Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Skillet
addikt
Bezony.
De ott van a nyomatékszegénységéről híres honda 3.5v6 legend. 300 ló környékén, 350Nm.
1.8tonna de még így is egy hangyakönyöknyivel előbb szalad fel 100-ra, mint a mustang.
Értem, hogy az amerikainak nagy köbcentis autó kell (nem tudom, ez mennyire igaz még), de akkor abból hozzanak is ki valamit. 4liter 200 ló? Szerintem vicc kategória.
De amúgy nagyon szép vas!!! Imádtam a mustangokat mindig is... de ettől függetlenül...
Itt egy korábbi, ami mégviccesebb
KATT
3.8 V6 147 ló
Persze szintén gázosított
(#31032) Declare
Ahogy mondod
De az turbo. Itt eléggé szívókról volt most szó. 2 liter turbóból nyilván ki lehet többet hozni, mint 200 ló.
Az 1 liter turbo meg szerintem szintén vicc kategória. Aki akarja, vegye. Nekem nem kéne.
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever