Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#179901) Doki16 válasza Richard (#179899) üzenetére


Doki16
addikt

Milyen biztonsági okok? Ha az ablakot engedik a tetőt miért nem? Nem kötekedés tényleg csak érdekel :)

Amúgy VCDS-el be lehet azt is kapcsolni. Sőt még esőérzékelőt is be lehet vetni a képletbe.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#179902) focvis válasza MunezXBK (#179900) üzenetére


focvis
veterán

Golf 7-ben dettó; gyárilag bezár a tetőablak a kulcs hosszú nyomására, nem kellett hozzá VCDS-sel matatni.

[ Szerkesztve ]

(#179903) Richard válasza MunezXBK (#179900) üzenetére


Richard
őstag

Kb 2 éve kezdődött ez a dolog a konszernen belül.
B8 is eleinte becsukta aztán jött egy visszahívás és utána már nem. Az új autók pedig eleve így jönnek ki.

szerk.: már nem emlékszem pontosan mi volt az oka, de talán nincs benne olyan nyomaték határoló mint az oldalablakokban. Ha pedig valami útban van és úgy akarod rázárni akkor beroppan az egész. :F
Mindenesetre köze volt hozza annak, hogy egy csomó elrepedt.

szerk2: [megvan]

[ Szerkesztve ]

(#179904) MunezXBK válasza Richard (#179903) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Érdekes. Kulcsról addig megy, amíg nyomom.

Ki az a kretén, aki beroppantja így :F

(#179905) Richard válasza MunezXBK (#179904) üzenetére


Richard
őstag

Oké de milyen autó és mikori évjárat?

2018-as B8 panoráma sem csukódik kulcsról.

[ Szerkesztve ]

(#179906) emvy válasza MunezXBK (#179904) üzenetére


emvy
nagyúr

Biztos sokan :) Az egyik első állásajánlat, amit életemben kaptam, az becsípődésérzékelő-algoritmus fejlesztése lett volna a Boschál. (Nem vállaltam el..)

while (!sleep) sheep++;

(#179907) simonjoe válasza Doki16 (#179901) üzenetére


simonjoe
senior tag

Ez így van. Meglepődtem amikor az előttem haladó mosta az autója szélvédőjét amiből kaptam én is, beindult az ablaktörlőm, és becsukta a tetőablakot. De a ha hosszan nyomom a "bezárást" akkor is becsukja, és viszont a nyitást szintén ha nyomom hosszan mindent kinyit.

[ Szerkesztve ]

Joe

(#179908) MunezXBK válasza Richard (#179905) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

G5, 2006-ból.

(#179909) macilaci78


macilaci78
nagyúr

Melyik az a filléres neppertrükk, amivel a ragadós ajtóbehúzót és hasonló műanyagokat rendbe lehet szedni? És hol lehet kapni azt a löttyöt?
Csodaszivacsom van.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#179910) Qru válasza emvy (#179898) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezek a bosszantó hibák azért vannak, hogy a Passat felé tereljék a népet.

Tegnap végre ki tudtam menni vele a városból. 180 felett van szélzaj és országúton kanyarban úthibán mászik el a feneke erőltetve. Sokkal kevésbé mint a túlfújt téli gumival de megvan a jelenség továbbra is. Érzésre nem erősebb a 170 lovas B6-nál (igaz az könnyebb és kisebb autó vt) viszont sokkal kevésbé tolja az orrát (igaz ennek a nyomtávja nagyobb).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179911) Killer01 válasza Qru (#179910) üzenetére


Killer01
őstag

"180 felett van szélzaj" Szerintem csak az őrangyalod sikítozott.... :)

(#179912) kisza25 válasza Qru (#179910) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Kint vagy? Vagy csak olvastad valahol? ;]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#179913) hdanesz válasza i-sti (#179856) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Köszönöm! Közben megoldódott a dolog, a felnis tudott rá való középfuratú cuccot rendelni. :)

(#179914) Zizmand válasza macilaci78 (#179909) üzenetére


Zizmand
aktív tag

[link] Filléres Neppertrükk – Az alkohol megszépít

Sima denaturált szesz kell hozzá, én már kipróbáltam, viszonylag könnyen leszedi a soft touch réteget a műanyagokról.

[ Szerkesztve ]

(#179915) Qru válasza kisza25 (#179912) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Csiripelték a madarak. :))

#nincsbennetarcsi

(#179916) Cece04


Cece04
tag

Sziasztok,

lehetőségem lenne megvásárolni régi céges autómat,
ami egy 2015-ös comfortline B8-as passat DSG váltóval.
145 000 km van benne és 3.4 M magyar forintért kerülne a nevemre,
elnézve a használtautó piacot ez elég korrekt ár.

az ismert előélet miatt és mert egyébként mindenben megfelelne arra amire használnám nagyon adná magát, de a DSG-től azért eléggé félek,
meg úgy általánosságban az automata váltótól így saját tulajdonban, mert elég sok horror storyt lehet olvasni félmilliós meg milliós szervízszámlákról.Kell tőle félni? Meg lehet nézetni, hogy milyen állapotban van? Hány km körül szokták megadni magukat és kb. milyen összeg a javítás,ha beüt a krach? Nem rángat, szépen váltogat és leginkább pályán volt használva és mindig időben megkapta az esedékes szervízeket.

Köszi :R

[ Szerkesztve ]

A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...

(#179917) emvy válasza Qru (#179910) üzenetére


emvy
nagyúr

De epp most irjak, h Passatban is ez van.

(Latom, hogy nagyon faj neked ez a Superb :D )

while (!sleep) sheep++;

(#179918) molnarpeter válasza Cece04 (#179916) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Melyik motor? 2.0 TDI olajos DSG, azt veheted nyugodtan, ha szépen vált.

(#179919) Cece04 válasza molnarpeter (#179918) üzenetére


Cece04
tag

jaj igen, az lemaradt. 2.0 TDI 6 sebességes

A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...

(#179920) MunezXBK válasza Cece04 (#179919) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Olajat cseréltek a váltóban?

(#179921) Richard válasza MunezXBK (#179908) üzenetére


Richard
őstag

A 2014-es CC nekem is becsukta. De mint mondtam ez viszonylag új dolog.

(#179922) Cece04 válasza MunezXBK (#179920) üzenetére


Cece04
tag

igen, flottás autó volt, úgyhogy mindent akkor kapott, amikor kellett vinni/amikor kiírta,
váltóolajat legutoljára októberben cseréltek benne

[ Szerkesztve ]

A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...

(#179923) aero. válasza Cece04 (#179922) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

En megvennem. Nem tudom ezek mennyiert mennek, de irtad, hogy jo ar. A kulonbozetbol akkor akar a dsg is javithato, 200-250 korul ugyis kell bele kuplung+dmf, de attol fugg mennyit mesz. Eleg jo szakemberek vannak otthon ra, a multkori tc cikkben is szimpatikus volt a foszer tudasa es szemlelete a valtohoz.

[ Szerkesztve ]

(#179924) Qru válasza emvy (#179917) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, mert Camry-t szerettem volna de az élet nem habos torta mint tudjuk. :DDD
Nem baj ezt a pár évet kihúzom ezzel is nagy duzzogva... :))

#nincsbennetarcsi

(#179925) molnarpeter válasza Cece04 (#179922) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Vegye vigye :K cégtől veszed, technikailag még szavatosságod is lesz.

(#179926) emvy válasza Qru (#179924) üzenetére


emvy
nagyúr

En most kezdem igazan elvezni, hogy el lehet kezdeni porgetni.

while (!sleep) sheep++;

(#179927) Richard válasza emvy (#179926) üzenetére


Richard
őstag

Kár, hogy semmi hangja nincs még sport üzem adóban sem. Egy normális kipufogót igazán tehettek volna alá :)

(#179928) MunezXBK válasza Richard (#179927) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Enyémnek se volt. :D

(#179929) Richard válasza MunezXBK (#179928) üzenetére


Richard
őstag

[link] (YT!)

valami ilyesmit el tudnék viselni. :)

[ Szerkesztve ]

(#179930) Cece04


Cece04
tag

Köszi mindenkinek az infókat :)

A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...

(#179931) Def26


Def26
félisten

Üdv!

Egy olyan s-tronic váltó (A6) amiben rendszeresen cserélték az olajat várhatóan mikor döglik meg? Van ezeknek valami élettartama amire már azt javasolják, hogy itt már kell számítani rá?

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#179932) Doki16 válasza Cece04 (#179916) üzenetére


Doki16
addikt

Venném vinném. Nagyon jó ár. Nem láttam képen, de ha tényleg Comfortline akkor már teljesen jó felszereltség. Egyszerűen annyival olcsóbb, hogy ha baja is lenne a váltónak kijön belőle. De 145k km után semmi baja nincs neki ebben biztos vagyok. Jóféle 6 sebességes olajos váltó. Az a lényeg, hogy 60-nál és 120-nál legyen meg az olajcsere. Azt nézd meg a szervizkönyvben. Ha megfelelően van használva bőven 200 felett elmennek. De előbb vagy utóbb kérni fogja a törődést. Ha továbbra is hosszú utakra használod és leginkább pályán akkor nem kell különösebb gondra számítanod.

(#179931)Def26: A fenti részt te is elolvashatod. Mi adtunk el S-Tronic (DSG) váltós 7 sebességes Q5-öt. 220 volt benne. Vajpuhán váltott, semmit nem lehetett érezni. Nagyon szerettem. Ehhez képest a Golfomban lévő DSG egy borzalom.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#179933) Def26 válasza Doki16 (#179932) üzenetére


Def26
félisten

Köszönöm.

Q5 után, hogy a fenébe keveredtél egy golfal össze?

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#179934) atos19881101 válasza Doki16 (#179932) üzenetére


atos19881101
senior tag

Azért egy céges autót fenntartásokkal kezelnék, hogy arra mennyire vigyáztak.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#179935) Kiskokó válasza Richard (#179899) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nekem is csukódik minden kulcsról az A6on is meg az A7 en is.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#179936) Doki16 válasza Def26 (#179933) üzenetére


Doki16
addikt

Nekem nem volt Q5-öm. Szüleimé volt. Nem olyan jó kocsi az. A Golfom jobb, nem hogy egy Passat. (saját vélemény) Szerettem, de magamnak soha nem kellene. Outlandert is csak 2 hónapig bírtam elviselni.

(#179934)atos19881101: Azt írta saját céges autóját tudja megvenni. Ebből én arra gondoltam, hogy ő hajtotta korábban is. Amúgy az egygazdás kocsikra vigyázni szoktak az értelmesebb emberek. Érdeke, hogy az az autó mindig elvigye ahova kell.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#179937) Csabadi válasza atos19881101 (#179934) üzenetére


Csabadi
tag

Szia, turbo gondokkal, hogy álsz? Olvastam, hogy írtál a cégnek... De mi lesz a folytatás?

(#179938) Kiskokó válasza Doki16 (#179936) üzenetére


Kiskokó
veterán

Hát azt el is hiszem, a leglegkevésbé szimpatikus Audi az összes közül a Q5.
A legelső még el-elment... de utána gyorsan öregedett, régi belső, régi technika stb sbt.. Aztán az FL semmi se volt, majd az új modell... is olyan volt mint egy Facelift... Kívülről.
Belül persze már új... de áhh.. nem tudom. Sose vennék Q5-öt.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#179939) molnarpeter válasza atos19881101 (#179934) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Pedig túlnyomórészt cégek vesznek újonnan autót, és vannak rövidtávú bérautók is (egy USA piacon mondjuk az gyakoribb, mint itthon). Aztán lehet, hogy utóbbi motorja jobb állapotban lesz, mert beletekernek napi több száz km-t, nem 2 km-re használja Mari néni :D Van jó és rossz is mindenhol, de a céges oldalról is látván a dolgokat sokkal inkább vennék flottás autót, mint magánszemélytől. :R

[ Szerkesztve ]

(#179940) Doki16 válasza Kiskokó (#179938) üzenetére


Doki16
addikt

Az autó szokásos Audi minőség. 9 évesen is nagyon patent volt, semmi nem zörgött. Nagyon egyben volt. 2006-os A6 C6 után vette Apukám, de nem volt ez a huh de szuper milyen király érzés. Mai napig bánom, hogy nem vettem át, pedig megkaptam volna annyiért annyiért megvettem nem sokkal utána a Meganeomat. Főnököm vett az FL-es Q5-ből. Ültem benne, de attól sem voltam elájulva. A 2013-as B7 Passatom jobbnak hatott. Már akkor elavult volt amikor megjelent. A régi MMI-t kapta az első generációs.
Pár hónapja vett főnököm egy Q3 S-Line-t. Rámelegítettem egy jó hülyén extrázott példányt. 1.5tsi van benne :D De az a kocsi nagyon bejön kívül belül.

Félreértés ne essék, jó kocsi a Q5 és ahogy írtam szerettem is vezetni, mert azért jó példány volt a váltó és a motor is. Igazi chill a 177 lóerővel. De valamiért ez egy kényszer SUV lett anno 2008-ban.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#179941) molnarpeter válasza Doki16 (#179932) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A6 azért nehezebb is, talán nagyobb terhelést jelent, érdemes ránézni a váltó állapotára is tüzetesebben :K Persze multitronic-hoz képest kisebb rizikó a DSG, azért legjobb a ZF lenne, ami viszont csak 3.0 TDI volt.

(#179942) Qru válasza emvy (#179926) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

4x4-el még van is értelme mert el is lehet vele indulni. :K

#nincsbennetarcsi

(#179943) Doki16 válasza Doki16 (#179940) üzenetére


Doki16
addikt

Most nézem, hogy mit írtam. Nem én melegitettem rá a kocsit hanem a kereskedés. :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#179944) atos19881101 válasza Csabadi (#179937) üzenetére


atos19881101
senior tag

Most azt parkoló pályára raktam. A geo kart visszatekertem eredeti helyzetébe, ahogy kaptam. Most a váltó lesz a kérdés, hogy azzal mi van. (Bár ma se produkált hibát).

Amúgy a cég azt írta, Melett-et raknak. Így nem
kínai. Illetve azt kérték, ha visszaküldöm, előtte csekkoljam alacsony illetve magas fordulaton a vakuumot a labdánál. Alacsonyon -0,7, magason -0,2nek kellene lennie. Viszont ezt ahogy nézem álló helyzetben nem tudom megvizsgálni.

A hőgombát kicserélem hétvégén, lehet az is közrejátszik valamit. Olvastam, hogy fel tud tőle pörögni a motor.

doki
Ezt nem láttam, hogy saját cégese. Akkor nincs kérdés...

molnarpeter
Van tapasztalatom céges autókkal (négykarika). Ő had ne meséljek, ahogy használják az emberek... illetve gondolom ezek a gyári ajánlásos szerviz ciklust kapják. Ha az 30k, akkor bizony előbb nem kap friss olajat.

[ Szerkesztve ]

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#179945) i-sti válasza atos19881101 (#179944) üzenetére


i-sti
senior tag

Mi A4 is céges volt.
Rendben kapta az olajcserét, 30 ezrenként. (0, 31, 61, 90, 122, 152)
2011-es, 2015 szeptemberben került hozzánk. 155-tel
Azóta 8-10 ezer között kapja az olajcseréket. Még nem eset szét a motor. Egy szívósort kellett cserélni ami drága volt.

OFF: nagyon traktor hangja van :( de csúnyán traktor hangja van. Volt emiatt 2x is szerelőnél, sztetoszkóppal is meghallgatta azt mondja ez ilyen

Novum Forum Siculorum

(#179946) Csabadi válasza atos19881101 (#179944) üzenetére


Csabadi
tag

A labdára menő ágba tegyél egy T csatlakozót (akvarisztikában is használják) és így az órát be tudod húzni a kocsiba, hosszú akár festos csővel is...

[ Szerkesztve ]

(#179947) Reggie0 válasza macilaci78 (#179909) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha vissza is akarod rakni a tapados gumireteget, akkor talan a plasti dip-et erdemes megprobalni. A szorost, nem a kenost. De elobb csinalj vele probat. En a kenoset hasznaltam es egesz jo gumiszeru tapintast ad.

(#179948) atos19881101 válasza Csabadi (#179946) üzenetére


atos19881101
senior tag

Majd eljátszom vele valamikor. Most a váltó elvette a kedvem elég rendesen...

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#179949) zsolt19900


zsolt19900
őstag

sziasztok, nos engem is utolért egy kis kehe :D

szívódízel lett az autóm, amin a leállítás és újraindítás sem segít.... valami vákuum probléma lehet? még azt vettem észre, hogy elindulásnál ha szinte csak gurulok a pedálok környékéről "starwarsból ismeretes csuvakka" hang jön, ha rálépek egy picit a fékre ez elmúlik.... ezt is a vákuum problémával kötném (köthető?) össze?

az az érdekes, hogy előző napon még ment az autó, mint minden normális alkalommal és most semennyire sem akar gyorsulni

vákuumcsöveim mind újak (pár évesek) persze megnézem ezeket is, de hol lehet még a probléma?


picit meglepett a dolog.... cseréltem pár hete IC hűtőt (hella lett beletéve) utána szépen is ment az autó, ezért is csodálkoztam, hogy most megmakacsolta magát

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#179950) molnarpeter válasza zsolt19900 (#179949) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Próbáld ki, hogy a fék szervó vákuum csövet ledugózod :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.