- sziku69: Szólánc.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz
Kickass #179399 üzenetére
Autodna megmondja ezeket. Én is ott szoktam lecsekkolni az autók felszereltségét. Persze fizetős.
(#179398)kisza25: Jó pár másik autónál is ugyanígy működik. Offos kocsim is ugyanez volt. Mutató szerinti fél tankkal elmentem 500km-t a maradék másik féllel pedig 200-at
VW-nél a hőmérséklet mutató hasonlóan kamu. 70-105 között fixen 90-et mutat mindig. -
Kickass
őstag
Letezik olyan konszern vin checker, ahol alvazszam alapjan felszereltseget, a megrendelt auto eredeti celorszagat illetve hasonlokat ki lehet listazni?
Elore is koszi!
(kerestem a hsz-ek kozott de nem talaltam, ami nem jelenti azt hogy nincs
)
-
kisza25
félisten
Ez az üzemanyag kijelzés még mindig úgy megy vw-nél, hogy a feléig elmegyek 500km-t aztán a maradékkal 150-et (skoda fabia 2006 és golf4 az ilyen)
Mert a seattal most tartok ott, hogy 1 strigulát ment lejjebb a 10-ből és mentem 200 km-t, a 45 literes tankkal számolva 4,5 literrel mentem el 200km-t, de legyen az, hogy mindjárt lemegy a második strigula, akkor 9 literrel mentem el 200km-t
-
Kiskokó
veterán
válasz
DJ. Ru$y #179394 üzenetére
Hát nekem azért nem, az A4 jobban öregedett, főleg hogy az A6ban ugyan abban az évjáratban már LED hátsó lámpa volt, az a mai napig modernnek hat nagyon.
Az A4 nem volt Külső csak belső S line-os sajnos. Látszik is a lökösön meg a rácson hogy azA6 meg az.
Teljesen más kategória a kettő. Méretek, 3.0 Tdi, Quattro, légrugó... ég és föld a két autó. Nekem nem kellene már A4, kicsi és ahhoz képest ami extra stb van bennük annyiért A6 is van általában.
De persze kinek mi.Én most úgy vagyok vele az A7-el, hogy amióta megvan esküszöm de azóta csúnyábbnak találom a 4G A6ot főleg Sedanban. De már kombiban sem tettszik annyira mint régen. Persze azért ha nagyon pöpec (mint fentebb is linkelt valaki pár hete mikor beszéltük) azért van olyan ami brutálul néz ki.
Mondjuk az a faszságom vagy 10 éve megvan, hogy ha egy autó nem Sline /M pakett / AMG stb stb optikás akkor onnantól fogva már kapásból nem is tetszik -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
tomrRRR #179380 üzenetére
Én sebbenzinnel szoktam leszedni a ragasztót mindenhonnan, csak a műanyag nem szereti a fényezésnek nem árt elvileg, ezt orvosi fecskendővel alá lehet juttatni célzottan, ha tudod, hogy pontban van ragasztva és van egy kis hely a tábla és a kaszni között (a szivacsos ragasztóknál van).
-
Kiskokó
veterán
-
Csabadi
tag
válasz
Kiskokó #179387 üzenetére
Akkor szép nap volt. Nos ez manual 6, viszont nem tudom az előéletét. Lehet ennek is kopott a tengely. Megnézem, bár a tulaj kicsit spúr, ezelőtti olajban is volt 15000km de ő még kimegy lengyelbe.Szóval van pénz de mindenből az olcsó.A dpf-es tengely csak a pd vezérlő bütyökben tér el a simatól.Két lépcsőben fecskendez be... Viszont köszönöm
-
Kiskokó
veterán
válasz
Csabadi #179374 üzenetére
Hát nem tudom nézzetek rá ha nem mondok egyáltalán hülyeséget.
Amúgy imádtam a kis B7-em, (mindjárt nézek valami jó képet(sz:hát ez nem jó kép) lehet szüfölni KOLLÉGÁK) Multitronic volt, jó váltó nagyon, csak egy fos. Szóval tudod, tönkremenős gyenge, de amikor működik akkor nagyon jó, én szerettem ennek is a karakterisztikáját.
18" polír felnikkel, lesötétítve, (1 évig a hátsó lámpák is) szép volt, aztán jött egy turbó halál, (valós 100ezer km körül, aztán nem sokkal később kezdte a DPF-et megenni valami, (tipp bekokszolt a rossz turbó) állandóan regenerált a kocsi, és mivel multitronic volt annál egy rendes sima útközbeni "égetést" ami más váltónál nem érezhető , ezt a váltót égetéskor, hogy legyen kellő hő megemelte a fordulatot, rohadt hülyén vette a fordulatot ilyenkor. a kocsi állandóan izzott, ettől 2 önindító is megsült a DPF alatt.
A DPF lett vészregenerálva és átmosva (őő ez azé 10 éve volt) semmi nem segített, cseréltem vagy 3 DPF hez tartozó szenzort, az se segített, állandóan regenerált a kocsi, meg valamitől tömődött mindig a DPF, aztán ez addig ment, hogy már akkora 'vákum'/ 'túlnyomás'(?) volt a rendszernek, hogy az üzemanyag keveredett az olajjal, nőtt a motorolaj szint. Utána még a vizet is ette, de soha nem füstölt pedig. Szóval 1év baszakodás után mire pont találtam egy jó szerelőt, addigra eladtam az A4-et, bár utána jól kezdődött az A6 sorsa is(ezekről már szerintem írtam itt jó pár éve), őt már elvittem az újonnan talált szerelőhöz (akihez 9 éve járok).
Szóval A4, 2.0 PDtdi 140ló BÉPÉWÉ, tekert órával vettük, 80 helyett 50e volt órában 2 évesen. Belül mint az új. De utólag látva, simlis "kereskedő" volt aki behozta, lehet volt valami a kocsival, árban is jó volt pedig 2 éves volt csak. Meg nem nagyon nehezen veszünk kocsit ezer millió dolognak meg kell felelnie
Az A7-et is leszüfölték rögtön,az is rendben van.
Szóval nem tudom, nem e volt elbaszva alapból azon a motoron valami nagyon... utólag arra gondoltam, olyan mintha a motor elment volna egy olajjal mondjuk azt a 80 ezer km-t ami valós volt benne, és ezután nem csináltak semmi vele csak friss olaj.
Vagy hülyeség? Szerintem simán megkopik ettől egy vezérműtengely és a turbó is elszállt ugye... a lényeg az hogy a tengely miatt volt minden, az basztatta a DPF-et, azért regenerált mindig, de mivel mindig regenerált, ezért a motorolajba szintén a rossz veztengely miatt 'vákum'/ 'túlnyomás' (?) (nem tudom melyik attól függ melyik irányból nézzük ), gázolaj ment bele, tulajdonképpen a végére kiderült, hogy végig a DPF re volt fogva minden, de csak az volt jó a kocsiban
Ja és ezt a problémát a szerelőm, mikor vittem, első elmesélés felénél, rávágta mi a baja a kocsinak, hogy a vezérműtengely kopás. (elátkozott autó volt amúgy, kár volt érte )
Bár szerelőm szerint volt ilyen típushiba ennél a motornál, nem tudom már mitől függ)
Amúgy
Most értem haza... erős nap volt maradjunk annyiban, még a hazajövetelből is motoros üldözés lett...(ez már ilyen holtponton túli leülök aztán gépelek és csak lesek ki a fejemből állapotnál tartok mint látod a regényt fent
)
Jobb volt ez hogy a rendőrök vitték el, ők szedték ki belőle hogy mi van, bevallotta és elmondta hogy eladta már. Akinél kellet megtaláltuk, elmehettünk érte és el is hoztuk.... stbstbstb
Na egy ideig megint nem írok
Jóéjt mindenkinek!
(Te Attillaaaaaaporkkkmalacc : múltkor néztem, hogy te mennyi kajás cuccot blogolsz. Fúú már a monitort nyalogatta, pár hete volt már ez. Lassan jön a jó idő, megnézem majd újra. Esetleg Privátban ha van most valami aktuális tuti pácrecepted vagy valami grillezéshez, oszd már meg kérlek.)
(NEE Sírok, 0:15 , kb háromnegyed órája írom, a hsz-t
erre éjfél után elment a komplett digi és még mindig nincs semmi. Ha valahogy elveszett volna, fúúú de kiakadtam volna. De csak hibát dobott, és itt maradt minden.Reggel rányomok. - na pont visszajött.
-
tomrRRR
senior tag
válasz
molnarpeter #179383 üzenetére
Köszi megpróbálom kiderül majd az igazság milyen lesz
-
tomrRRR
senior tag
válasz
molnarpeter #179381 üzenetére
Megse fog mozdulni kizárt
Valamivel alá kéne nyúlni azután már a többi menne szépen
-
tomrRRR
senior tag
Hátsó ragasztott rendszámtáblát hogyan szednétek le ? Sajnos nincs keret csak ragasztva van, s most igényeltem új rendszámtáblát.
Minél kevesebb veszteséggel lehetőleg, hogy a festék ne jöjjön le, valahogy ellehet ezt kerülni ?
-
bul07
nagyúr
válasz
F-ECT$ #179371 üzenetére
Én most legutóbb SCT Germany márkájút vettem
A két darab volt 1800FtVagy 3hónapja van fen, nem sokat kellet eddig használnom, de nem nyikorog, nem csíkozik, nagyon szépen töröl
Igaz mostanra drágult, e kettő vettem [link], [link]
Ha bír egy évet akkor már megérte nagyon mert a utána min dupla vagy tripla áron lett volna meg, akkor meg évente cserélem és annyi
Sokat nem lehet bukni én tudom ajánlani
Azt meg már meg se merem említeni hogy édesapámnak Auchan-ból vettem valami 450Ft/db áron
Itt kép róluk [kép], [kép] , [kép] (még nem lett felrakva)Csak azért nem vettem magamnak is mert nem volt 24" (60cm) belőle és nekem nem fér el még egy kicsit se nagyobb
-
válasz
Doki16 #179373 üzenetére
Teljesen jó olajat rendeltél, hidd el.
Mindegyik TSI-be** ezt tettem, vagy ennek a Professional változatát*, a VW specifikációknak megfelelően kevert anyag.
* A Professional valójában ennek az egyszerűbb verziója, kizárólag a VW normákra megfeleltetve, MB-re nem, így valamivel olcsóbb.
** Egyszer vettem Liqui Moly-t, nem olcsó. Tényleg csendesebb volt vele valamennyire; viszont utána kis idővel elkezdett vinyoggó hangot adni a motor indításkor. Nem derült ki az oka, lehet, hogy csak az önindítóba száradt bele a gyári gépzsír. A következő olajcsere előtt eladtam, nem emiatt.
-
Csabadi
tag
válasz
Kiskokó #179372 üzenetére
Köszi, hát nem tudom,nem is volt ilyen az eszembe. Egyébként néztünk(pd) korrekciót és rendben volt hidegen melegen pöccre indul gyönyörűen jár.Nincs dohogo hang a légszűrőben, viszont a kopást nem zárja ki, az már csak a végső stádiumban van.Nagyon jó ötlet egyébként, köszi...... Sajnos az igazságszolgáltatás gyenge Magyarországon...Viszont ha elkaptad az embert akkor lehet nem kellett volna rendőrség vagyis én nem erőltettem volna.Rendberaktuk volna, többen csak ebből tanulnak
-
Doki16
addikt
De pont ezért mondom, hogy egy év múlva kuka az olaj. Hiába lesz csak benne kb 5000km. Azért a Castrol meg annyira nem lehet rossz a VW 504.00 szabvánnyal
Amúgy meg tudod, hogy én nem tervezek hosszú távra a kocsivalDe ez nem jelenti az, hogy le lesz lakva. Mondjuk most a helyzet miatt magamhoz képest szerintem tovább meglesz a GTE.
-
Kiskokó
veterán
válasz
Csabadi #179354 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani, de nekem utolsó emlékem az hogy az enyémben VALÓS 140 ezer Km volt és baszakodot a DPF... első 2.0 TDI ez a BPW meg talán BRE kódú motor amin volt DPF.
A lényeg hogy a részecskeszűrös baszás ami volt nekem az is azért volt mert anyaghibásak a gyári vezérműtengelyek és a tengelyen van egy 5. bütyök ami elkopott egy picit (140 ezernél...) és az rosszul vezérelte le a DPF takaritást égetést stb... vagy valami ilyesmi.
Namármost anank a veztengelynek a tööbi bütyke is kopós szerintem... nem lehet hogy ettől "lomha"?
Nem tudom laikus vagyok de hirtelen ez jutott eszembe.
Bocsi csak sietek is, mennem kel la rendőrségre stb... tesómhoz betörtek az éjjel és meglett a betörő (persez én találtam meg nem a rendőrök). -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Doki16 #179366 üzenetére
Ha csak áll a motorban az olaj akkor is degradálódik, ezért van időbeli korlát is megadva a cserére nem csak km. Szóval a" nem megy a belsőégésű azzal kímélem az olajat" az fals gondolatmenet. Sőt némi párát megköt álltában is mert nem hermetikusan zárt a rendszer tehát vizesedik és ha nem használod nem melegszik fel az olaj, akkor nem is párolog el belőle a víz. Szóval ha ilyen keveset megy a belsőégésű akkor érdemes vmi minőségi magas TBN számos olajat venni bele.
Persze ha nem hosszútávra tervezel akkor meg kaksizz rá, jó abba a Mannol olaj is.
-
Doki16
addikt
válasz
MunezXBK #179365 üzenetére
De biztos jobb lenne. Viszont ahhoz, hogy csak ott álljon a motorba felesleges
Jelenlegi statisztikámban az áll, hogy 3300 km alatt autóztam el 60 liter üzemanyagot
Ha GTI-m lenne biztos valami jobb olajat rakok bele. De amúgy a VW-nél is azt raknak bele csak hordóból. Ez legalább biztosan az amit saját magam bontok fel. -
kisza25
félisten
válasz
tibbike01 #179358 üzenetére
Most vettem az autót, 13,5 ekm-el ezelőtt volt szervizelve, de nem tudom pollenszűrő volt-e cserélve (koszos volt) 19 eFt volt az egész motyó, szeretem tudni mi van az autóban és mikor lett cserélve. Még az sem kizárt, hogy az olajat és szűrőt tél előtt még egyszer lecserélem, megnézem mennyire lesz retkes, meg egy darabig prémiumot tankolok bele.
-
Doki16
addikt
válasz
MunezXBK #179360 üzenetére
Az mit jelent? Ez az LL amit tippelek, hogy LongLife lehet
1 év múlva úgyis ledobom az olajat nem akartam drágábbat venni ettől. Alig jár a motor, pályán meg sose megyek tartósan. Általában havi kétszer-négyszer ha beindul a benzinmotor.
Ez volt a legolcsóbb Castrol ami tudta megfelelően a szabványt. -
válasz
Kickass #179356 üzenetére
bar gondolom kb ugyanaz az auto a ketto a lemez alatt
Golf, A3, Leon, Octavia, Superb, Tiguan, Karoq, Passat és még pár SUV kb. tök ugyanaz a lemez alatt, mind a VAG MQB-nek nevezett legójából épül.
5 ajtós normál Golf csomagtere kb. egyenértékű a V60 PHEV-vel, előbbi mélyebb, utóbbi nagyobb alapterületű. Igen, az R-ben az összkerékhajtás, a GTE-ben az akksik rabolják el a csomagtér alját. Marad még a Golf 7 Variant (=kombi) R.
-
Doki16
addikt
válasz
kisza25 #179355 üzenetére
Ugyanezt az olajat rendeltem most én is az 1.4 TSI-be.
(#179356)Kickass: Akkor a HSD vonalat itt elengedem
Golf csomagtartója kicsi. Mindegy, hogy GTE vagy R vagy sima. Ugyanakkorák nagyjából. A GTE a legkisebb, mert az alsó rekeszek helyére tették a benzintanktó és a kis akkumulátort.Szerintem Passat, az feljebb van mint a Superb kivéve ha L&K. Nem olyan régi motorok, nincs még velük komolyabb tapasztalat. De a B8-ba a 150 lovast jónak mondják. Úgyis abból van a legtöbb. Alapvetően mind a TSI mind a CR vonalon már a sokadik generációs motorok. Eléggé kiforrottak
-
Kickass
őstag
válasz
Doki16 #179352 üzenetére
Ezt nem lattam sorry...Auris nalam a hanyas kategoria, meg a Prius is jobban adja kivul belul, de inkabb egyik se, jo lenne meg valami autoszeru auto, az urhajok raernek kesobb is.
GTE jo lenne, de gyerekkel (plane esetleg kettovel) 272 liter az eleg karcsu (passat GTE-re nincs penz), meg a V60 PHEV is azert esett ki mert bar 330 liter, de kicsit se praktikus meg magasan is van. (De pl. focvis Golf R otlete egy pillanatra megfogott mert hat ott mar csak 350 liter csomi, de aztan kiderult hogy megse mert az osszkerek onnan is elvesz majd 100 littyot.)
Passat (illetve nalam a Superb is, bar gondolom kb ugyanaz az auto a ketto a lemez alatt) a legeselyesebb ebbol a vonalbol. Oktavbol is inkabb a dizel RS-ket nezeggetm.
-
kisza25
félisten
Na végre megjött a motyó, a légszűrő, pollenszűrő, le is cserélve. Gyerek kihordta az összes szerszáot, hogy segítsen
-
Csabadi
tag
válasz
Kiskokó #179348 üzenetére
Semmi gond, ez is jó vételének indult. Németben vette a srác kint dolgozott.210.000km van a kocsiban és a vezérlőben is. Azóta pár lengőkar cserés volt dpf, utána turbo, gondolom a dpf miatt, egr kiirva, és azóta buta kis fordulaton. Egyébként szép, bár van pár rozsda folt az első sárvédő. Nekem passat van(öreg de szeretem 2002)viszont elfogadnam, elsőnek a balansz tengely lenne kiváltva az 1.9 olajzasra.Én arra gondolok első körben, mivel ki lett ütve a dpf ez egy egység a ktalizátorral ha jól láttam és azért lett nyomaték szegény alul.Bár alapjáraton 980mbar, nekem 1017mbar viszont ezért nem kellene annyira későn töltenie. Csinálok egy log-ot jövő7en, lehet legtömeg baj is
-
Kickass
őstag
Ez peldaul igy mar sokkal validabb informacio mivel semmilyen duplakuplungos csodaval nincs tapasztalatom, nyilvan nem is a napi ketto melygarazsbol felmenes, inkabb a dugoban vagy az emelkedon alldogalas/araszolas ami mindennapos.
De olyasmi is erdekel, hogy ezeknel van e meg olyan motorkod amit esetleg erdemes kerulni.
Most meg inkabb csak figyelem a hirdeteseket/arakat, nyilvan valamennyire esesre spekulalva, bar ezzel is meg lehet szivni ha a korlatozasbol tilalom lesz.
(Ha lesz is vetel a Merci akkor is marad amig vissza nem all a normal elet, egyebkent se lehetne eladni meg elfer az udvaron/haz elott). -
Doki16
addikt
válasz
Kickass #179347 üzenetére
Mindenképpen VAG vonalon akarsz nézelődni? Egy Auris TS hybrid tök jó a városi dugózásra és a pályát is elviseli rendes tempóban. A váltója E-CVT ami erre lett kitalálva, hogy városban araszolj vele.( bocsánat most látom, hogy ez a VW topik. Nem mindig nézem, hogy hova írokMennyire kell nagy autó? Mert akkor ebbe az árba még belefér a Golf GTE is ami 30-40km erejéig jó városba is. Ha tudod mindig tölteni nagyon jó deal. Pályát meg könnyedén bírja.)
Amúgy az általad írtakból egy jó Passatot néznék a 150 lóerős dízellel szerelve. Nagyon jól eltalált megbízható dízel motor. 4,5-ből már kijön egy nem túl sokat futott DSG-s.
(#179351) Faith: Csak a 2.0 CR. Az 1.6-ban szárazkuplungos van. DSG felhasználás kérdése, hogy mikor megy tönkre. Nekünk így voltak kocsik: 170, 210, 163, 168k km és ezek közül egyikkel se volt idáig gond.
-
Faith
aktív tag
Üdv
Papíron 250 ezret futott Audi A3 1.9 TDI DSG-vel mennyire szivás? Motor szempontjából inkább érdemesebb már az 1.6 TDI-vel keresni vagy mindkettő felejtős és 2.0 CR TDI? Illetve inkább manuális vagy ezek a régebbi DSG-k tartós darabok?
Köszönöm az infót előre is
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
- sziku69: Szólánc.
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Samsung LCD és LED TV-k
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Építő/felújító topik
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- További aktív témák...
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Veemann V-FS8 20 felnim új nyári abroncs szettel.
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RX 6800XT 16GB Pure Base 500 White 1000W
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- Xbox Ultimate előfizetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest