Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Fandango
veterán
Telefonra egy Google Maps vagy Waze még olcsóbb.
És biztos mindig friss és naprakész infóval szolgálnak.
[ Szerkesztve ]
HKorn
addikt
Android Auto/ Apple car play, ezeknél nem kell jobb, inkább ezért fizess, ha alapból nem adják.
Run&Ride
8th
addikt
Van értelme új autóba navit kérni Európa térképpel?
Nincs.
AMD Power
titán
Mondjuk szelepeket meg motor alkatreszeket nehez lenne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
OPiiPO
addikt
szelep is van minden kerékpárüzletben, ne akadékoskodj már
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
molnarpeter
nagyúr
Legyen a fejegység CarPlay és Android Auto kompatibilis, és akkor lehet waze-t, maps-et kirakni. Külön gyári naviért nem fizetnék
Ez és hasonlók vannak más nincs.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
Ez szuper. Rákattintok a családi autókra, Aston Martin jön be, városi autóknál pedig 124 Abarth.
"Bad reklám is reklám too"
Pici pénz, pici foci
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
eami
addikt
amúgy csak arra akartam célozni, hogy annál azért jobb. lánc talán hamarabb csörög mint szakad, igy jobb esélyed lehet megelőzni a bajt.
Acheron
őstag
Sziasztok! Kicsit rendhagyó kérdésem lenne, de néha ilyen is van.
Úgy hozta az élet, hogy a párom céges autóját meg tudnánk venni: 2017 őszi Ford Mondeo, nem egész 24k km van benne (csak mi használtuk,0 km -től), a felszereltségét anno én raktam össze. 2 literes 180 Lóerős dízel, Powershift automata, tolatókamera, navi, téli csomag (elöl-hátul fűtött ülések, fűtött szélvédő, fűtött kormány), hátul sötétített ablakok, sima szövet kárpit, nincs metálfény. Törve sosem volt, arról nyilván tudnánk, néhány kőfelverődésen túl nincs külsérelmi nyom rajta. Nézegettem a Hahun, de csak hasonlókat látok, némiképp drágábban, mint ahogy mi meg tudnánk venni. Szerintetek mennyi lehet a reális ára, amit érdemes lehet kicsengetni érte? (Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy egyrészt nincs szükségünk két nagy autóra (nekem van saját nagyvasam), másrészt eléggé felhajtották az árát a legutóbb jelzetthez képest (sanszos, hogy valami "cimbi" kinézte magának a kezelő cégnél), nagyon sokat nem szeretnék beleölni egy járműbe, főleg, ha nem lesz kihasználva)
molnarpeter
nagyúr
Ha nincs jó áron, fölösleges megvenni. Fura, amit írsz, szerződésben nincs megállapodás az árról?
nem feltétlenül van, sőt inkább azt mondanám gyakrabban nincs tartósbérlet esetén
cryptot minden termékemért elfogadom
rayoliviero
veterán
Ez a V60 nagyon tetszik. Az 1,6-os diesel is öthengeres vagy csak a kétezres? Mi az előnye az öthengeres motornak?
rbalint88
addikt
az 1.6 az a peugeot féle hdi, 4 hengeres. és baromi kevés lesz bele. unokatesómnak egy 2.0 D3 van, az 163 lovas, annyit azért kér ez a nagy böhöm kasztni. és Bp-Hévíz oda-visszát nem útakadályként lehozta tankolásból számolva 4,7l/100km fogyasztással, atommód klímázva...
öt henger: szép a hangja, nem az a buta kerepelés, mint egy négyhengeres dízelnél. nyilván alapjáraton traktor ez is, de forgatva szép a hangja, nem csak az a buta búgás van, mint az átlag négyhengeres dízeleknél. a 2.0 és a 2.4 is öthengeres.
Acheron
őstag
Ez így van, ezért szeretném tudni, mi az, ami momentán jó árnak számít.
Elővételi jog van, előre definiált ár nincs.
molnarpeter
nagyúr
Akkor tudnám elképzelni, ha pl. egy-két év használattal nem buknék, magasabb futással, régebbi darabra keresnék rá - konkrétan passz
(#172868) bajnokpityu válasza molnarpeter (#172856) üzenetére
bajnokpityu
félisten
Vannak azért már jó navik. Nem egy indulaskor wifire megy adatokert.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
gzbotii
veterán
Akkor ez kvázi második autó lenne, a szép F Astra mellé? Ebben az esetben tényleg jó választás lenne a Yaris, főleg ha a még az M0-ra sem akarsz felmenni vele.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Primary92
senior tag
Mintha láttam volna egyszer egy belinkelt oldalt valahol, ahol két autó sziluettjét egymásra rakták, és látszódtak az üléspozíciók is.
Azon töprengtem, hogyha úgy sem fért bele a büdzsébe egy összkerekes kombi (mármint, inkább újabb, jobb állapotú legyen, mint összkerekes), akkor nem biztos, hogy szükség van nagy kombira.
Egyelőre úgyis csak ketten utaznánk benne, a hátsó utasok komfortja nem lényeges. Viszont a nagy csomagtér igen.
Van észrevehető különbség a fenntartási fenntartási költségek tekintetében (szerviz, alkatrész ár, üzemanyagköltség) egy egységnyi árú Focus és Mondeo, vagy 308 és 508, esetleg Golf és Passat kombik között?
Csomagtérben nincs nagy különbség köztük a nyers adatok alapján, a sofőr komfortja sem tér el nagymértékben, ha jól sejtem.
AMD Power
titán
F akkor eladnam. Ket auto nem kell. M0 azert neha felmennek! Annyira azert nem kicsi a Yaris sem. Egy Clio I bejartam a fel orszagot. Pedig az sem volt nagy.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
gzbotii
veterán
Clio 1-nel rosszabb nem lehet (bár abban csak egyszer ültem benne)
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Acheron
őstag
Ugyanebben gondolkodtam magam is, ha egy - két év használat után kb árában tudnék kiszállni belőle, akkor talán megérné. Eredetileg 6m alatti árról beszélgettünk (ezt megfontoltam volna), most toltak egy bőven 6 fölötti ősszeget, ennyit már nemigen lehet kiárulni belőle 3-4 évesen, bár akkor is kb 50e km lenne benne.
Mindenesetre köszönöm.
Van , más kategória még gyártón belül is. Amúgy kategórián belül kevés a különbség. Olyanok pl h a passatban a lengőkarok száma több mint az egységsugarú felhasználó foga meg hasonlóak de alapvetően ha az ember jól körüljárja mindenre van elfogadható áron megoldás. Az egyetlen fix vakfolt a szerelő lesz - mert nem mindig van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Imilenni
addikt
Sziasztok!
Anno 300 körül kerestem autót, hát bárhogy néztem nem találtam ami "megfelelt" volna.
Aztán jött a tél,minden.
Inkább halasztottam a vásárlást tavaszra/nyárra.
Szóval,
600e körül keresek autót, nagyon max 700e. (Ebben nincs benne az átíratás, kötelező szerviz)
Ami szempont: Benzin, 1.6< , legalább 4 ajtós.
Az se baj ha tud menni.
Köszönöm!
Press "F" to pay respects.
Szia!
Picit kevés az input.
Hol és mire lenne elsősorban használva?
Hány emberre kell?
Csomagtartó mennyire fontos?
Van-e gyártói preferenciád?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Imilenni
addikt
Szia!
Mire: Első autó, vagyis autókázásra, inkább élmény (ennyi pénzből, ja ), nyaranta kirándulás: az ország területén.
Hol: Főutakon, városban nem sűrűn! Ritkán autópálya.
Kb- 5-6 évre kéne.
Hány emberre: Általában 2 emberre, néha-néha 4-5 ember (havonta).
Csomagtartó: Nem igazán számít. (Ha 2 autó között kell dönteni, akkor talán számít, de nem döntő tény)
Gyártó pref: Inkább ami nem: 2004 előtti swiftek!!
Nyugodtan fogadok akár több versenyzőt is, szombaton megyek kereskedésekbe szétnézni!
Köszönöm!
Press "F" to pay respects.
vzsryl
nagyúr
1.8-as vagy 2.0-s Focus.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Imilenni
addikt
Melyik gen? I vagy II?
Press "F" to pay respects.
700k-ért kötve hiszem hogy kapsz II-est...
Més que un club!
Imilenni
addikt
Fogalmam sincs a Focus árakról, de közben megnéztem
Press "F" to pay respects.
molnarpeter
nagyúr
Golf 3 cabrio?
Cyborg
őstag
Nemtudom ki hogy van vele, Nekem volt egy hétre focus 1 kölcsönbe, imádtam , de én hosszú távra nem ajánlom. Nincs kardánbox a Rádió alatt, nem tudtam minek neki támasztani a lábamat, és már 40km után fájt a bokám benne, uh mielőtt azt vennél országútra, ülj bele, és menj vele sokat, ha tudsz. Amúgy az ülés jó, a 185centimmel jól elfértem benne. Ezt az egy hibát találtam benne, de ez nagyon fájt :-)
máyköl
veterán
Én is 1 -es Focust vennék ennyiből, rozsdára kell figyelni nagyon. Esetleg Fabia.
pècsimunkás
addikt
Én ezen a vonalon indulnék el .: [link]
1,6 - os benzinest néznék .Mai szemmel is kívül - bekül jól néznek ki ezek a Xarak ( szerintem)
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Imilenni
addikt
Focus 1-et akkor majd nézek párat!
A III-as gold nem lenne rossz, de csak 2 ajtósban láttam
A Xsara alkatrészek milyen árban lehetnek?
500 felett nézelődtem csak, ezt nem is láttam eddig. Tetszik igazából!
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
pècsimunkás
addikt
Igazából be raktam csak egyet . Nézzél esetleg fiatalabbat . Meg gondolom ha marad pénzed , az sem baj .
Méganom volt , ahhoz nem volt drága az alkatrész . Szerintem ehhez sem lenne . Ismerősömnek van egy ilyen 1,6 - os . Ő szereti nagyon .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Imilenni
addikt
Alapvetően 900k-m van erre (átírással, kötelezőszervízzel).
A hidd el nézem, az 5-6-7 gen Civic amit magamtól keresnék, de ez felejtős kategória.
Szinte csak roncs van belőle, és megy fel az áruk.
Esetleg Accord, de az meg ritka.
Citroeneket meg nem ismerem
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
diegho
nagyúr
Párom most vett 710-ért rozsdamentes 1-es fókát. A hétvégén ledobjuk az olajat, szűrőket, szelepfedél tömítést, pár héten belül megkapja az új vezérlést. Kell még rá 4 gumi, esetleg még 1-2 apróság és készen is vagyunk. Szerintem 900k-ban meg fogunk állni átírással együtt.
8th
addikt
Fabia I 2.0 szívóbenzin még jó választás lehet. Olcsó, egészen autószerű, jól megy, stabil a futóműve, marha jól fogyaszt és kényelmi extrákkal is jól meg vannak szórva mert anno ezt a motort csak a magasabb felszereltségi szinthez lehetett rendelni.
mod: A gyári 116lovas 8v motor helyére 1:1 bemegy a 150lovas 16v motor (Golf 3 GTI, Ibiza Cupra). Konszern termék így rengeteg dolog csereszabatos a korbeli Polo GTI-vel és Fabia RS-el benne. Fillérekből össze lehet kalapálni belőle egy ütős budget sleepert és a legjobb, hogy mindenki 1.4 MPI-nek nézi, még a rendőr is.
[ Szerkesztve ]
tibbike01
őstag
footy
addikt
Nekem a Fabia 1 volt talan a legjobban utalt autom, olyan szar ules semmiben nincs ami abban volt. A futomu meg egy fos. Csak pattog, autopalyan pedig majd fel borul ha elmegy melletted egy kamion. Viszont legalabb a gazpedal is kesett egy "fel orat".
Volt egy Punto2-m utana, kb mintha trabantbolt mercedesbe ultem volna.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Azert egy fapados g astraval kostold ossze
+1 ugyanez a tapasztalatom, a gyárinál eggyel szélesebb gumit raktam rá még téliben is, mert autópályán minden kanyarban sodródott, meg leakart esni az útról. A derekam 20-30km után beállt benne... egyetlen dolog miatt volt meg 5 évig, mert lízingre vettem amúgy elromlani nem romlott el benne semmi a ~70ekm alatt és 6-6,5 evett akárhogy tapostam, mert az 1,2 HTP-t azt taposni kellett, hogy menjen. 5700-ig lehetett forgatni, elég gyakran forgott 5000 fölé...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
8th
addikt
1.2-1.4 alatt hokibb futómű van mint a 2.0 és az RS alatt. Ülés pedig relatív, nekem kényelmes volt az is.
tegnap rákerestem 2.0-át egy darabot sem találtam hahun, 1,9 131 lovasból akad pár
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
footy
addikt
Az lehet, de az Ibiza es a Polo a hokibb futomuvel is elhetobb. Egy Punto2 pedig konkretan egy masik LVL volt.
Az ulesnel a derektamasz teljes hianya szerintem megbocsathatatlan. A testvermodellekben ez is jobb volt egy fokkal.(foleg Polo) Emlekszem valami webshopban meg derekparnat is arultak hozza
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Tudtok ajanlani valami regi tipusu diesel autot, ami meg megbizhato, de kozben a kaszni sem rohad szet. Evi 50k km -re kellene, csak munkaba hasznalnam, igy az se baj, ha nyugodt tempoban megelegszik 4-5l gazolajjal. Nem kell nagy kombi, akar jo lehet a seggberugott is. Olcso legyen, ne legyen ertekvesztese, valszeg tolem egyebkent is mar a roncstelepre megy. Egyebkent a Kopasz altal mindig odazott regi konszernes TDi -re gondoltam. De nem tudom, pontosan melyik az a motor. Aztan hogy ezen belul mi a jobb, a Seat, vagy az Octavia, esetleg regi Passat. Az automatat mar meg sem emlitem, ez mondjuk tan csak a Passatnal volt elerheto ezzel a motorral, de azt elviselnem. Mondnjuk az ules nem baj, ha kenyelmes, de nem akarom elvezni az autot, inkabb tojnek ra, nem kell az adrenalin, arra mar erkezett megoldas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
tboldi
nagyúr
Végül is mi lett? Mazda 6 MPS?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Acer V246HQL 24" VA Full HD LED monitor, újszerű, keveset használt.
- Acer Travelmate 250 teljesen működőképes Pentioum 4 laptop akkumulátor nélkül
- Eladó ASUS TUF GAMING Z790-PLUS WIFI alaplap - GARANCIA 2026.07-ig
- Lenovo Legion 5 PRO / I5-12500H / RTX 3060 / WQXGA
- Acer spin 3 n17w5 éritőkijelzős laptop/ táblagép i5 8gen 1,8ghz 8gb Ram 250gb SSD