Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Persze ez is igaz. De sajnos az emberek többség ezt keresi hogy olcsó legyen és egy fillért ne kelljen rá költeni. Mindig vannak jó vételek de azt az veszi meg aki tudja mit keres nem az átlag user. Vettem én is havernak motor hibásnak mondott, patika állapotú megane 1-et aztán 100 ezerből lábra tettük azóta is röhögve megy és csak kopó dolgokkal foglalkozunk rajta.
Ettől még sajnos a piaci átlag azt mutatja hogy ebben az árkategóriában inkább csak hulladék van mint sem autó. De kivitél mindig van.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
ezzel a Marea-val vmi itt igy nem koser
2000-ben nem volt mar TD motoros belole, csak JTD
a valtas 1999.04-kor volt, enyem 1999.08 es JTD, amikor kerdezik, mindig 2000-s evjaratot szoktam mondani, mert akkor mar csak azt listazza a sw
több drón kell ;P
BigBlackDog
veterán
Köszi, lehet, hogy majd még kérdezek privátban. Egyelőre én is ezt a két konfigot tartom szem előtt...
(#144093) aero.: +1 Én csak agglomerációból járok be, de így is érzem az előnyét a kocsinak. Kocsi nélkül 35 perc gyaloglás+20 perc vonat+10 perc busz+10 perc átszállás=75 perc legjobb esetben, ha éppen elérem a vonatot is. Ha nem akkor +20-30 perc. Ugyanez vissza. Kocsival 25 perc kaputól kapuig, ha nincs forgalom. És nem kell napi 2*40 percet szopni az esőben/hóban/szélben.
Declare
őstag
Persze, hogy fontos a biztonsag, de altalaban azert a hasonlo evjaratok hasonlo kategoriai, hasonlo biztonsagi szinten is mozognak.
Azert egy ABS es, legzsakos autoval, pl egy G astraval egesz nyugodtan el lehet autokazni ma is es böven 1 M alatt meg lehet venni....szoval ezeken a szamokon lovaglas mindig szük latokörre utal azaert. Ez olyan, mint a 200k km futas fölött nem veszek autot, vagy epp 100k fölött kinek mi a heppje, mit hallott a falu kocsmajaban vagy nem tudom
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
2000-ben még éppen volt TD (a 75 lovas biztos) onnantól vezették ki.
"Bad reklám is reklám too"
tresh
addikt
Na de egy G astra futómű is F1 technika egy egyes stifthez képest és nálam a biztonság itt kezdődik. Ezért írtam hogy szerintem inkább nézzen bármi mást csak ne ezt. Lehet az opel,fiat, bánom is én mi tetszik neki van bőven választék. Hiába jó műszakilag( motorra gondolok )attól még biztonságtechnikailag minden vele egykorú autótól el van maradva.
kovacsroli
senior tag
Azzal egyetertek hogy 300ert nem a legjobb ötlet autot venni, de az 1 millio az nagyon eros túlzás. Ne mondja senki hogy ma Magyarországon 1 millióért nem lehet üzembiztos, biztonságos autot venni.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Falcon C.
aktív tag
Vectrát, Astrát, Bravát, Fordokat és francia kocsikat nézek jelenleg. Picit többe kerülnek, de hallgatok rátok. Mivel eddig egyáltalán nem foglalkoztam autókkal, nem tudom mi merre hány lépés, bár az is igaz, nem egyedül mennék megnézni a szekereket.
Ui.: nem 300-ért akartam autót venni, az egy nekem küldött ötlet volt egy ismerőstől. 400k (+papírok) lett volna az eredeti célkitűzés, most picit emeltünk rajta.
[ Szerkesztve ]
[Redmi Note 11] [Acer V3-574G-54T5]
kelly416
veterán
Nem tudom, mennyire érthető, de a kis szívó kis kasztnival szerintem tökéletesen ellentéte a "gyász"-nak. '79-es 1.1 szívó Fiesta volt a tanulóautóm. Amit az kapott, az nem semmi, de röhögve túlélte. Ment 150-et négy emberrel is, városban nem nagyon csípte meg senki ez előtt 12-14 évvel. Igaz, akkor én is másképp vezettem, mint most. Az is igaz, hogy az emlékek minél távolabbiak, annál szebbek, de érdekes módon régen tudtak jó kis benzineseket csinálni úgy, hogy nem is voltak túlbonyolítva.
-v-
addikt
A trabantokhoz képest biztosan szupernek érződött akkoriban
#94529552
törölt tag
Még a vétel utáni kötelezőnek számító karbantartásra is tartalékolj, kb. ennyi tennivaló lesz minimum.
Kornel
veterán
Suzuki Swift sport, cascoval, mert lopják.
!Overdose!
őstag
Abból csak 3 ajtós van, nem?
w333: rossz embert kérdezel. Számomra még az 1.6 is vállalhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
w333
félisten
Leon Mk1 az 1.4 motorral mennyire vállalható ?
De gondolom inkább az 1.6 az ajánlott
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
kovacsroli
senior tag
Koszi, de ja hátsó ajtó mindenképp kellene.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Kornel
veterán
Bocs, ezt a sort benéztem.
Ez eléggé leszűkíti a kínálatot, mert a kicsi de sportos autók többsége 3 ajtós.
Esetleg egy 1.8T Leon?
Kornel
veterán
Akárhányszor látok egy giulietta-t, rögtön szerelmes leszek bele.
Unokanoveremnek ilyen van, vezettem is ujan, de csak arra emlékszem, hogy brutálisan megy, és király autó, részletekre sajnos már nem nagyon, nem ma volt.
Megenzni se egyszerű, mert 1600 km-re lakik
Két verzió tetszene, 2.0 JTDM, vagy 1.4 TB 170 PS.
[link]
Elfogultság nélkül milyen autók ezek?
Műszakilag, motor megbízhatóság, és egyéb megbízhatóság téren.
Mágus mit mondasz?
Neked bármit elhiszek
w333
félisten
Szerintem is jó kis gépek ... nekem is tetszenek nagyon !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
mdani01
aktív tag
Ahogy kornelka is írja legtöbbjük 3 ajtós. Én a helyében ezt holnap azonnal megnézném [link]
iPhone 6S SpaceGray
w333
félisten
Ez a futásteljesítmény csak nekem tűnik kissé hihetetlennek ?
Ennyi pénzért egy 1.8T Leon sokkal jobb választás !
(#144121) kornelka
Szerintem az 1.8M a teteje azok már nagyon szép és megkímélt állapotban vannak, az ilyen lepukkantabbak ilyen 800-1.2M körül vannak !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Ennyi pénzért sokkal rosszabb leont kap állapotra, evjaratra, stb.
Leonhoz nem ártana +500k tartalék a zsebben azért ilyen ársávban.
Vagy tomcsi-ét megvenni drágábban
Integrale
veterán
Motorokkal nincs igazán gond, (kivéve ugye a szokásos pontokat, lendkerék, turbo stb), első szériánál a műanyagok könnyen karcolódnak (műszerfal fényes betétje pl), első futóműben egy összekötő hibája miatt volt visszahívás, csomagtérzárral van valami nyűg, ha megadja magát akkor belülről nem nyitható, hátsó ablaktörlő kábeltörés miatt megállhat (eltörik a gumiharmonikában a vezeték).
"Bad reklám is reklám too"
BigBlackDog
veterán
Simán lehet, ha csak hobbiautó volt (enyémben is hihetetlenül kevés a méter a korához képest és eléggé valósnak tűnik).
Land
veterán
Én csak annyit olvastam, hogy a Fiat turbó benyás motorjai az egyik legjobb turbós motorok jelenleg a piacon. Ebből a szempontból vélhetően picit rizikósabb a részecskeszűrős 2.0 JTDm. Annak valami EGR ház repedéses típushibája van, melyet meg lehet előzi 60k km-kénti házcserével. De én eleve nem erőltetnék Pestre dízel autót. Most tapasztalom, hogy a 19 km-es napi utamon a melóhelyem felé az Alfa hidegben jó esetben 10-12 km után melegszik be (legalábbis ekkor lesz 90-en a mutató), míg a benzines Toyota 2-3 km alatt 90-en áll. Nem is szenvedtetem már szegényt, a melóhelyen parkol várva az új gazdáját a Párduc.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Az árát nézve vicces, hogy az én autóm 2 évvel idősebb, és árban ezekhez simul. Vagy a civic tartja iszonyatmód az árát, vagy ezek nem. Hiába volt 2 olaszom is, félek/félnék tőlük. Pedig nagyon szépek, ezt el kell ismerni.
Szerintem próbálj ki egyet, ha találsz hozzá megfelelő szakit, garantálom hogy a 2 linkelt típus messze jobb vezetési élményre (motorerő), de hogy minőségre vagy futóműre milyen?! Na ezért kell kipróbálni. De utána írd meg nekem is
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Kornel
veterán
Ezek nem veszélyes dolgok.
Lehet megcélzok egy 2018-at, addig meg beleasom magam ezekbe, majdnem 1-1-ben kijönne a civicből, bár ezt most idén biztos használom még.
Tsebacsi: egyszer vezettem...
Csak nem most volt.
Most is szeretném.
Mod: nincs senkinek a ph-n giulietta?
Vagy ismerősnek.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
Vagy 2018-ban veszel egy 2-2,5 éves GL+ Vityát
Nekem most az lenne az igazi ha lenne a piacon 4-5 éves 1.6 szívó Vitya GL+ vagy GLX. Nem gondolkoznék egy percig sem.
azt a Sport Swift-et meg 1.5-be el kell hozni ha valós a leírás
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Kornel
veterán
Mondjuk ez a 8,5 vs. 8,4-es 0-100-as szintindo nem túl acélos...
[link]
Lehet ettől is agyfraszt kapnék
Motion Blur: biztos hogy nem veszek 1.6 szivot.
Ez szinte 10000%.
Egyszer élünk, nem????
[ Szerkesztve ]
dnelb
veterán
kamionos a tulaj, alig volt használva.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
elmész egy kereskedésbe és kipróbálsz egyet? amúgy ha már "felülsz a rollerre", akkor 1.8tbi 235 lovas QV.
ott legalább nincs vinnyogás, hogy kevés az erő, nincs tartalék, stb stb. ha az is kevés, akkor tuti, hogy fejben van a hiba
Kornel
veterán
Kereskedésben nem ugyanaz, mintha valakinek a megmutatja részletesen a sajátját
Üdv!
Lassan vennem kell egy autót, kellene pár tanács.
kb. 1 milla van rá mindenestül, vagyis 850 körüli vételár jöhet szóba, de ha nagyon jó az ajánlat 950-ig elmegyek.
Amire használnám: jönnék-mennék vele
Vagyis néha csak a városban kell elszaladni valahová, de többet pályán menne azért. Eddigi átlagom 25000 km/év, de ez elég rapszodikus, volt már 10k és 50k is. Szeretem, ha tágas az autó, és esetleg belefér az ikea szekrény lapraszerelten
Mindenképp benzines vagy benzin-gázos, mert ennyi pénzért 12-13 év körüli autót kapok, az meg dízelben 400k+ km-t jelent a legnagyobb jóindulattal is, és ott már drágák a hibák. Benzinesnél azért reális a 150-200k, és amúgy is kevésbé zsebbenyúlós a szerviz.
Szóval, amire így keresgélés után jutottam, az 2 típus:
Mazda6 vagy Mondeo.
(Az Avensis tetszene még, de abból csak első gen. van ennyiért, az meg már korosabb, de ha jobb annyival, akkor az is szóba jöhet, illetve végül is nyitott vagyok bármilyen más típusú autóra, ha jó...)
Olcsóbb a Mondeo (illetve ugyanannyi pénzért 2-3 évvel fiatalabb) mint a Mazda6.
Szóval melyikkel járok jobban? Egy 2002-2004-es Mazdával, vagy egy 2003-2005-ös Mondeóval?
1.8-as vagy 2 literes motorral nézem őket.
Mazdából vannak még viszonylag jó áron 2.3-asok is, szóba jöhet az is, azok full extrásak mind, az az 1-2 liter többletfogyasztás nem olyan vészes, főleg gázzal.
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
Aki él és nem boldog, az téved!
Integrale
veterán
Pont nincs meg kettesben a 100, azért ilyen a gyorsulása.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
w333
félisten
Inkább a Mondeo ... Mazda 6 nagyon rohad én biztosan elkerülném !
(#144136) vzsryl
MK3 -nak már nincs ára ... 700-900 -ért már vannak szépek !
Ezt azért úgy élőben megnézném !
Illetve akár Octavia 1.6 motor elég szépen viszi !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
vzsryl
nagyúr
De ennyiért az mk3-as Mondeo-ból is csak a legalját kapja, ahogy mazda 6-ból is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Kornel
veterán
Ennyiért csak rozsdás Mk3 mondeot és rozsdás mazda6-ot kap.
Ha nem rozsdás, akkor az volt, és letaknyolták.
Alfa giulietta adac teszt:
Innengeräusch 130km/h 68dB(A)
Bálint: közel sem eszik meg annyit.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
1.gen avensis jobb választás lenne. egyetlen felszereltségbeli hibája, hogy tempomat nem volt benne gyárilag és utólag csak 150+ezerért lehet bele rakatni univerzálisat. nem kimondottan rohadós és nincsenek nagyon durva típushibái. 1.6 kicsit csirke hozzá, 1.8-nak gyűrűproblémái voltak (cserélték gariban, ha megcsinálták, akkor vehető), 2.0 D4 benzines első generációs közvetlen befecskendezős, így tud kokszosodni, de azt vezérléscserekor ki lehet tisztítani, csak számolni kell vele.
kornelka: a szivik is megeszik padlón 50 litert, max nem tudja kiírni
Land
veterán
És ebben is van- igaz ritka- 2.0-ás benzines motoros. Azzal már nem olyan ernyedt, mint az 1.6-tal.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
rbalint88
addikt
a sima 2.0 sajnos megszűnt a facelifttel, a 2.0 D4 közvetlen befecskendezéses 150 lovas van helyette.
Integrale
veterán
Az a hangerő egész jónak mondható.
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Igen.
Ezért is akadt meg a szemem ezen a részen.
Ugye a civic olyan, mint egy suzuki ebből a szempontból.
BigBlackDog egy jó giulietta?
Köszi az eddigieket De azért jöhetnek még javaslatok!
De ha nem rohad a Mazda, akkor meg szabad venni? Nyilván kapna egyből egy alváz-üregvédelmet, 4-5 évre venném, addig meg csak nem esik szét...
Amúgy mik a tapasztalatok, mennyit lehet alkudni a hahun meghírdetett árakból? 10% reális lehet? Vagy akár többet is?
Aki él és nem boldog, az téved!
Meg, de alaposan meg kell nézetni, főleg ha találsz hibákat. 6-osból csak a 2.0 benzin a jó, a 2.3 felejtős.
Én mindkét eddigi autómat 10% alkuval hoztam el.
Kinek mit hozott az autós Jézuska? Nekem defektet
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ha nincs nagyobb műszaki probléma, max. 5% kereskedőnél, magánszemélynél is szerintem max. 10%, ha nem kenyérre kell az eladónak a pénz.
Persze ha reális piaci áron van kirakva a verda.
Ennyiért rohadni fognak, hidd el.
Miért felejtős a 2.3? Az 1.8 se jó?
Aki él és nem boldog, az téved!
Kicsi az olajtöltet a motorhoz, ennyi idősen már kaptak az autók rendesen, az emberek ritkán csekkolják az olajszintet, 1 liter elfogyása - ami hajtva akár 3-5e km alatt elillanhat - már a kritikus szintet közelíti a csapágyakra és a főtengelyre nézve. Egyszóval alulméretezett kissé a technika. Az 1.8-cal nincs gond szerintem, kérdés mennyire elég a bódéba.
[ Szerkesztve ]
Land
veterán
Jah hogy FL utáni kell... Igen megszűnt és elvileg az újabb picit talán problémásabb is.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
rbalint88
addikt
FL utániban sok dolgot javítottak. fék, világítás, felületvédelem, picit talán biztonságosabb is lett.
nagyon kényelmes autó, sok a hely és bár nem látványos az ülése, hosszú távon is meglepően kényelmes, nem tör össze.
szóval ha 8-900 körül nézelődik az ember, akkor érdemes FL utánit venni szerintem. nekem dízel volt belőle, az is jó, csak pályán nagyon zajos. 110 a max hosszú távon is kényelmes tempó, mert ordít a motorja.