Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabonagyur #183893 üzenetére
Hűha, a Z érdekes lehet! (De tényleg.)
Este összefutottam a szomszéddal, üvegeket kértem tőle, tök véletlenül előkerült egy B ügynök, viszont nem barack, hanem banán. Mondta előre, hogy szörnyű lesz, ki akarta önteni az egész üveggel a lefolyóba. Tényleg szar, de azért ne öntsük már ki. -
Qtya123
őstag
válasz
EQMontoya #183830 üzenetére
IS200-nál a lökhárító oldalsó felfogatásának patentja alatt tud bemászni a víz. Kolléga szétkapta, látszik is kicsit a képen a víz nyoma.
Qru: Megnéztük az említett Swiftet. Tuti biztosítási mókolás volt. Alja, oldala, pótkerék bili, hátfal hibátlan. Minden gyári fény, 80-100 mikron között. Egyik ajtó volt fújva csak. Viszont otthagytuk. A motor alapjárata 1200 és a lefulladás határán ingadozott. Benyomtam a klímát, azonnal le is állt. Faszi szerint semmi gond, csak járatni kell...
-
-v-
addikt
válasz
pècsimunkás #183885 üzenetére
A második ütősebb szerintem
-
szimi57
őstag
válasz
barnam_ #183876 üzenetére
Kb. 1 perc lehetett a 3,5 l. Azonnal összeszívta a csonkra rámenő kb. 3 cm-es toldatot, teljesen fel kellett tolnom a csonkig a keményet. Ha az árból indulok ki, akkor a közel 10 e. Ft üti Lidles megoldást. Speciál olajra készült, más folyadékról nem is tesz említést.
-
szimi57
őstag
Volt egy gyors szivattyús olajcserém. Olajszűrővel nem is vacakoltam. Hét hónap, 7 e. km nem hiszem, hogy tönkre vágta. Egymás mellett a Lidles és a kis kínai szivattyú. Az utóbbi jól kiszürcsölte.
-
-
slett27
addikt
Integrale : thx az infot.
rbalint88 : chips mennyit nyom még a latba ? ~ +20LE +40Nm ?
MC Pite :
-
tonyrulez
őstag
Lámpabúra már van annyira ködös hogy megérett egy felújításra. Mi a véleményetek az aceton gőzös eljárásról? Gumicserekor mondták hogy elkezdtek ezzel is foglalkozni. Én még leragadtam a polírozásos lakkozásos módszernél.
Illetve, mi az ajánlott 55W halogén izzó, amivel jól is lehet látni, és nem ég ki hamar?
-
válasz
rbalint88 #183862 üzenetére
Meg nagyobb turbó.
Öcsémnek ilyen 120 lovas van, múltkor ő vitt el autót venni. Mondta, hogy hú de jól megy mikor a DNA-t D-re kapcsolja. (
) Kértem, tolja neki egy kicsit. Tolta egy kicsit. Nem akartam megbántani, mégis csak az egyetlen testvérem... de azért megkérdeztem, hogy
- ez most padlógáz volt?
- Nem teljes padló.
- Nem is rossz, nem is rossz.(Faterunk 1.2 szívó Ignisével szvsz letolom 100-ig
)
-
MC Pite
veterán
válasz
Dorian #183835 üzenetére
Mazda hatos kollégánál (szedán) is így kerestük hol tör be a víz a csomagtartóba
Qru: Fékolaj elvileg 2 évente, gyakorlatilag legalább 4 évente ajánlott. (Aki többet is jár az Alpokban/tréingre/pályanapozni, nyilván sűrűbben érdemes).
Ja, és ESP-s/ABS-es autónál a tömbből is ki kell nyomatni a régi fékolyajat, ki kell vezérleni a szelepeket!slett27: Én a kisebbikkel (120) benyással venném, okokat már korábban kifejtették. Csipsz nélkül is jól megy, nyilván azzal mégjobban.
Nyugi, jobban sikerült ez a rendszer a fiatnak, mint a BMWnek a saját pillangószelep nélküli motorja(Bár a szívó még elmegy abból.)
-
Integrale
veterán
válasz
slett27 #183861 üzenetére
Pillangószelep sincs és szívó oldalon vezérműtengely sem, azokat a szelepeket működtetik a modulok.
A 150 lovas T-Jet csak fent erősebb, alacsony tartományban ugyanazt tudja mint a 120, sőt nyomatékban még alatta is van kicsivel. Viszont van hardveres eltérés a két variáns között, más vezérműtengelyek, turbó és az IC is.
-
Integrale
veterán
válasz
slett27 #183857 üzenetére
Szia!
Én T-Jettel venném. Multiair nem költségmentes, aki eladja pedig nem jótékonyságból, a modulok cseréje után adja el. A MultiAir modulok cseréje nagyjából egy 400e Ft-os költség. Ha ezzel kalkulálsz, és utána megfelelő olajjal, szűrőket cserélve használod, akkor amit lehet, megtettél. -
slett27
addikt
Többször szó volt róla itt a fórumon, de azért rákérdezek még egyszer. Valakinek tapasztalata Alfa Giulietta 1.4TB Multiair 170LE ? Érdemes ráhangolódni ? Totalcar népítéletnél nagyon jók a tapasztalatok 10/8.9 szóval mintha ez már nem a régi Alfa lenne. Ebben az árkategóriában nincs az az autó ami 250Nm nyomatékkal rendelkezne, ritkán jön szembe (még mindig) számomra mutatós.
Most egy Fiat Bravo 2 1.4 90LE tulajdonosa vagyok 3 éve (eddig egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító ami extra szerviz volt) nincs gondom vele. 2007-es emiatt cserélném lassan és természetesen erősebbre.
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboldi #183851 üzenetére
Dede, ez egy tesztauto, azert nincs komolyabb belteri foto, mert ott van minden is.
Egy Portofinoba van belefaragva az ujabb infotainment.Hogy irjak is rola. Eloszor is: ez nem erre a vilagra valo, baszki.
Szoval a 200 lo koruli autok kifejezetten jol mennek.
Ulltem Model3-ban, az nagyon megy. Model S-ben is, az brutalis.
Na, ez ugyanolyan brutalis, csak meg ratesz egy lapattal.600 lo, 760mokus, csak sokkal konnyebb, mint egy Tesla. Ebbol kifolyolag a fekhatas is embertelen. 20-as felni van rajta, ez fer ra a fekre.
Az ero minden fordulaton embertelen, lerugod, hatbavag es katapultal a horizontba. De ezt mar nem Te vezeted, hanem az elektronika. Savvaltasnal kozben felgazon gyorsitas, mar menne keresztbe, es nyul bele azonnal. Persze, ki lehet kapcsolni, de szerintem itt egyutt 10-en nem tudunk annyira vezetni, hogy ez az otlet egyaltalan felmeruljon.
Hang: alapvetoen jo, es eleg hangos is, de csak kipufogohang van. Tok fura volt, a Lexusban siman hallom magat a motort gyorsitaasnal, itt abbol semmit, csak a kipufogo trombital. Az persze szepen.
Ez ugye nyithato teteju, de annak nem az igazi: egyreszt borzaszto huzatos, meg egy MX5-hoz kepest is, masreszt a csomagtartoba csukodik be az egesz, igy praktikumban sem jobb annal semmivel.
Viszont ami az igazi baj szerintem, hogy ezt nem lehet kielvezni. Ha tiltason valtod el a kettest, az mar autopalyan sem szabalyos, nem lehet kiautozni a hatarait. Ez nem fogod joerzessel elrakani keresztbe, max rarugsz, es az elektronika enged egy picit keresztbe menni, mielott megfogja.
Szoval tovabbra is azt erzem, hogy mondjuk Focvis GTi-jevel lehet egy joizut autozni, ennek meg nagyon tavol vagyok a hataraitol. Persze, lampatol elrugni fun, de onmagaban erre tartani egy autot felesleges.
-
Qtya123
őstag
Remélem tényleg ennyi van és nem az, hogy ki volt ütve alóla a fél futómű... Bár nehezen tudom elképzelni, hogy akkor az oldalán gyári fény lenne, meg azt sem hinném, hogy ne lenne a javítási listán lengőkar, stb... Egy megnézést, ha kicsit húzom is a számat, talán megér.
EQMontoya: szegény IS ott elöl meg féltékeny lett, hogy lecseréled.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Qtya123 #183847 üzenetére
Igen ha ez a második autója és nem vesz helyette semmit akkor nem megy át a malus (ha vesz helyette másikat akkor igen). Vagy ha csak 2 év után vesz akkor sem (2 év után A00-ból indul újra). Vagy ha nem a saját nevére veszi... Van pár lehetőség de a 200k-s fényezés valóban felveti a biztosítási csalás gyanúját. Mérd körbe, az is lehet semmi baja a kocsi fényezésének és nem hazudott a nepper valójában.
A munkadíjat megszokták nyomni eleve, mert azt ugye nem avultatják szemben az alkatrésszel. Meg egy márkakerben pl simán van 20k-25k-s óradíj. Legutóbb a kb 40 perces olajcserére 20k-t simán kiszámláztak óradíjban (márkaker).
-
Qtya123
őstag
Értem, köszi!
Meglátjuk, elmegyünk megnézni. Egyelőre csak részben világít akkor a fejemben a piros lámpa, majd körbemérem, megnézem a pótkeréktartót, meg amennyire lehet a futóművet.
Amúgy 2009-es első gazdás Swift, SZUF portál alapján minden rendben, 1 gazda,1 eredetvizsga, minden műszakiról kulturált képek, reális futás. Egyedül ez az idei káresemény a kérdéses, amúgy pár nappal az eladás előtti a káresemény, nem sokkal utána a kereskedőhöz került, ő állítása szerint nem tud róla semmit, azt mondta, hogy körbemérte vásárláskor és gyári a fény rajta.
Ja a fentebb írt 20ezer Ft-os alkatrészár mellett 40ezer Ft munkadíj van a kártörténetiben kiszámlázva és 200.000 Ft!! fényezési díj a hátsó lökhárítóra.
Lehet, olyan, hogy mondjuk két autó volt a csávó nevén, tudta, hogy eladja a Swiftet és akkor előtte arra lebiztosítózott valamit? Gondolom ilyenkor a másik autódra nem megy át a malus, ez meg úgyis lecsó nem?
-
EQMontoya
veterán
Epp egy Portofinoval sikerult menni egy kort. Hat, ez is egy erdekes vilag.
-
Qtya123
őstag
Üdv!
Egyik ismerősömnek nézünk egy Swiftet, előzetesen lekérte a káradatokat, 1 találat volt, idén történt a káresemény.
Annyi van leírva, a biztosítós lekérdezésben, hogy hátsó vészhárító fényezés, illetve az alábbi két tétel:
- kimenő teng. h .csapágy
- bemenő teng. e. csapágyEz mi akar lenni, nem tudjátok? Az alkatrész költsége 20.000 Ft volt, a többi a fényezés.
Kerékcsapágyra gondoltam, de kimenő, bemenő tengely? Max a féltengely nem? De az meg hátul nincs, hogy a hátsó lökhárítóval együtt sérüljön.... nem 4x4-es az autó. -
tboldi
nagyúr
válasz
rbalint88 #183829 üzenetére
A Jazz-nél a tetőlemez szélénél szokott megrepedezni a tömítés, ott ázik be (Becsnep videó). Nem lehet, hogy a Toyotánál is ez van?
-
Dorian
félisten
-
rbalint88
addikt
-
-
válasz
szabonagyur #183822 üzenetére
Csak ez van és ennyi
, ez még a termelő 2019-es maradék készlete. Sajnos jövő évben új forrást kell találnom, az ideiből nem jut eladásra.
B-t értem, de mi lenne a Z és az R?
-
válasz
stickermajom #183820 üzenetére
Erről jut eszembe, ma reggel hozták: [kép] !
K ügynök és Sz ügynök.
Többször írtam már, nálam egyszer egy száraz télen meg buggyant a Tecsó Gazdaságos szélvédőmosó, iszonyatos bűze volt.
Aldi / Lidl teljesen OK. -
MC Pite
veterán
válasz
molnarpeter #183816 üzenetére
Most az egyik legjobb téli nyál a Prelixes. Kapni kb mindenhol, nem cefre szagú, nem fagy ki egyből a szélvédőre, nem drága.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #183813 üzenetére
azóta is kapható
Nálam még mindig az évekkel ezelőtt megszűnt Castrol Biofix van a tartályban.
-
válasz
Doki16 #183806 üzenetére
225 széles Michelin PilotSport 4, Bridgestone Potenza S001 - ezeket próbáltam, ezek optimális (= nyárias) körülmények közt betapadnak induláskor (némi csíkot azért hagynak maguk után). A mostani szintén 225-ös Bridgestone T005 könnyeben elkapar, a Dunlop SportMaxx se brillírozott.
-
Doki16
addikt
válasz
Tsebacsi #183792 üzenetére
Passatra nálunk egyből ment is fel a négyévszakos. Bridgestone A005, nyárias 4évszakos. Tök jól tapad, ahhoz képest. Havat még nem látott, mert az elmúlt egy évben nem volt, szárazon és vízen teljesen rendben van, a tesztek is ezt mutatják. Amúgy meg a GTE-re a 218 lóerő és "azonnali" 330 majd teljes 400 Nm-re nem lesz olyan gumi ami bírná az elindulást.
Ahogy az lenni szokott, jó szar téli gumikkal került be az országba. Vizes úton még 4-ben is villogott a kipörgésgátló. Kell rá a jó gumi, de azért elszállni sem szabad, van olyan aki 20-at keres rá, de minek? Megeszi a hatótávot. -
Dorian
félisten
Az mennyire normális, hogy ilyen párás időben az éjjel kint parkoló autóban "poshadt" szag van? Korábbi textilüléses autóimnál nem vettem észre, ez most alcantara-bőr kombó.
Gondolom a levegő nedvessége éjjel a hidegben kicsapódik, az ülések meg beszívják.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- JVC Autós Fejegység /// Újszerű // Számla + Garancia
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Xiaomi BW300 Okos Kamera Kültéri ÚJ 12 Hónap Garancia ingyen foxpost!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest