Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Mr. Y:] Vajon mit keresek? Segítsetek!
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/doki16.gif)
Doki16
addikt
VW-nél ez nálam úgy nézett ki, hogy ha elérte a küszöbértéket és megfelelően voltak a körülmények akkor képes volt bárhol elkezdni regenerálni. Kedvencem az volt amikor fél napot átpályáztam és nem volt semmi, majd letértem közútra és pont jött egy vonat. Már akartam volna leállítani a motort erre látom 1100 a fordulat, Gyorsan előkaptam a VAG DPF programot és hát persze, hogy elkezdte.
Az Ecu figyeli az koromtömeget. Két érték van, egy alsó és egy felső. Értelemszerűen ha elérte a felsőt akkor elkezdi előmelegíteni a DPF-et. Emeli a fordulatot és tolja a gázolajat, amikor meg van a megfelelő hőmérséklet indul a valódi regenerálás. Ez olyan 600-800 fokon zajlik. Autópályán is bármikor regenerálhat. De nekem előfurdalt már sima országúton is, városban is. Ha már nagyon tele van akkor mindenhol megpróbálja. De ha átlép egy bizonyos értéket, akkor már nem fog tudni magától végezni vele. PD 2.0-nál kellett VCDS-el kényszer regenerációt indítanom. Minden létező fogyasztót be kellett nyomni, hogy minél jobban terheljük a motort és pályán kellett négyesben 3000 körül tartani a fordulatot. Megcsinálta kb 30km alatt. De az már annyira tele volt, hogy 100km után megint kérte. Takarítás lett belőle. Kb. 60k km-ig újból jó lesz.
Ha nagyon jó állapotú és csak szigorúan az égetési fázist nézzük akkor tud végezni 5 perc alatt. Nálam B7 Passat a teljes periodust 15 perc alatt csinálta meg.
Amúgy lehetséges olyan amit írsz, hogy magától nyáron felhevül annyira, hogy elkezdődik egy pici regeneráció. Ilyet is láttam már.
Ha ilyen 700-800km csinálja az jónak számít. Csalószoft után lementek ezek 300-400-ra is.
Ezek mind CR dízelekre értenők amiket megtapasztaltam két darab 2.0 után. Te lehető legjobban hajtód. Nem lesz baja annak egyhamar. Max azt figyelheted rajta, hogy mennyi km után csinálgatja. Addig semmi gond nincs amíg meg nem jelenik a lámpás. [kép] Ez után is még megtudja menteni magát a kocsi. De van egy pont ami után instant halál. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Dell Latitude 5510, 15.6" FHD IPS, i5-10210U (8 v.mag), 16GB DDR4, 256GB NVMe SSD, gar
- Apple iPhone 12 Pro 256GB Kártyafüggetlen 88% Akkuval 2025.10.18-ig Euronics Garancia
- ThinkPad P1 Gen 4i 27% 16" 4K UHD+ érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Szép Apple Watch 5 41mm + Cellular Black 91% AKKU !! 1Hó GARANCiA
- Szép állapotú Apple MacBook Pro 16" 2019 i7 ! 250 AKKU ciklus