Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nem tudom sem megerősíteni, sem cáfolni ezt.
Kizárólag a saját 3 db TSI-mről tudok biztosat mondani, összesen közel 4,5 évig használtam őket:
- 2 autón csak olajat, szűrőket cseréltem.
- Volt egy amit 118 ezer km környéken vettem és 165 k km környéken adtam el, ezen olajcserén felül kellett 1x szoftvert frissíteni márkaszervizben (8500 Ft), ill. 1x volt vegyszeres szívótraktus tisztításon (18 000 Ft). Ez utóbbinak lassan érett a vezérlés cseréje, reggeli indításkor - csak akkor - pár másodpercig kerregett a lánc. Márkafüggetlen szervizbe hordtam, nem fájtak a szervizszámlák, éves szerviz kb. 40 e. Ft (Castrol Edge, Mann szűrők, munkadíj, no-számla).
Az kétségtelen, hogy szervizigényesebb és kényesebb egy 1.6 szívónál, de valamit valamiért. Ma is megvenném ezeket az autókat, nagyon jól mennek, nagyon kedvező fogyasztás mellett.
Amúgy szeretem az Opeleket is, abból 10+ darabot koptattam, meguntam, másnak jó szívvel ajánlom.
[ Szerkesztve ]