Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DJ. Ru$y
félisten
Adott egy Audi A4 B7 2 gyári kulccsal, az egyik kulcs házát kicseréltem. Nyilván eldobta az autó azt a kulcsot, mivel nem volt benne 20 percig elem legalább. Távirányító része nem működik, gyújtás van, de "SAFE" módot ír ki az összes megtett km helyén. Beindítani nem próbáltam, nem akartam ezért egy helyben járatni. Laptop nem volt nálam, ez alapján elég ha újratanítom mind a két kulcsot? (A másik kulcs háza is ki lesz cserélve egyszer, akkor nyilván megint újra kell tanítani majd mind a kettőt.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Szerintem nem az elem a baj. Az immo chippel mi lett?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
c00per
tag
igy van immo chip atkerult?
bul07
nagyúr
Ha az immo chip megegyező módon van benne mint a VW kulcsokban akkor nagyon óvatosan próbáld kifaragni
Én sikeresen megropatottam a kis üveg csövecskét(ilyet) és pár éve 18e Ft-ért csináltak másikat
Peugeot kulcsban csak benne van, most csináltam egy Hyundai i30 kulcsot([link]) abban egy kis pötty ragasztóval van de abban nem az üveg fajta (ilyen fajta) és kijött sérülés nélkül
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
DJ. Ru$y
félisten
Lehet hülyeséget beszélek, de a 3 gombos Audi kulcsnál az immo chip a nyákon van nem?
Itt (YT alert) egy videó róla, elvileg 3:11-től indul. Szerintem szimplán elfelejtette a kulcsot, mivel be volt zárva az autó. Megpróbálom majd feltanítani, remélem elfogadja.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
c00per
tag
kulon "rizsszem" a hazban.nekem is 3 gombos audi kulcsom van/volt
Atish19
őstag
Sziasztok. Hőmérséklet állító motorokról lenne kérdésem. Passat B6 lenne az alany. V158 és V159 motor. A kérdésem az lenne, hogy cserélni lenne érdemes a 2 motort vagy inkább csak pucoljam ki? Esetleg Aliexpressről rendeljek potenciométert és azt cseréljem? A cserét/javítást megoldom viszont a tapasztalat érdekelne, hogy melyik lenne a legtartósabb megoldás. Nem túl kényelmes a szerelése ezért szeretném ha minél tovább jó lenne
c00per
tag
lefenykepezned a kulcsod? kivancsi vagyok a tied milyen
DJ. Ru$y
félisten
Ugyanolyan a kulcsom, mint amit a videóban látsz, nincs benne "rizsszem".
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Nekem is iljen a kulcsom a tehénnek és cseréltem házat, mégsem felejtette el. A SAFE az a komponens védelem miatt jelenik meg szerintem. Amikor cserélted földelve voltál?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DJ. Ru$y
félisten
Előtte szoktam magam "leföldelni", hogy megfogok egy fém radiátort stb.
Próbáltam feltanítani, de nem jött össze.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
DJ. Ru$y
félisten
Kínomban visszaraktam a régi kulcsházba az elektronikát, SAFE felirat eltűnt (Mégis van benne immo chip? Bele van öntve a műanyagba vagy mi a ...?!). Persze a laptop pont akkor kellett lemerüljön, szóval bejöttem töltöttem rajta, 2 gyári kulcsot feltanítottam és most jó mind a kettő... Nem értem. Félek, hogy bele van öntve a műanyagba.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Lacess
tag
Egy jó barátomnak volt érdekes esete 8P facelift S3-asával. Amikor megláttam azt hittem besz@rok.
A kulcs esett egy komolyabbat, darabokra tört. Kivette belőle a szárat és csak magával a szárral tudta indítani az autót. mintha a szárban lett volna a chip. Soha nem is láttam vagy hallottam hasonlóról. 3 gombos kulcs volt. Magát a szárat ugye egy hasított stift tartja a helyén. Ő vett másik házat elektronikával, fel lett tanítva, a régi szárat áttette és minden ment tovább.
Ha van kedved kipróbálni, üsd ki a stiftet és próbáld meg elindítani csak a szárral az autót. Ha megy akkor csak régi szár az új házba és kész.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
DJ. Ru$y
félisten
Immora találtam még egy videót itt (1:43-tól), na nekem itt nem a chip van ragasztva, hanem telibe kiöntve műanyaggal. - Ez nem neked akart válasz lenni, csak nem akartam duplázni.
A szárat nyilván áttettem egy az egyben a gombbal meg fejjel együtt, mivel nem mart a kulcs, szóval ez nálam nem nyert sajnos. (A bicska része ugye nincs megmarva ezeknek a kínaiaknak, kiveszed, átteszed az újba, felcsavarod és régi szár új ház házasság. Ezen próbálkoztam én is.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Lacess
tag
Értem, hát sajnálom...
Ez egy elég régi történet volt, mai fejjel szerintem a haver autójában ki volt ütve akkor az immo. Valami egyéb rablásgátló viszont volt benne.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Reggie0
félisten
Ha biztos vagy benne, hogy uvegkapszulas az immod, akkor acetonnal/kloroformmal/diklormetannal megprobalhatod leoldani rola a muanyagot. Kezdetnek az acetont javaslom.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
+ (#179543) molnarpeter
Köszönöm Srácok!
Nem lesz átmosás, csak utántöltés. Mérges vagyok az autóra, ott rohagggyon meg.
atos19881101
senior tag
Ahogy látom Te is ugyan azzal küzdesz mint én. 1800rpm alatt nem tölt rendesen a turbó. Én is kicserélgettem a vákuumcsöveket, cseréltem az EGR-en a turbócsövet is. Ezenk kívül látszólag más problémát nem látni ... de valamiért 4-ben 50-ről gyorsítva padlón ilyen lassan épül fel a nyomás: [link] [link]
Valaki okos meg tudná mondani, hogy mitől van ez? 1800 alatt van csak ilyen gond ... magasabb fordulaton szépen felépül.
Van még tavalyi benzinem, lelocsolom ...
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#179570) atos19881101 válasza atos19881101 (#179569) üzenetére
atos19881101
senior tag
Angol oldalak a maf-ot emlegetik illetve az N75öt ha nem vákuum hiba.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Igen nagyon buta alul olyan 2300 körül jön meg az erő, de lökésszerűen. Pont olyan mintha vákum gond lenne, de az van, - 0.8 alapjaraton a labdánál.1000mbar üzemmelegen alapjáraton, múltkor 980 írtam, hidegen annyi egyébként.Viszont,n75 tesz ugye 1400f felpörög majd, ki vezérli. De csak 1070mbar nől meg maximum a nyomás. A saját kocsimon 1017balapjaraton teszt közben pedig 1170mbar ig megy ki, tehát 100mbar kevesebb a bpw-n. Van másik n75 igaz nem tudom jó vagy sem a csatlakozó az 1.9pd fajta, de szerintem nem az rossz, mivel felhuzza a geo kart
[ Szerkesztve ]
bul07
nagyúr
Igen ki van öntve lehet rosszul fogalmaztam a ragasztással
Én mikkor szépen véstem ki a beöntés és már látszódott a chip akkor roppant el
A kulcsos hőléfúvós megoldást ajánlott hogy ő úgy szokta
De én ezt elég veszélyesnek tartom, mert ha túlhevül esetleg elengedhet benne valami forrasztás vagy a kis tekercs lakja olvadhat meg és zárlatos lesz(indukciós elven működik)
Én ha javasolhatom a roncsolásos kiszedés
Egyszerűen kívülről le kell faragni a házat a kiöntő anyagig, és amikkor az kint van óvatosan le kell róla még annyit faragni a kiöntő anyagból hogy be lehessen tenni az új kulcsba, nem kell teljesen üvegig
Ha véletlen nem üveg benne a chip akkor meg ilyen formájú(csak egy példa tudom hogy más autómárkához valót linkeltem), és ezt kell figyelni a kifaragásnál
Vagy van még egy nem biztonságos módszer
A régi kulcsházat a zár közelében a műszerfal mögé fel kell ragasztani, de úgy állandóan ki lesz ütve az immo
Egy képet lőhetnél a kulcsról belülről kívülről
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
kormolódott turbó pl, de inkább felújítás. Nekem is ilyen van, de amióta nem a fogyasztást nézem kicsit észhez tért.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
atos19881101
senior tag
A vákuumot mivel, hogyan mérted?
Druszám
Azt nem gondolom, mert még csak pár ezret futkorászott ami most rajta van. Meg szoktam azért pörgetni... fogyasztást én sosem figyelem.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Reggie0
félisten
En ezert javaslom az oldoszert. Az az uveget nem bantja, a muanyag meg gyurmakent lekenheto rola es kesz is. Az uveget se roppantja el igy, vesni sem kell, munka sincs vele. Befottesuvegbe be kell vagni a lotyivel es varni egy napot.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
[kép]
Azt viszont most nézem, hogy vagy chip vagy valami nem tuti mert 2500f-tól végig 1.5b a töltőnyomást. Tehát rossz chip miatt is lehet rossz
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Sőt már 2000f-tól 2500mbart kér, tehát akkor chipes lenne...
atos19881101
senior tag
Köszi! Hova kötötted be ezt a mérőt? Alapjáraton nézted csak?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Szia rá tudnál nézni a képeken szereplő log-ra? Tudom, hogy nem szereted így, hogy ki van fotózva.. De hátha volna ötleted..
Csabadi
tag
Igen alapjáraton labdáról lehúztam és oda de a tandemnél is meg szoktam mérni.Furcsa is volt a mért érték, mert én amit eddig mértem - 0.65, - 0.7 volt a labdánál és a tandemnél - 0.9
Menet közben is lehet mérni, régebben néztem úgy is csak oda két ember kell 1 vezet másik nézi az órát. De csak a vákumot engedi el az n75 úgy szabályoz...
[ Szerkesztve ]
DJ. Ru$y
félisten
Nagyon köszi Reggie az oldószeres ötletet, de meg akartam tartani az utókornak, a régi kulcsházakat is (hátha egyszer eladom az autót), szóval egyelőre őrlődök, hogy itt van 2 vatta új kulcsház aztán a régivel járok (egyelőre), még alszok rá párat. Tényleg köszi!
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
atos19881101
senior tag
Értem. Beszerzek ilyen mérőt én is és ránézek. Nekem ami nem áll össze, hogy ez miért csak kis fordulatnál jön elő.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
zsolt19900
őstag
én úgy csináltam (mivel beletörtem a csippet), hogy vettem egyet a német ebayről 1-2eft ért, beletettem az új kulcsházba és fogta az itteni mindenhezisértő vw-s csávó és egy másik fajta progival az autóban az úgymond nullás immóra rátanította az autót és öröm és boldogság volt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Csabadi
tag
Magusnak, nincs ötlete?
atos19881101
senior tag
Múltkor azt mondta vákuum lesz. De csőcsere után se lett jobb.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Nem tudom, de volt hasonló gondom egy golf5-re raktam felújított turbót (sajátja lett megcsinálva) geo is ki lett cserélve és buta volt nagyon az is bár nem ennyire mint a bwp.Tehat simán lehet, hogy nem gyári a geo és azért épül szarul...
Mágus2
Közösségépítő
Már csak 4mp mire felépül a nyomás. Alakul ez. Amikor beindítod, behúzza a turbón a vákkum dobba a kart? Ehhez +1 ember kell, hogy ellenőrizd.
A másik teszt, hogy teljesen hanyagolod az N75 kört és direktben rákötöd a vákkumot a turbóra a tandemnél lévő elágazástól. Ezzel a setuppal kellene tolni egy logot, de csak 3000-es fordulatig, utána úgyis vészmódba dobja túlnyomás miatt... Ha ekkkor elmúlik a LAG, akkor még mindig vákuum probléma, vagy az N75 szórakozik, de ha megmarad ez a buta nyomás épülés, akkor valahol elfúj(lyukas cooler, lyukas cső) vagy a turbónak komoly gondja van.
A háttér teória: Az N75 alapjáraton a teljes vákuumot ráereszti a turbóra, ezt megteheted direkt csővel is, csak nem lesz közben nyomás vezérlés, ezért a fordulattal egy idő után túlnyomás lesz, de ott sok a vákkum cső és sok nagyon el is van dugva a turbó elé, szóval én arra tippelek, hogy kevés vákuum jut a turbóig és nem húzza be teljesen a kart ütközésig.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Ezt múltkor asszonyt bevetve megnéztem. Induláskor behúzza a kart. De hogy ütközésig e az jó kérdés. Levideózom majd...
Köszi a részletes leírást! Holnap megejtem ezeket. Illetve szerzek mérőórát (remélem a boltban van ami itt van közelben) és megmérem alapjáraton mennyi a vákuum a labdánál. Csabadinál 0.8. Ennek esetleg tudod, h mennyinek kellene lennie gyárilag? Az N75 mellett van még egy vákuum tároló... az nem szokott problémázni?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Ha nincs ilyen óra a boltban akkor sima turbo nyomás mérő óra is tud szívás mérni, tehát ha van ismerősnek(tuningosnak) ilyen óra a kocsiba, arra a 2 percre biztos nélkülözi.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Nekem még az is érdekes,hogy az n75 folyamatosan szabályoz(% kivezérlésen látom) és még a megkért nyomás sehol nincs 1700-2080f/p-ig. Bár én nem vágom ennyire, csak nézegetem a log-ot. Az lenne szerintem a normális, hogy a megkért nyomásig,zárva tartsa a geo-t....
Amit mágus ajánlott az jónak tűnik, viszont ilyenkor folytja is a motort, tehát szerintem nem kell alsó tartományban lángoló kerekeket várni....
[ Szerkesztve ]
Na túl vagyok az első sk. légszűrő, pollenszűrő, olajszűrő és olaj cserén. ( Seat ibiza sport 1,4 86 le )
A gépkönyv szerint 2,8 liter megy bele, de szerintem abban nincsen benne az olajszűrő, mert 3,1 liter ment bele és még a nívó közepén van, egy kis járatás és 30 perc állás után, még jó, hogy 4 litert vettem.
Majd még ránézek. Jó fekete olaj jött le (égett szaga nem volt) Most hangra sokkal simábban jár.
Kérdés: szerviz intervallumot hogyan tudom átállítani?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kicsit hülyén kérdeztem, szóval a fedélzeti mutatja, hogy 1000 km múlva csere/szervíz, azt hogyan tudom nullázni?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
molnarpeter
nagyúr
Közben annyit nyomkodtam, hogy kiderült fogyasztast is méri
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Olyan kérdéssel, kéréssel fordulok hozzátok, hogy valahol meg tudom nézni azt, hogy a Volkswagen az adott motorkódú motort melyik típussal adta ki? Gondolok itt pl : Golf 5 1.9 pd - BKC motorkód.
Köszönöm
Gergő
Kiskokó
veterán
Helló
Csak egy kis téma popcorn mellé.
Kíváncsi vagyok a véleményekre.
Adott ez az autó, [link]
Adott az Audi A7 3.0 Bitdi.
Csak én gondolom úgy hogy százszor inkább megveszek egy hasonló értékű Audit ami igaz 2 évvel öregebb meg picit több a KM de nem sokkal, mint például ezt a Skodát ?
Nem rossz a Skoda félre ne értsétek.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
molnarpeter
nagyúr
Rengeteg szempont van, kinek ez, kinek az Hiába a jobb beltér, néhány vásárlónak hivalkodó lehet az Audi, az állami autók is szerénységből Skodák, vagy céges policy nem engedi (illetve partnerek felé nem mindig szerencsés sugározni, mennyit is keresnek rajtuk), stb. Másik a benzin-dízel preferencia, de a megfelelő áron mindent el lehet adni
[ Szerkesztve ]
Lacess
tag
Jó keresgélést: link
Szerintem elég megbízható, de ha már megvan az adott motor/modell, érdemes azért máshol is utána nézni. Van benzines lista is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Lacess
tag
Szerintem az A7 kaliberű autókat nem elsősorban megvenni nehéz. A fenntartása jobban tudja apasztani a pénztárcát mint egy hasonló áru Skodának. Még a kopó-fogyó csak-csak, de komolyabb alkatrészek, karosszériaelemek azért többe kerülhetnek, ritkábbak, nehezebb beszerezni. A munkadíj pedig magasabb egy ilyen autó esetében. Ezek miatt is tűnik racionálisabb választásnak akár egy Skoda.
Abba most ne is menjünk bele, hogy milyen előítéletekkel indítasz itthon, amikor kiszállsz egy ilyen autóból. Sokaknak ez is szempont.
Elég kevés képet láttunk arról az A7-ről...
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Ennyiert en se vennek hasznaltat, amit linkeltel, az nem is jo aru. En majdnem vettem egy A7-et kb. 13e km-rel, 3.0 V6 TDI-vel, de vegul megsem. Nem a fenntartasi koltseg volt a kerdes, igazabol az nem izgat annyira, hanem:
- dizellel mar be se engednek pl. Hamburgba
- A7-ben hatul klausztrofobikus volt
Szoval az A7 tuti jobban fekszi az utat, de nem mindenben jobb auto. Ugye vegul en 13.5-ert vettem a 17.8 listaaru autot, az alternativa pl. az A7 lett volna kb. 11.5-ert, hasznaltan, kisebb hatso terrel, dizel motorral (ami lehet, h szopo a jovoben), kevesbe jo belso terrel (nincs benne ulesszelloztetes), panoramateto nelkul. Cserebe szebb a motorhang, meg megiscsak Audi.
Hasznaltan 13-14 korul meg mar ott voltak az uj 5-os BMW-k, amik minden szempontbol jobb autok, mint az elozo szerias A7, sajnos. Van bennuk hely, jobb a belso ter minosege, stb.
En az utolso pillanatig harom auto kozott vacillaltam, Superb, BMW 530i, meg Volvo V60 T6. A Volvot nem sajnalom, az 530i-t kicsit igen, de az egyetlen, ami tenyleg megfelelo lett volna belole, hasznaltan 16M volt.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;