Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
Matekoztam. 2 hónap alatt ~26.000-et mentem.
Ez amúgy fizetés szempontjából lfsz, befejeztem.
-
Magnum_
nagyúr
[link]
Ti is igy nyomjatok?I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
gzbotii
nagyúr
válasz focvis #144687 üzenetére
Kutya nem volt a környéken, szerintem meg lehetett volna lépni - de nem volt értelme kockáztatni.
Hárman voltunk, a kocsi 1.7 tonna, haladósan közlekedtünk, Boszniában sok hegyi szerpentinen (főleg Neum korridoron át).Boszniában sok ilyennel [kép] találkoztunk azért - ami kicsit meglepett. Ennek ellenére hatalmas pozitív csalódás volt az ország.
(#144686) MunezXBK: javítva
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz gzbotii #144684 üzenetére
Én a hétvégén 1700 km-t tekertem az S60-ba. Drezda-Fehérvár 8,2-re jött ki tankolás után. Visszafele Győrtől mérve (ott tankoltam újra) csak autópályán fix 130-al 7,8 lett. Ennyire alacsony fogyasztásom akkor volt utoljára, amikor a barátnőm vezetett komótosan Berlinbe. Nem is értem, talán a szélirány? Hazafele Agip, visszafele Shell, mindkettő prémium 95-ös benya. Már elég sokszor megjártam a távot, kábé nulla különbség szokott lenni.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
gzbotii
nagyúr
Ma reggel értünk haza a 4 napos BP-Szarajevó-Mosta-Adriai tenger-Kravica vízesés-Split-BP kiruccról. Végül haver A7-esével mentünk, 2.8 V6 FSI, Tiptronic váltóval. Paglógázra kellemes dörmög, előzni is lehet vele azért. Persze gondolom ebben is van már valamilyen difuzor, de ettől még 👍.
Első este Szarajevóig sietős volt, üres pályán 160-180 ahol csak lehetett, 13.5 átlagfogyival értünk oda. Az út végére, 1.900km átlaga 10.5 lett.Google Maps meg azért elvitt Crveni Grm mellett, egy olyan határátkelőhöz, ami le volt zárva. Ott álltunk egy sorompánál, ami egy útkereszteződésben van, sorompó túloldala Horvátország, mi meg mehettünk vissza délnek (mondjuk, ha nagyon akartuk volna, fizikai akadálya nem lett volna az átjutásnak). 4 kilométerrel délebbre volt egy másik határátkelő, ami nem volt nyitva a nemzetközi forgalom számára, de ezt persze csak a horvát oldalon közölték, így mehettünk még 17km az A1-és autópályán lévő átkelőre.
Ja, meg a horvát pályát heroinárban mérik, nem szégyenlősek. Cserébe nagyon jó minőségű, Splittől Zágrábig gyakorlatilag fél órák teltek el, úgy, hogy senki mással nem találkoztunk aki északi irányba közlekedett volna.
Boszniai Neumban meg 36€ ilyen szállás ajándék kategória: [link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Magnum_
nagyúr
válasz Magnum_ #144564 üzenetére
Az obudai szerelom okt. kozepeig szabin van (ezzel nem kell vitazni, dolgozik eleget, reggel 6tol mar ott van, amugy ful rugalmas). A lakas kozeli szerelo nem vallalja, mert bonyolult. Olajcsere meg fekbetet csere melo van eleg. Gut. Ide se megyek tobbet (kollegamnak valtoolajat se akarnak cserelni). Egy masik szerint szijat is kell ilyenkor cserelni (wtf? Milyen szijat? Elkuldtem a fotot, a robbantott abrat meg a gyari cikkszakot is, eleg lett volna, ha nemet mond), a 4. egy bmw szerviz, erti, hogy mi van, elkuldtek az alkatresz arakat is, viszont 2 orat fognak szamolni (belefer), pentek reggel varnak. Oke, koszi.
Szerintem akinek esze van, az most elmegy szepen autoszerelonek.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #144666 üzenetére
A legtobb utcai awd is tobbnyire orrtolosra van hangolva, pont az egyszerubb kezelhetoseg miatt.
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Drizzt #144662 üzenetére
Azert ulj be a 300H-ba egyszer, es sok dolgot erteni fogsz. Nagyon nagy a kulonbseg belterben.
Btw het eve jarok RWD-vel, es hidd el, nem rosszabb semmivel, sot...
Egyreszt a legtobb hatsokerekesbe lenyegesen komolyabb futomu kerul, tehat elegge tul kell tolni, hogy baj legyen. Hatranya szerintem csak ott van, ha havon/tukorjegen kell elindulni emelkedon, mert nincs eleg suly a hatso kereken.Viszont hetkoznapi szempontbol szerintem az atlag elsokerekes sokkal szarabb. Mert persze, az orrat tolja, allitolag. Ami igaz is, ha a gazon allsz eppen. De ha nem, akkor a modern elso kerekes autok zomenek a hataban nincs semmi, alatta egy atom buta futomu hatul, elol meg ott a motor, valto, es minden egyeb. Ez azert jo, mert ha csak tartod a sebesseget, es sok lesz a kanyarban, akkor hot ziher, hogy a hata fog elmenni, ami a sulyelosztas miatt ugy fog keringeni az eleje korul, mint a Hold a Fold korul. Aztan sok szerencset, mert ezt biztos nem fogod meg. Nem csak Te, Vettel sem. Tapasztaltam en is, E11 Corollaval pereceltem egyet igy, es tenyleg a szerencsemnek koszonhetem, hogy nem lett belole arok, es szembe sem jottek. Reg volt, azota elevult.
A hibridek persze ebbol a szempontbol jobbak, mert legalabb az akkupakk a hatso tengelyre nehezedik, de egy atlag benzines/dizel fwd a buta hatso futomuvel szerintem sokkal gonoszabbul reagal, mint egy tisztessegesen megepitett rwd.
Kiegeszites: nyilvan az atlag elsokerekes autorol volt szo, tehat egy ST, egy Type-R vagy GTi nem ide ertendo, azok alatt azert van futomu.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz Drizzt #144662 üzenetére
Tegnap nyugodt .70-nel poroszkáltam az autópályán, pont a legbelső sávban előztem mikor látom, hogy egy "nagy Corolla" közelít, udvariasan egyből kisoroltam előle, hadd menjen. Látom, hogy Corollának túl nagy, illetve olvasom, hogy Camry hibrid... így kíváncsiságból utánamentem, lássam mit tud (nem mentem a fenekébe). Szépen gyorsul autópálya-tempónál; csak azon csodálkoztam, miért nem megyünk .80-.90 fölé.
Este utánanéztem: ebben 180-ra állították a Vmax-limitert :/ Az IS300H nagyvonalúbb a 200-zal, feltételezem, 218 lóval az is többet tudna.[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
válasz MrSealRD #144645 üzenetére
@sutszi
Lehet...és én is csak a saját cipőmben állva tudom képviselni a nézőpontomat.
Családi házas példádon keresztül szemléltetve: így van, soha nincs kész, mindig lehet hozzátenni, illetve átalakítani benne valamit...már ha akarsz, de ha már utálsz 'hazajárni', akkor nem feltétlenül akarod; ettől függetlenül még lehet ott élni, nem szeretsz ott lakni.
Nevermind...
-
nagyúr
válasz brumi1024 #144670 üzenetére
Fosnak mondanám, a szokásos semmilyen bolgyóműves, nem vált szépen (ránt), cserébe lassan, hajlamos néha reccsenni egyet. Tudom a szuper DSG is ránt de akkor is.
A minié ugye a BMW-nél is használt ZF, bejött, pedig csak utas voltam.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #144669 üzenetére
Ezért írtam, hogy a humán tényező a biztonsági kockázat.
b4zsi-: Öreg, repedezett, elkopott - ilyesmikre gondoltam.
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #144664 üzenetére
Nem tudom, erre szerettem volna én is rákérdezni. _Szerintem_ sokkal rosszabb az FWD féle végtelenül buta orrtolós viselkedés. Akkor már inkább az AWD féle semlegesség.
-
tboldi
nagyúr
válasz MasterMark #144664 üzenetére
Az átlagember könnyebben megbirkózik az FWD-k alulkormányzottságával, mint az RWD-k túlkormányzottságával.
De ezekben is inkább a humán tényező a biztonsági kockázat, nem a hajtás. -
MasterMark
titán
-
Drizzt
nagyúr
válasz EQMontoya #144657 üzenetére
Azért az IS300h teljesen más liga. Más méret, hátsó kerék hajtás. Szerintem nem igazán ellenfele a HB-nek, teljesen másik piac. Nemrég láttam ugyan 10M körül IS300H-kat készletről, de most épp nem látok. Azt látom, hogy most hivatalosan az alap felszereltség 12M-től indul. A Corolla HB-ből meg itt messze nem az alapfelszereltséget tesztelték. Nekem Sedan Hybrid Corolla van. Szerintem annak már sokkal inkább ellenfele az is300H, viszont attól egyrészt jóval drágább, másrészt nekem fő szempont egy autónál a biztonság minden körülmények között, így a hátsó kerék meghajtás kizáró ok. Másik ami felmerült még a Camry. És az annyira meggyőző, hogyha pl. USA-ban élnék, jó szívvel megvettem volna. Budapesti használatra viszont egy ekkora autó egyszerűen túl nagy. Igazából már a Corolla sedannak is sokallom a hosszát. A régi E12 Corolla után ég és föld az a plusz 2x centi.
I am having fun staying poor.
-
bitpork
nagyúr
Szerdán megint drágul a nyál! 7-tel a benzin és 5-tel a gázolaj. Így mulat egy magyar Úr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zolynet
veterán
válasz MunezXBK #144654 üzenetére
Én sem sírok, csak felhomályosítom az embert, hogy ezt talán nem kéne.
Tucat példát tudnék mondani, ahol nem szálltam ki, még csak nem is kanyáztam, stbstb.
Ja, hogy mit mondok rá, jó reflex, jó fék, ügyes voltál. + nem is sírsz = vagány![ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
Toyota Corolla 2.0 HSD hatchback 2019.
Így a tesztet elolvasva má értem miért inkább a Focusra szavazott Bögre.
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Jelentem Mini bejáratva, elég szépet lép, nagyon érződik hogy könnyű. Sport és sport váltó módban durrog rendesen. Launch control még nem volt, de nagy gázra a váltó “leugrik a kuplungról” hatást imitál (mint az X5-ben lévő), ezzel a hanghatással jó móka.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz zolynet #144646 üzenetére
Megyek 160-nal autobahnon, előttem egy Ducato, ennyit tud. Látja, hogy jövök, lehúzódik.
Azonnal padló, melléérek, a külsőből ráhúzza a nyerges.
Annyit láttam, hogy húzza rám, de észrevette, hogy ott jövök, Ducato billeg, füstölő kerekekkel.
Én fékeztem, kihúztam balra, annyi helyem maradt. Amint láttam, hogy van annyi hely, ismét padló.
Erre mit mondasz? Mégsem sírok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #144638 üzenetére
Nekem Bubira sem sok ment el, korban kb azonos de a méter az kevesebb.
- vezérléscsere (tervszerű): 180k
- 4 gyertya csere (tervszerű): 16k
- éves olajcserék kb 300k
- 4 új gumi 120k
- kell egy új szélvédő (követ kaptam) kb 50k leszExtrák:
- egy szett gumiszőnyeg télre 10k
- kormánybőrözés 20k
- csomagtértálca 10k
- egy szett gyári alufelni 50k (még fel kell újítani)#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
Andris pár napja szétimádta az új szifont, hogy mennyire jó benne a kamera, meg ezzel illetve elődjével szokta az autós videók egy részét is felvenni és milyen jó már, nem szokta senki észrevenni, hogy nem is kamerával videózik. Most a Merci videóban mutatta nyitott ajtónál, hogy ott a Balaton, szart se látni belőle csak egy fehér foltot a sötét autóból kivideózva, mert ekkora dinamikatartományra képes a telefon. [link] De elmondja a másik videóban, hogy az új szifon a 400 ezres APS-C szenzoros Sony kamerája szintjét hozza.
Igen, ezek tipikusan olyan Andrisos kijelentések hogy, de tudja azt amit egy V8, hogy de nem tart tovább feltölteni, hogy de ki akar elmenni egyszerre 500 Km-t ésatöbbi.[ Szerkesztve ]
-
zolynet
veterán
Én nem vagyok az az autóból kiszállós, bekopoktatós, megmondós arc, de ma sikeresen kihozta belőlem egy majom. Könyves Kálmán - Üllői szakaszon (Népliget) a barom kitette az indexet és két sávot úgy bejött, hogy majd megállnak, én bemegyek, arra kell menjek.
Előttem az ember úgy kerülte ki hogy átjött a sávomba, tudtam hogy ez lesz. Bár azt nem gondoltam hogy ha már mellett vagyok behúzza rám.
Szarabb autóm lenne akkor ott lehúzatom és akkor egy jó kis biztosítózás.
Boldog hétfőt!Life is too short to stay stock!
-
MrSealRD
veterán
válasz LZs?! #144637 üzenetére
és nincs értelme folytatni, mert sohasem lesz meg a "na, most jó" érzés,
Az érzés lehet, hogy nem lesz meg. De a valós állapot esetén ez tényszerűen nem igaz. Ez kicsit olyan mint a családi ház... soha nincs kész. Születésétől kezdve bele van kódolva, hogy használódnak a részei és cserélni kell előbb utóbb az alkatrészeket. Ha a tényleg annyit ölt volna bele ami üzembiztonsági és szakmai szempontból is indokolt akkor valószínűleg kisebb lett volna az összeg az adott időtávon. Persze ettől még később más dolgokkal is kellett volna foglalkozni, de ő mondhatni előre kifizette ezeket. Így a brutális összeg sokkal nagyobb sokkot okoz és a problémák száma is többnek tűnik mint valójában volt.
Viszont még ezen a ponton is nyomhatott volna egy kövér féket a projektre és azt mondja, csak a kötelezőkre költ. De gurul vele még 2-3 évet. Szerintem a végére már inkább nem akarta volna eladni...Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
EQMontoya
veterán
Ezen elgondolkodtam, mikor olvastam.
Gyorsan ami elment az IS-re, 7 ev es tobb, mint 110.000km alatt:
Amire koltottem (nagyjabol):
-futomu alkatreszekre 100
-osszesen 4 szett gumi (legyen 400)
-vezerlescsere 100
-futoradi csere, huto csere 100
-fekcsovek csereje (elovigyazatossagbol), fekolaj, betetek es tarcsak elol-hatul cserelve 200
-Kipuff vegdobom most rohadt szet, munkadijjal lesz 60e korul
-Szurokre, olajra biztos elment 250Extrak (nem szukseges kaidasok):
-Sperr 100
-fem kuszob, gyari szonyegszett, Yatour MP3 genya 100
-5zigen nyari szett 120Lehet, meg aprobb tetelekbol talalnek 1-2 szazast (gumis pl., es hasonlok), de ez meg igy sem jon ki 1.8-ra.
Ami poen, hogy jelenleg ugye elado az auto, es az amortizacio kb. annyi, hogy a felsorolt extrakkal tudom eladni annyiert, amennyiert vettem.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
LZs?!
aktív tag
@Qru
Kellemes történet...az 'már az első fura zaj miatt szétcsap az ideg' és 'azonnalmegkelloldani' becsípődés azonnali rokoszenvet ébresztett bennem.
Egyébként a (számomra) vicces az, hogy ugyanezen gondolkodtam; t.i. le-, illetve megírni (akár a TC-nek is) a pepitában hasonló ívű történetemet Alfa vonalon...
@sutszi
Kicsit olyan érzésem van mintha a célvonalnál kisétálna a pályáról... Ez így butaság volt.
Saját tapasztalatból mondom: pont úgy van, ahogy máyköl megírta a #144622-ben.
Nem tűnik 100%-ban racionális döntésnek, pedig az: egyszer csak rájön az ember, hogy a lófaxnak is van vége, és nincs értelme folytatni, mert sohasem lesz meg a "na, most jó" érzés, csak annyi, hogy "talán így most nem xar".
...és ha az embernek nincsenek pszichés zavarai, illetve komplexusai, akkor egy számára vélelmezhetően káros/előnytelen, de legalábbis folyamatos defect signal-lal bíró szituációból lehetőségei szerint szabadulni akar.
...és mindez pusztán azért, mert idővel megváltozik a percepció (átbillen egy kapcsoló a fejben...): nem a mókát, kihívást és azt a pozitív alaphangot érzed, ahol óhatatlanul előfordulnak kisebb-nagyobb hibák, de megéri csinálni; hanem ellenkezőleg: az éppen leküzdött hullámvölgy utáni semleges szakaszon (az eufória régen tovaszállt...) már szinte várod, hogy valami megint elfossa magát. Így egy idő után már nem is tervezel vele, és az összes 'tuning, barkács, customizálás, stb.' ötletbörze is kukázásra kerül - anélkül pedig nem sok értelme van Az Álomautódat gründolni ; aztán egyszer csak egy rosszkor beköszönő, akár banális gondnál berugja az ajtót a gondolat: Lesz, ahogy lesz...ettől a xartól most megszabadulok geczybe...
A két szélsőség között persze ott van a 'két lábbal a földön' hozzállás, t.i.: kiautózni a ráköltésből annyit, amennyit lehet, minimalizálva a 'veszteséget'. De ehhez legalább két dolog kell: hogy érzelmi semlegesség a kocsi felé, és hogy a kocsi legalább tervezhetően/vélelmezhetően (hihetően...) üzembiztos legyen.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
CactuS
Arcképgyáros
Valahogy úgy. Pont ezért nem tetszik az RS sem, hogy semmi visszajelzés nincs a vízről, legalábbis amíg nincs nagy baj. Most főleg jó lenne. Igazából pár napja mintha lett volna valami plusz felhangja a motornak, jövő héten amúgy is be akartam gurulni a srácokhoz, de nem így.
tboldi: Itt is csere lesz, bár az tény, hogy elég hülye módon hívja fel magára a figyelme az autó, hogy fagyálló cserét szeretne.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #144625 üzenetére
Oké, nekem is volt gondom a hűtőfolyadékkal, de a saját hibámból.
Tavaly EGR pucoláskor nem figyeltem a lehúzott gumicsőre, lefelé állt, így szép lassan elcsordogált vagy másfél liter folyadék a betonon, mire észrevettem. A pokrócnak, amivel felitattam, még mindig érdekes szaga van.
A vége az lett, hogy leengedtem a maradékot is, és feltöltöttem újjal.[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Hejjho! Becsben hetvegen elvileg ingyenes a parkolas. Kurzparkzonenre is igaz ez? Hetvegen nem elnek az idobeli maximalis korlatok sem? A rezident only helyekre tudom nem ervenyes, az mindig verboten. Vagy igy is erdemes inkabb "bkv" - zni?
I am having fun staying poor.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #144624 üzenetére
Nyilván, japánokban nincs hűtőköri gond. Ja várj, mintha a P3-asok is azért döglenek hengerfejjel, mert besz*rik az elektromos vízpumpa és még erről sem ad visszajelzést.
bitpork: illedelmes, megvárta, amíg aláteszek egy kartont, utána f*sta telibe.
Amúgy ja, már kezdtem szarul érezni magam, hogy csak a jóság van az autóval, mintha nem is francia lenne. #NoMainstreamJustFrench.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
máyköl
veterán
Viszont ha rakoltesz egy rakat penzt, egy ido utan nem tudsz ugy nezni az autora mar, mikor vetted, fuggetlen attol hogy tisztaban vagy vele, hogy butasag az eladas mellett donteni. Elvesztetted a bizalmad az auto fele, mar nem azt erzed mikor ranezel mint amikor vetted... Ez sajnos egy ordogi kor, de valahol azt is meg tudom erteni ha valaki kiszall inkabb oriasi bukoval, mert nem tudja nyugodt szivvel vezetni es azon kattog az agya mi a kovetkezo amit ker az auto.
-
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #144617 üzenetére
nekem csak azzal van tapasztalat, hogy a Porsche 928-ban még alapjáraton is láthatóan fogy a benzin, negyed óra alatt láthatóan ment lejjebb (nyilván nem ilyen mértékben), egy óra alatt meg kiautóztunk belőle negyed tankot nem túl sok túrogatással, inkább csak dinamikusabban krúzolva. régimódi 5.4 V8 nem viccel
Qru: ismerem a srácot, tényleg nagyon lelkiismeretesen tartja karban a kocsijait, a swift is "patika" volt.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz bitpork #144615 üzenetére
Ha nem kamuvideó akkor valami drag gép az 5 literes kis tankjával, ami a 400 méterre kell csak. Azzal kimenni közútra nagyjából így fogy a benzin.
Vannak Youtube is érdekes videók, mikor az ezres gyorsasági motort megküldi 400-zal és két percet előre tekersz negyeddel lejjebb van a tank. -
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MrSealRD
veterán
Van amit megértek benne, van amit nem... Megértem, hogy szépen megcsinált és cseréltetett sok dolgot benne. Azt is ami annyira nem volt még szükséges, de elébe ment a problémáknak... Nagyon hasonlóan gondolkodom. DE van egy értékhatár aminél el kell dönteni, hogy meddig akarja még használni. Ha így belement, akkor tök hülyeség volt kiszállni belőle. Ezt csak akkor érte volna meg, ha még jó pár évet elgurul vele... Így kvázi másnak újította fel. Mert az eladási árban ez tuti nem realizálódik. Kicsit olyan érzésem van mintha a célvonalnál kisétálna a pályáról... Ez így butaság volt.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Qru
MODERÁTOR
1,5M-ért vett E46-ra, rávert 1,8M-t aztán (f)eladta... Szép történet. [link]
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
válasz Magnum_ #144609 üzenetére
Azért nem lett rossz ... 5 órát " melóztam " vele . A szőnyegen még lehetett volna dolgozni kicsit , de a többi rendben van . Porszivózás , mosás , wax , külső - belső műanyag ápolás , felni takarítás , gumiápolás . Szóval asszem rendben van !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz pècsimunkás #144608 üzenetére
Varom az 'utana' kepeket is az eredmenyrol! ☝️
I humbly and respectfully decline™
-
aero.
veterán
Nem gyenge hatsokerek kormanyzast tesznek az uj s-be
https://www.instagram.com/p/B2i4InxAEr_/?igshid=vqdw25cvp2lo
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz freeknight #144598 üzenetére
Lelki dolgokra gondoltam itt.
Fizikálisan természetesen mindegyiknek lett elég baja.Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
CactuS
Arcképgyáros
Ha ez ugyanaz az autó, akkor vannak, bizony. Még akkor is, ha azért is tűnik ennyire durvának, mert a tűzoltók felnyitották, mint egy konzervet. Irgalmatlan mázlija volt a sofőrnek, szerencsétlen anyuka, meg tényleg nem gondolta jól át, hogy ki mellé ül be.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #144598 üzenetére
Nem feltétlenül, az ilyen nagy hatású emlékeket az agy blokkolja.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Telekom mobilszolgáltatások
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Trollok komolyan
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest