Hirdetés
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Műszaki vizsgálati bizonyítványt magamnál kell tartani? Eddig ilyet nem adtak emlékeim szerint. Sima a4-s papír. Betették a forgalmi tokba.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
En meg ma limoval megyek haza
I humbly and respectfully decline™
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #143489 üzenetére
A hivatalos, tehat folyo.
-
kisza25
félisten
7 HÁTBORZONGATÓ PERC A SZTRÁDÁN
A múltkori anya+ gyerek, akik szembe haladtak a sztrádán előkerült egy videó[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #143488 üzenetére
Ez a teslás tuti fake. Vagyis nagyon remélem, ennyire hülye senki nem lehet. Ha fel is megy pályára, hogy alszik el olyan gyorsan mire jelez a kocsi, hogy nem fogják meg a kormányt? Nagyon sántít ez az egész nekem
Amúgy meg 'MURICA fuck yeah
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kisza25
félisten
Merci 700 km hatótávolságú villanyosa, biztos olcsó lesz
Ha már villanyautók:
Videó: A Tesla vezetője és utasa is aludt, miközben az autópályán közlekedtekMég több villanyautó:
Új korszakot nyit a SkodaAmúgy nem azért csinálják ezt a gyártók, mert olyan nagyon zöldek akarnak lenni, hanem a 2020-as euro6d bele kényszeríti őket, hogy a co2 kibocsátást tudják tartani
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #143480 üzenetére
Cégesként a pozicionálás miatt lehet relevanciája mégis a hibrid sedan Corolla-nak. Illetve gondolom a szervizelése is olcsóbb mint az IS300h-nak. De magánemberként valóban sztem is jobban megér az IS-t venni.
mod:
Amúgy Bögre is Corolla-t akart első körben de aztán Fóka lett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
CactuS
Arcképgyáros
Hááát őőő nem. Ha nem kéred külön, akkor nem állítják, de egy izzó cseréje azért simán benne van így is vagy 5000ben bármelyik márkánál. Agyrém. Flottában azért elég szép összeg megy el ilyen dolgokra, de manapság már sokat nem lehet ellene tenni. 1-2 típusnál cserélhető csak könnyen a többségnél vagy gyerekmancsod van vagy bontasz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143468 üzenetére
Márkakerben cserélték ki ott csak beállítanák... bár őket ismerve jó ha nem lopnak ki alkatrészt a kocsiból, nem hogy ilyennel foglalkozzanak. A kedvencem az, hogy bármiért viszem be a kocsit 100k-s számlát állítanak ki. Egy olajcsere is annyi és legutóbb az 1 db lengéscsillapító cseréért is annyit számláztak ki (persze párban cserélni luxus, inkább menjek 2x).
mod:
Integrale: Ha jól tudom az átlagsebességet nézi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz Integrale #143471 üzenetére
Én a google maps idővonalamat rendszeresen karbantartom, párszor jól jött már, hogy vissza tudtam nézni pár hónapra visszamenőleg, hogy percre pontosan hol voltam.
Nálam két eset van: autóban vagy mozgásban, de magától mást még nem tippelt, pedig Budapesten használok időközönként tömegközlekedést is.
"Less but better" - Dieter Rams
-
gzbotii
nagyúr
válasz Doki16 #143464 üzenetére
Perverz vagyok, de nekem az Up desginja is bejö - jó is lenne egy eUP , ingázni simán, héten egyszer kellene tölteni a napi 2x2km miatt (az meg úgy néz ki, hogy otthon garázsban is megoldható lenne ősztől).
Csak hát, egy 2-3 éves prémiumot lehet venni az árából jelenleg.[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #143469 üzenetére
Akkor ez sem állja meg a helyét.
Bár arra kíváncsi vagyok, hogy mi alapján határozza meg, hogy mivel utazom."Bad reklám is reklám too"
-
nagyúr
válasz stickermajom #143469 üzenetére
Persze, mert műholddal (is) figyelnek.
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #143418 üzenetére
Ultem az uj Corollaban, a nagy hibridben. Szerintem egy konkurense van, amit ugy hivnak, hogy Lexus IS.
Viszont az tul nagy.Az a problema, hogy a nagy hibrid (amelyik 180 lo korul van) kozel 10 guriga, az IS300H meg 11, es ha beulsz mindkettobe, akkor azonnal erzed, hogy hol van az az egy milla, nem egy kategoria a ket belter. Nyilvan a futomu sem, arrol nem is beszelve, hogy a 300H 40 pacival izmosabb.
Szoval a kis hibrid szerintem jobb dontes, az 6-7M magassagaban egy teljesen oke auto, a fullos viszont 10-ert egyszeruen draga.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #143459 üzenetére
Az ID.3 után nem tűnik olyan jó ajánlatnak. VW most szerintem mindenben nagyon szépet húzott ezzel a kocsival. Persze még meg kell várni mire ténylegesen megjelennek, akkor derül ki igazán, hogy mit tudnak. Persze ez még mindig nagyon messze van az elérhető ártól Nagy érdeklődéssel figyelem, hogy hova haladunk majd szép lassan. Én már nagyon vágyom egy elektromos autóra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MasterMark
titán
A Waze is a google-é, és ugyanazt a térképet is használják.
Switch Tax
-
F_Zolee
veterán
válasz focvis #143460 üzenetére
Nem azt mondom, hogy csak az a jó de waze-nek ez a lezárt részre is beterelő része nonszensz. Igaz utána nem próbáltam ki, hogy a maps mit mond de amikor a waze mutatja, hogy arra le van zárva az út és mégis oda akar navigálni...pl Etele út feltúrásakor mégis azon akart vinni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143458 üzenetére
Nem a fényerővel van baj (nagyon szépen és erősen világítanak, a halogén a nyomába sem ér) sem a B6-ban, sem az E92-ben, hanem azzal, hogy nem világít elég messzire. A B5.5-ben a sima vetítőlencsés halogén jobb volt ilyen szempontból, az elég messzire világított.
Aztán persze lehet csak szarul van beállítva mind a két autóban a xenon és azért nem világít elég messzire...mod:
focvis: Nekem az a tapasztalatom, hogy a Waze városban verhetetlen, viszont városon kívül a G. Maps a jobb.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz F_Zolee #143441 üzenetére
Annyit mondjátok, hogy jobb a G. Maps a Waze-nál, hogy az utóbbi egy hónapban elkezdtem nézni a Maps ingázási funkcióját, melyik útvonalat javasolja. A nyári szünetben még OK is volt, mindennap az Erzsébet hídon mentem, követve a javaslatát (régebben a Petőfi hídon mentem át Pestre).
Ellenben az iskola-kezdés óta minden áldott nap az Istenhegyin akar levinni a Déli felé. 1-2 alkalommal hittem neki, de már l.f.szt, sárgával jelöli a forgalmat a Nagyenyed utca előtt, ahol jó esetben 5 lámpaváltás mire átérek. Ennél a Waze sokkal okosabb, véletlenül se visz ilyen csapdába. -
gzbotii
nagyúr
A Honda,
cukiretro elektromos autójának megvan az ára, Németországban 29.470€ lesz, 220km hatótávval: [link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
CactuS
Arcképgyáros
Az részben azért lehet, mert egy xenon jobb esetben elketyeg 4-5 vagy több évet (én a gyárit cseréltem nemrég az aurisban, ami 2010-es autó, igaz, gyárilag ledes menetfénye van). Az ilyen öreg darabok meg nem túl erősek, az újakkal kb. 2x erősebben világít most az autó, mint előtte.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
DEJVID
őstag
válasz flegga92 #143438 üzenetére
Én itt lakom az M5, M0 találkozásához tök közel, de sosem a nulláson megyek az M7 felé. Szerintem hosszú is meg szar is. Én a Lágymányosi híd, Szerméi, Egér út útvonalon szoktam menni, esetleg a Petőfi híd, Budaörsi úton.
Persze, ha az M5-ről jössz, ezek már hosszabbak, de simán lehet, hogy gyorsabbak.
-
MrSealRD
veterán
Ide nem szükségszerű a 360 fok. Amúgy többnyire 2 oldalra világító megoldások vannak.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
stickermajom
addikt
válasz rbalint88 #143454 üzenetére
"Viszont amig a sima halogen is csalen all, egbe vilagit stb az autok jelentos reszen, addig lehet tenyleg nem kellene engedni, hogy gyertyatol a fotonagyuig barki barmit szabadon rakjon a fenyszorojaba."
+1
Előbb legyen rendben az átlag, utána lehet fejleszteni. Múltkor a parkolóban a Passat lámpája az első emeletig világított.. Az ~6 méter.
-
rbalint88
addikt
Az az igazi szarkinai philips, osram egy nyakra szerel egy-egy ledet ket oldalra, ez adja a “360fokos” fenyt. Egyebkent tenyleg jok, neztem rola teszteket, aktivan erdeklodtem a beepitesrol en is, de vegul elvetettem, nem hianyzik a zsanettozas.
@ sutszi, Saint: Azzal egyetertek, hogy a hazai (es az eus) rendelet elavult. Viszont amig a sima halogen is csalen all, egbe vilagit stb az autok jelentos reszen, addig lehet tenyleg nem kellene engedni, hogy gyertyatol a fotonagyuig barki barmit szabadon rakjon a fenyszorojaba.
Btw egy-ket tipust leszamitva (pl alfak nagy resze) boven hasznalhato a sima halogen is. Az is sokat szamit, hogy milyen munkat vegzel, aki egesz nap monitort bamul (en is), annak nehezebben szokja meg altalaban az ejszakai kornyezetet a szeme. -
MrSealRD
veterán
Nem akarok hitvitát nyitni LED-es világítással kapcsolatban. Több tényezőt is érdemes megvizsgálni.
Nem egy egy 100 éves ősi lámpatestbe akarok LED-et tenni. Ez egy projektoros lámpatest és van elég sok típusú megoldás amit bele lehet tenni. Nem utólagos mókolás. Ugyanolyan kinézetű és méretű szerkezet kerül bele. Ami plusz az egy kis tápegység a végén. Nem mérvadó különbség. Ugyanaz a művelet mint egy sima izzócserénél.
A vetítési képet NEM befolyásolja. Ezen kívül van 4 szintű elektromos magasságállításom amit bentről vezérlek... Szóval a sablon szöveg, hogy "vakít" nem áll meg ebben az esetben. Mert akkor már most is vakítanék a klasszik emelt fénnyel.
Nem röntgengépet építek. Pont ezért akarok olyan színhőt ami nem annyira feltűnő. A fényerőnél sem a 230000LM-t keresem. Próbálok egy aranyközéputat keresni.
Csak azért mert valamit kínából rendelsz, nem biztos, hogy hulladék. Igaz nagyobb rá az esély, de odafigyeléssel azért jól lehet szűrni.Én megértem, hogy van egy szabálykövetési oldala is a dolognak... De ettől még az lehet pontatlan idejét múlt.
Pár hete hiába jött mögöttem egy full szabályos gyári világítású hiperszónikus lézeres BMW, mikor rám villantott este, másodpercekig foltokat láttam. Pályán nagy tempónál szerintem mindenkinek ez a vágya. Tök jó, hogy szabályos csak kb 3-szor veszélyesebb mint az amit én szeretnék megvalósítani...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Magnum_
nagyúr
válasz Sys85 #143445 üzenetére
Hihetetlen koklerek vannak ebben a 'szakmaban' + a hihetetlen allami burokracia sem segiti az embert, ha maganak intezne. En budapesti vallalkozasnak (marmint tenyleg, szerzodes, szamla, stb) adtam megbizast erre, pont intezodik a dolog, de amugy magam inteztem volna, pl nKH-nal a muszaki honositast is, ami 8k, 15perc munka, de ugye 6 hetes varolistak vannak.
Fehervaron nem tudok ilyet, talan Munez.
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
Sziasztok!
Keresgéltem a neten,de nem nagyon találtam választ a kérdésemre.
Na szóval:
Valaki ismer Székesfehérváron,vagy a közelében megbízható embert,vagy céget aki aránylag rövididőn belül és korrekt áron elintézi a sógortól behozott autóm honosítását?
Nulláról "kulcsrakész" állapotig?
Pesti cégeket találtam,de jobban örülnék ha itt Fehérváron/Fehérvár körül is lenne ilyen.
Egy céget találtam,de arról nagyon szélsőségesen megoszlanak a vélemények... -
footy
addikt
válasz Magnum_ #143434 üzenetére
Egyreszrol jogos hogy a kinai fos nem kerul bele, viszont az ADAC tesztelte az Osram Leddrivingot (H7?)es a ventitolencses fenyszorokban nagy javulast hozott mind fenyeroben mind tavolsagban. (a projektorosak allitolag nem olyan jok ha ledet akarsz bele rakni)
Az amazonon is nagyon jokat irnak rola. (sokan hasznaljak annak ellenere hogy nem engedelyezett)
Az allamokban egyebkent nem tiltott.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz CactuS #143437 üzenetére
Ugyan csak két xenonos autót vezettem sötétben hosszabb távon de egyikben sem voltam megelégedve velük. Jó a fényerő de nem világít elég messzire (állandóan refivel meg nem mehetek), ezért nagy tempónál úgy érzem kb mintha vakon repülnék. Ha kiszaladna elém vmi állat azt tuti későn venném észre... A sima halogénes projektoros sokkal jobb ilyen szempontból.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz rbalint88 #143429 üzenetére
Van 1-2 autó aminek szar a gyári megoldása, a Megane2-t mindenki szidja a topikjában, hogy felújítás után is emelt fényerejű izzó kell bele és nem az egyszerűek hanem az erősebben emelt fényűek, hogy normálisan lássanak, az meg ugye gyorsan öregíti a lámpatestet és az izzók is hullanak. Szóval nem mindegyik jó, de a kocsik 99%-a az tényleg ha karban van tartva akkor normál halogénnel is normálisan működik.
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, mert ritkán járok Pest felé és nem tudom mi a helyzet arrafelé. Szombaton megyünk Békéscsabáról Hévízre és van pár útvonal opció. 44-es utat most hanyagolnám, 2 hónapig jártam minden nap céges kocsival, sajátomat nem szeretném szétveretni
Békéscsaba-Kiskunfélegyháza-M5-M0-M7 lenne a legoptimálisabb, de az M0 kérdéses, 11 óra felé érnénk oda. Esetleg Pestre megéri e bemenni?
Békéscsaba-Kiskunfélegyháza-M5-Kecskemét-Dunaújváros-Székesfehérvár-M7Vagy ha nem veszek matricát akkor két opciót látok:
Békéscsaba-Dunaföldvár-Nagykónyi-Balatonlelle-Hévíz így Siófokot ki lehet kerülni.
Békéscsaba-Dunaújváros-Székesfehérvár-Veszprém-Sümeg-HévízKöszi előre is!
-
CactuS
Arcképgyáros
Kevesebbért is. Pesten volt olyan, hogy a helyszínen elvették a forgalmiját egy SSSnek egy razzia során, mert szerintük Swift gyárilag nem jött ki 2 kipufogó dobbal és biztos átalakítás, ami nincs bejegyezve a forgalmiba. Utólag nyilván visszaadta a szerv, mert rájöttek, hogy mekkora baromság volt, de na, egy ilyen egyértelmű dolog az vörös posztó, ha lóvét kell beszedni.
A lámpás részt meg adom, a gyárilag nem ledes forrásokba ledet tenni veszélyes, lehet, hogy az illető jól lát vele, de az is biztos,hogy hóvakságot okoz bárkinek, aki sötétben szembejön vele. Nekem a P2-m úgy jött hollandiából, hogy HID xenon volt benne - USA modelleket szerelték azzal -, de kivettem, mert már nekem égett a pofám, hogy milyen fényereje van tompított esetén is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz footy #143433 üzenetére
A gyari led jobb, mint a halogén, az egyertelmu. Az utólagos ledre értette (halogén pótló led), hogy abbol meg a draga es markas is lehet rossz, mert a lampatest nem arra a vetítési képre tervezett.
Ha komplett lampatestet is cserél az mar lehet jo. Csak az nem 10-20 ezer penz, mint egy ledes ego.[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
válasz footy #143433 üzenetére
Itthon se lehet.
En nem ertek egyet azzal, hogy led keruljon a tompitott helyere, mokolassal, mert nagyon belenyulnak a gyari rendszerbe vele. Drl-be ok, ha nem led van gyarilag, Jettanal nem.volt (es nincs is) gond ezzel, mert van, amelyikbe gyarilag led kerult a drl-be. Es nincs melegedes gond se. Viszont az astraba osram cool blue w5w-t tettem, olyat rendeltem a bmw-be is a hekyzetjelzohoz, a tompitottba meg hideg es magas fenyerejut (4,2k K). Rendszamba viszont szeretem a ledet.I humbly and respectfully decline™
-
footy
addikt
válasz rbalint88 #143429 üzenetére
jó állapotú lámpával lehet jól látni. ha ezek se segítenek, akkor szemészet
Azert egy halogenhez kepest (megha uj is) oriasi kulonbseget hoz egy xenon vagy egy LED fenyszoro, foleg
olyan funkciokkal megspekelve mint a kanyarfeny vagy intelligens vezerles a LEDnel
Persze a kinai fost el kell felejteni.(#143426) sutszi
Ausztriaban az utolagos LED(tompitott/tavolsagi) miatt elveszitheted a kotelezo biztositasodat(nem engedeleyezett atalakitasnak szamit) is. Erdemes utananezni mik a szabalyok Mo-n nehogy kellemetlen meglepetes erjen.[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Szoszo94: Projektoros így elvileg a vetítési képet nem befolyásolja... De azért nem csak úgy bevágom, aztán jól van az úgy... Megnézem mit tud.
rbalint88: Fix 6000K-t biztosan nem akarok. Ezt a verziót kizárom. Egyrészt nagyon hideg így feltűnő nagyon. Másrészt esőben inkább hátrány mint előny.
A melegdésre figyelni kell ez jogos... Ezért zártam ki a passzív hűtéses kialakítást. Ettől függetlenül ez valóban lehet probléma. De ennyi kockázat benne van a pakliban.
A látásom rendben van. A fényszóró szintén. Most emelt fényű van benne. Nem rossz. De kíváncsi természet vagyok. Megnézném milyen lehetőségek vannak. Még ülök a témán mielőtt belevágok.[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
rbalint88
addikt
válasz MrSealRD #143426 üzenetére
az szinte biztosan fos lesz, amit a tompítottba szánsz. ha veszel, akkor a minimum egy osram gen2, 26 papírért van lumeneten. ok, 6000k, én is végül ezért vetettem el (meg valószínűleg faragni is kellett volna hozzá a zsírúj fényszóró kupakját, ami erősen no-no)
fényszóró nem vicc, a kínai fos meg 90%, hogy csalódás lesz. a legtöbbel az a baj, hogy nem elég jó a hőelvezetése és hosszabb idejű használat alatt elgyengül a fénye a melegedéstől. szóval elindulsz mondjuk Olaszországba/Horvátországba délben és mire odaérsz, nem látsz vele lfszt se, mert a melegedéstől 30%-át tudja a tervezett fényerőnek.
btw rendesen beállítva, normális izzóval (nekem sima osram ultra life van, szóval még csak nem is emelt fényerejű), jó állapotú lámpával lehet jól látni. ha ezek se segítenek, akkor szemészet (viccen kívül, lehet olyan látásproblémája bárkinek, ami neki fel se tűnik), ha ott is rendben van minden, akkor jöhet a led.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #143423 üzenetére
Nem teljesen elhagyatott rész ugyan de ha nincs futam akkor a közvetlen pálya körüli út jó lehet. 7es bejáró még körbe is van dekorálva. Vagy Csömörre vezető út is jó lehet csak ott több autó megfordulhat. [kép] Igaz mostanság nem jártam ott, hogy teljesen hasznos infót tudjak adni a jelenlegi helyzetről de ha körbejárod lehet lesz még jobb is.
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #143425 üzenetére
Én az összes próbálkozással meg utánrendelésekkel megúsztam kb 3 ezerből... Meg adtam tesómnak is. Pár hónapja bent vannak. Az idő eldönti mennyire tartósak. Most tompítottba nézek LED-et. Van egy lehetséges nyerő darab de még ülök a dolgon egy kicsit. Mindenképp olyat akarok aminél lehet változtatni a szín-hőmérsékletet. Amit találtam az 3000/4300/6000 között lehet váltani. Ez viszont már 10 körül van árban.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
MrSealRD
veterán
válasz tboldi #143354 üzenetére
Jól kell keresni. kb pár száz forintos darab áron rendeltem 5 félét. T10 meg Sofita vegyesen. Igaz szerencsém is volt, de mindkettőből pont volt telitalálatos típus. Fényerő, színhőmérséklet is passzolt. elsősorban a beltér és csomagtér világítás volt a cél. Aztán mivel a helyzetjelzők elkezdtek pislákolni és az is T10 így beraktam oda is. Megváltás... Tudom ez bizonyos körökben vörös posztó, de nem vakít és jobb.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
#89309696
törölt tag
[link]
Hibrid Lambó. -
Doki16
addikt
válasz Gsx-rr #143417 üzenetére
Az a 6,1 nagyon jó. Én amit írok az mind 90-100 max. Nem járok pályán soha, csak város országút. Az Auris 150-160-nal már 7 körül enne szerintem. Bár nem tudom, mert soha nem mentem még ennyivel vele tartósan. Tehát az amit te írsz baromira jó
(#143415) Saint_: Megy, ráuntam Plug-In jön majd helyette.
(#143418) SzlobiG: Kell egyfajta beállítottság is gondolom hozzá. Budapesti csúcsban is megvan a 4. Tudni kell kezelni jól a gázt, de dugóban meg mindegy az elindulás és gyorsulás. Ott csak villannyal megy. A benzinmotor is csak azért indul be, hogy töltsön.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
SzlobiG
félisten
válasz Doki16 #143414 üzenetére
Valszeg én csinálom rosszul nem tagadom, de nekem a pesti forgalomba se nagyon hozta az auris a kis fogyit meg egyszerűen idegesít egy lámpás elindulásnál, hogy alig gyorsul pláne ha csak villannyal szeretném ezt tenni. Amúgy múltkor már egyre jobban tetszett, ahogy a cvt dolgozik tök jól ki lehet vele lőni, persze a fogyit nem nézve.
Az új corollát nagyon megnézném milyen, elvileg pályán az erősebbik HSD-vel már dízeles fogyit tud 130-140-es tempó mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #143413 üzenetére
Nem kell azért cammogni. Én a mindenkori sebességi szabályokat tartom be és így bőven hozom ezt a 4,4-et. Múltkor voltam vele Budapesten a délutáni 5-ös csúcsban, végig klímázva 3,2 lett a valós fogyasztás. Városban egy álom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz Tom1939 #143410 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam én is, mint a műszaki hiba, mert alapból így kapcsolni a lámpát elég tré lenne. Gondolom ilyenkor az egész lámpa megáll a kereszteződésben, a keresztirányúak sem működnek, szóval ők jönnek csőstől.
A zebra meg a keresztirányú út külső sávja között van egy autónyi hely ott le lehet dekkolni és várni mikor férni ki, de... Valószínű, hogy már mikor látom a lámpát villogni lekanyarodok inkább jobbra és megfordulok odébb ahol lehet. Bár speciel pont ebben a pillanatban simán be lehetne kanyarodni határozott gázállással, a Sokda meg a busz odébb van, lassan jön meg hely is van. [link] De ha meg épp tömött az út akkor sose jutni tovább, egyszerűbb jobbra menni.Nem tudom ti hogyan csinálnátok, ti vagytok itt a topikban a nagyvárosi lakók, nekem fáj betonon menni annyira paraszt vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
[link]
Az miért jó, hogy egy ilyen kereszteződésben sárgavillogósra van kapcsolva a lámpa? Élmény balra kanyarodni.[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz Speeedfire #143401 üzenetére
Hungaroring környéke?
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #143404 üzenetére
Igazabol arra akartam celozni, hogy a legtobb embernek egy Golf7 meretu auto (azert ezek mar boven nagyobbak, mint a G3 volt anno) igazabol teljesen oke. Max ha nagyon sok cuccal mennek nyaralni, akkor egy evben egyszer feldobjak a tetoboxot.
Persze vannak kivetelek, de egy E-klasse vagy ahhoz hasonlo meretu SUV a legtobb nagyvarosban egy orbitalis szopas, ami egyszeruen felesleges, ha az evnek ket napjan hasznalod ki.
Nyilvan van, aki kihasznalja, annak persze legyen. De nyugatabbra nem veletlenul nem vesz mindenki csak azert 3 szammal nagyobb autot a szuksegesnel, mert meno.
A ceges parkoloinkra 1.5M a magassaglimit, es az 1720mm (+tukor) szeles IS-sel mar centizos beallni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
többé kevésbé autós autós kérdésem van. Tudtok valami jó helyszínt autó fotózásra? Elhagyatott hely, erdős tisztás, szerviz út stbFotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest