Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Milyen biztonsági okok? Ha az ablakot engedik a tetőt miért nem? Nem kötekedés tényleg csak érdekel
Amúgy VCDS-el be lehet azt is kapcsolni. Sőt még esőérzékelőt is be lehet vetni a képletbe.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Golf 7-ben dettó; gyárilag bezár a tetőablak a kulcs hosszú nyomására, nem kellett hozzá VCDS-sel matatni.
[ Szerkesztve ]
Kb 2 éve kezdődött ez a dolog a konszernen belül.
B8 is eleinte becsukta aztán jött egy visszahívás és utána már nem. Az új autók pedig eleve így jönnek ki.
szerk.: már nem emlékszem pontosan mi volt az oka, de talán nincs benne olyan nyomaték határoló mint az oldalablakokban. Ha pedig valami útban van és úgy akarod rázárni akkor beroppan az egész.
Mindenesetre köze volt hozza annak, hogy egy csomó elrepedt.
szerk2: [megvan]
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Érdekes. Kulcsról addig megy, amíg nyomom.
Ki az a kretén, aki beroppantja így
Oké de milyen autó és mikori évjárat?
2018-as B8 panoráma sem csukódik kulcsról.
[ Szerkesztve ]
Biztos sokan Az egyik első állásajánlat, amit életemben kaptam, az becsípődésérzékelő-algoritmus fejlesztése lett volna a Boschál. (Nem vállaltam el..)
while (!sleep) sheep++;
simonjoe
senior tag
Ez így van. Meglepődtem amikor az előttem haladó mosta az autója szélvédőjét amiből kaptam én is, beindult az ablaktörlőm, és becsukta a tetőablakot. De a ha hosszan nyomom a "bezárást" akkor is becsukja, és viszont a nyitást szintén ha nyomom hosszan mindent kinyit.
[ Szerkesztve ]
Joe
MunezXBK
nagyúr
G5, 2006-ból.
macilaci78
nagyúr
Melyik az a filléres neppertrükk, amivel a ragadós ajtóbehúzót és hasonló műanyagokat rendbe lehet szedni? És hol lehet kapni azt a löttyöt?
Csodaszivacsom van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Qru
MODERÁTOR
Ezek a bosszantó hibák azért vannak, hogy a Passat felé tereljék a népet.
Tegnap végre ki tudtam menni vele a városból. 180 felett van szélzaj és országúton kanyarban úthibán mászik el a feneke erőltetve. Sokkal kevésbé mint a túlfújt téli gumival de megvan a jelenség továbbra is. Érzésre nem erősebb a 170 lovas B6-nál (igaz az könnyebb és kisebb autó vt) viszont sokkal kevésbé tolja az orrát (igaz ennek a nyomtávja nagyobb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Killer01
őstag
"180 felett van szélzaj" Szerintem csak az őrangyalod sikítozott....
Kint vagy? Vagy csak olvastad valahol?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Köszönöm! Közben megoldódott a dolog, a felnis tudott rá való középfuratú cuccot rendelni.
Zizmand
aktív tag
[link] Filléres Neppertrükk – Az alkohol megszépít
Sima denaturált szesz kell hozzá, én már kipróbáltam, viszonylag könnyen leszedi a soft touch réteget a műanyagokról.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Csiripelték a madarak.
#nincsbennetarcsi
Cece04
tag
Sziasztok,
lehetőségem lenne megvásárolni régi céges autómat,
ami egy 2015-ös comfortline B8-as passat DSG váltóval.
145 000 km van benne és 3.4 M magyar forintért kerülne a nevemre,
elnézve a használtautó piacot ez elég korrekt ár.
az ismert előélet miatt és mert egyébként mindenben megfelelne arra amire használnám nagyon adná magát, de a DSG-től azért eléggé félek,
meg úgy általánosságban az automata váltótól így saját tulajdonban, mert elég sok horror storyt lehet olvasni félmilliós meg milliós szervízszámlákról.Kell tőle félni? Meg lehet nézetni, hogy milyen állapotban van? Hány km körül szokták megadni magukat és kb. milyen összeg a javítás,ha beüt a krach? Nem rángat, szépen váltogat és leginkább pályán volt használva és mindig időben megkapta az esedékes szervízeket.
Köszi
[ Szerkesztve ]
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
De epp most irjak, h Passatban is ez van.
(Latom, hogy nagyon faj neked ez a Superb )
while (!sleep) sheep++;
molnarpeter
nagyúr
Melyik motor? 2.0 TDI olajos DSG, azt veheted nyugodtan, ha szépen vált.
Cece04
tag
jaj igen, az lemaradt. 2.0 TDI 6 sebességes
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
MunezXBK
nagyúr
Olajat cseréltek a váltóban?
A 2014-es CC nekem is becsukta. De mint mondtam ez viszonylag új dolog.
Cece04
tag
igen, flottás autó volt, úgyhogy mindent akkor kapott, amikor kellett vinni/amikor kiírta,
váltóolajat legutoljára októberben cseréltek benne
[ Szerkesztve ]
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
En megvennem. Nem tudom ezek mennyiert mennek, de irtad, hogy jo ar. A kulonbozetbol akkor akar a dsg is javithato, 200-250 korul ugyis kell bele kuplung+dmf, de attol fugg mennyit mesz. Eleg jo szakemberek vannak otthon ra, a multkori tc cikkben is szimpatikus volt a foszer tudasa es szemlelete a valtohoz.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Igen, mert Camry-t szerettem volna de az élet nem habos torta mint tudjuk.
Nem baj ezt a pár évet kihúzom ezzel is nagy duzzogva...
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Vegye vigye cégtől veszed, technikailag még szavatosságod is lesz.
En most kezdem igazan elvezni, hogy el lehet kezdeni porgetni.
while (!sleep) sheep++;
Kár, hogy semmi hangja nincs még sport üzem adóban sem. Egy normális kipufogót igazán tehettek volna alá
MunezXBK
nagyúr
Enyémnek se volt.
Cece04
tag
Köszi mindenkinek az infókat
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
Def26
félisten
Üdv!
Egy olyan s-tronic váltó (A6) amiben rendszeresen cserélték az olajat várhatóan mikor döglik meg? Van ezeknek valami élettartama amire már azt javasolják, hogy itt már kell számítani rá?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Doki16
addikt
Venném vinném. Nagyon jó ár. Nem láttam képen, de ha tényleg Comfortline akkor már teljesen jó felszereltség. Egyszerűen annyival olcsóbb, hogy ha baja is lenne a váltónak kijön belőle. De 145k km után semmi baja nincs neki ebben biztos vagyok. Jóféle 6 sebességes olajos váltó. Az a lényeg, hogy 60-nál és 120-nál legyen meg az olajcsere. Azt nézd meg a szervizkönyvben. Ha megfelelően van használva bőven 200 felett elmennek. De előbb vagy utóbb kérni fogja a törődést. Ha továbbra is hosszú utakra használod és leginkább pályán akkor nem kell különösebb gondra számítanod.
(#179931)Def26: A fenti részt te is elolvashatod. Mi adtunk el S-Tronic (DSG) váltós 7 sebességes Q5-öt. 220 volt benne. Vajpuhán váltott, semmit nem lehetett érezni. Nagyon szerettem. Ehhez képest a Golfomban lévő DSG egy borzalom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Def26
félisten
Köszönöm.
Q5 után, hogy a fenébe keveredtél egy golfal össze?
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
atos19881101
senior tag
Azért egy céges autót fenntartásokkal kezelnék, hogy arra mennyire vigyáztak.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Kiskokó
veterán
Nekem is csukódik minden kulcsról az A6on is meg az A7 en is.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Doki16
addikt
Nekem nem volt Q5-öm. Szüleimé volt. Nem olyan jó kocsi az. A Golfom jobb, nem hogy egy Passat. (saját vélemény) Szerettem, de magamnak soha nem kellene. Outlandert is csak 2 hónapig bírtam elviselni.
(#179934)atos19881101: Azt írta saját céges autóját tudja megvenni. Ebből én arra gondoltam, hogy ő hajtotta korábban is. Amúgy az egygazdás kocsikra vigyázni szoktak az értelmesebb emberek. Érdeke, hogy az az autó mindig elvigye ahova kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Csabadi
tag
Szia, turbo gondokkal, hogy álsz? Olvastam, hogy írtál a cégnek... De mi lesz a folytatás?
Kiskokó
veterán
Hát azt el is hiszem, a leglegkevésbé szimpatikus Audi az összes közül a Q5.
A legelső még el-elment... de utána gyorsan öregedett, régi belső, régi technika stb sbt.. Aztán az FL semmi se volt, majd az új modell... is olyan volt mint egy Facelift... Kívülről.
Belül persze már új... de áhh.. nem tudom. Sose vennék Q5-öt.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
(#179939) molnarpeter válasza atos19881101 (#179934) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Pedig túlnyomórészt cégek vesznek újonnan autót, és vannak rövidtávú bérautók is (egy USA piacon mondjuk az gyakoribb, mint itthon). Aztán lehet, hogy utóbbi motorja jobb állapotban lesz, mert beletekernek napi több száz km-t, nem 2 km-re használja Mari néni Van jó és rossz is mindenhol, de a céges oldalról is látván a dolgokat sokkal inkább vennék flottás autót, mint magánszemélytől.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Az autó szokásos Audi minőség. 9 évesen is nagyon patent volt, semmi nem zörgött. Nagyon egyben volt. 2006-os A6 C6 után vette Apukám, de nem volt ez a huh de szuper milyen király érzés. Mai napig bánom, hogy nem vettem át, pedig megkaptam volna annyiért annyiért megvettem nem sokkal utána a Meganeomat. Főnököm vett az FL-es Q5-ből. Ültem benne, de attól sem voltam elájulva. A 2013-as B7 Passatom jobbnak hatott. Már akkor elavult volt amikor megjelent. A régi MMI-t kapta az első generációs.
Pár hónapja vett főnököm egy Q3 S-Line-t. Rámelegítettem egy jó hülyén extrázott példányt. 1.5tsi van benne De az a kocsi nagyon bejön kívül belül.
Félreértés ne essék, jó kocsi a Q5 és ahogy írtam szerettem is vezetni, mert azért jó példány volt a váltó és a motor is. Igazi chill a 177 lóerővel. De valamiért ez egy kényszer SUV lett anno 2008-ban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
A6 azért nehezebb is, talán nagyobb terhelést jelent, érdemes ránézni a váltó állapotára is tüzetesebben Persze multitronic-hoz képest kisebb rizikó a DSG, azért legjobb a ZF lenne, ami viszont csak 3.0 TDI volt.
Qru
MODERÁTOR
4x4-el még van is értelme mert el is lehet vele indulni.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Most nézem, hogy mit írtam. Nem én melegitettem rá a kocsit hanem a kereskedés. :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
atos19881101
senior tag
Most azt parkoló pályára raktam. A geo kart visszatekertem eredeti helyzetébe, ahogy kaptam. Most a váltó lesz a kérdés, hogy azzal mi van. (Bár ma se produkált hibát).
Amúgy a cég azt írta, Melett-et raknak. Így nem
kínai. Illetve azt kérték, ha visszaküldöm, előtte csekkoljam alacsony illetve magas fordulaton a vakuumot a labdánál. Alacsonyon -0,7, magason -0,2nek kellene lennie. Viszont ezt ahogy nézem álló helyzetben nem tudom megvizsgálni.
A hőgombát kicserélem hétvégén, lehet az is közrejátszik valamit. Olvastam, hogy fel tud tőle pörögni a motor.
doki
Ezt nem láttam, hogy saját cégese. Akkor nincs kérdés...
molnarpeter
Van tapasztalatom céges autókkal (négykarika). Ő had ne meséljek, ahogy használják az emberek... illetve gondolom ezek a gyári ajánlásos szerviz ciklust kapják. Ha az 30k, akkor bizony előbb nem kap friss olajat.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
i-sti
senior tag
Mi A4 is céges volt.
Rendben kapta az olajcserét, 30 ezrenként. (0, 31, 61, 90, 122, 152)
2011-es, 2015 szeptemberben került hozzánk. 155-tel
Azóta 8-10 ezer között kapja az olajcseréket. Még nem eset szét a motor. Egy szívósort kellett cserélni ami drága volt.
OFF: nagyon traktor hangja van de csúnyán traktor hangja van. Volt emiatt 2x is szerelőnél, sztetoszkóppal is meghallgatta azt mondja ez ilyen
Novum Forum Siculorum
Csabadi
tag
A labdára menő ágba tegyél egy T csatlakozót (akvarisztikában is használják) és így az órát be tudod húzni a kocsiba, hosszú akár festos csővel is...
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Ha vissza is akarod rakni a tapados gumireteget, akkor talan a plasti dip-et erdemes megprobalni. A szorost, nem a kenost. De elobb csinalj vele probat. En a kenoset hasznaltam es egesz jo gumiszeru tapintast ad.
atos19881101
senior tag
Majd eljátszom vele valamikor. Most a váltó elvette a kedvem elég rendesen...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
zsolt19900
őstag
sziasztok, nos engem is utolért egy kis kehe
szívódízel lett az autóm, amin a leállítás és újraindítás sem segít.... valami vákuum probléma lehet? még azt vettem észre, hogy elindulásnál ha szinte csak gurulok a pedálok környékéről "starwarsból ismeretes csuvakka" hang jön, ha rálépek egy picit a fékre ez elmúlik.... ezt is a vákuum problémával kötném (köthető?) össze?
az az érdekes, hogy előző napon még ment az autó, mint minden normális alkalommal és most semennyire sem akar gyorsulni
vákuumcsöveim mind újak (pár évesek) persze megnézem ezeket is, de hol lehet még a probléma?
picit meglepett a dolog.... cseréltem pár hete IC hűtőt (hella lett beletéve) utána szépen is ment az autó, ezért is csodálkoztam, hogy most megmakacsolta magát
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
(#179950) molnarpeter válasza zsolt19900 (#179949) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Próbáld ki, hogy a fék szervó vákuum csövet ledugózod