Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
agabe
addikt
Igen en irtam oda is Most offtopikolni se nagyon marad energiam mert allandoan kocsikat nezegetek
a 2005-os meg az I-es C4 ami modellfrissites utan sem volt a megbizhatosag kiralya.
2011-tol van a II-es szeria a C4-bol amit tesztekben dicsertek pont az elektronika megbizhatosaga szenpontjabol (is), bar sajat tapasztalatom nincs, de teljesen mas auto.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Van valakinek tapasztalata az alábbi típusokkal kapcsolatban: IS220d, 407 2.0 HDI, 2008 utánni C5?
Acheron
őstag
Az IS -t a 2.2 Toyota dízellel le is húzhatod a listádról, hacsak nem szeretnél minden áron méretes szopóágra kerülni. Az autó maga egyébként teljesen rendben van (benzinnel és automatával az igazi) bár kicsit nehéz, és nem nagy belülről (ezt azért érdemes személyesen kipróbálni - kinek mennyire).
BigBlackDog
veterán
Jogos, mondjuk gondolhattam volna, hogy Toyotától jött az a 2.2d...
Belső méret szerintem nem problémás, nem vagyok nagy darab.
[ Szerkesztve ]
htomi85
tag
Majd felnősz egyszer.
Reméljük Te is elfogadod, hogy van más vélemény is, nem csak a tied, és nem feltétlenül csak a tied a helyes...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Mauzes
őstag
Ti vennétek olyan használt autót, amelyiknél 5 éve elszakadt a vezérműszíj, nyilván jelentős károkat okozott, de elvileg alaposan megcsinálták akkor és azóta nincs is vele ezzel kapcsolatos probléma? Vagy ez alapból kizáró feltétel jellegű dolog?
- akkor ilyeneket cseréltek, hogy vezérműszíj, feszítő patron, görgők, vízpumpa, komplett szelephimba, hosszbordásszíj, izzítógyertyák
- azóta is karban tartják elvileg, volt kettőstömegű, kuplung szett, EGR vezérlő pumpa, porlasztócsúcs, intercooler csere, önindítő felújítás, stb.
htomi85: te ironizálsz, vagy tényleg komolyan gondolod, hogy évi 30e km alatt az emberek nem vesznek új autót (marhaság 1), és dízel autót (marhaság 2)?
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Sokkal beljebb ugyan nem leszel egy 1 elemű mintával de nekem a focusom ilyen volt, 150e-nél kampó basszó, alapjáraton csak, egy hengerfej felújítás ment rá aztán annyi, a következő 150e-ben nem volt több folyománya a dolognak.
Mágus2
Közösségépítő
Dízelt nem vennék ilyet, a benzines nem annyira érzékeny a szíj szakadásra.
BigBlackDog
veterán
Autó beárazós topik van?
2,5ér hirdesd a Tied, középáron Hahu alapján. Szerintem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rbalint88
addikt
Rad fel jo dragan, hatha valakinek pont ilyen kell keves km-rel. Elkotyavetyelni nem eri meg, anniyra nem rossz azert 2,8-at tud szerintem ugy, hogy egy honapon belul elmegy.
Csere?
Japóm még nem volt.
adalbert1
veterán
Sziasztok,
ti mit választanátok a Golf kategóriájából?
Első keresésre a Focusok tűnnek a legjobb ár/érték arányúnak, esetleg valami egyéb tippetek van? (ami fontos lenne: 5 ajtó, csapott hátú vagy kombi kialakítás, klíma, sima szívó benzines motor)
vzsryl
nagyúr
Szia!
Melyik Golf, ársáv? Egyébként a Focus/Astra/Civic/Corolla négyes népszerű még ebben a kategóriában, amikhez pár éve becsapodott a Mazda 3 is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
BigBlackDog
veterán
Igen, kb. erre az ársávra gondoltam (egy éves nyári garnitúra gyári alun, új téli lemezfelnin). Plusz azért 40e km van benne (nem zörög, nem nyöszörög). Szóval elkótyavetyélni semmiképpen sem akarom, örülnék, ha lenne gazdája a jövőben, nem csak tulaja. Meg aztán nekem nem sürgős, őszig bőven ráér és onnantól kezdve sem élet-halál kérdés.
(#144563) focvis: Végül is, érdekes jószág az a Saab, én meg nyitott vagyok. De készülj fel, hogy nem egy "friccwágen".
[ Szerkesztve ]
Most készül az eredetvizsga, ha gyors vagy 18500-at megspórolsz hétfőig. Átírási költséget nem úszom meg. Ha érdekel, szólj!
Integrale
veterán
Focus, Golf, Corolla, Bravo.
vzsryl: a Mazda 3 mar jo regen becsapodott az alsokozepesek koze, (korabban mint a Focus vagy az Astra).
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
adalbert1
veterán
A Golf-ot, mint csak kategóriát említettem, tehát nagyjából az ilyen méretű autókban gondolkozom. Magában a Golfban pont a turbós motorok erőltetése nem tetszik, a szívóbenzinben az a szimpatikus, hogy kevesebb alkatrész van, ami megadhatja magát.
Az ársáv egyelőre képlékeny, eredetileg az év végén szerettem volna autót cserélni, de tegnap úgy tűnik, hogy totálkárosra lett törve az autóm (igaz, ez majd a holnapi biztosítós szemlén kiderül). Szerintem egy 2-4 hónapon belül vásárolnék, és elsőre úgy tippelem, hogy valahol 1-2 millió között lesz a keretem (ugye függ attól is, hogy ha a biztosító szerint totálkár az autó, akkor mennyit fognak adni, munkahelyi éves bónusztól, egyéb bevételektől, stb).
Alapvetően egy 5-8 éves (ha belefér a keretbe) autót céloznék meg, amit egy 5-6 éven belül cserélnék.
Ahogy néztem, a Mazda 3-ak drágábbnak tűntek, mint pl. a Focusok (gondolom a kisebb kínálat miatt jobban tartják az árukat), az Astrát még felveszem a listára (habár ha jól emlékszem, ott a H és J Astra párszáz kilóval nehezebbek voltak mint a kategória társak), a Civicek szintén nem sokkal drágábbak? Illetve a Corolla már nem csak sedan a legutóbbi pár generációban?
szerk.: kb. 10k kilométert megyek egy évben, jellemzően sok rövid távval (12-3 km), így a dízelt teljesen elvetem - talán még a hibridek érdekesek lennének, de azok ára a keretemen felül van, és kicsit utánaolvasva úgy tűnik, hogy a Prius eléggé a tolvajok kedvence is.
[ Szerkesztve ]
Nem akarsz te civic-et
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
vzsryl
nagyúr
Akkor talán a Focus legjobb ár/érték arányú játékszer ebben a kategóriában, és az 1.6 szopó benzin motorja kimegy a világból.
Integrale: Úgy emlékszem, a Mazda 3 2003-ban jelent meg, és a konkurensek között a legfiatalabb széria is (Focus) 1998-ban, a többiek meg mind 40-50 éves történelemmel bírnak. Vagy te máshogy értetted?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Integrale
veterán
Mazda 323 közvetlen utódja a 3, csak átnevezték.
Szerk: És?
adalbert1: Fiat Bravo 1.4 is megér egy pillantást.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
vzsryl
nagyúr
Az még nem volt zumzum'-os.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
feco6512
tag
Sziaztok a Peugeot 307 1.6HDI 90 Le mennyire használható?katalizátoros főleg pályára hosszabb utakra használnám kb 200-300km alakalmanként!
Gombinyó
őstag
Nekem a Focusban ugyanez a motor kiváló. Én napi 100km-t megyek vele pályán. 130nál pörög 2500 körül a motor. A fogyasztás annál a tempónál már 6L körül van, 110-120nál picit 5L alatt.
Nincs DPF, Bosch elektronika.
kalmanchris
tag
Kettőstömegű sincs.
Gombinyó
őstag
A Peugeotban lehet, a Fordban van. Én csak a motorra gondoltam.
A fordban van, a pözsóban ennél a motornál még valóban nincs. Valaki pont emiatt vette itt ezt, mert nincs benne semmi ilyesmi hibaforrás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Sosem értettem mi a szép ebben az autóban.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
szekra
őstag
439.000 volt?
agabe
addikt
Újabb jelölttel bővült a keresési listám.
1997-2002 közötti E11 -es Toyota Corollákról vannak nagyon jó véleménnyel (a későbbi verziók állítólag már nem ugyanolyanok még ha jók is) nagyon sokan, és azon belül is a 2000-es facelift előttiekre , mert azokban még nem VVTi motor volt.
Nagyon sok nagyon magas futásteljesítménnyel van hirdetésekben, 200ezer km alattit szinte nem is találni (meg ha igen az se tuti, hogy annyit futott ugye), de állítólag ezeknél nem gond, csak tényleg cserélni kellett időben a kopó/fáradó alkatrészeket.
Néztem E12-eseket is, abból a 2005 szeptember utánikat javasolják, de azok már mind VVTi motorral vannak, és kb (mondjuk nem véletlen) dupla áron mint az E11 -esek akár hasonló futásteljesítmény esetén is.
Tapasztalata van valakinek ?
vzsryl
nagyúr
-
aero.: Utánanéztem, köszi!
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Declare
őstag
Szerintem nincs baj az araval Ha valos a km akkor teljesen realis.
(#144580) Luck Dragon nekem mondjuk tetszenek
kelly416
veterán
Nekem is tetszenek, ennyiért simán vennék is belőle egyet, de ez eléggé gyanúsan olcsó. Vagy ennyire sz@rok ezek a CR motorok?
(#144587) kovacsroli válasza Luck Dragon (#144580) üzenetére
kovacsroli
senior tag
Nekem az egyik kedvencem formára, csak nem ebben a színben, hanem mondjuk kékben
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
Declare
őstag
Olcso? Annak semmikeppen nem mondanam. Alapbol igenytelen a hirdetes....az auto meg egesz fapad, mindemellett 6-ik evet tapossa. Kint ezek 12 ezer euro alatt indulnak, de 13 ezer körül, mar biztos normalis is van. 14k fölött mar fiatalabb, kevesebb km es, xenonos, navis peldanyok is vannak. Nyilvan Magyar piacon dragabban adjak, ezert irtam, hogy realis az ara.
Ha jol tudom, pont, hogy kifejezetten jok ezek a motorok. 170 loval meg kellemes is lehet
adalbert1
veterán
Köszi, én is erre jutottam - habár alapvetően annyira nem vagyok megbarátkozva a középkonzollal egyik generációnál sem, de úgy összességében tetszenek.
Igaz, egyelőre még csak azt várom, hogy a biztosítóval lezáruljon az ügyintézés, félek, hogy elég rosszul fogok kijönni belőle anyagilag (ma volt a kárfelmérő, azt mondta, hogy gtk, de kalkuláció csak jövő hétre lesz).
Integrale: köszi, szerintem azokat is megnézem majd.
vzsryl
nagyúr
Az egyes fókának szerintem is botrányos a közép konzolja, de a következőnek már kultúráltabb, és az anyaga sem csillog. Ha millió fölé tudsz menni, akkor az MK2-est kell már nézni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
kelly416
veterán
Ácsi. Amikor linkeltem, egy nullával kevesebb volt még az ára. Így már semmi érdekes nincs benne, így "értéktelen" a link már.
bozont
veterán
Egynek jó a Focus, annak jobban utána olvasok, de a Mazda-k is bejönnek.
Az Alfa Romeo-ról mi a vélemény? A 146/147 eléggé tetszetős és az 1.6/1.8 Twin Spark motoros darabok is jó árban vannak.
Declare
őstag
Jah.... gyorsan le kellett volna csapnod ra
Azert nem ertettem, miert latsz olyan nagy üzletet a dologban, hogy 4,4 Millaert veszel "egyet" belöle...en zoknit szoktam "egyet" venni (parban jo, mielött valaki leüti a labdat )
Integrale
veterán
JTD-t vegyel. TS kenyes (olajra, uzemi homersekletre) amit jo arban talalsz, azok szet vannak hajtva.
Ha benzines kell, akkor 1.6 TS-bol az Eco-t valaszd, abban nincs vezerlesmodosito, igy futastol es karbantartastol fuggoen xx kilometerenkent megkimeled a penztarcad 60e Ft kiadasatol.
Ha csereled becsulettel az olajat 8-10e km megtetele utan, akkor ket szett vezerlest elmegy, de itthon nem az a jellemzo, hogy ezt megtennek.
Futomunek rossz a hire, pedig egyszer kell rendesen kicserelni a kopo dolgokat benne, nem darabonkent ahogy tonkremegy, es akkor sokaig kiszolgal.
"Bad reklám is reklám too"
hobizoli
nagyúr
Ez hujeseg. A mai 10+ CR-s benzinmotoroknal szakad a szij, akkor az osszeut.
Foleg a hengerenkwnt 4 szelepes motorok ahol ugyanabba a terbe nyitna be a ket egymassal szogben szemben allo szelep
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Mágus2
Közösségépítő
Mi a hülyeség? Hogy a benzines nem annyira érzékeny? Mert találtál egy típust, akkor már hülyeség. Minden alól van kivétel, szóval amit írtál, hülyeség.
Persze, hogy össze ér, senki nem állította, hogy nem, de ha picit meg is hajlana a hajtókar, nem biztos hogy a járásán vagy teljesítményén észre lehet venni. A szikra úgy is begyújtja benne a keveréket. Na most a dízelnél csak a kompresszió gyújt, az ha csökken, meg is bachatod.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
A Mazdak nagyon rohadnak, a fókák egy picivel kevésbé. Corolla, Civic, Astra már sokkal jobb ebben a tekintetben, szóval ennek majd nézz utána. Az olaszok ebben az évjáratban az eddigi tapasztalataim szerint szintén jól le vannak védve, ott inkább másra kell figyelni, amiben integrale fórumtárs az illetékes.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
agabe
addikt
Most ilyeneket is nezek.
Dragabb is beleferne, de az ujabbak nem tetszenek. Ez a bekaszem se szep, de legalabb erdekes, a kesobbiek meg nagyon unalmasak.
Ami a linken van az pl. hatul torott volt meg 14eve, de allitolag mashol nem.
Mutattam egy ismerosnek az meg egybol azt mondta teljesen felejtos ranezesre...en nem latom mi az igazan nagy baj vele.
MunezXBK
nagyúr
Gépháztető is csálé, szerintem.