Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Nadevarjal. Azok focus 2, a kerdezo pedig focus 3-at szeretne. Ott mar lehet atdolgoztak a motort, legalabbis 9 lovat talaltak meg benne biztosan, mert focus 3-ban mar 125 loerosek es talan tartosabbak is.
Ott mar lehet atdolgoztak a motort
franc tudja, wiki szerint ugyan az a 1,596 cc (1.596 L; 97.4 cu in) I4 Ti-VCT motor került a 2-es és a 3-as fókába is, látom hogy más a teljesítmény, de nem tudom mennyire lett átdolgozva...
molnarpeter
nagyúr
Nézegettem a bontott motorokat. Ebayen van pl. HXDA már 150-200k körül brit bontóból, BXE-t jófogáson 350-ért találtam, angol van 250-ért is (szállítva)... Amiket látok, egyikkel sem volt mondjuk gond, csak a Ti-VCT okoskerékkel.
Lefty
addikt
Van egy ilyen cikk: [link]
Itt ezt írják (nem tudom, mennyire megbízható):
"A harmadik szériás Focusokat kétféle motorral vették, veszik nagy darabszámban: az itt is tesztelt 1.6 Ti-VCT-vel, a „sima" 105 lovas 1,6-osssal és az 1,6 literes dízel különféle változataival. Nos, mindhárom elég strapabíró, bár a legegyszerűbb benzinessel azért nem egy rakéta a Focus. A Ti-VCT szelepvezérlési rendszerénél ugyanakkor kiküszöbölték már a korábbi szériák problémáit."
(#172105) Bestspiler7 válasza bajnokpityu (#172091) üzenetére
Bestspiler7
tag
Értem köszi.
Amugy a Suzuki s-cross-ról mi a véleményetek? pont 4-5 milla között van és elég tágasnak tünik
+ 1.4t és az automata pöpec nagyon. Ledes lámpa gl+-tól.
- Hangszigetelés és hifi elég vacak (valamit valamiért, valahol oka van az árnak).
Szuper autó. 1.4T-vel vedd
(#172108) bajnokpityu válasza Bestspiler7 (#172105) üzenetére
bajnokpityu
félisten
Műszakilag kiváló, de fapad, ülése hosszabb útra rettenetes, meg sztem kívül belül ronda.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
BigBlackDog
veterán
"Hangszigetelés és hifi elég vacak"
Azért nem olyan szörnyű az, de jogos, hogy hasonló kategóriában sok más típus előrébb jár ilyen téren. De ugye nem mindegy, hogy miből ül át az ember. Meg aztán a gyári Ecocontact gumik lecserélésével is lehet javítani jelentősen a zajkomforton.
(#172108) bajnokpityu: Nálunk nincs panasz az ülésre, pár száz kilométeres utak alatt sem. Tény, hogy az S60-ban szívesebben utazok. Persze, összességében azért érezni az anyagminőségen, meg egy-két dolgon, hogy mennyi az ára, de a fapad kifejezéssel nem tudok egyet érteni (GL+ és GLX felszereltség esetén).
[ Szerkesztve ]
Ülése szerintem sem szörnyű, de nyilván mint minden autónál meg kell próbálni. Nem egy volvo ülés hogy biztos jó lesz
A 10 éves első generációs i30 hangszigetelésben és hifi-ben is veri. Ennyi Meg szerintem az új jazz is, pedig az eggyel kisebb.
(#172111) bajnokpityu válasza BigBlackDog (#172109) üzenetére
bajnokpityu
félisten
mondj rosszabb ülést. hyundai getzen kivül.
egy astra fényévekkel jobb ülésben.de persze kinek mennyire jó állapotú a dereka. nekem pl az uj superb se kéne, ugyanezért, érdekes minél régebbi skoda, annál jobb. de toyok, mazdák mai napig nem romlottak ilyen módon.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
HKorn
addikt
S-Crossban még ugyan nem ültem, de Vitara ülései pont hogy az erősségei közé tartoznak szerintem. Levezetek benne 5-600Km-t anélkül, hogy nagyon fészkelődnék.
Run&Ride
(#172113) BigBlackDog válasza bajnokpityu (#172111) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Mondjuk pont egy Opel jutott eszembe, egész pontosan az E Corsa. Abba beülve rögtön szálltam is kifelé. De szerintem az előd (mármint, ami nálunk elődként szolgált), A Zafira is rosszabb volt, mint az S-Cross. De pl. egy B Meriva ülése után is jobbnak érzem az S-Crosst.
Golf fapad ülése g4-é biztos rosszabb, de skoda fabiaban is rosszabb
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#94529552
törölt tag
Attól függ kinek, mert nekem egyikkel se volt gondom hosszútávon se, meg talán a sok százezer vagy millió tulajnak se nagyon.
Én újonnan vettem a skoda fabia-t, 20-30 km után már fájt benne a derekam akárhová állítottam, 6 évig volt meg.
A g4 dettó (az most van páromnak.) csak ez egyből kényelmetlen.
Kia ceed, i30, i20-al a világból ki mehettem
A tipojé egy picit kevésbé tart, de ebben sem fájdúl meg a hátam.
A golfot kb 5 fajta üléssel szerelik felszereltségtől függően, én a fapadról beszélek.
A honda civic 1999-es sem tart sokat, de abban is kell 100 km + hogy kezdjek fészkalódni, a kia carens dettó
Ami nem tart oldalról nekem abban megfájdúl a derekam, vagy a hátam
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
BigBlackDog
veterán
Volvo ülést mindenkinek!
Hibrid toyota fogyi és megbízhatóság, volvo üléssel, biztonsággal és hifivel, ferrari motorerővel és szépséggel suzuki áron lesz szíves. Ja és 2 darabot kérek
zoo8800
veterán
Dehogy, csak ne VW alap sámlikat! Derékban sajnos nagyon nem tartanak, csak katonásan egyenes háttal lehet hosszabb távot menni.
rip and tear, until it is done
bajnokpityu
félisten
vitarában nekem is, páromnak is 125km volt a max, amikor úgy szálltunk ki belőle, hogy aznap nem akartam visszaülni. gyenge oldaltartás, gyenge deréktámasz.
egyébként, hogy mennyire nem kategóriától függ az ülés arra jó példa a mostani superb. az is szégyen, h 8millás alapáron vitara szintű ülések vannak, de az mondjuk engem már meglepett, hogy a milliómotoros GT line-ban csak 160kilós embernek lenne oldaltartás, 12Mért. 110kilóval még cingár volnék hozzá. deréktámasz van, de oldaltartás nincs.
haverom 2es oktáv után kapott FL oktávot 2010ben, balhézott, hogy mi ez a szar. a mostani superb még rosszabb. látszik skodánál az irány.
opelt én insigniára értem, de kipróbáltam az AGRes zafirát az is oké. Érdekes módon a sima ülés nekem jobban tetszett, mint az AGR egyébként.
passat nekem tetszett, avensis is, rav4 is, sportage is (2015ben EX, 18ban már az LXben is jó ülés van). szóval nem hiszem, h az én igényem túl magas. mondeoban, A6ban 800km után nyújtózok egyet, majd tankolás végén ülök vissza..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Qru
MODERÁTOR
A Superb-ben tényleg botrány az ülés én is utáltam.
#nincsbennetarcsi
(#172122) BigBlackDog válasza bajnokpityu (#172120) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Érdekes, én úgy éreztem magam az MK4 Mondiban, mint egy frissen földbe vert cövek, nagyon kemény az ülés és furcsa volt a háttámla alakja is. Pl. az egyes Thalia ülése sem egy szörnyűség szerintem, legalábbis eddig nem nagyon fájlaltam semmimet sem rövidebb távokon (max. 120 km). De más a testalkatunk valószínűleg, mivel tömegre kb. az egyik feledet teszem csak ki.
[ Szerkesztve ]
(#172123) bajnokpityu válasza BigBlackDog (#172122) üzenetére
bajnokpityu
félisten
itt lehet a kutya elásva (bocsi, én is kutyázok amúgy). nekem azok az ülések jönnek be, amik keményebbre vannak párnázva. ahogy pl a földön egy polifómon is szivesebben alszom, mint puha matracon. egyébként a csontkovácsok, masszőrök a keményet javasolják.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Ezek az megnyilvánulások ülés kérdésben - szerintem maradhatunk ebben - szubjektív dolgok. Mindenki próbálja mi és melyik kényelmes neki.
Nekem a francia ülések kínkeservek, és a németek az etalon. Még a skoda is német ebben a kérdésben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Jaja Néhány extrával és némi kedvezménnyel kijött a 9 misis keret. Egyébként ma meg lett rendelve, ki lett fizetve, szal 3-4 hónap is meg is jön.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
diegho
nagyúr
Múlt héten próbáltam egy új 1.4 szívó Ceed-et kb 30km erejéig utasként (bérautó) és a beltere egész kellemes volt. 195cm-em mögé még egy 175-ös ember simán beült, ami feltűnt, hogy 100-ig mennyire csendes, érzésre csendesebb, mint a céges Octavia. A motor mondjuk kevés neki, 4 emberrel már azért kapcsolgatni kellett, mindenesetre élhető a gép.
bajnokpityu
félisten
9misi hogy jön ki?valahogy el kell érni a listaár+extrák árát 9Mbe? de gondolom nem ennyit kell fizetni egy fókáért, vagy igen?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Qru
MODERÁTOR
Gratula! Jó ha átvetted írj, átugrom megnézném élőben is.
#nincsbennetarcsi
Utoljára s90- ben ültem, igaz hátul, de azon gondolkoztam, hogy jobb 1-en mennyire terpeszkedhet az ember (amúgy egy nő volt), mert nem fért el a lábfejem és az ülés alá sem fért be.
Amúgy brutál jól néz ki kívül belül, meg még hátulnis formázottak az ülések.
[link]
[link]
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Akkor mi lett? Focus kombi st line 1,5 t 182 ló autómata?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Ha mindent belepakolsz egy ST-Line-ba (legerősebb motor, automata, plusz minden extra), az 9.9 millió, ha egy Vignale-ba, az 11 millió. Én az ST-Line-t 9.2 környékére extráztam, és a kapott kedvezménnyel mentünk be 9 alá.
A minimalista Focus 6.1 millió, a minimalista ST-Line 6.8 millió, de ez utóbbi az 1 literes, 125 lovas verzió kéziváltóval.
kisza25: igen, fekete, 182 lovas automata, meg jópár extra.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Nagyon kíváncsi vagyok rá, meg kell mutatnod!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
A Corsa D ( = major facelift előtti Corsa E) ülése az általam valaha próbált legrosszabb Opel ülés, 80 ezer km-futás után nyomta valami vas a fenekemet benne. (Nem kizárt, hogy nem is Opel fejlesztés az az ülés.)
Természetesen, majd jelzem, ha megvan - 10-14 hét múlva.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
rbalint88
addikt
zsír, LED pilács ugye benne van?
az átvétel napjára szervezhetjük is a topiktalit
BigBlackDog
veterán
Be is járatjuk neki, meg megnézzük, hogy hol dadog le.
FrankMonzano
őstag
Sziasztok! Mennyi a reális értéke egy 2004/6. havi Golf IV gépjárműnek. Ocean felszereltség, küszöbök kicserélve, vezérlés cserélve (Contitech), olaj cserélve, műszakilag rendben, 228e km. Második tulajdonostól, magyarországi.
[ Szerkesztve ]
KilgoreTrout
senior tag
Sziasztok,
Jelenleg egy Focus 2 kombi van a családban. Nemrég született gyerekem, szóval - főleg, ahogy javul az idő - egyre többször lenne szükség a kocsira otthon, így felmerült, hogy kellene egy második autó a családba.
Két lehetőséget látok:
1. Valami minimál autó a lehető legolcsóbban, amit tudok munkába járásra használni, amikor kell a Focus otthon. (Pl. Fiat Punto 2. generáció)
2. Vennék egy öreg pénztemetőt, mert most még nem lenne akkora probléma, ha időnként a szerelőnél állna és nem később tapasztalnám meg - amikor többet kellene egyszerre a két autó, illetve jobban fájna a szerelőre elköltött pénz -, hogy ez mennyire rossz ötlet . (Pl. Rover 75 a belső tér miatt, Citroen C6 - szóval valami egzotikusabb, racionális érvekkel nem alátámasztható autó.)
(Mielőtt végleg elvágom magam a tapasztalt fórumozók előtt: Volt régebben Rover a családban - volt is vele szopás rendesen - de legalább van tapasztalat a szervizekkel kapcsolatban.)
Le tudnátok beszélni a második lehetőségről?
[ Szerkesztve ]
zsír, bazi drágák lettek a compaktok
FrankMonzano: melyik motorral van?
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
FrankMonzano
őstag
1.6 16v bcb! 700 körül saccolnám...
[ Szerkesztve ]
Szia!
A Citroen C6 nagyon szép és eredeti vas; Te pedig hasonlóképpen bátor vagy.
Hát igen, hasonló paraméterekkel vannak fent 500-800-ig G4-ek
Azt neked kell eldönteni mennyire szép állapotú a tied.
Középre érdemes rakni, drága azért nem hívnak, ha olcsó azt hiszik le van rugva
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Integrale
veterán
C6!
Aztan ha meguntad, akkor szolj, es megyek erte.
"Bad reklám is reklám too"
Azert nem egy egyszeru technika. Munkatarsaknak volt, o szerette, de kb hobbi autokent tartotta, csak hetvegen hosszu utakra vette elo. Mondjuk poen, de olcsobban vette mint en az accordot, aztan a c6 vagy 2.5x annyi volt ujonnan.
galacsindobá
csendes tag
Szia,
végre olvasok véleményt az új ceedről 1,4 szívóval.
1,2-es szívó Clio IV-ből ülnék át tágasabb, minőségibb autóba. az anyagi keret korlátozott, ami felmerült bennem az alap ceed - 4,5 M, S-cross - 4,8 illetve 1,4es turbóval az astra elég jól feleszerlve 5M Forintért?
Szerintetek melyikkel járnék a legjobban? kényelem, minőség, biztonság hármas számít.
Köszönöm
Zsolt
Fasza a ceed, sok gari van rá. Viszont a suzuki 1.4T-je sokkal dinamikusabb lesz és most arra is rohadt sok garit adnak, szerintem nem nyúlnál vele mellé. Ha magamnak kéne választanom és biztos a suzukit venném a 3 közül.
galacsindobá
csendes tag
köszi! Astra kizárva? esetleg mokka X? pont ezt a kettőt láttam élőben, utasként a beltér nagoyn minőséginek tűnt mind a kettőben.
diegho
nagyúr
Astra-t 1.6T-vel próbáltam még a megjelenés után pár héttel, de nekem a Ceed jobban tetszik belül. Viszont a Suzuki nagyon erős ajánlat. Nálam suzuki, ceed, astra lenne a sorrend, de megnézem a Tipo 1.4tjet-et, ha nem nagy a lábad (én nem tudom vezetni... 48,5...) de szerintem idén golf akció is várható, mert jön a 8-as.
Engem nem győzött meg az opel, de ettől még lehet jó autó. Ugyan azt a sorrendet állítanám fel mint diegho
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya