkoló.
De ez köszönhető az alvállakozóknak is, a 2-3 évvel ezelőtti szerződések idejében, még nem kérhettek annyit mint ma, ezért sok szereplőnek jobban megérni széttépni a szerződést, kifizetni a kötbért, és elvállalni egy újat, a mai árakon.
Aztán ki marad dolgozni? A gépsor.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
DrDobos
őstag
Koszonom a valaszokat igy valoszinu belevagunk hogy nem mondtatok rosszat. az elozo Nissanunk egy Micra volt, 130e kmig ketszer vezerles, tobb aprobb hiba utan, nehez visszaterni..
Samsung Galaxy A55 5G
Core2duo6600
veterán
Ford Focus lehetőleg céges flottából, ebben az esetben legalább megkapta a szükséges karbantartásokat, nincs annál égőbb ha a lerohadó kocsi miatt kési le a kollega a megbeszélést.
Az is igaz, hogy a többsége diesel, de akad benzines is.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
ReSeTer
senior tag
Helló!
Pár kérdés:
Miért nincsen használt piacon Mazda 6 benzines 2008-2014 évjáratból? Valami baj van az autóval?
Tudtok ajánlani olyan szedánt 2008-tól ami benzines motorral eljár 7 liter átlagból és legalább 10 sec alatt gyorsul 100-ra? (ez csak azért, hogy ne legyen lomha, nekem ez a viszonyítási alap, ennyi mp már megfelelne nekem)
Ja és coupe-s a hátulja, de nem feltétlen coupe. Pl.: Insignia, Mazda 6 2008-tól, Mazda 3 2010-től, főleg a legújabb.
Ne legyen német prémium, és kb 2 milla környékén legyen kapható most.
Egyszerűen nem találok Mazda 6 helyett semmit...ami van, az tuti nem fogyaszt 8 alatt, mert mind 1500kg felett van.
rbalint88
addikt
mivel akkoriban ekkora autót magánszemély nem nagyon vásárolt, csak cégek, nekik meg a fogyasztás számított ÉS nem volt még dízelhiszti, ezért 90% a kompaktok feletti méretosztályból dízel lesz.
Egyedül a Jetta 1.4 TSI jut eszembe, ami megfelel a kritériumoknak (szedán, max. 10 sec 0-100, benzin, 7 literból eljár 100 km-enként).
Szerk: és 2008-as vagy fiatalabb, és 2 millió Ft.
Szerk 2: és még csak nem is rozsdál, ha ez is kritérium lenne.
Szerk 3: hogy kupés-e a hátulja, azt nem tudom megítélni.
Szerk 4: vagy Octavia 2 1.4 TSI, az nem kupés, de praktikus.
[ Szerkesztve ]
sutszi
veterán
Köszi. Felkerült a listára.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
molnarpeter
nagyúr
Lánc tud nyúlni rajta elvileg. Nem egy gyakori darab, próbálnék tulajdonosi csoportot keresni. Amúgy meg legyen rajta sok garancia és békesség
[link] pl itt megkérdezném
[ Szerkesztve ]
DrDobos
őstag
Koszonom szepen !
Samsung Galaxy A55 5G
b4zsi-
őstag
Múltkor kaptam választ a kérdésre, de inkább kategóriát ugrottunk és most az alábbi opció tűnik a legesélyesebbnek. Családban van egy 2006-os 1.9-es TDI Zafira külső-belsőre mindenki szereti. Mi viszont a felhasználásunk miatt és a relatív olcsóbb fenntarthatóság miatt benzinesben gondolkodnánk.
Évi futás: 15 000 km (hétköznap rövid táv: 5-10 km, országúton) vidéken lakunk városi felhasználás minimális.
Többi rész autópálya + országút. Ezért gondoltam, hogy inkább 1.8-as bódéval kellene ezt a modellt keresni.
Opel Zafira B - 1.8 benzin Pl. [link]
Hasonló árkategóriában 2-3 millió között néztem még. Amik már nem elérhetőek újonnan s
Toyota Verso
Renault Scenic
Kia Carens
Opel Meriva
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya