- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- V.Milán: Aktív tag lettem 🥳
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- Sol4r: DDR2-es Processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
gippazoid #227067 üzenetére
Biztos, hogy sok mindent lehet, kérdezd meg a BMW mérnökeit, hogy a 80-as években hogyan hoztak ki 1.5-s turbómotorból 1400 lóerőt. Igaz, 10-15km-nél többet nem bírt, mert az időmérős motor volt
[link]
Viccet félretéve, biztosan meg lehet oldani, hogy erősebb legyen, de ahhoz, hogy egyezzen a gyári 150 lovassal. -
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #227043 üzenetére
Kapták az autók a frissítéseket, megoldódtak ezek a hibák. Viszont! Az asszisztensrendszerek kiesése hibát az újabb modelleknél is elkövették, de a java már lefrissült. ( B9 Passat, Superb 4 stb.)
Nem fogsz hibátlan autót találni a piacon, legyen az új, vagy használt pár éves és legyen az bármilyen márka vagy tipus. Mindhez lehet találni a neten bármit és mindegyikből ismer az ember legalább egy ismerőst akinél volt valami nagyobb baj és egyet akinél hibátlan évek óta. Ez ilyen sajnos...tudom csak minimalizálni akarod a problémák előfordulásának lehetőségét, de sajnos, szinte esélytelen.
-
Đusty
addikt
válasz
gippazoid #226949 üzenetére
Cégnek tök mindegy hogy néz ki. Szerintem is sokkal szebbek a seatok, pl, rapid-toledo ég és föld ezt a senkinek sem kellt én meg az árukon nem érzem, épp egy MK4-es toledot keresek és röhejes áron vannak. Mármint felfelé, kivéve az MPI motort de az elég vicces ekkora kasztniba a maga 75 lóerejével.
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #226814 üzenetére
Sajnos igen, 3 évet éltem Ingolstadtban, vittem mindig a céges Audikat is szervizre, sokszor bent voltam és beszélgettünk a szerelővel közben és ezerrel dolgozott, ellenőrzött, pipálta a listán amit kell. Nem is végzett 45 perc alatt és érdekes módon nem kellett összevesznem vele, hogy amíg az olaj folyik le, addig ne csavarja már vissza a csavart...
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #226565 üzenetére
2020-as modellévig nincs viszkozitás megkötve, jó a 0W20 vagy 5W30 amennyiben tudja a VW 508.00 vagy 504.00-et. 2021-es modellévtől viszont csak 508.00 és 0W20.
Vízpumpa nem hullik el korán? --> Nem
Vezérműszíj meddig bírja? --> nincs rá előírás, 10 év vagy 200e km körül azért rá kell nézni.
G13 fagyálló probléma érintheti (2020-as gyártás)? --> igen, pontosat csak alvázszám alapján látok
Olaj fogyasztás mennyire esélyes? --> nem nagyon
Lehet esetleg 150 LE-t csinálni a 131 LE-s motorból? --> chippeseknél igen -
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #226277 üzenetére
Az Evo2 egyáltalán nem érintett, az Evo1-re pedig jött szofverfrissítés.
A probléma általában akkor fordul elő, amikor finoman adagolod a gázt, különösen elindulás közben. A turbo nem kezd el még rendesen felpörögni, a motor még szegénykeverékképzéssel üzemel és nem tudja a motorvezérlő eldönteni az előgyújtási szöget, azt nem akarja, hogy bekopogjon a motor, mert akkor jön a koksz. --> elkezd "kenguruzni".
2022-től biztosan nincs jelen és az én általam látott és tapasztalt 2022 előtti autókon is a szoftverfrissítés/ek után megoldódott a hiba.
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
gippazoid #221399 üzenetére
Nálam volt egy MK8 Golf 1.5 eTSI + DSG hajtással kb. 3 évig, 110e kilométeren keresztül. Város nem volt sok, inkább autópálya és országút volt a jellemző. Nagyjából 60-65e km körül kezdett el rántani kisebbet-nagyobbat, ha enyhe fékezés közben 4-ből 3-ba váltott. 80e km körül már hallani lehetett egy fémes hangot, ha intenzívebb, de nem padlógázas gyorsításnál kettőből háromba váltott. Ez egyre erősödött, illetve a végére már a gyorsulás is mérsékelt volt, míg a következő fokozat nem jött.
Most egy 1.5 eTSi + DSG Skoda van, egyelőre 16e km-el. Ennél még nincs semmi ilyen, bár 0 kilométeres kora óta néha érezni minimális remegést, mikor indulásnál egyből kettőbe vált, ha nem teljes egyenletes a terhelés (pl. emelkedő van). Illetve három-négy alkalommal voltak furcsa csattanások, rántások, mikor a startstop és a váltó egyszerre tevékenykedett kiszámíthatatlanabb forgalmi helyzetben.
Cégesnek elfogadom, de 120-150e kilométeren túl már nem akarom megtapasztalni, hogy milyen nyűgök jönnek elő.
-
tibbike01
őstag
válasz
gippazoid #221399 üzenetére
Ha hozzáértő ember használta, akkor nem nagyon van mitől félni. Ha nem vontatott, rámpázott sokat, csak állóhelyzetben váltott D-P között, viszonylag keveset ment városban...stb, akkor jó lehet. Esetleg olajat érdemes lehet benne cserélni miután megvetted normális helyen, ahol gyári olajat tesznek bele és kalibrálják utána.
A DQ200 ugye száraz kuplungos váltó, ami a gyengébbik konstrukció, ha mild-hibrid lenne mellette, akkor talán lehetne mondani, hogy 1 fokkal jobb.
-
-
grizlisandor
veterán
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #215614 üzenetére
Szia! Elégedett vagyok vele, 13.800km-t mentem vele augusztus óta, eddig hiba nélkül. Az 1.5 TSi ebben az autóban is kifejezetten kellemes, jól megy, keveset fogyaszt. (én 6-os manuálissal vettem) Multimédia is kifejezetten jó és stabil.
Egy zavaró dolog van, hogy egy kis nyekergés előjött rossz úton a bal hátsó ajtó környékéről, majd egyszer ránézek, vagy olajcsere alkalmával majd jelzem a szerviznek. (bár nálam az Audikból is mindig előjött valami zörgés, nyekergés 10k km felett)
-
-
-
Corsa02
őstag
válasz
gippazoid #215151 üzenetére
Hali!
Alapvetően jó motor, 120e km-nél még simán rendben van, ha a megfelelő karbantartásokat megkapta. Amivel érintett lehet: Turbo wastegate zörgés, vizpumpára érdemes odafigyelni, bár 2018-ra minden hiba le lett dolgozva, egy-egy trafó és injektor hiba, de lehet már cserélték is mire hozzád kerülne.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060Ti 8GB Rampage SHIVA Seasonic 650W
- BESZÁMÍTÁS! HP USB C G5 Essential (5TW10AA) dokkoló hibátlan működéssel garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest