Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz bitpork #12730 üzenetére
ez szerintem ugyan az a szitu, mint amikor irtam, hogy a 320i (e46) nekem milyen csalodas volt. Hiaba veri meg papiron több masodpercel is 0-100 on, egyszerüen a turbo nelküliseg miatt, nincs meg a "wow" feeling, amikor az ember odalep neki. Föleg alacsony sebessegnel, föleg ha nem pörög a felsö 2/3 ban a benzin.
Szerintem ezert ad a turbos auto egy kenyelmesebb, rugalmasabb vezetesi modot pl varosban. Normal hasznalatkor az ember a szivo benzinnel nem ugy közlekedik, hogy 4000 en pörög. Ha valahova be akarsz ugrani, savot valtani, ilyesmi, akkor azzal kapcsolgatnod kell, egy turbosnal csak nyomsz egy köveret es hopp bent vagy.
Meg az elindulas/megallas is. Egy szivobenzinnel, ha rugalmasan akarsz közlekedni pörgened kell. Egy turbossal 2500 körül elvaltogatva szep dinamikusan lehet autozni varosban es gyanitom igy kevesebbet is fogyaszt (bar ez jo kerdes, hogy a turbo mennyit dob a fogyin a szivohoz kepest, ha ilyen kenyelmes üzemben van hasznalva)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest