- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Nem kell am akkora lagokat elkepzelni mint regen a Raba teherauton.
Szerintem ha nem mondanak eszre se venned egy verbeli sportkocsin.
Bar meg nem probaltam leiras alapjan jol van hangolva. 2500 rpm -nel tol
Ebben forditott vtec van ami azt jelenti lent nyit es nem fent ez is nagy segitseg lehet.
Meg hat van benne valto is lehet vissza is kapcsolni -
roberto211
őstag
Én is hallok mindig valamit tehat no para
. Szerelomhoz atviszem, általában hülyének nez h itt semmilyen hang nincsen
Aztan végül kiderül mindig h nekem van igazam
Legutóbb nyikorgas volt ilyen bal első kerek felől. Több hónapig kutakodtunk mar elakartam adni , mert nem jöttem ra hogy mi lehet az a iszonyat nyikorgas ha balra es visszatekerem a kormányt. Összes gumit,szilentet,mindent befújt többször is ,zsírozta stb de nem szűnt meg. Mikor felemelte ugye nem nyikorgott mert a kerekrol lejött a súly.
Hozom at tole hazafele ugyanugy nyikorgott kanyarodásnál. Na mondom alafekszek a kocsi alá pont eső is volt de nem érdekelt. Beleultettem valakit tekerje balra meg vissza. És valamelyik gömbfejről lecsúszott a gumi ,kiszáradt es az nyikorgott valami irtózatos módon. Na befujtam bezsiroztam azóta semmi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #12388 üzenetére
Nekem csak a kerékdőlést kellet állítani a többi értékem jó volt. Csak akkor tudnám mitől hallottam azt a koppanást... Lehet inkább nekem kéne hallás vizsgáltara mennem...
-
roberto211
őstag
Én meg voltam futomuvesnel es minden sz@r mostmár legalább.
Kiderült h bal első lengőkarom lóg ezért kikell csereltetnem es utana tudja csak beállítani.
Jó mondjuk annyira nem panaszkodok mert gyári van még bal elől de hat minden közbejon ....Elugrottam soroksarra most nem vettem bele 15 ert jako lengokart hanem vettem valamilyet 5250ert de ugyanolyannak tűnik amúgy
Jovoheten beleteszik aztan utana állítják be.
-
válasz
VegyesTamás #12385 üzenetére
Hol vagy Dániában? A legjobb hely
-
VegyesTamás
senior tag
Vagy régen voltam, vagy aktívak voltatok
Pacsi mindenkinek innen Dániából. Leléptem onnan
-
Burt1793
veterán
Ez mondjuk igaz, engem az zavar a legjobban, hogy akkor se folyamatos a nagy erő, amikor kipörget az ember egy fokozatot rendesen (amíg tart a nyomaték-lóerő maximum), majd vált egyet felfele jó gyorsan és ott is van egy pár tizedmásodpercnyi gyengébb gyorsulás. Nem tudom, hogy ez DSG váltós lepadlózásnál hogyan van megoldva.
-
Qru
MODERÁTOR
Turbós ott könnyen elszabadul a pokol fogyni terén is. Haver WRX-e is szép nagyokat kortyol a tankból. Kímélő üzemben is 12-14. Tehát ahol az enyém tetőzik ez ott kezd. Igaz teljesítményben sem egy kategória.
SzlobiG: egy kort mennek vele de ennyiért nem kene. Akkor mar egy sperres gt86 vagy egy wrx.
-
-v-
addikt
válasz
tomcsi23 #12378 üzenetére
Igazabol ott se, ugyanez van ott is, lehet valami gyors kanyarban ugy hogy halal unalmas, meg nem elvezetes ... Meg lehet hogy abszolutertekben viszonylag lassu valami de tok elvezetes meg izgalmas.
Nekem inkabb legyen lassabb de minel kozvetlenebb meg minel elvezetesebb, pusztan a "megy"-tol (vagy mert gyors) szamomra nem lesz attol meg jo is vezetni valamit ... ez a turbolag dolog nagyon az utjaba all annak, ahogy en szeretek vezetni -
Cheesy
őstag
Sziasztok!
Itt is feltenném a kérdésemet, hátha találkozott már valaki hasonló ötlettel.
Adott egy Audi A4 B5. A kézifékkar mellett 12V szivargyújtó aljzattal. Ezt szeretném kicserélni egy single/dual USB aljzatra 1:1-ben, minimális faragással. Tehát ugyanúgy visszahajtható/buktatható/elrejthető maradna. Ilyet lehet? Pl. egy ilyen aljzattal?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #12370 üzenetére
Pont ez a szimpi a GT86/BRZ/FRS trióban, hogy annak ellenére, hogy japó nem annyira bazári. Egyedül a hátsó lámpa de az még elviselhető végülis.
Egyszer ültem egy Legendben, elég meggyőző volt. 3,2-es V6, elég szépen ment pedig az sem egy pihe súlyú vas...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
rbalint88 #12366 üzenetére
Az a durva, hogy az én Bubum-ban is van már ilyen hang mókolás. Pedig az nem mai darab...
Bár mióta a benzines boxerekbe is kettős tömegűt raknak én már kb semmin nem lepődöm meg.tomiii: Jah, pedig pofonegyszerű és mégsem jutott eddig senkinek sem eszébe...
Nekem is túl bazári am ez a TypeR.
runner: Legend-hez van olyan awd rendszer ami elbírna ekkora erőt/nyomatékot de az meg nem tudták/akarták bepasszintani ez alá.
-
rbalint88
addikt
féktávon szépen kúszik-mászik
elég fos a videó hangja, de még így is átjön az a tipikusan japán vérgőzös magas rpm hang
#régenmindenjobbvót: érdekes, hogy a régebbi motoroknál szinte laikus füllel meg lehetett mondani legalább a származási országot, sok esetben még a márkát is, manapság meg ugyanaz a rossz tehénbőgés van minden 4hengeresben, amit aztán különböző csodabödönökkel meg hangszórós trükkökkel hoznak fel valamennyire értékelhetővé. nyilván egy sokhengeres motornak mindig szebb hangja lesz, mint egy 3 vagy 4hengeresnek, de az olaszok és a japánok valahogy tudtak jól szóló négyhengereseket is csinálni, még tíz éve is. -
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #12330 üzenetére
Gyárit keress az jó minőség és nem drága. Én is gyárit akartam volna de hát méreg drága az enyémhez...
Arról nem is beszélve, hogy ezekre a sz@r utakra sajnálnák egy drága felniszettet szétütni. Ami meg bírja az meg tényleg horror áron van.
joamilestoné: Egyszerűbb megelőzni a kosz kialakulását mint aztán takarítani, ezért az enyémben sem lehet cigizni, enni-inni. Sőt csak váltócipőben és tiszta műtősköpenyben lehet beülni.
-
-v-
addikt
válasz
trassher #12344 üzenetére
Tudom nem szép de én kidobom a csikket, bármikor nem lehet csak úgy megállni egy szálra.
Remek ... megállni nem akarsz, a hamusodat ami meg épp erre van nem használod, mert jajj büdös lesz.. de azért cigizgetni akarsz, úgyhogy szépen kipöckölöd az utcára, király vagy bravó. Jó primitív dolog.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
MunezXBK #12329 üzenetére
& (#12333) Rivaul :
FWD a portára nem igazán állhat be
Szimeringet ebben is kéne cserélni, meg a kettest se veszi csak reccsenve féléve, de majd ha nagyon megmakkan, akkor megkapja a tartalék váltót.
Haveromnak kéne a Lagunában váltót cserélni, mert a szerelők elbaszták, de már a motortérbe belenézve is fogom a fejem, azt se látom hol kezdjem, hogy lehet ilyen elvetemült dolgot kitalálni, kormányzott kereket hajtani
-
trassher
addikt
válasz
Rivaul #12339 üzenetére
A cigifüsttől nem lesz büdös az autó.
Ablakot le kell húzni majd ha elszívtad hagyni hadd szellőzzön. Akkor lesz büdös a beltér ha behamuzol, benne nyomod el a csikket. Tudom nem szép de én kidobom a csikket, bármikor nem lehet csak úgy megállni egy szálra. Sosem mondták még hogy cigiszag lenne az autóban, mondjuk én legrosszabb esetben is 2 hetente cserélem az illatosítót.
-
-
aero.
veterán
Csak 100 feletti (alatta nem) fékezésnél rázó kormány mire utal? Féktárcsa, vagy esetleg valamelyik futómű alkatrész?
-
-
Rivaul
addikt
válasz
szőröscica #12338 üzenetére
Ahány ember annyiféle. Engem az gyilkol le mikor teli felhúzott ablaknál nem látsz be a kocsiba csak a parázs felvillanását a cigiből... Mára a gyerekeim miatt már felhagytam a nem evés ivás dologgal. De dohányfüstöt azóta se látott egy gépem sem.
-
szőröscica
addikt
válasz
Rivaul #12336 üzenetére
Ezt az enni-inni nem lehet dolgot sosem értettem. Csak egy szar autóról beszélünk, nehogymár ne lehessen benne azt csinálni, amit akarsz. Még a világosszürke bőrös, világosszürke szövetszőnyeges ötös bmwnkben is simán kajáltunk, síeléskor latyakosan ültünk bele, mégsem igényelt különösebb nehézséget a takarítása, pedig én finnyás vagyok a beltér tisztaságára.
-
roberto211
őstag
válasz
bitpork #12331 üzenetére
Hat ha valamennyire ismered Érdet akkor tuti vágod milyen utak vannak.
Földút = Méteres "kimosott " kátyúk
Betonút= Össze vissza van javítva es neha akkorát dob a kocsin azt hiszem felszállokMeg az is közrejátszott szerelő szerint hogy neha fujimi kaidon érzem magamat.
Van itt eg nagyon regi kombi Merci. Szegényt mar ugy tönkretette az út h 150-200 méterről lehet hallani ahogy nyikorog. Csak gondolom nem érdemes mar megcsinaltatni igy megy amig megy utana meg gondolom bontó.
Munez: Hogy miert nem kell vinni ? Mert te olyan kivételes vagy hogy soha semmi bajod nincs az avanttal valahogy.
. Viccen kívül amúgy lehet h ott jo utak vannak vagy passz. Eddig egyszer voltam Fehérváron akkor is busszal.
-
Rivaul
addikt
válasz
bitpork #12335 üzenetére
Vannak ilyen utak. Nekem napi 2x3km bontotta le a futóm a fehérvárin itt budán... 13-as kerekekkel akkor még egy élmény volt. Csak az az egy út volt üres abba az időpontba mikor kellett mennem... Nem véletlenül
MOD
Nekem se lehetett beleülni a saxoba cigivel pedig én is szíttam. Enni és inni se lehetett benne. Évi 4x políroztam a gépet de attól még volt hogy kopogott -
válasz
MunezXBK #12332 üzenetére
Brada, szerintem sírva könyörögnél hogy abbahagyhasd ha heti több alkalommal kellene Szegeden mászkálnod, mondjuk az én útvonalamon
De csak egyszer gyere toronyiránt Siófok-Szeged vonalon
(#12333) Rivaul
: Az a kocsi 2 havonta van polírozva, cigiszagúan nem ülhetsz be nem hogy megengedje a dohányzást (maga is szíjja pedig)
-
válasz
roberto211 #12330 üzenetére
Rossz hír, de a magyar utak miatt. Nekem is 4 havonta kell mennem futóműveshez...
-
roberto211
őstag
Én is sztem holnap megyek. Ma mar nem volt kedvem.
Aztan igy fórumok alapján kiderült h nagy valószínűséggel a felnim egy f*s(rázás miatt)
Most ha nem kellett volna csomó parkolásbüntetést kifizetnem akkor tudnék venni. 30-40kozott lehet ra találni normálisat használtan.
De így kénytelen vagyok várni pár hetet
Vagy gyári suzi felnit keresek ra vagy valami nem agyonstrapalt darabot ami valahogy kinéz.
Fél éve csinálták amúgy futóművemet mármint akkor állították , meg akkor cseréltek összekötőt aztan most megint elállítódott.
Nem padkaztam (ma padkaztam meg véletlen ez volt eddig az első de ezt is hátsó kerékkel . Lebontottam kicsit a MOL "kútszigetét"
Véletlen volt. )
Tehat nem tudom mitől allitodott el ilyen hamar a futomuvem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
roberto211 #12324 üzenetére
Hnap délután én is futóműveshez megyek. Van egy kopott stabrúd szilnetem azt kicseréltetem (nyilván párban).Múltkor szóltak, hogy kicsit lóg de most már tempósabb kanyarban koppan.
-
roberto211
őstag
válasz
Declare #12322 üzenetére
De ez par napja jött h nem egyenesen fut. Eddig egyenesen futott.
Szerelő szerint hátul a dob kicsit ovális , meg van kis "válla " gondolom akkor kis fékezésnél nagy sebességről ezért raz. De fogni fog. Majd idővel kicsereltetem.
Először beállítatom futóművet hatha megszűnik. Ha nem akkor ujracentir. Ha ezután sem akkor jon a nagyobbik része a keresés h mi lehet.
Rivaul : Persze. Utana bevolt állítva , par hónapig jo is volt most meg megint húz. Nem kopog semmi amúgy. Szerelo se talál semmi "allkatreszbeli" gondot de ha nem oldja meg se az allitas se semmi akkor kutakodik h mi lehet.
-
Rivaul
addikt
válasz
roberto211 #12321 üzenetére
Ha új a kormányösszekötő, akkor utána be is volt állítva a futómű?
Kopogni nem kopog semmi? -
Declare
őstag
válasz
roberto211 #12321 üzenetére
Hat csak arra irtam, hogy mondtad, hogy alapbol nem jo valami, mert nem fut egyenesen. Azert ebböl akár sok minden is származhat.
Az hogy fekezesnel raz, szerintem viszont nem gumi. Az vagy fek gond (pl nem egyenletesek az erintkezö felületek) vagy alapbol nem egyenletesen kör menten gördül a kerek.
De ezek csak ilyen total laikus okoskodas, szakit kerdezd meg, az megmondja.
Nekem a teli gumimmal volt, hogy neha razott nagy sebessegnel, gumis megnezte es mutatta a centir gepben, hogy az a kis ellipszis a gumiban van. Szalszakadt volt a gumi, azaz ha ki is centirozta kis idö utan ujra razott, mert egyenetlenül kopott.
-
roberto211
őstag
válasz
Declare #12320 üzenetére
Hat futómű probléma alatt mire gondolsz ?
Kormanyosszekoto, meg egyik lengőkar új rajta a szerelő meg más hibát nem lat rajta.
Amúgy akkor is raz ha nagyobb sebességről fekezek. Ha kicsit fekezek akkor raz ha jobban rataposok kicsivel akkor meg nem.
Lehet valami összefüggés a problémák között ?Tehat a között h fékezésnél is meg bizonyos sebességtartományban is hasonlo a tünet ? Állítólag hátul a dob kicsit "ovális" meg van kis válla de ez miatt gondolom nincs összefüggés. Vagy de ?
Amúgy lehet h lemostam róla magasnyomasuval mert sűrűn szoktam járni mosóba.
-
Declare
őstag
válasz
roberto211 #12318 üzenetére
Ha bizonyos sebessegtartomanyban raz, akkor vagy centir gond, vagy gumi. Mivel futomüvel alapbol vannak problemaid, igy nem lehet, hogy az?
Ha rossz a kerekösszetartas/futomü, egyenetlenül kopik a gumi es igy "elmehet a centir" vagy szalszakadt a gumi es akkor is ez van (centirrel ideig oraig kiegyenlitik, de az elöbb utobb elöjön)
En ezekre tippelek.
Vagy magasnyomasuval lemostad rol a centirt
en jartam mar igy is
-
roberto211
őstag
Segítsetek legyszi mert nem tudom mi lehet.
Tehat van a 2000-es 1.0 3D stiftem.
Valahogy elallitodott ma sikeresen a futóművem elkell vinni beallitanom de nem is ez a lényeg.
Miután vettem ra uj gumikat s kicentiroztattam 2x is marcius fele (falken) megszűnt egy bizonyos sebesség fölött a rázás.
Ma viszont ahogy elallitodott a futóművem( vagyis az idők folyamán de ma vettem észre ,egyenes kormánynál balra húz es igy kicsit jobbra tekert kormánnyal kell mennem h valamennyire menjek egyenesen tehat elegge veszélyes igy ) .Azt a tunetet produkálja hogy 130-140kozott elkezd rázni utana meg megszűnik es megy tök simán ,szépen.
Ezt a tunetet akkor is produkálta mikor egyenesen ment még csak nem ennyire intenzíven.
Mitől lehet ? Gumik jók , felni az lehet szar mert Vmi noname alufelni van ,ez volt rajta de elegge idegesítő h bizonyos sebességtartományban raz utana meg megszűnik.
Vannak tippek h mitől lehet ez? -
-
Rivaul
addikt
válasz
zoo8800 #12310 üzenetére
A vesztes fél fizeti a költségeket a végén. Így minden megtérül. A baj az hogy míg 1-2 év mire lezárul egy ilyen addig neked kell megelőlegezni ezt a pénzt. Emiatt hagynak sokan, sok mindent.
Én is emiatt hagytam mikor a közterület fenntartók összebaxták a kocsim fűkaszálás közbe egy kővel. A rendőrség közölte hogy szándékosságot nem talált (kösz bmeg) de magán perre mehetek mert kár az történt...
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
SzlobiG
félisten
Vicc, pedig amúgy elég komoly gépről van szó, de ugye ez is hibázhat tökéletes nincs csak épp ne a mi pénztárcánkkal játszanak.
Amúgy meg van megoldás.
Ugye jelenleg blokkolni nem lehet a szabályok szerint, de itt nem is nézik a képeket a rendőrök csak ha feltöltötték a központba ott meg megint csak szanálják azokat a képeket, ahol nincs sebesség adat, mert rendszámot ugye rögzít. Szóval szerintem simán lehetne blokkolni is nem csak lelassítani és kikapcsolni a blokkolót.
-
trassher
addikt
Ez megint a vicc kategória. 56 méteres távolságból még nem mér sebességet de 59 méterről már van sebességadat. Ahogy a cikkben is írják nem megfelelően mérték a sebességét mivel az autó nem középen van. Ez nem elég alap ahhoz hogy foglalkozzanak kicsit az üggyel? Ez megint olyan ügyes mérés volt mint amikor a transit 241km/h-val tolatott.
-
Qru
MODERÁTOR
Félre mérhet az új traffi: [link]
Az kösz...
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Kihagyhatatlan ajánlat vadonatúj Ryzen 7 5800x processzorainkra! 0% THM-re is!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló