Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
őstag
Pixel 8-ra felraktam a Spotifyt, de nem jeleníti meg az Android Auto alkalmazások között (a telefonon a szerkeszthető listában sem, nem csak a kijelzőn). Mi erre a varázslat?
radi8tor: 28 éves egyetemista...
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
radi8tor
MODERÁTOR
Gyárlátogatásra érkezett egy egyetemi diákcsapat november 15-én egy kecskeméti gyárba, és bár a látogatások rendszerint kötött programmal és szigorú protokoll mellett zajlanak, az egyik diák elszakadt társaitól, és egymaga kezdte meg az üzem felfedezését.
Majd.
⭐ Stella
-
félisten
-
426os
őstag
válasz ArthurShelby #324387 üzenetére
A beltér az maradt, ami, csak a paneleket építették át régi Giulia stílusban (nem gyári építés)
.
-
426os
őstag
válasz ArthurShelby #324367 üzenetére
Én láttam! De most csak egy torzszülöttet dobok be a hétvégi Milano AutoClassica-ról:
(Több kép később érkezhet, ha a köz úgy kívánja - és megkapom a többiektől)
Ez egy Alfa Giulia QV átépítés, szerintem borzasztó:
.
-
veterán
válasz BigBlackDog #324369 üzenetére
Köszönöm Srácok!
426-osnak is a VAG topikból!Tényleg semmi torzulás nem volt benne és csak minimális város. Az 1.5 TSI-nek látatlanban adok 1 liter előnyt.
Biztos közrejátszik a mostani hideg időjárás is, az olajhőmérséklet kb. 10 fokkal alacsonyabb a korábban megszokottnál. Ma reggel figyeltem, és városban is ezt tapasztaltam. (fogyi hasonló volt, ~11)
Azt sejtem mögötte, valamennyit a hatékonyságon is javítottak az eltelt 9 év alatt. Ez EA888 Evo4, míg az előd EA888 Gen3 volt. -
addikt
válasz BigBlackDog #324369 üzenetére
az eTSi a Skodánál az mHEV?
nézni akartam konfigurátorban pont most, hogy mibe fájna egy Octavia hibrid, de csak ez az mHEV van választhatóban“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ArthurShelby
addikt
Remélem más is hasonló szépeket látott hétvégén
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Emunem
senior tag
válasz simonjoe #324361 üzenetére
Nem nálad, de ismerek olyat, aki szokott, aztán én már semmin nem lepődök, csak gondoltam megkérdezem, biztos ami biztos.
én bennem van egy kis félsz mostanában, amikor megemelem az autót, alátámasztom valamivel. volt munkatársnak egy szimpla kerekcsere alkalmával elengedett a kroki (1 éves) aztán szép dolgok lettek a kerék környékén. Okosba vette, nem tudom, hogy a gyártó/bolt fog-e valamit magára vállalni…"... hát persze ..."
-
simonjoe
őstag
válasz Blindmouse_ #324349 üzenetére
Na, már megint fotelből kommentelsz, és nincs mögötte tapasztalat. Látsz valamit, belevered a csúfot oszt az úgy is van, hát nem!!
Valamelyik évben, talán amikor megvettem, akkorát rúgtam bele, h a lábam belekékült, és képzeld nem esett ki a kocsi alól, pedig valamivel nagyobb a tömeget képviselek mint egy kóbor macska.Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz macilaci78 #324354 üzenetére
Azzal dolgozunk, ami épp kéznél van. Nekem a Tesa bandázsszalag volt.
-
Emunem
senior tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz KAMELOT #324312 üzenetére
Ilyennel kezdtem, csak amikor a lassú defekttel leeresztett kerékhez nem tudtam használni (első alkalom), akkor ment vissza a dobozába és lett krokodil emelő mellé.
Majd mikor meglett a Kia, akkor egy alacsony profilú krokodil is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
-
veterán
válasz simonjoe #324344 üzenetére
Köszi, akkor egy 17-est rendelek majd. A 19-est elengedtem, a Mazdahoz úgyis speckó fej kell (belsőmenetes az anya), az Ignis pedig kevésbé kényes jószág. (Öcsémnek Giuliettaja van... passz)
Rosszabb is lesz majd, de megnyugtató, hogy ez is kihozható 6,5 környékén. (ez elvi kérdés)
#324345 tboldi : én szigszalaggal, de nem az igazi
Qru: maszek lesz
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #324343 üzenetére
Ha a kezedbe veszed, látni és érezni fogod, h minőségi a cucc. Van Parkside-os és ez is, de az előzőnek egy pár szerelés után már megsérült a műanyag szoknya, ezen nemtom miből csinálták, de kemény mint a kád széle, a feknihez viszont gyengéd mint Te az új ótóhoz!! Gumikéder ápolót vegyél onnan, nincs párja annak sem! (én még az eü csomagot is onnan veszem ) Fogyi szuper!, és még lesz ez jobb is, de ahogy ismerlek, talán rosszabb!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz simonjoe #324339 üzenetére
Kosárba helyeztem (17-es), illetve találtam 19-est is, asszem a japókhoz ez kell. Nem olcsó éppen, tervezek mást is venni onnan.
Emelőből - ha veszek másikat - leginkább egy félprofi krokodilt szeretnék.
Cserébe mutatok fogyit az ötödik Golfomtól, Zeg-Bp.(BAH csomópontig) 6,8 [kép] , semmi tiprás nem volt benne, óvatosan a 76-oson és az M7-en (120-135). A teljes tankra 7,4-en áll 498 km után, 18-as téli kerekeken.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Blindmouse_ #324340 üzenetére
"Mindegy, akkor is egy instabil vacak.. "
Láttál Te már VW gyári emelőt?? Na, az instabil vacak! Az volt az első amit a kukába dobtam és vettem egy normális kézit hozzá. Nem korteskedni akarok e mellett, de otthoni hobbi célra, évszakos papucs-cserékhez több mint tökéletes, és rohadtul kényelmes. Már vagy harmadik éve használom gond és erőfeszítés nélkül.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Blindmouse_ #324338 üzenetére
Gumipogácsa rá!! Én sem csupaszon használom.
Nem hurcolom magammal mert egy nagy műanyag kofferban van.focvis#324329:
..ha igazán kedvezni akarsz a felnieidnek akkor egy ilyet:
[link][ Szerkesztve ]
Joe
-
veterán
válasz tboldi #324307 üzenetére
Elmélkedem még rajta, hogy vegyek-e egy ilyent tavaszra a tucat kínai helyére.
Jelen szezonban 4 autónál tartok és bejelentkezett az öcsém 5.-nek. 😆Momentán egy kb. 1,5-2 centis deszkát teszek az alacsony profilú alá, viszont így a Golfot úgy meg tudom emelni az első pontnál, hogy egy füst alatt / egy emeléssel az első és hátsó kerekeket is le tudom cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #324323 üzenetére
Én így azért biztonságosabbnak érzem.
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #324321 üzenetére
Nálunk csak olyan "neccesebb" szituk szoktak előfordulni, mint a kerekek megcserélése az első-hátsó tengelyeken. Ezeket mindig 2-en csináljuk apámmal, párhuzamosan nyomjuk a 2 emelőt, csak arra kell figyelni, hogy a kéket magasabb frekvenciával kell. Több mint 2 lenyomás egyenlő a nagy 1-ével.
[ Szerkesztve ]
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tboldi #324320 üzenetére
Tavaly volt egy extrém önszivatásom. akkor tényleg egy teljes baloldalt kellett megemelnem, hogy alá tudjak lökni egy egy felnit a két kerék alá.
Elöl krokodil, hátul palack, és lépcsőnként, felemeltem fullra.. kerék alá tettem valamit, visszaenged rá, utána az emelők alá pakolni.. újraemel, kerék alá még valamit, majd megint az emelő alá pakolni, egyrészt "nem valami biztonságos", másrészt kényszerhelyzet volt, na ezekből van elegem. emiatt kell egy ilyen min 500mm-es emelési magasságú.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #324313 üzenetére
Amíg nem volt meg ez az emelő, addig én egy raklap sarkából kinyert fakockát használtam.
De pár hónapja ismét szükség lett volna rá, sagesz93 Abarth-ját nem tudtam úgy megemelni, hogy ne érjen hozzá a küszöbtoldathoz az emelő. Akkor nem találtam meg a kockát, apum kerített helyette valami más fadarabot, de később, amikor egészen mást kerestem, a kezembe akadt, úgyhogy eltettem a szerszámoskocsimba.
-
Blindmouse_
aktív tag
Amikor ennyire fel kell emelni egy kocsit mert tank-hátsóhíd le, meg hogy kényelmesen alámásszak, akkor még az 500mm is kevés
[ Szerkesztve ]
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tboldi #324307 üzenetére
Én is ezen a ponton emelem meg hátul a kocsijaimat, csak a sima emelővel pakolhatom alá a 10x10-es gerendát
De van olyan is hogy annyira kell megemelnem egy kocsit, hogy az emelve lelógó kerekek alá egy oldalon be tudjak tolni 1-1 felnit hogy utána visszaengedve rá azon álljon a kocsi..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
KAMELOT
titán
válasz Blindmouse_ #324304 üzenetére
Nekem a kamionban ilyen van. Ezzel felemelsz mindent
20kg lehet a műsor.radi8tor: Maradok a 4 évszakosnál. Franc fog itt cserélgetni felniket meg gumikat.
Másik opció meg, hogy felteszek télit és azzal megyek nyáron is. Vizes úton még jobban tapad.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
zeus_2k14
senior tag
Köszönöm nektek! Őszintén, melyiket vennétek?
-
tboldi
nagyúr
válasz Blindmouse_ #324298 üzenetére
Best purchase ever. De tényleg csak nekünk való, akik nem csak téli-nyári kerékcseréhez használják, hanem komolyabb műveletekhez is.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Blindmouse_ #324304 üzenetére
Tudsz linkelni nekem egy olyat?
SUV-hoz kicsinek bizonyult a 36cm magas.⭐ Stella
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz radi8tor #324299 üzenetére
Csak 30-40 kilós. Amúgy igaz. De nekem nem is évente 2 alkalomra kell, napi szinten használom, és néha tényleg félmétert kell emelnem egyik másik autón.. szóval nekem indokolt, neki valóban a sima 2.5 tonnás való, de abból is sok van marketplacen.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest