Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#172351) kisza25 válasza Gaben92 (#172348) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ha jól tudom az auris hybrid nem tud full elektromosan menni normál sebességgel, ezért marad a GTE
Tboy93: Napi 6km azért menni fog

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#172352) Doki16 válasza Gaben92 (#172348) üzenetére


Doki16
addikt

Szerintem GTE. A hideg nem bántja az akkumulátort. Sokkal többet árt neki a meleg. A hideg idő csak a hatótávban ront.
Aurisról tudok neked nyilatkozni. Nincs benne a szélvédőfűtés amit te nagyon szeretnél. A technika nagyon jó sokkal kiforrottabb mint a VW megoldása. A váltó az egy tökéletes pont benne, ami nagyon megbízható és sztinte soha nem romlik el ha megkapja a 80000 kilométerenkénti olajcserét. De a motor nem fogja élvezni a -30 fokot hiába van benne 0W20. Mindenképpen kelleni fog hozzá egy elektromos előfűtés. És az Auris elektromos hatótávja ilyen hidegben nem lesz több 1km-nél.

GTE-nél a DSG váltó elektromos módban is dolgozik sajnos. Tehát annál is oda kell figyelni nagyon a 60000 km-es olajcserére. Ez a léghúzósabb tétel. Persze ennél is bejön, hogy -30 fokban itt se sok hatótávod. Megmerem kockáztatni, hogy 15-20 km max :)

(#172351) kisza25: Jól tudod 75km/h a max amit tisztán villanyosan tud. De még 130-nál is bent van a hajtásban. Konkrétan a villanymotor ami benne van kétszer olyan nyomatékos mint a benzinmotor és alig pár lóerővel gyengébb. :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172353) Gaben92 válasza kisza25 (#172351) üzenetére


Gaben92
őstag

Tudok rola, a kerdes az, hogy GTE es akkor full elektromosban, vagy Auris aztan lehet tankolni, az epuletuzemeltetes meg nem pofazik.

tboy93: Nincs mindig ennyi, most mar kellemes +2 van. :D Csak elöfordul telen a -30 fok, 80 centi ho, 10 centi vastag jeg az uton kombo. :DDD A gyari hatotav elvileg ugye 50km a GTE eseten, -30-ban azt mondtak az itteniek, hogy olyan 25-el lehet szamolni mert ugye hideg van, megy a futes is, stb. De az meg mindig 4x annyi mint a 6 ami nekem kell. :D (Tudom, ilyen tavra jarjak busszal... Ma lekestem (mert 6 perccel korabban jött, maskor meg 10-et kesik), igy 8:05 helyett 8:50-re ertem volna be, szoval inkabb hivtam egy taxit. :DDD)

Doki16: Igen, a szelvedofutes tenyleg rohadt jo lenne, de atneztem a GTE kinalatot es kb egyben sincs (nem igazan ertem miert...), szoval ez nem szempont mar annyira. A -30 meg tenyleg csak par het, utana -10 - +10 között vagyunk, nyaron kellemes 20-25. :B Az elektromos elöfutes megoldott, mert a garazsban van foglalat hozza, itt meg Defa vagy Webasto mindenben van.

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172354) Doki16 válasza Gaben92 (#172353) üzenetére


Doki16
addikt

4 km-re járok minden nap az Aurissal. Simán ment gond nélkül 5-6 literrel ezekben a hidegekben is. Ha van előfűtésed ahogy írod akkor jó alacsony lesz a fogyi. Ha már meleg a motor akkor tök mindegy mennyit mászkálok a városban, a legnagyobb hidegben is 4 liter körül meg áll a fogyasztás. Így alakul nálam. [link]

De ha megvan rá a pénzed, akkor a GTE-t válaszd. Nyilván soha nem hozza vissza az árát, de nagyobb könnyedség, ha mindig villanyosan tudsz menni helyben.

KIA Phev, valamelyik modell nem fér bele az árba? Még az egy alternatíva lehet plug-in vonalon.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172355) Qru válasza Doki16 (#172354) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó a fogyid de tényleg 91-es benzint tankolsz bele vagy csak rosszul állítottad be?

#nincsbennetarcsi

(#172356) Doki16 válasza Qru (#172355) üzenetére


Doki16
addikt

Nem is néztem, hogy mi van odaírva :) Ezek a választási lehetőségek vannak. Én csak odáig jutottam ,hogy nem prémiumot tankolok hanem sima normált és azért nyomtam arra :) Ezek szerint már a sima 95 is prémium :D

Ilyet tankolok amúgy: [kép]

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172357) Qru válasza Doki16 (#172356) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor megint nem jót választottál. :D A Supergasoline a németeknél (német az oldal ugye) a sima 95-ös. Azt válaszd ki, mert azt tankolsz.

#nincsbennetarcsi

(#172358) pècsimunkás válasza Doki16 (#172356) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Szerintem a prèmium 95 = v power 95 .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#172359) Doki16 válasza Qru (#172357) üzenetére


Doki16
addikt

Köszi :R

Ezek az elnevezések :D Teljesen összezavarodok rajta. De megvan az összes blokk arról lehet látni a valódit :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172360) Qru válasza Doki16 (#172359) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jaja csak azok a userek aki szűrnek, hogy csak prémiumos fogyikat lássanak azokat megtévesztheti.

#nincsbennetarcsi

(#172361) Gaben92 válasza Doki16 (#172354) üzenetére


Gaben92
őstag

Egy darab Niro van 18k €-ert (2016.09, 155k km, Sved import), a masodik legolcsobb 22,5k € ((2016.09, 51k km, helyi), aztan innentol 25k-ig rettentö sok van, szoval kb GTE arban megy ugyhogy beleferne. Egyedul az eladas lehet bajos majd X ev utan, mert kicsit sarkitva a dolgot az emberek nagy resze itt a "nemet vagy Toyota" szuröt hasznalja vasarlaskor. :D De nyilvan nem ez a fö szempont most. Mondjuk megmondom öszinten eszembe se jutott a Niro mert hivatalosan ha jol tudom az mar Crossover, azokat meg elböl elvetettem. Nem veletlenul nem neztem az Outlandereket sem.

Nalad amugy hogy öregszik az Auris belseje? Csak mert ahogy nezegettem a hirdeteseket, nemelyik valami iszonyat ahogy kinez 3-5 ev utan 100-150k km-el. Kormany cafatokban, gombok kifenyesedettek es kopottak (A kedvencem a romma kopott ABS OFF gomb volt :D) stb.

Auris eves szinten ugye amiatt a +600€ adoval lenne dragabb es a benzinnel ami belemegy ami parszaz euro. (Garazsban ingyen van az aram, szoval a harom alternativa ami jatszik lenyegeben a "nem engednek PHEV-et tölteni", "engedik csak ki kell fizetnem az aramot", "engedik es nem kell fizetnem extrat". Fenntartasi költsegekkel nem vagyok tisztaban igazabol abban a tekintetben, hogy ha elpatkolna valami fontosabb födarab (valto, akkupakk) hany trillio euro az uj.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172362) Doki16 válasza Gaben92 (#172361) üzenetére


Doki16
addikt

Nagyon sok Aurist megnéztem mire ezt megvettem. Szinte az összes úgy nézett ki mint egy borzalom. Nagy arányban voltak a lelakott példányok. Persze azt hozzá kell tenni, hogy nekem nagyon voltak az igényeim. Egy 2-3 éves autó igenis nézze ki szinte újnak.

Nem tudok öregedésről beszélni, mert alig 3 éves a kocsi. Szerintem nagyon szép állapotban van és 172e km van benne. Kormány nem kopott ülés teljesen hibátlan. A gombok mint az újak. SzlobiG látta ő tud még róla véleményt mondani.

Ha tudsz tölteni akkor mindenképpen GTE, ha esetleg mégsem akkor az Auris jobb. Mert alapvetően a Golf többet fog enni ha rendesen benzinnel használod.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172363) Gaben92 válasza Doki16 (#172362) üzenetére


Gaben92
őstag

"Egy 2-3 éves autó igenis nézzen ki szinte újnak."

En is ilyen vagyok, emiatt irtam 16-18k-t. Ott kezdödnek a vallalhato allapotuak. 16k alatt mindegyik cafatokban van (mondjuk azok 2-300k-t futottak es inkabb 5-6 evesek mind, szoval valamennyire ertheto).

Amiatt bizonytalanodtam el kicsit, mert lattam egy GTE hirdetest par napja amiben benne volt, "uudet akut" (uj akkuk), de hogy a 12V-os, vagy a nagyfeszkos az rohadt jo kerdes. 4 eves, 86k van benne, a nagyfeszultsegunek rohadtul nem illene meghalnia benne meg, de egy 27.000€-s auto eseten nem gondolnam, hogy a 130€-s 12V-os akksi lenne a legföbb kiemelendö dolog. :U

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172364) Doki16 válasza Gaben92 (#172363) üzenetére


Doki16
addikt

Gyanítom, hogy nagy akksi lehetett, de rá kell kérdezni. A kis 12 voltost nem nagyon kellene ennyire kiemelni :D Nem szoktak ezek elromlani. Amperások arról számolnak be, hogy még 150-200k km környékén is 90% körül van az akkuk kapacitása. Toyota hybridek gond nélkül elmennek 300e km körül egy pakkal. De itt lehet cserélni cellát is, tehát a Toyota nem vészes ha tönkre is megy. Olcsóbb mint bármelyik másik dízel jóság.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172365) Gaben92 válasza Doki16 (#172364) üzenetére


Gaben92
őstag

En is arra gyanakszom. Maga az auto nem erdekel csak feltunt, aztan kivancsi lennek mi miatt kellett cserelni az akkupakkot. Toyota eseten nagyon nagy elöny, hogy lehet cserelni a cellakat egyenkent, GTE-nel gondolom kuka az egesz ilyenkor. :U

Lenyegeben leginkabb amiatt örlödök, mert a Toyota hybridje a legjobb, legkiforrottabb, a cellak cserlehetöek egyesevel, a valto meg megint csak nem meghalos. GTE-ben ezzel szemben ott a DSG, a viszonylag uj hybrid rendszer (Toyota-val összehasonlitva), ki tudja mennyibe kerulö, valoszinuleg csak egyben cserelhetö akkupakk, viszont azzal full arammal tudnek jarni. Gondolkodoba estem az Ampera/Volt paroson is, csak ott meg sok apro nyugröl hallani.

Mondjuk aki az Ampera/Volt közepkonzoljat tervezte az megerdemelne egy kulön helyet a pokolban... :(((

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172366) ryger válasza Gaben92 (#172353) üzenetére


ryger
aktív tag

A VW valtonal komplikaltabb dolgot nehezen tudok el kepzelni par perces video. Ha hosszu tavra tervezel akkor azert ezt sem art eszben tartani, ha javitasra kerulne a sor. De ez csak az en velemenyem!

(#172367) Doki16 válasza Gaben92 (#172365) üzenetére


Doki16
addikt

Nem ismerem a GTE akkupakkjának felépítését. Hátha valaki tud majd mondani valamit.

Azt is kalkuláld azért bele, hogy az Auris a Golf alatt van minőségben hiába egy kategória. Meg a Toyota csak egy tipikus A-B kocsi, egyáltalán nem élményautó. 136 lóerő az összteljesítmény, de szívómotor. Míg a GTE egy igazi kis "hot hatch" :) Viszont kétségtelenül megbízhatóbb mint a VW.

Jó kocsi az Ampera. Egy zászlóshajó, lényegében az első értelmes próbálkozás plugin fronton. És ahhoz képest jól sikerült.

Illetve hamarosan jön az új Corolla ami a 2.0-es hybrid motorral nagyon állat lesz :) Minden földi jóval már tele lesz extrázva :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172368) Gaben92 válasza Doki16 (#172367) üzenetére


Gaben92
őstag

Tudom, hogy nem egy kategoria, de nem igazan lehet erre elvezni az ilyeneket. Belvaros letezik kb es autopalya, az orszag meg laposabb mint az alföld. 8km sebessegtullepes eseten autopalyan 500-800€-tol indulsz, es minden bokorban telepitett kamera van. Az 50-es tabla akkor is megfog ha 600 loerö van alattad, kiveve ha nincs feleslegesen sok penzed buntetesre.

Leginkabb a belter az amit szamitasba lehet venni a GTE eseten. Nagyon nagyon allergias vagyok a belterre, emiatt is kerdeztem, hogy nalad nem voltak-e romma kopva a gombok az Aurisban. Csak mert vagyok akkora gyöker, hogy egy lekopott gomb miatt lebontom a komplett muszerfalat ha csak ugy lehet kicserelni, es a "nem kell bontani" meg mindig egyszerubb megoldas.

Nem mondtam, hogy nem jo az Ampera, csak olvastam, hogy vannak apro de idegesitö nyugjei aztan nem art tudni, hogy javitottak-e mar öket. Es a legtöbb Ampera ide kulföldröl erkezik "bemondasos elöelettel". Es ha jol tudom a muszeregysegen kivul futasteljesitmenyt nem tarol semmi az Ampera-ban szoval kb olyan egyszeru megtekerni mint egy Trabantot.

A finnek mondjuk nem azok a trukközös fajtak, de a nepper mindenhol nepper. :U

Corolla nagyon nem fog jatszani. :( Egyszeruen olyan dragak az extrak az uj autokhoz, hogy itt ujan csak fapad vagy fapad közeli autot vesznek az emberek. Ugyanazon az auton 1 orszaggal odebb ugyanolyan felszereltseg mellett többezer eurot lehet sporolni meg regadoval egyutt is ha mar egy alaposabban felextrazott peldanyrol van szo, csak ugye azt ki kell csengetni egyben. Nekem meg nemigen lesz annyim egyszerre mire megerkezik hozzank. :U

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172369) Doki16 válasza Gaben92 (#172368) üzenetére


Doki16
addikt

2015 után van ráncfelvarott Auris. Annak kicsit átalakították a belsejét. Jól össze tudom hasonlítani, mert elötte egy B7 Passatom volt. Az megy ugyanolyan belül mint egy Golf. Nekem még ingerküszöbömön belül volt ez az FL Auris műszerfal meg belső dizájn és azért is választottam. Egyetlen egy dolog amin látszik a használata az a klíma panel egyik gombja. [link] Az egyik választó gombon az a pici króm csík egy kicsit levált már 1-2 millimétert. Ennyit tudok mondani róla 172e km után. Semmi más kopás vagy egyéb dolog nem látható.

De ez használt autónál olyan, hogy addig válogatsz amíg nem találsz egy jó példányt ami megfelel magadnak. Én nem bántam meg, hogy végül a 15-20 Auris után ezt vettem meg. Elautóztam pár tank benzint, de erre tudok örömmel visszanézni a parkolóba és nem azon agyalni, hogy mit cseréljek ki rajta :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172370) rbalint88 válasza Doki16 (#172369) üzenetére


rbalint88
addikt

22fok, auto ‘sztcsokolom. Ha jol van programozva a klima, akkor tenyleg nem kell sokat baszkuralni. Max telen 20fok, nyaron 24-25fok, hogy kisebb legyen a hosokk. Nekem eddig digitklimas autonal nem nagyon kellett mast piszkalni.

(#172371) Doki16 válasza rbalint88 (#172370) üzenetére


Doki16
addikt

Nekem már úgy van. De gyanítom nem a használttól engedte el. Csak szimplán a hő vagy más miatt válik le az a kis műanyag króm.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172372) Qru válasza Doki16 (#172367) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Folyadékhűtéses Li-os, nem cserélhető csak egyben. A cellánként cserélhető amúgy is inkább csak a bimetálosokra jellemző, a Toyota Li-osa sem cserélhető cellánként (Prius+) pl.

#nincsbennetarcsi

(#172373) tboy93 válasza rbalint88 (#172370) üzenetére


tboy93
nagyúr

22, jesszus. 17-18 fokra lövöm be most télen :D

(#172374) MunezXBK válasza tboy93 (#172373) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

23, nyáron 21-re.

(#172375) molnarpeter válasza tboy93 (#172373) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Télen szintén 18, mert az a minimum VAG-ban :D

(#172376) tboy93 válasza MunezXBK (#172374) üzenetére


tboy93
nagyúr

Hogy élsz Te még? 21 fok-ból milyen kilépni nyáron a 35-be? :Y

(#172377) Doki16 válasza tboy93 (#172373) üzenetére


Doki16
addikt

Én meg télen ki is kapcsolom :D Az plusz fogyasztás ha fűt a kocsi :)

Nyáron meg 22-n van a klíma.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172378) tboy93 válasza Doki16 (#172377) üzenetére


tboy93
nagyúr

Mehetnel gyalog is. Ugy fogyaszt csak igazan keveset a verda ;]

(#172379) MunezXBK válasza tboy93 (#172376) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Sokkal jobb, mint 25-ben ülni.

Télen a lakást se fűtöm fel annyira.

(#172380) tboy93 válasza MunezXBK (#172379) üzenetére


tboy93
nagyúr

En nyaron 25-re lovom az otthoni klimat, igy is jegverem a kinti 35-hoz kepest...

(#172381) Doki16 válasza tboy93 (#172378) üzenetére


Doki16
addikt

Nincs kedvem gyalogolni a hidegben 5 km-t :) Amúgy nem a fogyi miatt, 2-3 km-es utakra teljesen felesleges bekapcsolni a motort.

De nyáron bringával járok.. ha nem esik :D

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#172382) tboldi válasza molnarpeter (#172375) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nálam 16, de szívesen vinném lejjebb is, ha lehetne. Nem szeretem a nagy hőmérsékletkülönbséget a környezethez képest. :)

(#172383) Gaben92 válasza tboy93 (#172380) üzenetére


Gaben92
őstag

Nalunk telen-nyaron 21-22 fok van a lakasban központilag szabalyozva. Nincs beleszolasunk (kb kizarolag akkor tudod szabalyozni a futest, ha kertes hazban laksz). Kint meg 25 fok csak nyaron pluszban, telen minuszban :DDD

De mar annyira hozzaszoktam, hogy kocsiban is ez lesz valoszinuleg. :B

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#172384) Napfénysüti válasza sagesz93 (#172345) üzenetére

5 hónapos babával vígan elvagyunk egy Balenóval. Rövidebb útra mentünk már 4 felnőtt + hordozó felállással is. :)
Mondjuk babakocsiból érdemes olyat venni ami frankón összehajtható.

Més que un club!

(#172385) bitpork válasza tboy93 (#172376) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nekem télen 20, nyáron meg hosszútávon ami a csövön kifér, rövid távon meg kikapcsolom és ablakklíma mén.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#172386) kisza25 válasza tboy93 (#172376) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

én mivel mindig manuális van, ami kijön nyáron, friss gázzal ez volt 2-3 fok is mikor megmértük, jéghideg klíma :P Amúgy a 35-45 fokos konyhából a -35 fokos fagyasztó kamrába pakolni egy 10 percre? :D
az izzadságtól nyirkos szakács kabátom ropogni szokott, mert megfagy:D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#172387) SpaceKombajn válasza MunezXBK (#172374) üzenetére


SpaceKombajn
tag

Ugyanannyi.
Tavasz, ősz 22 fok.

4 évszakos klíma :)

spacetime

(#172388) thefreeman válasza SpaceKombajn (#172387) üzenetére


thefreeman
aktív tag

Nekem is télen nyáron 21-22 fokra van állítva.

(#172389) pècsimunkás válasza thefreeman (#172388) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Nekem 22-23 . Tèlen - nyáron .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#172390) #94529552 válasza tboy93 (#172376) üzenetére


#94529552
törölt tag

Például úgy is lehetne, hogy(lehetőség szerint) betartja valaki a fokozatosségot, akár a lakásból vagy autóból megy ki a hőségbe. Így nem lesz akkora a hőterhelés. Elvileg legalábbis így kellene, de a gyakorlat sokszor más.

(#172391) johnny82


johnny82
őstag

Hali!

Egy barátom szeretne autót venni. Mazda Premacyt nézett, konkrétan ezt. Vélemény? Mit kell tudni ezekről? Kasztni, motor, stb milyen?

Köszi!

(#172392) johnny82 válasza johnny82 (#172391) üzenetére


johnny82
őstag

Vagy 900K körül átírással együtt mit érdemes nézni?

(#172393) vzsryl válasza johnny82 (#172391) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Hamarabb elrohad a napon, mint a nyers hús.

Mi a cél? Ilyen egyterű jellegű autóból ennyiért a Zafira A ajánlott kizárólag az 1.8-as benzines motorral.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#172394) johnny82 válasza vzsryl (#172393) üzenetére


johnny82
őstag

Nem feltétlen kell egyterű, de legyen legalább csomagtartója. Francia nem játszik, csak 5 ajtós lehet.

(#172395) BigBlackDog válasza johnny82 (#172394) üzenetére


BigBlackDog
veterán

"Francia nem játszik"

Csak kíváncsiságból;miért nem? :B

(#172396) johnny82 válasza BigBlackDog (#172395) üzenetére


johnny82
őstag

Nem tudom, nem vitatom. Azt nem szeretnének. Ennyi! ;)

(#172397) LuckyL válasza johnny82 (#172391) üzenetére


LuckyL
őstag

meg kellene nézni, mennyire rozsdás, ezeknek az a legnagyobb baja

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#172398) hobizoli válasza tboy93 (#172380) üzenetére


hobizoli
nagyúr

en 27-28-ra szoktam
siman jo ugyis
a paramentesites is mar jobb kozerzetet biztosit

több drón kell ;P

(#172399) MunezXBK válasza hobizoli (#172398) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Pára vagy para? ;]

(#172400) hobizoli válasza MunezXBK (#172399) üzenetére


hobizoli
nagyúr

pára

de amugy frankon, eccer probaltam 24-re allitva ejjelre, reggel taknyom-nyalam egybefolyt :DDD
es direkt NEM ugy van felszereltetve a klima, hogy ram fujja a hideg levegot, meg silent mode-ban a ventillatora is alig megy

legfelso emelet, itt ahogy reggel felkel a Nap az estig adja az aldast az epuletre
korulottuk kertes hazak vannak meg egy iskola, ugyhogy arnyek az nuku
mi adunk arnyekot max masoknak

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.