Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#144201) 8th válasza Integrale (#144188) üzenetére


8th
addikt

A megörökölt benzines motorokat leszámítva semmi köze a két generációnak egymáshoz. A Golf III egyel frissebb platform. Teljesen más padlólemez, bódé, futómű stb.

Ádám16: Alfát vegyen. Lehetőleg benzinest. Köztudott, hogy az sosem romlik el... ;]

[ Szerkesztve ]

(#144202) MunezXBK válasza 8th (#144201) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hülyeség. Az a Honda. ;]

(#144203) Integrale válasza 8th (#144201) üzenetére


Integrale
veterán

A padlólemez is megegyezik a két generációban (fogadok, hogy a tengelytáv is ugyan akkora), és a hátsó futómű is nagyon hasonló, mondhatni ua. Szerk: 2470 a kettes és 2471 a 3-as. ;)

Linkeld légyszi, hogy hol írtam olyat, hogy benzines Alfát vegyen, majd linkelj olyat, amikor azt írtam, hogy ne vegyen. Előbbiből nem találsz, utóbbiból bőven.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#144204) xEon1337 válasza Integrale (#144197) üzenetére


xEon1337
őstag

Pontosan ilyen gondok, aztán ott van még az EGR szelep, stb.

Egyébként aki sokat használja városban, az miért nem vesz Priust vagy Auris HSD-t? Ha kimegy pályára, ott sem zabálnak ezek 7 liternél többet és jóval kevesebb a hibalehetőség.
Így fél év használat után már lehet, hogy inkább én is a fent említett két kocsi közül választanék, mert oké, hogy havonta 1000 km pályát és 500 km várost megyek, de az automata váltó az marhára hiányzik. Csak ne lenne olyan hitvány a belterük/anyagminőségük. CT200h-t kell venni, aztán kész. :)

"Less but better" - Dieter Rams

(#144205) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Általánosan egy 400k km futott autónál mik azok amiket már biztosan cserélni kell? Egy rendesen szervizelt benzines blokk gondolom elmegy dupla ennyit is.

(#144206) 8th válasza Integrale (#144203) üzenetére


8th
addikt

A motoron/váltón kívül nincs közös pontjuk. A futómű sem. De nem vitatkozom te biztos ezt is jobban tudod!

MunezXBK: Neeem. Az öt éve volt. Azóta szemlátomást más szelek fújnak errefelé. :))

(#144207) xEon1337 válasza Atomgeszi (#144205) üzenetére


xEon1337
őstag

Ha tolod hátulról, akkor biztos elmegy ennyit is. ;]

Mondjuk benzineseknél nem jellemző az ilyen nagy futásteljesítmény.

"Less but better" - Dieter Rams

(#144208) Ádám16 válasza Integrale (#144199) üzenetére


Ádám16
addikt

imádja az orális örömöket. :(

Ennyiért tehát ti milyen benzinest néznétek?
Nestor linkelte ezt az Avensist, tőlünk sem lenne ez annyira messze. Érdemes megnézni? Vagy Toledo vonalat nyomjam inkább?

(#144209) Atomgeszi válasza xEon1337 (#144207) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Rengeteg autó 400-600-ról van visszarakva 200-ra, hogy bevegye a gyomor, szóval azért gondolom, hogy egy valós , még bőven nem rossz vétel. :N

Csak, hogy mégis mivel érdemes számolni.

[ Szerkesztve ]

(#144210) aero. válasza Atomgeszi (#144205) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Általánosságban az eddig karbantartásoktól függ az egész. Lehetséges egy kuplung csere (első, de akár második is lehetséges), ha 10+ éves múlt akkor motortartó + váltótartó bakok, futóművet azt érezni kell, de nem árt legalább új szilentekkel nyitni. Szelepfedél tömítés, főtengely szimmering. Olajfolyás nagy valószínűséggel előfordulhat, motortérben gumicsövek ellenőrzése (repedezés, porladás), de összességében minden egyéb átnézést igényel, amit használtautó vásárláskor át kell nézni.

(#144211) Integrale válasza 8th (#144206) üzenetére


Integrale
veterán

Ühüm, akkor biztos azért hirdetnek úgy hátsó futóművet, hogy Golf MK2/MK3. És biztos azért passzol bele az MK3 műszerfala, mert tök más. A VWVortexen pedig azért írnak MK2 alá rakott MK3 futóműről (korai MK3 csak, későbbieken nagyobb a rugótányér, pár millivel szélesebb), mert az sem egyezik. :D
A padlólemeztől egyébként nem függ a futómű.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#144212) zoo8800 válasza Integrale (#144203) üzenetére


zoo8800
veterán

Érzésre egy világ választja el egymástól a két szériát. Hogy azonos-e a platform, azt nem tudom, de meglepne, ha így lenne.

rip and tear, until it is done

(#144213) Integrale válasza zoo8800 (#144212) üzenetére


Integrale
veterán

VW-s mondta, én sem gondoltam volna, fórumokon utánanézve azonban minimális a különbség.

Érzésre egy GTV-t is egy világ választ el egy Multiplától, pedig ugyan az a platform.

Nyilván nem úgy kell érteni, hogy felcsavarozza a kettesre a hármas sárvédőit és kész az MK3. Viszont az is meglepne, ha a VW csak a kettes és a hármas kedvéért két külön padlólemezt fejlesztett volna (7 évre). Biztos igazítottak rajta, hogy jobban megfeleljen a kor követelményeinek, attól még nem merőben új. (jó példa erre az MK1 Toledo)

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#144214) 8th válasza Integrale (#144211) üzenetére


8th
addikt

Ühüm, mindenki azt hirdet amit akar. Úgy 1,5-2 éve volt ez téma a tdiclub Felni, futómű, fék topikjában. Ott tételesen leírták az eltéréseket a kettő generáció között és, hogy mit kell rajta henkölni, hogy jó legyen a G2 bódéba a G3 futóműve. Ha érdekel keress rá.

[ Szerkesztve ]

(#144215) -v-


-v-
addikt

Szedjétek már össze magatokat, nagyon szánalmas ma a topik >:

(#144216) 8th válasza -v- (#144215) üzenetére


8th
addikt

Mikor veszel autót? ;]

(#144217) lenko válasza Integrale (#144211) üzenetére


lenko
aktív tag

golf-ii-r32-dsg G2-be a G4 cockpit is bemegy. :D

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#144218) -v- válasza Atomgeszi (#144205) üzenetére


-v-
addikt

Egy szett gumi 400k után biztos kell már rá ;]

[ Szerkesztve ]

(#144219) hobizoli válasza Integrale (#144203) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Ne a digokbol indulj ki. Ezeknel mindig minden mas. Meg evjaraton belul is elterhet a turbo a dizeleken es akkor rogton mas melle par mas dolog is korulotte, pedig ugyanannyi lojjos a motor. Mintha csak eppen melyik volt olcsobb az adott heten eppen

több drón kell ;P

(#144220) hobizoli válasza Integrale (#144213) üzenetére


hobizoli
nagyúr

Atmeneti modell az a kabrio Golf volt. De ott is van olyan, hogy 1-2, meg 3-4

több drón kell ;P

(#144221) BigBlackDog


BigBlackDog
veterán

Ha valaki 1.5m Huf környékén keresne szép Hondát...

;]

(#144222) w333 válasza BigBlackDog (#144221) üzenetére


w333
félisten

:DDD

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#144223) lenko válasza hobizoli (#144220) üzenetére


lenko
aktív tag

G2 cabrio nincs.
A G4 meg egy G3, csak G4 orral, és hátsó csomagtérajtó+lökös módosítással.
G3 belsővel, de G4 kormánnyal. :D (szóval egy korcs, nem is szép... inkább a G3 cab.)

[ Szerkesztve ]

Az embereknek fáj az igazság!

(#144224) Tsebacsi válasza BigBlackDog (#144221) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Pirosssss megveszem, igaz akkora a kertem, hogy ha leteszek egy ilyet az is fél óra alatt végez :DDD

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#144225) Integrale válasza hobizoli (#144219) üzenetére


Integrale
veterán

Nem vettem alapnak az olaszokat. 90-es evek beli AutoMotorban olvastam, hogy megtartottak a G2 padlolemezet, csak a kaszni novekedett par centit szelteben hosszaban, akkor ez nem is tunt elkepzelhetetlennek, Corradobol es a Toledo Mk1-bol kiindulva plane nem, ami elso erzesre is kozelebb van a G3-hoz, mint a kettohoz, pedig azok 100%, hogy G2-n alapszanak.
Majd a mar emlitett szervizes szomszeddal beszelgetve kerdeztem ezt, hogy valos-e vagy sem, nem tartotta elkepzelhetetlennek, mivel nincs kardinalis kulonbseg a ket modell kozott, futomu kialakitasa is azonos, korai G3 eseteben alig van elteres az elodjehez kepest, fekkel kapcsolatban mondott valamit, hogy ha ilyen akkor jo, ha amolyan akkor faragni kell a cserenel.

Namost, ezek egyike sem zarja ki azt, hogy alapjaiban a G3 padlolemeze egy enyhen modositott G2. Tul nagy az atjaras ahhoz az Mk2, Toledo, Corrado, Mk3 vonalon, es tul keves az elteres.

Na, de befejeztem, mert unalmas.

"Bad reklám is reklám too"

(#144226) Atomgeszi válasza aero. (#144210) üzenetére


Atomgeszi
veterán

Köszi :)

(#144218) [rvilike]

De lehet már a fékbetét sem olyan jó akkor már. :( :D

(#144227) zoo8800 válasza Integrale (#144225) üzenetére


zoo8800
veterán

"alapszanak" helyett elsőre azt olvastam, hogy "alapszarnak" :DDD

rip and tear, until it is done

(#144228) máyköl


máyköl
veterán

(#144229) xEon1337 válasza máyköl (#144228) üzenetére


xEon1337
őstag

Ez tuti valami trollkodás, el nem tudom hinni, hogy van olyan ember, aki ilyen képekkel hirdet meg egy kocsit.
Az áráról nem is beszélve..

[ Szerkesztve ]

"Less but better" - Dieter Rams

(#144230) Motion_Blur válasza xEon1337 (#144229) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A stílust, az életérzést meg kell fizetni :))

Lehet adja hozzá a harisnyás bigét + egy üveg piát :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#144231) vzsryl válasza Motion_Blur (#144230) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A harisnyás bige nélkül ennyi. Vele együtt már csak 800k, mert az a csaj 1-2 hónap alatt elviszi a fennmaradó 2 miskát...

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144232) rbalint88


rbalint88
addikt

úgyis alig pörög a topik, kevés a flém, indítok egy kicsit én is ;]
kb 800-850-ig átírással, első szervizzel milyen agilis, jól kanyarodó autót ajánlanátok, ami használható napi közlekedésre, ritkán nagyobb utakra. a hétvégi örömautózás lehetősége erősen fennáll, főleg ha értelme is van kivinni az autót szerpentinezni :) magyarán kanyarodni is tud, ereje is van, fék se árt, bár az ugye a buziknak van. különösen nagy trükköket nem kell tudnia. évi két tervezett szervizlátogatáson kívül minél kevesebbet kelljen szervizbe vinni és/vagy a felmerülő problémák otthon, műhely nélkül is megoldhatók legyenek.
ja és ne legyen bmw, bár ebben az ársávban a szervizkritérium azt úgyis kizárja :DDD

[ Szerkesztve ]

(#144233) w333 válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


w333
félisten

Na erre kíváncsi vagyok ... hasonló áron hasonló kéne nekem is ! :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#144234) Integrale válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


Integrale
veterán

Honda Prelude? 4WS biztos jól kanyarodik. :D

Mágus2: Preludeből van 2 millióért is, szóval még annak minősül, bár idősebb mindegyik 10-nél, szóval mégsem. :(

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#144235) Mágus2 válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Te nem hallottad? 1 milla alatt nincs autó. :DDD

a4 b5 2.4 V6 quattro. ;)

[ Szerkesztve ]

(#144236) #94529552 válasza w333 (#144233) üzenetére


#94529552
törölt tag

Itt egy jó Vectra.

(#144237) barnam_ válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


barnam_
nagyúr

:DDD

W210 Merci mondjuk mondjuk 3.2-es sor6-al. Ára nincs, csak arra figyelj mennyire van szétrohadva.

szerk.: ez nyilván nem szerpentin-gyilkos sport autó, de jó futómű van alatta, erős is, kényelmes is. Még ha nem is olyan megbízható, mint az előtte lévő szériák, ha jó állapotban van, jó autó. Csak az a fránya rozsda...

[ Szerkesztve ]

(#144238) Kornel válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


Kornel
veterán

Clio sport.

(#144239) Integrale válasza #94529552 (#144236) üzenetére


Integrale
veterán

Elviszi a templomkertbe fotózni az autót :DDD
Az a szilikon elég műszerfalas belül....

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#144240) -v- válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


-v-
addikt

2 literes focus 1
1.4-1.6 fiesta mk6?

Vaaagy [link] :) nem egy szépség, de szerpentinen nagyon mókás lehet, városba pörögni jó, egyszer egyszer meg el lehet merészkedni vele hosszabbra is ... [link]

[ Szerkesztve ]

(#144241) w333 válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


w333
félisten

Na de várj egy pici ez az Alfa helyett lesz ? vagy csak hobbi autó ?

Mert ha az Alfa helyett akkor gondolom a kicsi 3 ajtós nálad is kiesik :))

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#144242) Kornel válasza w333 (#144241) üzenetére


Kornel
veterán

Miért esne ki?

Ja, kutya.

[ Szerkesztve ]

(#144243) BigBlackDog válasza rbalint88 (#144232) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Alfa megfele szerelése nem jött össze? :(

(#144244) #94529552 válasza Integrale (#144239) üzenetére


#94529552
törölt tag

Vectra A helyett jobb lenne neki, de jók a képek amúgy. Ez a Megane is szép kívülről, de a motorteret kár volt fotózni ilyen koszosan, és burkolat nélkül.

(#144245) vzsryl válasza #94529552 (#144244) üzenetére


vzsryl
nagyúr

A linkben ez szerepel:
"Renault_Megane_1_6_16V_Classic_2db_gyari_kulcs_60529645.htm"

De nálam ezt hozza be: "Opel Astra F 1.4 GL 2db gyári kulcs (1993)"

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#144246) w333 válasza #94529552 (#144244) üzenetére


w333
félisten

Mit csináljak ezekkel a bontószökevényekkel ? A Vectra ezektől sokkal jobb :D

B Vectra elég nehéz ezzel az 1.6 motorral szerintem lomha !

Megane nem tetszik ... akkor inkább egy Pug 406 csak kicsit félek tőle !

Szerk.

Valami megbízható kell ami megy is (nem versenyzek) de legyen dinamikus, és ne keljen rákölteni a gatyámat, inkább csak a kötelező dolgokat cserélni :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#144247) barnam_ válasza #94529552 (#144244) üzenetére


barnam_
nagyúr

Egy narancs színű Astra van a linken.
Vicces, mert mondom magamban, ez olyan pizzafutár szín... :DDD Aztán látom, hogy érdi a hirdetés. Azt hiszem ez szokta hozni hozzánk a pizzát Budaörsön :D

(#144248) rbalint88 válasza BigBlackDog (#144243) üzenetére


rbalint88
addikt

úgy néz ki összejön. a kérdés az, hogy ha mégse lenne gazdaságos, akkor merre lépjek. egyébként felmerült az is, hogy inkább most átülök valami óccóautóba -btw 145-ös Alfákat nézegetek-, aztán -3 év múlva asszonynak veszünk valami rendes, max 6 éves, automata kombi hodályt. bár volt 5 VW-m és nem feltétlen vennék újra magamtól, a kényelmes és racionális családi autó feltételnek viszont a B7 Passat felel meg
legjobban a szóba jöhető márkák közül (Audi, VW, Volvo).

(#144249) #94529552 válasza vzsryl (#144245) üzenetére


#94529552
törölt tag

Érdekes, ahogy frissítettem, nálam is az Opel jött be a linken, talán a hírdetés feladója módosíthatott, vagy bugos a rendszer :) . Ilyen csodálatos narancs Astra F talán a Magyar Közútkezelőnek volt régen. A linken korábban egy Megane 1-es frissített verziója volt, ami a havas háttéren egész jól mutatott.
w333 :R Ok. :D Ennyi 406-ost találtam.

[ Szerkesztve ]

(#144250) Integrale válasza rbalint88 (#144248) üzenetére


Integrale
veterán

145-ök mostanra vagy elporladtak (kerékdob torony alja), vagy széthajtották a benzineseket, dízelek meg relatíve drágák, szóval nem lennél előrébb.

"Bad reklám is reklám too"

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.