Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#144451) vzsryl válasza kovacsroli (#144445) üzenetére


vzsryl
nagyúr

2.2 szívó, de még az 1.8 is elmegy. Nagy a bodé (a kategóriájában a legjobban pakolható, mindet ver, mindent), kell a kraft.

(#144448) agabe: Én vezérlés cserével kezdeném, és mivel alacsony a kocsi ára, így bőven bele kellene férjen a keretedbe.
Mondeo-ból sima 1.8-ból a 120pacis a nyerő. Itt lehetőleg a szívósor lapátokat kell cseréltetni, mert ha törik, akkor nagyon drága problémákat okozhat. Az 1.8 SCI-t inkább kerüld, hiába jobb, de sajnos nem olyan megbízható. Továbbá a szedán változatból érdemes az 5 ajtósat venni, mivel sokkal jobban pakolható.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144452) Mágus2 válasza Tsebacsi (#144443) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Golfban, octaviaban és A3 ban nincs olajpumpa probléma. Ha esetleg azok is játszanak. ;)

(#144453) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Csak nem jutok dűlőre, hogy merrefelé kéne nézelődnöm a következő 3-4 hónapban. Lényeg, hogy a mostani havi ~1100 km (50% országút/pálya, 50% város) helyett lehetséges, hogy havi ~2000-2500 km (80-90% pálya) lenne a feladat, ami miatt gondolkozok kicsit a dízelre váltásban. Igazából a Civic-el a legnagyobb gondom, hogy pályán 130 km/h körül már nem túl pihentető. Szóval elsődleges cél, hogy valami jobb hangszigetelésű, csendesebb típust találjak. Nem ártana, ha kevesebbet is enne, de 8 liter/100 km körüli átlagot még valahogy meg tudok emészteni. Mondjuk még a feszes rugózást szívesen elfelejteném, de más gondom nem volt vele. Méretben lehet nagyobb és picit kisebb is elég lenne, sok csomag nincs, 4 személynél többet úgysem kell begyömöszölni, általában csak ketten használjuk. Viszont az ülésfűtésről, tempomatról, multikormányról nem vagyok hajlandó lemondani és jól jönne valami xenonos fényszoró, gyári bluetoothos kihangosító, esetleg tetőablak. Első körben megpróbálnám, hátha meg tudom úszni 2m Hufig átírással, kezdeti szervizzel együtt (esélyes, hogy sokat fog utcán parkolni és nyugodtabb lennék, ha nem kéne "annyira" izgulnom érte).

Ebből kifolyólag néztem
-Pug 407-et 2.0 HDI-vel,
- Golf IV-et, Octáviát, Leont/Toledot, régebbi A3-at 1.9 PD TDI-vel,
- 7gen Accord 2.2 CDTI-vel (ezek mennyire hangos jószágok?).
Ha nem megy, akkor max. 3m Hufig el tudnék esetleg menni. Így képbe jött Golf V/VI/Jetta, Insignia, J Astra is. Melyik úton induljak, ha meg akarnám úszni 2m Hufig? Nincs valami titkos tipp? VW 1.4TSI, 1.8T, illetve Opel fronton az 1.4T, 1.6T mennyire iszákos pályázásnál? Képbe kerültek még a 2.4-es 7gen Accord is, illetve 2.4 Volvok is, csak kérdés, hogy pályázásnál mennyire tudnának 7-8 liter körül elleni 100 km-en.

[ Szerkesztve ]

(#144454) agabe válasza vzsryl (#144451) üzenetére


agabe
addikt

Vezerles csere melyiknel ?
Nissan ?

Ok. Mondeobol azokat nezem amiket ajanlotok koszi.

Golfok ebben az arkategoriaban (1-1,5millio) nem jonnek szoba, vagy mondeok azoknal jobbak ugyanannyiert (mondjuk magasabb kategoria, de nem ismerem egyiket sem) ? Es focus-ok hogy viszonyulnak a golfokhoz szinten arkategorian belul ?

[ Szerkesztve ]

(#144455) focvis válasza rbalint88 (#144449) üzenetére


focvis
veterán

2.2 direct (közvetlen befecskendezéses) benzinest is hanyagolnám. 2.0 dízel nagyon gyenge (100 le) a kasztnihoz.

(#144456) Tsebacsi válasza Mágus2 (#144452) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Oktáv lenne még jó, de tudod mondtam, hogy itthon értelmes áron nincs olyan ami nekem tetszik. :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144457) focvis válasza BigBlackDog (#144453) üzenetére


focvis
veterán

1.4 TSI 160kmh-ig elvan 8 literből.
A Golf 7 (MQB platform) alapúakban már szíjas a vezérlés és nincs para. Esetleg egy Octi 3? Az talán kijön 3m-ból. Octi 2 1.4 TSI-hez 100%, hogy van olcsó komplett láncos vezérlés.

Szerk: ha "fullos" kell; tetőablak, xenon, stb, akkor több zsé lesz.

[ Szerkesztve ]

(#144458) w333 válasza BigBlackDog (#144453) üzenetére


w333
félisten

Ezek közül a legkomfortosabb + extrás és a legolcsóbb a Pug 407 :)

Francia dieselek nagyon halkak ... 406 (2.0HDi) nagyon csöndes volt !

PD -s dieseleket én a helyeben elkerülném !

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#144459) vzsryl válasza agabe (#144454) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Nem ismerem azt a Nissan-t, de franciás beütése azért van, mert Renault-Nissan már a nevük egy ideje. :)

VW-knek nagyobb a presztízsértéke, ezért ár/érték arányban pl. a fordok szvsz. jobbak. A Mondeo jóval komolyabb jószág a Golfnál. A B szegmensben a Fóka versenyez, és annak a benzines motorja szvsz. jobb a Golfénál.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144460) Integrale válasza Jorus (#144434) üzenetére


Integrale
veterán

A thermal window nem csalas, legalis, az alkalmazas merteke mar mas kerdes, a Merci, Opel, Fiat ebben erintett csak, a VW ebben is.

"Bad reklám is reklám too"

(#144461) Integrale válasza vzsryl (#144459) üzenetére


Integrale
veterán

B szegmensben a Fiesta van es a Polo, C szegmens a Golf es a Focus.

"Bad reklám is reklám too"

(#144462) vzsryl válasza Integrale (#144461) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Elnézést, igazad van.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144463) agabe válasza vzsryl (#144459) üzenetére


agabe
addikt

Par mondeot nezegettem ami tetszene:
[Ez eleg reszletesen ir sok mindenrol] biztatonak tunik, rugotores mondjuk meg johet, de osszessegeben szimpi es nem is tul draga.

[Ez oszintenek tunik]

[Ezt is megnznem ha a szervizkonyv nem csak az elso 60-80ezer km-en volt vezteve ]

[Ez eslore tetszett], de viszonylag draga, es igazabol nem tudni eloeleterol semmit mert nem sok utalas van az 51ezerig vezetett szervizkonyvon felul.

Igy a hirdetesek alapjan ti melyiket / melyikeket neznetek meg leginkabb ?

[ Szerkesztve ]

(#144464) rbalint88 válasza agabe (#144463) üzenetére


rbalint88
addikt

Elso, utolso. A masik ketto viccesen gyenge probalkozas az atveresre (szervizkonyv nincs 60-80ezernel tovabb vezetve az olyan, mintha nem is lenne, az oszinte kombi meg pont oszintenek nem tunik igy frissen behozva...)

(#144465) vzsryl válasza agabe (#144463) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Egyetértek rbalint88 fórumtárssal, továbbá hozzátenném, hogy az elsőnél ha tudja bizonyítani számlával a kettőstömegű lendkerék cseréjét, akkor tulajdonképpen a legdrágább alkatrésztől már nem kell félned. Én magamnak az elsőt választanám.
Ha még olcsóbb fenntartásra vágysz, akkor Focus MK2 1.6 szopó-benzin. Ebből főleg a ferdehátú ajánlott, mert nem túl nehéz a bodé, de mégis elég sok mindent benyel, pl. egy 4fős család számára szerintem teljesen ideális választás. A kombi már combosabb, de ha nem vagy országúti vagánykodó, akkor bőven elég oda is a 100 póniló. Még hozzátenném, hogy nagyon biztonságos autó, kiváló törésteszt eredménnyel.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144466) #94529552 válasza Integrale (#144460) üzenetére


#94529552
törölt tag

Mindegyik érintett, csak hát nem mindenre derül fény sajnos, csak ilyen irányított módon.

(#144467) Luck Dragon válasza w333 (#144458) üzenetére

A PUG407-es menyire nyűgös autó, sok vele a gond?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#144468) BigBlackDog válasza focvis (#144457) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hát, a Golf 7 és a 3-as Octi szerintem out of scope, maradjunk inkább a 2-es Octáviánál. Egyébként mit spórolnék egy 1.4 TSI-vel egy dízelhez képest? Alacsonyabb a fenntartása?

(#144469) i-sti válasza BigBlackDog (#144468) üzenetére


i-sti
senior tag

"Egyébként mit spórolnék egy 1.4 TSI-vel egy dízelhez képest? Alacsonyabb a fenntartása?"

Ezen én is sokat agyaltam.
De mindig arra jutók, hogy az 1.6 crtdi-vel jobban kijövök.
Turbó van mindkettőn, szóval pont úgy eltud romolni.
Egyik kokszol, másik kormol.
Egyik sokat eszik, másikban erő is van.

Novum Forum Siculorum

(#144470) Kornel válasza i-sti (#144469) üzenetére


Kornel
veterán

1.6 crtdi gyenge mint a harmat.
Bármelyik sebessegtartomanyban megreggelizem az 1.8 szívóval.
Igaz legalább keveset eszik.

(#144471) Mágus2 válasza Kornel (#144470) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szerintem is gyenge. Kell a chip. Inkább az 1.2 tsi alternatívája.

(#144472) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

2.0 CR TDI mióta van Octaviákban, illetve Golfokban (gondolom mindkettőbe ugyanaz a 2.0 CR került)?

[ Szerkesztve ]

(#144473) tresh válasza Luck Dragon (#144467) üzenetére


tresh
addikt

Motor függvénye, de nincs vele több baj mint az átlaggal. Nem a piac aljáról kell venni és ha nem akarsz FAP és társaival szenvedni akkor 2.0 szopó benya jó választás bele. Illetve annyi hogy szerintem szűk és kicsi az elődjéhez képest (406). Ha kategóriába kéne választani akkor én a C5-öt venném. Sokkal jobb vétel, több extra és tágasabb a kombi meg gusztustalanul nagy :))

(#144474) agabe válasza vzsryl (#144465) üzenetére


agabe
addikt

Koszi neked es rbalint88-nak is a valaszt.
MkII-ot nem nezegettem eddig. Az mk3-as azert jobb kocsi, es ha belefer a keretbe az inkabb szimpatikus.
Na belkukkantottam hirdetesekbe es alig van mondeo ami 1.6-os, maganszemelytol csak 1-1, es az sem tunik biztatonak, nagyon sok a 2,5literes benzines, de pl. 300ezer ft-ert egy olyan nagy motorral szerelt kombi ghia kivitelben tuti eleg sok plusz torodest igenyelne, kasztni is rohad pedig probaltak nem ugy fenykepezni.
500ezer alatt van szinte mindegyik (motortol fuggetlenul), es nem az a baj, ha olcso, de ...ilyen arakon lehet jo allapotban levo kocsit kapni ?

(#144475) agabe válasza agabe (#144474) üzenetére


agabe
addikt

mk2-esbol van alig.

(#144476) footy válasza Tsebacsi (#144443) üzenetére


footy
addikt

Franciat nem akarsz? En meg mindig ra vagyok gyogyulva a C5-re. :)
A olajkavaros valto, hydro-s futomu, kiforrott 2.0 HDI.
Jol emlekszem hogy te az Insigniat valamiert kizartad?

Amugy a kompaktok kombi valtozata mindig zajos es ugy tudom ez nalad is szempont. (csak G7 kombi miatt irom)

(#144477) Tsebacsi válasza footy (#144476) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Francia nekem olyan tetszik-tetszik de nem kéne :(

Még este nyomogattam a telefont meg a mobile-t, és arra jutottam, hogy 3 autó marad véglegesen, Mondeo Titanium-S 2.0 vagy 2.2 TDCI Powershift-el, i40 kombi automata dízel vagy B7 Passat 2.0 CR TDI DSG.
Mobile-n 15k euróig rengeteg Passat van, néhány Mondeo és pár i40. Itthon csak Mondeo vagy Passat van az ársávban ami szóbajöhet, i40 vagy sokszázezret futott van, vagy gyengébb felszereltségű.

Csak tudnám hogy veszek én mobile-n autót... :F :(((

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144478) lenko válasza Kornel (#144470) üzenetére


lenko
aktív tag

Polo-ba még elég lehet.
Chippel(130hp-re) egy nagyobb autóba még használható kategória.

Az embereknek fáj az igazság!

(#144479) Declare válasza Tsebacsi (#144477) üzenetére


Declare
őstag

"Csak tudnám hogy veszek én mobile-n autót."

Megtömöd a zsebed euroval, aztan ugy inditasz, hogy Guten Tag! :D

Azon kivül, itt van ez a ceg ([link]), ök 40k hufert atnezik neked az autot, egesz alaposan es adnak egy kb 6-10 oldalas pdf dokksit, miket talaltak.

(#144480) footy válasza Tsebacsi (#144477) üzenetére


footy
addikt

A 2.2-es mondeo tuti nem powershifttel van hanem hagyomanyos valtoval. Azt mar en is neztem, viszont allitolag a 2.0 motor jobb mint a 2.2 es az automata pedig eleg darabos.

Egyebkent ha Passau kornyeken talalsz autot, akkor tudok (magyar ezzel foglalkozo)embert aki megnezni neked.

(#144481) Tsebacsi válasza Declare (#144479) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

A Guten Tag-Fidözénnel nálam véget is ér a német tanfolyam, szóval baj lenne, nem is kicsi :D

(#144480) footy: És igazad van! :R Valóban bolygóműves van a 2.2 alá! Csak a 2.0 TDCI és EcoBoost kapta a Powershiftet, meg talán az 1.6 TDCI.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144482) lenko válasza Tsebacsi (#144481) üzenetére


lenko
aktív tag

Angol is elég lehet...
Németem nekem sem a legjobb még. :(((

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#144483) Ádám16 válasza Ádám16 (#144424) üzenetére


Ádám16
addikt

Jol elbeszelgetek magammal. Ennyire hulye kerdest teszek fel, esetleg nem latszik amit irok, vagy miert ignoralja mindenki a kérdésemet?

(#144484) vzsryl válasza agabe (#144474) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Mk2-es Focus-t írtam, nem Mondeot. Utóbbiból nincs is 1.6-os, 1.8 az alja.
Mk2 fóka mondhatni jobb autó az mk3 mondeonál (törésteszt, futómű), és az átlagára is magasabb. Ez nem véletlen, hisz alapból 4 évvel újabb konstrukció. 1 millió felett már vannak használható darabok, és az 1.6 szopó benyás mocskos megbízható, ráadásul olcsóbb fenntartani, mint egy mondeot. Sajnos a mondi benzinesekbe raktak kéttömegű lendkereket a retardált mérnökök, hogy legyen kicsit prémium érzete a vásárlónak akkor is, ha szervizelni kell...

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144485) -v- válasza Ádám16 (#144483) üzenetére


-v-
addikt

Gondolom senki sem tudja .. megnéztem hahun, az alapján szerintem ér, igen.
De amúgy fingom sincsen a típusról, a hahut meg gondolom te is megnézted, szóval ezzel aztán most beljebb vagy :C

(#144486) vzsryl válasza Ádám16 (#144424) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Annyira egyértelmű, hogy igen, inkább nem is válaszol senki.:D
Ha nem probléma számodra a kis cuki külleme, akkor tuti vétel. Nagyon megbízható, jól pakolható, a legcsaládbarátabb (szuper)mini autó.
Sokan nem szeretik, mert kicsit csajos, és nem túl fickós a futóműve, mint pl. a nagytesó Civicnek.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144487) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Mondjuk ez a DS5 nekem valami eszement módon tetszik :DDD Tudom, van baj bőven :P

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144488) agabe válasza vzsryl (#144484) üzenetére


agabe
addikt

Ja focus !
Értem. Olyanra várok ajánlatot (2006-os 130-140ezer Km-el) ismerős szerelőtől aki szerint eléggé rendben van az a járgány ami egy ügyfeléé, és mostanában lesz eladó.
Nem újonnan behozott, mert K-s rendszáma van, új vezérlés, új kuplung, meg folyamatosan karbantartott darab, azt mondta rá ismerős (és gyerekkor óta családaink barátok, ezért megbízhatónak gondolom amit nekem mond), hogy csak bele kell ülni.
Még nem tudok árat sem, de 1milla körül lenne valahol, felszerletségben elég magas szintű.

Ha az tényleg jó állapotú és karbantartott, akkor te inkább azt választanád mint a linkelt mondeók közül az elsőt ...mondjuk ha mindkettő jó, és karbantartott akkor is a focus felé bilenne a mérleg? Jóval nagyobb belül a mondeó csak simán beülve (másikban ültem, nem a hirdetettben), és minőségibbnek tűnik a működése meg mintha jobban egyben lenne (állapotól függetlenül), csendesebb is...szóval érződik a magasabb kategória.

Szal mindent összevetve szerinted inkább mégis focus MKII ajánlott mondeo MKIII ellenében (azonos évjárat hasonló árkategória, hasonlóan karbantartott példány esetén) ?

[ Szerkesztve ]

(#144489) footy válasza Tsebacsi (#144487) üzenetére


footy
addikt

Ezek nekem is nagyon tetszenek, de belul szuk(ha jol emlekszem a C4-gyel van kozos platformon) es razos a futomuve, ugyhogy kiesett.

[ Szerkesztve ]

(#144490) vzsryl válasza agabe (#144488) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ez függ egy kicsit a vezetési stílustól is. Én azért választanám a fókát, mert jobb a futóműve, nem olyan bálnás, és számomra fontosak a fenntartási költségek is, továbbá a biztonság. Összességében egy hangyányit jobb választás, ezért is árazta be a piac drágábbra.
Egyébként azt írtad, hogy "elore tervezetten legalabb 50%-ban varosban lenne hasznalva". Ilyen felhasználásra még egy nagyon jó sofőrnek is megterhelő lenne egy olyan bálna, mint a Mondeo. A fogyasztásáról ne is beszéljünk, télen tuti 12L környékére ugrana...
Esetleg ha kell a nagyobb beltér, nagyobb családnak, akkor C-Max.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144491) focvis válasza BigBlackDog (#144468) üzenetére


focvis
veterán

Szvsz:
- alacsonyabb a fenntartási költség;
- alacsonyabb a beruházás - az 1.4 TSI kb. úgy megy, mint a 2.0 TDI, lehet kicsit gyengébb, de az 1.6 TDI-nél érezhetően fickósabb;
- könnyebben találsz normális futásteljesítményű példányt belőle.

A dízel biztos kevesebbet eszik. Octi 2FL 1.4 TSI-m volt céges, a fogyasztási normája 7,5 liter volt, mindig kijöttem belőle és nem tötyörögtem. Országúti 100-as gurulással 5-5,5 litert kér.

(#144492) m3tr0 válasza BigBlackDog (#144453) üzenetére


m3tr0
senior tag

Én ezek közül egyértelműen az Accord felé közelítenék.
A jó 2.2-es dízellel szerintem jó választás lenne.
Mondanám még a 2.4 Type-S-t is, de ugye ott ha városban kell menni akkor a fogyasztás már több lesz mint 8 liter. Pályán szerintem tartható. De van olyan akinek van, nézz be honda topikba esetleg.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3

(#144493) Luck Dragon válasza tresh (#144473) üzenetére

Értem, Köszi.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#144494) Tsebacsi


Tsebacsi
nagyúr

Ha erről a Select Car-ról lehetne valamit tudni... Vinném EZT az i40-et azonnal :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144495) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Volvo V40 1.6 vélemény?

(#144496) Luck Dragon válasza Atomgeszi (#144495) üzenetére

Ugyan az mint az S40-nél. Picit lomha volt Számomra.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#144497) agabe válasza vzsryl (#144490) üzenetére


agabe
addikt

Vilagos koszi.
Igen focus-t konnyebb manoverezni varosban az tuti, de mostanaban (2,5 eve) c4 grand picassohoz voltam szokva ami szinten nem kicsi. Nem vagyok nagyon jo sofor szerintem csak atlagos, de elboldogultam.
A fogyasztas mar valoban huzosabb erv lehet, de ha meg kisebb fogyasztasut akarnek, akkor honda jazz-t sem vetettem volna el. Priorizalnom kell, es egy osszessegeben szamomra megfelelo meret / fogyasztas komboval rendelkezo tipus..hat nemtom meg melyiket valasszan a ketto kozul :D
Jelenleg a ketto kriterium (egyel nagyobb meret vagy egy lepcsovel kisebb fogyasztas) egy szintem van, igy a mondeo, es a focus is ugyanolyan jonak tunik mas-mas elonnyel/hatrannyal. C-Max most valahogy erzetre nem kell, es nem nagy a csalad meg, de nalam a nagyobb meret a nagyobb vedelmet is jelenti egyben (akar en okozok balesetet, bar remelem nem, akar csak elszenvedoje vagyok egynek) ha nagyobb / nehezebb / tobb gyurodesi terrel is rendelkezik a karosszeria, es pl. oldalrol is tobbet tud elviselni akkor azt is orommel veszem, mondhatjuk ez is valamennyire kriterium. Emiatt esett ki meg sokkal korabban a honda jazz pl.

[ Szerkesztve ]

(#144498) Atomgeszi válasza Luck Dragon (#144496) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Megbízhatóság? Anyám lebeszelhetetlen róla..

(#144499) Tsebacsi válasza Atomgeszi (#144498) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ha elvan egy többé kevésbé döglött, dinamika nélküli autóval, ami cserébe bunkerszerű, relatív csendes, akkor vegye meg nyugodtan. De a fogyasztása is lehet kicsit magas lesz (8l városban). Megbízhatóságra, mint a tesója, a Focus. Szerintem vállalható.

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144500) Luck Dragon válasza Atomgeszi (#144498) üzenetére

Akiét próbáltam az 300k fölött volt a kilométer. És nem panaszkodott rá a gazdija.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.