Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Olyan unalmas, hogy inkább marad a jettában.
Jó autó, félre ne érts, de unalmas. Nem fiatalos, semmiben nem kiemelkedő, cserébe megbízható, az tény.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
1.4 8V szerintem jobb.
Land
veterán
Persze. El kell dönteni mi a fontos. Ha szűkös a keret, akkor szvsz inkább unalmas, megbízható autó és a szerelésre költendő pénzből fagyi, mozi, sörfesztivál, balatoni nyaralás stb VS menőmanó béemvé/merdzsó/véhatostdi idegölő horror ráköltésekkel, állandóan szerelőnél állva (500-600k Ft-ért utóbbi várható a menő faktorból). Én jelenleg az első tábort erősítem. Majd ha komolyabb lesz a keretem, akkor feljebb váltok, de akkor is racionális döntést szeretnék hozni (Nekem elég lenne egy újabb i30/i40, Ceed, Astra, Mazda 3, vagy akár Octi is stb).
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Mágus2
Közösségépítő
Az octi is unalmas, annyit mondhatok. Egy 95-ös A4 quattroba átülve szinte érzi az ember hogy él. Az octavia meg olyan, mintha lélegeztető gépen lennél és közben futni akarnád a maratont, mégis az octavia a racionális választás.
[ Szerkesztve ]
C14SE, 82 le? Az jó, az lenne az általam is javasolt 1.4Si. A C14NZ, 55 le az vérszegény.
Kornel
veterán
Vegyen egy régi swift gti-t.
Megy is, izgalmas is lesz.
(Vagy túléli a napot, vagy nem)
MunezXBK
nagyúr
NZ-m volt, annyira nem volt gyenge. Mondjuk 3. tulaj voltam, előttem 2 60 év körüli nőé volt. 130-nál már dadogott.
Mágus2
Közösségépítő
Attól félek, én nem élném túl a napot. Azzal csak egyszer hibázhatsz.
[ Szerkesztve ]
htomi85
tag
Te csinálod jól, csak így tovább.
Kornel
veterán
Legjobb.
hobizoli
nagyúr
ebbol van egy limitalt, Evo500-s kiadas is
amikor Bulgariaban a Naposparton nyaraltunk tizenegyket eve, a parkoloban allt egy C-s ("Szofia") rendszammal
több drón kell ;P
Kinézetre nagyon hasonló, viszont az "csak" szívó 3 literes.
Studi
addikt
Ilyen motort-váltót láttam már bepattintva kockaladába. Azzal meg lehet lepni bárkit az utakon!
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Rövidtávú szaladgálásra keresünk egy olcsó, olcsón fenntartható autót, ami esetleg nyújt valami biztonságot is. Nincs kiszemelt típus, néhány százezer forint van rá.
Ezek közül mi az amit mindenképpen húzzak ki, vagy mi az amit mindenképpen vegyek be a listába?
Punto 1
Corsa B
Clio 1
205
206
306
309
AX,
ZX
Saxo
Polo II
Fiesta
Micra K11
Escort
Astra F
Alfa 145
Swift
Studi
addikt
205, 309, AX - ezeket már nem erőltetném, Swiftből is csak a 98 utániakat. Biztonsági szempontból a 306 és az utolsó generációs Escort kiemelkedik ebből a listából szerintem, viszont a nagyobb karosszéria miatt a fogyasztásuk is magasabb lesz.
hobizoli
nagyúr
mk2 Punto-t kene venni
több drón kell ;P
rbalint88
addikt
Ebbol egyertelmuen 206 a legbiztonsagosabb. Fiesta szerintem 500 folott lesz csak olyan, ami jo lehet.
A tobbi vagy tul regi vagy nyugos vagy regi es nyugos.
Primary92
senior tag
Nem is a fogyasztás a fő szempont, hanem az alkatrészek ára, és a problémásság.
Mondjuk nem én venném az autót, nem is én használnám, úgyhogy csak próbálok pár értelmes tippet adni. "Tartalék/Második" autó lenne.
Ezek maradtak játékban, de miután nincs pontosan eldöntve, hogy mennyit szánnak rá (de sokat nem akarnak)
Punto 1-2
Corsa B
Clio II
206
306
Saxo
Polo III
Micra K11
Escort
Astra F
Alfa 145
Swift 98
Tothgera30
Ármester
Top 3 - Astra F / Micra K11 / Swift 98
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Integrale
veterán
145-ot is huzd le, dragabb az alkatresz mint a tobbihez, (pl.: vezerles 120e). Punto 1-2 (inkabb utobbi), Lancia Y (ua mint a Punto, csak igenyesebb kivul belul.
206, bol FL utanit neznek, jobban felszerelt Micrak szepek.
Ha hely kell, akkor 306, ott a hatso futomu lehet problemas, de nem hatalmas osszeg a felujitasa.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
F Astra-206- Corsa-Swift
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Primary92
senior tag
Akkor Lancia-t is felvesszük s listára, hátha abból jobb állapotú jön szembe.
Milyen teljesítmény-tömeg aránytól mondanátok azt, hogy normálisan lehet vele közlekedni? Kis-közepes városokban lenne használva, illetve országúton.
Integrale
veterán
Varosba eleg egy 1.1-es 55 lovas Punto, a maga 870 kilojaval. Szoval valami hasonlot keress. (Szerintem)
1.4 12v Y-t felejtsd el, 1.2 8/16v oke. A 8 szelepesbol van 6 sebesseges is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Primary92
senior tag
Én is valami 60 LE/tonna körülre gondoltam tapasztalatból. (1.9D Berlingo, megy, de azért ettől ne legyen lomhább).
Amikor magamnak kerestem autót, nagyon néztem az olasz felhozatalt, akkor sok rosszat olvastam a 1.4-es Punto/Bravo motorokról. De aztán többet tudtam autóra költeni, de nem eleget, így Octavia lett és nem olasz (159).
Integrale
veterán
1.4 12 V nem jo (alulmeretezettek az olajfuratok, ezt tarsitod egy surubb olajjal, amit sosem csereltek, akkor kuka a motor), 16 V igen, de az mar mas motor. Van 3 fele 1.4-es.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Studi
addikt
Ami még eszembe jutna, az a 306-os "testvére", a Citroen Xsara. Érdemes lehet ránézni, ezeknek a futóműve tud nyűgös lenni, más bajuk alapvetően nincs.
Cserébe viszont nagyobb, és kényelmesebb autók, mint a lista nagyrésze.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
a 182-s Bravo/a 1.4 12v (1370ccm) motorja egy nagyon elbaszott konstrukcio lett
4 ev utan ment is a levesbe
az mk2B Punto 1.4 16v (1368ccm) szivo motorja egy teljesen masik blokk
az a 1980-s evekben bevezetett, robotokkal osszerakott FIRE motor
a (Super)FIRE 1.4 16v motor van pl a TJET-kben
a regi 1.4 8v (1372ccm) turbos motorja meg az SOHC blokk
a 3 motor teljesen eltero furat-loket aranyokat hasznal, meg hengerfejet sem lehet attenni egyikrol a masikra, meg a belulrol se semmit
több drón kell ;P
Integrale
veterán
A Bravo/a 1.4-es blokkja modularis csalad tagja, ez van a 145-ben is, csak mas fejjel.
Maga a blokk egyebkent a 2.4-es egy hengerrel megvagott es mas loketu variansa, ahogy az 1.9 jtd, 2.0 20v, 1.8 (1747 ccm, nem az 1742), 1.6 l, 1.4 is.
"Bad reklám is reklám too"
ADAM1337
nagyúr
Volvo dizelekről mi a vélemény ?
Gondolok itt az újabb 1,6d és 2.0d-kre.
Mennyire zajos a járásuk ?
(magáról a volvóról eddig annyi tapasztalatom van hogy elég magas a szerviz költsége, legalábbis ismerősnek S80-a van de az benyás 2.5-ös)
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
Az a "Pratola Serra" motor (ott gyartjak), de JTD-kben minden mas. Azokkal sosincs ilyen jellegu baj, mint az 1.4 12v-vel, hogy szarra kopik vagy szethullik a teljes vezermuve, meg eldugul benne barmi.
Egyedul az 1.4 12v varians volt erre hajlamos, abban vmiert ezt nagyon elfillerbaszoskodtak
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Integrale
veterán
Hengerfej a fo problema. Jtd mas, de en csak a blokkot irtam, az ha minden igaz, akkor egykutya.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
gooool
őstag
Helló!
Azok a dízelek PSA fejlesztések, megtalálod mind a korabeli Citroen/Peugeot, mind a Ford autóiban.
Alapvetően nem rosszak, de közel sem egy 2,4 D5 megbízhatóság.
Üdv, Balázs
domojko
senior tag
[Ez a Lacetti] a gombóc swift után? Vélemények? Fogyasztás, minőség, komfort érzet, jellegzetes hibák?
Integrale
veterán
Minosegben es komfortban nem lesz elorelepes, helykinalatban igen. Fogyasztas motorfuggo, de a korabeli kategoriatarsai ~ 1 literrel kevesebbet esznek.
Vezetni jo, szerintem az 1.6 mar kelloen dinamikus is, hangja baratsagos, nem ordit.
De Swiftrol nem biztos, hogy valtanek.
"Bad reklám is reklám too"
vzsryl
nagyúr
Ha jól emlékszem, a család miatt kell egy nagyobb járgány. G Astra vagy Fóka kombiban nem gondolkodtál? Astraból a tetejét kapod 900k-ból, 1.6 elegance kivitelben, 116 lóval, de Fókából is elég csinosak vannak ennyi pénzért. Fogyasztásban pedig jobbak a lasagnenél...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
domojko
senior tag
Igen, csomagok miatt kellene a nagyobb tágasabb autó, ha ugy adódik. Egy gyermek + kutya+ csomagok. Nyáron csak balcsin voltunk egy hétig, gyerek nélkül, kutyával. Mit mondjak, a swift nem egy csomagspecifikus járgány. Hátsó ülések+ lábtér is tele volt pakolva, ugy hogy csak a kutyának maradt egy kis hely. Pedig nem nagy kutya, westie.Csomiban van egy 16"-os szerszámos láda+ egy mandarinos rekesz amiben szerszámok autós kellékek vannak. Még szerencse h ezek benne voltak, mert megszopatott a suzuki. Szombat este 7 órakor tihanyban legurultam a kompról és beesett a kuplung, olaj elfolyt. Munkahenger nyomórúd eltört, ami műanyag. Kuplung nélkül váltogatva élmény volt visszakocsikázni máriafürdőre. Persze előtte ki kellett szednem a munkahengert mert beszorult a nyomorúd a kuplug kar alá, ezt kitámasztva, csúszott a kuplung. Másnap világosban tudtam csak megnézni igazán h mi a történet. Munkahenger jó volt. Szerencsére volt egy kis felx a csomiban, 10-es betonvasbol vágtam nyomorúd gyanánt egy darabot, igy tudtam visszajönni bp-re. Ezek nélkül el sem indulok. Igy viszont alig fér valami a csomiba.
A "b" vectrat azért néztem mert szerintem az egyik legjobban eltalált opel formára. Legalábbis nekem mindig nagyon tetszett. Nagy a csomagtere, nem utolsósorban szép plüss kárpit, ami ugye a suziban ugyancsak kopogósra sikerült.
Kombikat nem szeretem, nem tetszenek. Halottas kocsi feeling-je van.
[ Szerkesztve ]
adalbert1
veterán
Roncsautó-értékesítéssel van valamilyen tapasztalatotok?
A biztosító írt egy összeget, és azt, hogy első körben próbáljam meg én értékesíteni a roncsot, ha nem megy, akkor pedig felteszik valamilyen roncsbörzére.
Google találatok alapján nézegettem pár céget, aki ilyennel foglalkozik, viszont eléggé hasonló volt a honlapja mindegyiknek, nem volt túl meggyőző egyik sem, hogy miért őket válasszam.
gaborbol
őstag
Vagy egy 2010-es Outlander gt-m. Eddig egy gyerek van (14 honapos) ma tudtunk meg, hogy felesegem ikreket var.
Az itteni megszokott 7 szemellys egyteruek kozul mint pl a Toyota Sienna, Honda Odyssey erdemes mast nezni?
Full size SUV ami tenyleg 7-8 szemellys nem jon be, egyszeruen tul nagy-buffatag.
Mindenkeppen 7 teljes meretu ules kell, hogy nagyszulok- barat - rokonok is beferjenek neha.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Galaxy, Espace, bár az utóbbi legújabb kiadása már jóval kisebb, mint az elődei.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Integrale
veterán
Azon a vidéken fehér holló gyakoriságúak ezek az autók. (szerencsére)
"Bad reklám is reklám too"
nyogo83
senior tag
Nalam ugy nezett ki a dolog, hogy a biztosito a roncserteket eleve a sajat belso roncslicitje utan hatarozta meg.
Ekkor donthettem, hogy annyiert odaadom nekik es gond letudva(sehova nem kell kimozdulni, jonnek trailerrel), vagy megprobalhatom en eladni.
Nekem az elso volt egyszerubb.
molnarpeter
nagyúr
Minivan kategória? Odyssey váltó problémáknak nézz utána, mennyire súlyos dolog, illetve melyik évjárat érintett. Prius plus kicsi? Sienna esetén nem tudom, mi tud elromlani benne, de mégis írnak itt is váltó bajokat, esetleg hibridben jobban bíznék.
adalbert1: magánszemélyként nem opció az eladás? Milyen típus, mennyire lett megtörve?
[ Szerkesztve ]
GMC Typhoon nem jó? Kiccsávó koromban nagyon szerettem volna egy olyant.
gaborbol
őstag
Evjarat 2012-2014, nem hiszem hogy ujjat veszunk, de mindenkeppen olyan lesz ami meg gyari garos vagy kiterjesztett gyari garos. Utanaolvasok a temanak aztan meglatjuk. Van meg par ami szobajohet, de valahogu nagyon a jappan fele huzok. Dodge Grand Caravan sport volt mar, es nagyon meg voltam vele elegedve, de most tenyleg hosszutavra kell valami...
GMC Typhoon
[ Szerkesztve ]
Ace owner
addikt
En meg a gyari felnijet akartam a Golfra
Galaxy Fold 4
rbalint88
addikt
Chrysler (Lancia) Voyager? Másnaposokban is szerepelt, úgyhogy csak TUTI verda lehet
Amúgy amíg nem kényszerítenek fegyverrel (vagy a derekam majd 30+ év múlva), addig önszántamból nem vennék ilyen láblógatós pózban ülős autót.
MunezXBK
nagyúr
Ujjat ne vegyetek, kettőtöknek van 40db...valószínűleg.
Mágus2
Közösségépítő
Lehet, asztalos brigád.
Integrale
veterán
=Dodge Grand Caravan
"Bad reklám is reklám too"
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás