Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nekem tetszik ez a Skoda (leginkább kívülről), tisztában vagyok vele, h egész jó autó, de soha nem vennék ilyet (semmilyen Skodát). Szval igen, százszor inkább egy max két évvel idősebb Audi. Csak ne dízel legyen - ha már megneveztél egy konkrét típust az összehasonlításnál.
[ Szerkesztve ]
zeus_2k14
senior tag
Igazából csak olvastam, hogy a BKC dízel motorokat dicsérik. Azért is érdekelt, hogy mibe és meddig rakták bele.
Sajnos csak 2006-ig ha jól látom Passatba... Most akarok autót venni hamarosan, azért is érdekel. De akkor ez a motor kilőve úgy néz ki.
2008-2011 környékén tervezek venni. Dieselbe gondolkodom, napi szinten autópályázom. Jelenleg egy 1.6 SR G4 -et hajtok , hát nem mai autó, de azért megy
Sikerült köszönöm
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
De ez egy eleg rossz pelda egyebkent, 11.5-ert volt mar uj Superb ugyanilyen parameterekkel. 10 millaert egy 2017-es rossz deal.
while (!sleep) sheep++;
i-sti
senior tag
"illetve partnerek felé nem mindig szerencsés sugározni, mennyit is keresnek rajtuk"
Ahol dolgozok ott ez nem gond. Új Kodiaqok, új G7, új Passatok, új B9 A4, új X4, RangeRoverekből egy rakás van, új S-MAX, új CX5
Isztambuli irodánál csak új Mercik vannak. A, B, C osztály
Kollégákkal mindig büszkék vagyunk mikor látunk egy új rendszámos autót a céges garázsban, mert tudjuk, hogy azért mi is megdolgoztunk
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Nem vágom a Skodák árazását. Egyik haveromnak van egy ugyanilyen (nyilván céges), ő 16 körül vette tavaly - ha jól emlékszem. Szval ahhoz képest nem rossz ez az ár érte. De elhiszem Neked ha azt mondod, h korábban olcsóbban is hozzá lehetett jutni.
[ Szerkesztve ]
zoo8800
veterán
Nekem sokkal szimpatikusabb a Skoda, prémiumból pedig Mercedest vennék.
Nem biztos, hogy van értelme összevetni ezt a két típust, mert qrvára nem ugyanaz a két kocsi célközönsége, annak ellenére, hogy x pillanatban hasonló a vételáruk.
rip and tear, until it is done
Kiskokó
veterán
Én a hosszú távú fentarthatóságot már rég nem veszem figyelembe. Van tapasztalat.
Persze lehet hogy van amikor drágább az audi de nem minden esetben.
Pl megnézném az a 280-lovas 2.0 TFSI hol lesz mikor a 3.0 BiTDI-be megy a 4-500 ezredik Km-er. (ezekről a motorokról amúgy is azt hallottam hogy halomra állnak pár tizezer km-esen a Skoda szalonokban motorcserére várva)
Akkor nézz egy A6-ot, nem kell feltétlenül az A7-et venni csak saját példa volt.
Persze nem vagyunk egy formák és tényleg sok minden befolyásolhat. Mint mondtad valakinél a dízel alapból kilőve egyéb okok miatt stb.
Ettől függetlenül én még mindig tartom azt hogy ha maga mint Autót és a vele járó dolgokat, extrák, minőség, komfortérzet stb stb nézzük. Cirka hasonló összegért biztos nem vennék egy Skodát.
Nézelődtem ebben az árkategóriában. Hát vannak azért 3 éves fullos Nissan Mureva.
A BMW meg (szintén saját tapasztalat) a lehető legköltségigényesebb és legdrágábban fenttartható autók. Az újabb benzinesek egyenesen szörnyűek... már a BMW se tud rendes benzin motort csinálni mint annó a VW se tudott 2008-14(kb) között.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Lacess
tag
Szvsz!! a legrosszabb dízelek pont ezen évjáratok környékén készültek a konszernnél. Már nem voltak DPF nélküli 1.9pd-k, 2literes pd-knek nincs jó híre, az ekkori CR-ek még szintén küzdöttek gyermekbetegségekkel.
Ha jó kell, akkor vagy 1,9pd DPF nélkül (BKC, BXE) ami régebbi évjárat lesz, vagy kicsit újabb 2liter CR. Mint pl. Mágus Octi 2 fl-je, vagy Dokinak volt Passat B7 már nem tudom melyik kóddal, de az is jó volt.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
zeus_2k14
senior tag
Értem, nagy segítség volt. Utána nézek a 2 literes CR-nek, motorkódot kell ki nyomoznom
Eddig csak benzines járgányom volt ..
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
Mágusé CFHC, az egy jó motor(ha Ő ezt választotta, olyan rossz nem lehet ). Volt ez a motor Golf 6-ban is. Esetleg ha erre jár meg tudja mondani melyek még a tutik.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
zeus_2k14
senior tag
Hányas évjárattól csinálhatták azokat? Mondjuk Octáviába.
stvnppp
senior tag
Más már célzott rá: Ha ennyire bizonytalan vagy az Audi-val kapcsolatban, akkor inkább add el, próbálj ki mást!
Nem fogok 400e km-t menni ezzel az autóval. 100k után már nem lesz meg, szerintem, szóval egyáltalán nem érdekes, hogy mi lesz vele 400k múlva.
Az Audi futóműve, zajszigetelése jobb, mint a Superbé, de a belső tér minősége nem. Belső tér szempontjából a BMW egyértelműen jobb, a Volvo hajszálnyit, az előző szériás A6/A7 gyengébb szerintem.
Dehát nem vagyunk egyformák
A6okat néztem, kiábrándító volt nekem a belseje. (Relatíve, Superb/BMW 5/Arteon/V60 után.)
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Más: Qru, tudom reprodukálni az elpattanó külső hátsó kereket, ha éles kanyarban gáz nélkül megyek át egy úthibán gyorsan. Nem látványos, de szerintem ez az, amire gondolsz.
while (!sleep) sheep++;
Kiskokó
veterán
Kösz mindenkinek, csak kíváncsi voltam a véleményekre.
Ültem már ilyen új SuperB-be is.. nekem annyira lejön, hogy csak próbálna anyaghasználatban "prémium" lenni de nagyon nem az.
Volvó dettó főleg az újak, amióta kínai.
De persze senki se egyforma, csak érdekességként kérdeztem
stvnppp
Nem értem miről beszélsz. Ki célzott és mire?
Én aztán nem vagyok bizonytalan az Audival kapcsolatban, mivel ez a 3. Audim és mindig is ezek jöttek be a legjobban, és illik hozzám stílusban.
bulikavagyok
"Csak ne dízel legyen"
Hát én mindig is dízeles voltam, szeretem amúgy. De egyre jobban hajolnék én is a benzines autók felé (elektromost direkt nem hozom fel most)
Főleg a dízel botrány miatt stb stb..
De az a baj, hogy amíg van ilyen jó konstrukció dízelben (a 300 körüli duplaturbóst mondom sajnos az 1 turbósak állítólag bajosabbak jóval) és amíg nincs egy rendes benzines konstrukció addig nem tudnék benzinest venni.
Nagyon rég agyalok rajta, és rég arra jutottam, hogy Dízelből már csak ilyen duplaturbós kellene, vagy akkor 3.0 TFSI. Az a baj hogy a TFSI-kel is sok baj van. Rengeteg rosszat hallani róla. A BMW benzinesekről nem is beszélve azok még rosszabbak.
Arra leszek kíváncsi hogy ezek az újabb benzinesek 2018-19 utániak milyenek lesznek.
Mikor az A6-ot is nézegettem annó, hogy jó lenne a 3.0 TDI-t egy 3.0 TFSI (supercharged)-ra cserélni. De lebeszéltek róla, hogy zabálja az olajat, meg orrán száján dől belőle. Meg 100ezrenként motorgenerál...
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
MunezXBK
nagyúr
Utaztam A7-ben hátul, kb. 300km-t, semmi parám nem volt. Pedig nem szeretem a kis helyeket.
Kiskokó: Superb.
[ Szerkesztve ]
Elhiszem, de ez megintcsak izles kerdese. Az A7-ben kb. annyi a fejter hatul, mint az X4-ben, ha eleg lett volna, akkor vettem volna egy turkizkek X4-et . Csomoan azt mondjak, h a Superb hatso labtere mar feleslegesen nagy, en meg kb. azt erzem komfortosnak (meg a gyerek nem eri el az elso ules hatuljat, hehe).
while (!sleep) sheep++;
MunezXBK
nagyúr
Az nem lábtér, hanem teniszpálya.
Én szeretek a CLS-ben hátul ülni, baromi szűknek hat, de számomra teljesen komfortos, kár hogy nincs aki sofőrködjön nekem Való igaz, 180 centivel már necces a fejtér, nekem a 178-cal még éppen jó.
Lacess
tag
Octavia II (facelift) elvileg 2010 második fele.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Kiskokó
veterán
Szerintem nagyságrendileg a Skoda meg a suepr bis úgy van megcsinálva, hogy 200 ezer Kmig nincs nagyon karbantartani való rajta... mármint az alapokon kívül persze.
Illetve tapasztalat hogy csomószor drágább egy más autóhoz, akár francia vagy más német ugyan az a dolog mint egy Audihoz.
Ismerőséknek van egy 2008as 4G A6 pár éve kuplung szett és kettős tömegű (2.0 tdi kézi
váltós)
Mikor kinyögte hogy az egész szereléssel együtt 180 ezer ft volt nem akartam elhinni...
A műhelyben ott állt egy 2005-ös Sharan arra csak a kettős tömegű volt bőven 200+ ....
Akkor most melyik is a drágább?
Én ezért mondom, engem ez a mit drágább fenttartani stb stb rég nem izgat. Ha egy autó szar konstrukció és mindig van valami baja, akkor egy nem prémium autót is drága fent tartani...
Igen amúgy az 4G sorozat belsők nekem se a szívem csücske, ahhoz kell egy jó dekor/ bőr szín kombó hogy az mutasson. De én azért az A7 belsejét még mindig nem mondanám "régiesnek" vagy nem tudom feljebb hogy írtad, egy újjabb volvo vagy bmwhez képest.
Nincs benne a Virtual Cockpit, maximum ez az egy ami miatt nem annyira modern a belső.
Pl érdekes mert tesóm BMW-s, most is egy F11-e van de amióta megvan az A7 és bele bele ül... mondogatja, hogy hát valahogy mégis minőségibbnek meg jobban érzi mint az ő Virtuál cockpites BMW belsőjét.
Persze mert nem csak a műszeregységen van a hangsúly.
Na de hát ez tényleg teljesen egyéni.
Pont ezért is kérdeztem mindenki véleményét és nem azért hogy le lehessen hurrogni ha épp a másik nem úgy gondolja
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Kiskokó
veterán
Hááát azért elég erősen kupés a hely odabent de nekem se vészes pedig én is 185cm vagyok.
De ez nem is számottevő, hisz ha számítana nem veszek meg egy kupét.
A régi CLS-ben nyomottabban éreztem magam annó.
Ez a Superb mondjuk a bézs belsővel tényleg elég nyálcsorgatós.
Ha ilyen full extrás lenne de fekete belsővel lehet nem ragadna meg annyira engem.
Kívülről meg nem, tudom nekem az új Skodák annyira semmilyenek.
Már lassan a VW-vel is úgy vagyok hogy már semmi egyéniség semmi stílus se semmi.. de a Skoda meg pláne.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Ja, nem az F11-re gondoltam, az ugyanaz a kategoria, mint az elozo A6/A7. En a G30-al vetettem ossze.
while (!sleep) sheep++;
atos19881101
senior tag
Megejtettem ezt a direktbe rákötést. Itt a log: [link] (az utolsó kettő 4-ben kb 50ről gyorsítás, az utolsó 3-ban kb 40ről)
Nem forgattam el 3000ig, mert láttam már 2000nél túltöltött bőven.
Viszont ugyan az a szar. Nem lehet, hogy a vákuumpumpa állít elő kevés vákuumot? Sajna nem sikerült mérőt vennem, így nem tudom mérni. Az ujjamat odaraktam, arra rászívja magát.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Qru
MODERÁTOR
Nem tudom, mennyi van benne, en csak hasznalom a kocsit
Egyebkent joindulatubb, mint pl. a C5 volt. Egyreszt hosszanti bordakon nem maszik el, masreszt az elso kerekei sose csusznak meg (pedig kezdem feszegetni a hatarokat, no a fogyasztas is ).
Meg csak 4500-ig porgettem el, de kezd jo hangja lenni
while (!sleep) sheep++;
(#179628) atos19881101 válasza atos19881101 (#179625) üzenetére
atos19881101
senior tag
[link] Itt pedig a geo mikor indítva van. Ez a direktbe kötéssel.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
enddav
aktív tag
Nekem '14-es jetta van 2.0 CR TDi-vel, cffb motorkód, az is jónak számít.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Qru
MODERÁTOR
Akkor az átváteles nyomás van benne ők nem szokták túlfújni pedig.
Még nem voltam vele olyan helyen ahol jobban neki lehetett volna ereszteni. Városban lehetőség/hely nincs rá, pályán egyenesben meg minden hülye tud gyorsan menni.
#nincsbennetarcsi
(#179631) atos19881101 válasza atos19881101 (#179628) üzenetére
atos19881101
senior tag
[link] Ez pedig visszakötve az N75re. Jól látom, hogy rohadt lusta? De bakker direktbe kötve is szar.
Ami még feltűnt, hogy a tengelyt nagyon picit tudom mozgatni ha nincs beindítva. Ami lejött turbó azt is néztem, mert a pincében pihen, hogy azon feszes. Lehet kellene rajta állítani? Az alapjárati nyomás 986, pont annyi mint a légköri.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Ugye en soha nem hajtok gyorsan, ezert igazabol nem jon elo a problema sehol. Ha valaki esetleg gyorsabban menne, akkor is csak egyetlen helyen lenne kepes reprodukalni ezt a dolgot: az Erzsebet-hid budai lehajtojanal, eles jobbkanyar, harmincas tabla, eltereles, uthiba. Ha mondjuk valaki idiota modon peldaul hatvannal venne be a kanyart, az szerintem eszrevenne.
while (!sleep) sheep++;
Qru
MODERÁTOR
Akkor minek vettél erős autót?
Én sem szoktam, de néha odalépek ha pl ezt kéri a forgalmi szitu, itt Pesten meg nem nehéz szar utat találni...
#nincsbennetarcsi
Kiskokó
veterán
Tudom, hogy te nem az f11 re gondoltál Hát nekem annak a belseje olyan mint egy faceliftelt f11. Persze maga a szoftvertől eltekintve.
Meg a nagyon hasznos ujjal hangerő állítás
Amúgy szépek azok is.
QRU :
Igen a 2.0 tdi kb az egyetlen tartós motorja a konszernnek. Én a sok km futás bírást a benzinesekre értettem. Arra leszek kíváncsi.
De végül is amugy simán elmennek majd annyit csak a kérdés, hányszor kell darabjaira szedni
MInt az a nagyon jó bmw motor ami az 1-esbe meg minikben van
Legalább attól egy fokkal jobbak az fsik.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
1995 óta van jogsim és 2004 óta csak dízel autóm volt. 2018-ban vettem az utolsót (BMW), de már akkor is inkább a benzinest felé hajlottam. Mivel túl nagy volt a benzines "felára" ezért végül is dízelt vettem. Már akkor eldöntöttem, h az lesz az utolsó dízel autóm. Szerettem őket, jók voltak, de elég volt belőlük. Most már egy kulturáltabb, csendesebb autóra vágyom (ami nem mellesleg biztosan nem lesz kitiltva sehonnan sem).
[ Szerkesztve ]
Gyula84
veterán
nekem alapból jobban tetszik az Audi szóval Škoda kiesett
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
rob210
nagyúr
Hát ez a 2.5 ös t5 2007 ből mondjuk úgy, hogy ne bántsak meg senkit egy rakás konstrukciós csőd.
Isten mentsen meg tőle.
Megvolt ma a féknyereg csere, lelégtelenítettem, de ha már ott jártam ránéztem 7 hibakód és állandó mind.
Renault power
MunezXBK
nagyúr
És ez az autó hibája?
rob210
nagyúr
Hát nem ismerem, de ahogy néztem a kódokat nekem egy öngerjesztő motorpusztításnak tűnik.
Ami persze sok pénzből megállítható, de ilyet még nem láttam konszernbe, igaz ezt a motortípust se láttam eddig, nincs ismeretem, amiket viszont ma rákeresve olvastam savazzák rendesen külföldi fórumokon is.
Renault power
(#179640) atos19881101 válasza atos19881101 (#179631) üzenetére
atos19881101
senior tag
Kicsit után olvastam: [link]
Ez alapján azt mondja, hogy az N75nél nagyobb mint 0.8bar-nak kell lennie (25inHg). A turbó labdájához pedig 18inHg+ ír, így ott is kb 0.7 körül kellene lennie. Holnap beszerzek egy mérőórát és ránézek.
Két tippem van. Szar az N75, és / vagy nincs rendesen beállítva a turbó geometria (ezt mondjuk a cikk is írja, hogy nem nagyon szokták eltalálni elsőre).
Magus
Jól gondolom?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
zeus_2k14
senior tag
Köszi. Lehet maradok a benzinesnél.. Ki tudja, h a jövőbe milyen adókat hoznak majd be , vagy ilyesmi.. Nem 1 évre akarok most kocsit venni, hanem 3-5 évre 2,5 millánál többet nem adnék érte jelenleg.
Így benzines.. Gondolkodom a Passat b6-on. Abból melyik az, amelyik jó benzinesbe?
Akkor az Audi S3 meg a golf R motor is sűrűn cserés lehet, mert ugyanez van azokban is.
Én sem tervezek vele 200 ezer feletti futást, majd meglátjuk mi lesz addig
Egyelőre meg vagyok vele nagyon elégedve. Halk, erős és kényelmes.
Vannak persze hibái is, de melyik autónak nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Tudom miről beszélsz volt egy 1.8 TSI cégesként nálam, na az 50 ezernél kezdte el csipegetni, 100k-nál már az importőr sem tudta mivel magyarázni az irdatlan olajfogyást és gariban megcsinálták...
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Harmadik generációs, szvsz annyira nem vészes, nagyjából kigyomlálták a problémákat, dupla befecskendezős, nem olajevős, stb. Vannak tartalékok tuning terén is. Volt egy 180k-t súroló GTI Golf focvis fórumtársnál, ő tudna nyilatkozni esetleg
Befecskendező jogos, nem tudom pontosan, mikortól nincs második
[ Szerkesztve ]
Ezek már nem dupla befecskendezősek. Az OPF miatt hozza a környezetvédelmi normát MPI nélkül is, így kigyomlálták.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
1500f és 40%gázpedálnál zárja be teljesen az egr-t, én lefalaznam próbára. Mert ugye ha nyitva van akkor nem is épül úgy a nyomás mivel a kipufogógáz hajtja a Turbót. 4.8% a teljesen zárt állapot, neked ez 1500f/p valósul meg, mondjuk akkor gyorsítás, de megérne egy próbát
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
R36 , de tényleg azon kívül B6-ban szerintem nem volt normális benzinmotor. Talán az 1,6 szívó a legmegbízhatóbb, de azzal nagyon lomha lehet, valamint akkora bódéban kajálhat is rendesen.
Ennyi pénzért, relatív fiatal benzinest én lehet más gyártónál keresnék. Érdemes lenne bekérdezned a "Milyen autót vegyek" topicba. Én itt nem fogok off autót ajánlani.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
zeus_2k14
senior tag
Gondoltam már rá én is köszönöm
Mágus2
Közösségépítő
Ha felújított a turbó, akkor abban keresném a hibát.
Pain and gain megvan? A nevem Daniel Lugo és az erőlétbren hiszek.
Én meg az új turbóban hiszek. Ha valami kínai GEO van benne, ahol túl távol vannak a lapátok a foglalattól, akkor azt csavargathatod bármerre, egyedüli előnye, hogy nem fog lekormolódni soha.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Ezzel mire gyanakszol? Illetve mit tudok így kizárni?
Mágus
Felujított igen. Próbàljam meg a feszítest allítani?
Indításnàl jól gondolom, hogy nagyon lassan húzza be a geot?
Szerk: Megvan igen. De tudod... pènz beszél.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!