Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rbalint88
addikt
Mondjuk a bézs belsőt nem erőltetném gyerek és/vagy kutya mellé, de ízlések és pofonok.
Szövetet sehogy se, bőrt meg csak szellőztetve.
Passatból elég sok van szövetüléssel, ami viszont fűtött, szellőztetett és masszírozós. Na én olyanra hajtok majd asszonynak. Panorámatető nekem is kell, de csak ha nem ázik be.
Az ideális nekem egy olyan gép lenne -ami nincs- ami a fent említett üléssel, Dynaudio hifivel, panoráma tetővel, tolatókamerával, viszont sima halogén fényszóróval rendelkezik. Na ilyen nincs. Amiben megvan a felszerelések nagyja, az mind xenonos, aminek a rizsszem led menetfénye szerintem gáz. Dynaudio horror ritka, eddig még csak bőrös autóban láttam. Mondjuk utólag hifit berakni még mindig egyszerűbb, mint napfénytetőt, de jobb szeretném nem piszkálni az autót.
Ja és Mágus ajánlása - na meg a választék miatt is- 2.0TDI DSG a kiszemelt. A szívást belekalkulálom, de sajnos a hallottak alapján a benzinesekkel sincs kevesebb probléma, cserébe többet esznek.
HookR
addikt
Eltérő szempontrendszer, eltérő modus operandi.
(#145801) rbalint88: Megvan a módja, hogyan lehet rá vigyázni. I40-ben például eleve nagy piros pont, hogy a bézs bőr ellenére a talpalávaló és a csomagtér sötétszürke kárpitot kapott. Ettől függetlenül nálam alap a csomagtartóban rendszeresített pléd és esetleg a gyári gumitálca (Kutyát max a csomagtartóig és ne tovább, az utastérben semmi keresnivalója.), illetve a sűrűn használt bőr üléseken a színben harmonizáló vékony szövetpárna.
B7 Passatba van félbőr belső is (bézs és sötét is), az nem jó? Szvsz ideális kompromisszum.
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
rbalint88
addikt
Az alcantara a legnagyobb szopás. Megfogja a farmer, bolyhosodik, nagyon nehezen tisztítható.
Mondjuk a szedánban nem raknám a csomagtartóba a kutyát Viszont van vízhatlan takarója, ami fejtámlától fejtámláig tart
Poultier
tag
Ettől a szalontól óvva intelek, munkatársamat nagyon durván megszivatták egy Mazda 6-al.
HookR
addikt
Mi történt?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Kornel
veterán
Honda insightrol vélemények?
[link]
kovacsroli
senior tag
Sziasztok!
Evi 70k palyazasra valami tipp? Keret 2,3m a vetalarra, legfobb szempontok a takarékosság es a minel kisebb fenntartási költségek. Esetleg tempomat. Egy 2006os Swiftet fog váltani.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
SG3rg0
őstag
Két autóra leszűkítettem az autó vásárlást!
Opel Astra J Sedan 1.6 115LE 4.5M
Ford Focus Kombi 1.6 Ti-VCT 125LE 4.9M
A felszereltség nagyon hasonló mind a kettő bő felszereltségű. Durván 400ezer difi van a kettő között.
Melyikkel járnék jobban hosszú távon. 1,6 Ti-VCTnincs sok tapasztalat a neten.
Egy hónapon belül lesz eladó egy jó barátom VW Golf 5 kombija 1.9 PD TDI, 105 le, első tulaj, 2009. nyári, valós 180 ezer km.
Ha a konkrét autó nem is játszik bármi okból, valami hasonlót keresnék ennyi kilométerre. Minden bokorban van hozzá szerelő és alkatrész, alig fogyaszt, megbízható vas.
molnarpeter
nagyúr
Hajtórúdcsapágyak cseréjét követően
Mágus2
Közösségépítő
Viszket a tenyered?
Ott írja, hogy nincs helye a térdednek.
ACAB95
tag
Üdv
Amióta az eszemet tudom, dízel autót hajtok. Már kezd elegem lenni, abból hogy amit megspórolok az üzemanyagon a háromszorosát költöm szervízre. Tudnátok ajánlani olyan "dinamikus" benzinest, amivel lehet egész szép fogyasztást csinálni? Keretem 1m... Vagy inkább vegyek bevált TDI -t? Köszönöm
"Ami nem öl meg, az megerősít."
Poultier
tag
Ő is elkapta a hetente más autó tetszik kórt(E Merci, C Merci, A4, 9-3), mint itt a topikban olyan sokan, amiből kigyógyult egy "mazda6kell" megérzéssel. Hetekig kereste az igazit, még a fenti autószalonon megtalálta az igazit, az olcsónjót! 2007-es 1.8-as szívóbenga 6-os 160k méterrel. Nagy volt az öröm, még emberünk észre nem vette, hogy kevés az olaj a verdába, amit gyorsan feltöltött gyárival. Utána ment vele még pár km-t, amikor egy nagy csattanással megállt a kocsi. Szervizben mondták, hogy hengerfejes, és az olajnyomás szétnyomta a dugattyút, majd a hengerbe is jutott bőven, tehát a motor kuka. Másnap javasoltuk, hogy érvényesítse a jótállást a kereskedőnél, aki elhajtotta hogy nem volt tudomása a dologról, ergo nem felelősségre vonható!!! Némi fenyegetőzés után se kapott pénzt, se a javítást nem vállalta a szalon, a srác megcsináltatta saját költségén.
Ez miatt ez a szalon egy kalap bélsárt se ér..
Kornel
veterán
Leginkább asszonynak lenne, automatát hajlandó lenne vezetni.
Mod: amúgy ezt írja: "Sok hely jut a térdnek, mert hiányzik a középkonzol"
Mágus: nem, most nem kell semmi hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Egy nyakleves, hogy ezt az autót felejtsd el
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
molnarpeter
nagyúr
Prius 2 alját már megkapod.
Kornel
veterán
Mondom asszonynak, kitalálta, hogy automatán hajlandó vezetni.
Ha már automata, akkor hybrid.
Azon kívül mi baj vele?
8th
addikt
Opel Ampera? Ár/érték arányban nagyon jó.
mod: meg egyébként is.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ennyiért nincs.
1,8-ba már jó insight van.
8th
addikt
Az mondjuk igaz.
#94529552
törölt tag
Az már volt, tehát kipipálva.
Kornel
veterán
Azt mondta 1M-ert kene valami automata.
Annyiért nem vennék semmit, mert egy hagyományos automatara simán rá lehet locsolni pár száz k-t ilyen korban.
Innen jött a CVT hybrid ötlet, kicsit drágábban, de akkor újszerű autót lehet kapni érte.
akooos
veterán
Sziasztok!
Bevallom csak átfutottam az összefoglalót és a keresőt sem használtam. Autóvásárlás előtt állok, de túl sok a kiszemelt jószág...
Az első és egyben legnagyobb esélyes a B5.5 Passat, 131 pacis pd tdi.
Ezen kívül ami szóba jöhet: BMW E46 320D, Mazda 6 2.0CD, Mondeo TDCI. Ezek az elsődleges kiszemeltek.
Mellettük még esélyes B5-ös Passat, 90-110-116 LE, ugyan ezzel a motorral Octavia..
Németországban venném az autót és ott is használnám. Kb 2500 eurót szeretnék rászánni.
Melyiket felejtsem el, mit nézzek még meg? Fontos lenne, hogy kombi legyen, manuális (lehetőség szerint 6-os) váltóval, klímával. Elsősorban dízel, mert 2 havonta 5-6k km belemegy, de a benzintől sem zárkózom el. Van valami ajánlott autó, amit kihagyhattam?
Előre is köszönöm a segítséget
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
E46 hiába touring, méretben nem nagy.
Tothgera30
Ármester
Kialakítása miatt a kombival. Azt azért kétlem hogy a Ti-Vct-vel nincs tapasztalat. A Focus 1mp-el jobban sprintel 0-100 között, és valamennyivel kevesebbet is eszik mivel lényegesen könnyebb az Astra-nál. Mindkét motor 6000rpm-en adja le a max. teljesítményt, nyomatékuk pedig 4000rpm-nél ér véget. Nekem mindkettő a szívem csücske.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
htomi85
tag
Igen, és? Utána mi lett? Polgári per alap.
Ha nem volt, akkor azért hajtották el, mert látták rajta hogy fogalmatlan balek. Azt egy kereskedő 10 sec alatt kiszúrja.
HookR
addikt
Vásárlás előtt megvolt az előélet lekérdezése és az alapos átvizsgálás független helyen? Ha jól sejtem, gyári gari se volt már rá.
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Új Vitara vagy Mitsubishi ASX? Utóbbival van valakinek tapasztalata?
Poultier
tag
Előélet lekérdezés megvolt, viszont átvizsgáltatni nem vitte.
htomi: semmi, se pénze, se idege nem volt a pereskedésre
Szajo
őstag
Szerintem ár érték arányban vitara, nekem jobban is tetszik
szilchi
őstag
Szép napot.Valaki tudna segíteni gépjárműadat lekérdezésben?Nincs ügyfélkapum se elektronikus személyim A felmerülő költségeket természetesen kifizetem.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Sirandrish
legenda
Üdv.
Erősen gondolkodunk az asszonykával hogy kellene nekünk egy ótó.
Leírom mire gondolunk.
Bevásárlásra, családlátogatásra, kisebb (50-100-150km) utakra lenne használva, és lényegében csak hétvégénként. Persze nem minden hétvégén, de a lényeg hogy nem lenne agyonhasználva.
Amit szeretnénk:
-1M alatti ár (részletre vennénk valszeg)
-5 ajtós (ha 3 az se baj, de az 5öt preferálnánk)
-2005ös-nél ne legyen régebbi
-Megbízható legyen (ez talán a legfontosabb...egyikünk se autóguru és nem is akarunk bíbelődni vele)
-Kis fogyasztás
-Kis motor (mindenképp 1.4 alatt...1.3 vagy alatta lenne a legjobb)
És lényegében ennyi.
Mik amik ebbe beleférnek, és melyiket miért lenne érdemes megvenni?
Köszi előre is.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Punto II, gombóc Swift, ilyesmik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Sirandrish
legenda
A Swiftet nézegettem mert 800 körül már elég jókat kapni, de mivel nem értek hozzá, szeretném ha valaki azért leírná hogy mit és miért
Értem hogy jó, de miért, és miért jobb mint egy golf pl, meg ilyenek
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Richard!
addikt
Gombóc Swift 1.3, G Astra 1.4, C Corsa, Peugeot 206. Természetesen mind benzines motorral.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
(#145837) Luck Dragon válasza Sirandrish (#145835) üzenetére
Ismerősöm most vett 1,1M-ért 1.5-ös gombóc swiftet. És bevált neki.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#145838) Sirandrish válasza Luck Dragon (#145837) üzenetére
Sirandrish
legenda
Nekem bőven elég az 1.3as
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
t1
addikt
Fabia.
Jó autó, csak kár hogy olyan rosszak az ülései, nagyon kemény a szivacsozása, hosszú távon, fáj az ember háta. De ez szubjektív.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Integrale
veterán
Nem fogja meg a farmer, legalabbis nem mindet. A tobbi oke.
"Bad reklám is reklám too"
Sirandrish
legenda
Nah pont ezért írtam, amit. Valaki beírt 4 autót, te beírtál egy ötödiket, de hogy melyiket, miért lenne érdemes megvenni azt sajna még most sem tudom. A Fabia mitől jobb mint az Astra? Vagy a Suzuki a Grande Puntonál?
Érted?
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#145843) Tothgera30 válasza Sirandrish (#145842) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Egyik sem jobb vagy rosszabb, mivel használt autónál főleg az állapotot kell/érdemes nézni. Szerintem vadássz egy szép, megkímélt Swift-et, azzal nagyon kevés esély van lyukra futni, illetve alkatrészárak kedvezőek, motorja pedig örök élet. Az ABS kocka és az 1.3-as motornál a nyeles tengely csapágy szokott meghibásodni, ez 1.5-ös motornál nem jellemző. Szerintem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Szajo
őstag
Nem feltétlenül jobbak egyik a másiknál... Külsőre, belsőre neked melyik tetszik jobban?
A golf, fabia nál koruknal fogva belefoghatsz gyujtotrafo gondb stb swiftnel egy két futómű gondba stb stb de ezek is mind olyanok lesznek, hogy az előző tulaj hogy használta mit cserélt mit nem stb...
Egyikkel sem "jársz" jobban szerintem, amelyik jobban tetszik azok közül nézegess a többi már autó és autó közt is változik...
(#145845) molnarpeter válasza Sirandrish (#145835) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nem jobb, hanem olcsóbb/egyszerűbb fenntartani, tudtommal ez volt a szempont Tothgera30 leírta a tipikus problémákat, próbálj olyat keresni, aminél ezekkel a dolgokkal foglalkoztak érdemben (cserélték a fékfolyadékot 2 évente, stb).
Sirandrish
legenda
Köszönöm skacok...ezek már tényleg érdemi infók
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
rbalint88
addikt
Bézs alcantarából nem láttam még olyat átlagember számára elérhető kategóriában (Passatig), amit ne fogna meg a farmer. Passatban még a világosszürkét is fogta, főleg nyáron.
Integrale
veterán
Dedraban az van, az elozoben pedig szurke alcantara volt. Csak farmerjaim vannak, na meg a csaladban mindenkinek (utcara), nem fogta meg egyik sem egyiket sem.
Ami bosszanto, az a bolyhosodas, borotvaval orvosolhato, ideig oraig jo is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
Acheron
őstag
Thanks! Gondolkodom ilyesmi teljesítményű motoron is, viszonylag élhető kompromisszumnak tűnik kisebb testű / tömegű autónál. A mostani 1.4 -es, 97 lovas, 130 Nm-es szívóbenzinesnél biztosan sokkal jobb, ez sajnos nem nagyon (nagyon nem) partner az előzésekben, ha sietni kell valahová, emellett a pályán nem megy, de legalább torkos gazdagon.
Én keveset városozom, és hegyre sem nagyon vinném, de azt nem tudhatom ezeknél, hogy az előző tulaj menyire kímélte. A linkelt példány mondjuk 42 ezer kilométert ír, ami akár még hihető is egy 3 éves autótól,ez alatt talán nem lett még széthajtva.
Mondjuk ebben az árban inkább húzna a szívem egy ilyen Passathoz vagy egy ilyen A4 -hez.
Btw, eltekintve most a 2.0 TSI-TFSI motoroktól, egy hasonló Audi fenntartási költségei kb hogy viszonyulnak a Passatéhoz? Szignifikánsan magasabb?
Én tesztvezettem az Asx-et, engem alapvetően az tartott vissza 2 éve hogy minden tesztben nagyon hangosnak tartják pálya tempóban. A városi kis tesztben kellemes volt.
Amire érdemes figyelni hogy az Asx inkább Scross méret mint Vitara. De ha elég méretben a vitara, és elviseled a suzukis belsőt akkor én is a vitarát mondanám (és fenntartásban biztos olcsóbb lesz, a suzuki szervízek jó olcsón dolgoznak és alkatrész is jobb eséllyel lesz olcsóbban a nagy számu vitara miatt).