Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vincsaba
csendes tag
Aki esetleg Golf VI vásárlásán töri a fejét, az ne ezt válassza
[link][ Szerkesztve ]
-
Szabó0922
tag
válasz molnarpeter #150097 üzenetére
köszi a gyors választ
1.9 tdi mennyi a fogyasztás? -
Szabó0922
tag
Sziasztok
nézelödök másik verdát csak nem tudok dönteni
első amit néztem audi a4 b5 sedan
ugy gondoltam veszek egyet és teljes patika állapotba hozom
-melyik motoros jó belöle ami megbizhatómásodik amit néztem audi a4 b6 2,5tdi quattro
a kettő közül melyik ajánlanátok?
Szép estét mindenkinek -
Winchester95
őstag
válasz Mágus2 #150091 üzenetére
hmm... akkor azt a szálat kell végigfutni ameddig megy.Jó menet lesz.
Bár a könnyebbség hogy a 2 ülés tudom hogy kell kiszerelni, és a kárpitot is ki kell vennem.Szépen ki volt szárítva, tapintásra nem volt vizes, és amikor jött a +10 fok másnap reggelre megint vizes lett. (Nem volt se eső se nedves út amin mentem volna a kocsival) Gondolom nem száradt ki rendesen. Ezért egy hétig kárpit nélkül fogok vele közlekedni azt hiszem. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150090 üzenetére
Az az 1 van az utas oldalon, meg egy ugyan olyan van a másik oldalon is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Winchester95 #150085 üzenetére
Passenger Side -Utas oldal.
Ott keresném a hibát a crash szenzorban, cserés, vagy elrohadt a kábele.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Winchester95 #150085 üzenetére
Múltkor is írtam, hogy google. [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Winchester95 #150085 üzenetére
Crash sensor, nem maga a lufi áramkörében jelzi a bajt. Attól függ, hol van, lehet beázott az is, lehet kábel (ld. videó), stb.
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Megjött a hibakódolvasó, ugye volt egy egr hibám, kicseréltem új szelepre, de le van most vakolva, hétvégén kiveszem a lemezkét, nyilván bedobta az egrt, a másik hiba mi lehet szerintetek?19586 - EGR System
P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
18263 - Powertrain Data Bus
P1855 - 35-00 - Software Version MonitoringMásodik:
Légzsák hibám is volt. Kitöröltem de egyből visszaírta, tehát nem ilyen egyszerű. Utas oldali ülést és vezető oldalit is kivettem már, "víztelenítettem mindent" továbbá befújtam mind két oldalt kontakt (nem wd40stb) sprayel.
Két csatlakozó volt, első ment az ülésbe, gondolom az oldallégzsák miatt, második ment az ülés alá egy fekete fémlemezhez ami kb 6 csavarral a kasztnira volt rögzítve. (nem értem mi értelme van):
Szerintetek? ahogy kivettem a vezetőoldali ülésnél lehet valami.Szakadást nem nagyon láttam.01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
37-00 - FaultyKöszönöm előre is a segítséget.
-
F_Zolee
veterán
válasz lsebestyen #150080 üzenetére
Skoda patika?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #150080 üzenetére
-
freaghill
őstag
válasz K Norbi #150077 üzenetére
Köszi.
Dwight lenne ő -
simonjoe
őstag
.....elszomorító:
https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/01/30/modern_volkswagen_dizel_olajfogyasztas_1_liter_1000_km/Joe
-
bmwsan
senior tag
Sziazstok!
Haverom még mindig keresi a Golfot, de a131 lovas PD után a benzines 1,6 Golf 6 elég lomha lenne.
Ezért gondolkozott 1.2 TSI(105HP) Polo 5-ön is 2012 után. Kérdés, hogy ezek az erosforrások mennyire megbízhatóak, persze a sima 1.6 szívó, egyszeru mint a faék, de van olyan rossz mint egy korai 1.4 TSI, vagy szignifikánsan magasabb fenntartási költségei vannak mint egy 1.9 PD-nek?
Illetve ezek mellé milyen DSG-t raktak? Szabad azzal venni?
Elore is köszi!
-
K Norbi
addikt
válasz atos19881101 #150067 üzenetére
Én nem ezt írtam, bár ki mit lát bele.
-
cool13
őstag
válasz lsebestyen #150063 üzenetére
Én vettem már, és semmi nem stimmelt. Volt még egy kalandom. Vettem Toledo motor alá 3 részből álló védőburkolatot. Az is után gyártott volt. Fel sem tudtam szerelni a középső tagot, nem érte el a két oldalsó kettőt. Az oldalsókat is faragni kellett. Rideg is volt, szóval ha még egyszer kellene, gyári inkább.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz lsebestyen #150063 üzenetére
Anno én is utángyártottat vettem, célnak az is megfelel.
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok! A két utángyártott dobbetét nagyon alja lenne? Sajnos a bal első és a j.h el van törve/repedve. Gyári bontott nem tudom jobb lenne-e, régi is meg műanyag is, gondolom az is hamar eltörne.
szerk.: Csavarokon kívül amúgy van itt még valami? Mintha valami gumicsík is rémlene, de holnap megnézem a nem törött oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
Dtomka
veterán
válasz K Norbi #150060 üzenetére
Ha ez tetszik, akkor mutatok még 1-et
golf 5 gt tuning -
Szabó0922
tag
Sziasztok
seat ibiza 6L 1,4 benzin
Hidegen csatog valami a motortérben de ha bemelegszik elhalgat
mi lehet az a hang? -
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150052 üzenetére
Az sajnos megeshet. Fekek is gyariak, amikor megvettuk, meg a gyari betet volt benne.
Nagyon nehez egyebkent is az idealis, nem remegos zonaban tartani az autot, nem csodalkoznek, ha a DMF tonkrement. 1-ben ki kell huzatni 3k -ig, mert 2. -be rakva kulonben remeg. 4. -be meg 60 -nal sem erdemes valtani, mert szinten szenved. Szoval ha erre nem figyel a user, konnyen hazavagja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150050 üzenetére
Igen, ugyan az. 91600, es valos, vetel elott a Skoda kiadta az auto teljes service history -at. A kompresszor valszeg azert ment tokre, mert 1 evet allt az auto. De az EGR nem... Es maig nem ertem, miert kerul egy Skodahoz tobb mint dupla annyiba az OE EGR, mint a BMW -hez egy gyari.
Rossz dontes volt minden teren, egy automata Mondeo az Octavia kozul kellett donteni. Sajnos Edesapam mellenyult, hiaba mondtam neki mar akkor is...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #150049 üzenetére
Mennyi km van benne? Ez az az octavia, amelyiken nem is olyan rég a klímakompresszor adta meg magát?
Vincsaba Egy egész halványan mindegyik BLS rángat regeneráció közben, az a kérdés, hogy mennyire intenzíven csinálja. 200k km után bármi el lehet kopva. Ahogy kopik a tengely, intenzívebb lesz a rángatás.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Leadtam a szerelonel. Melegen mar nem volt hangja, holnap szet lesz boritva, ki lesz cserelve, amit ki kell. Utana meg megy fel hahura, es lesz helyette egy rendes auto.
Don't Tread On Me
-
Vincsaba
csendes tag
válasz Mágus2 #150043 üzenetére
Nem tudom hogy mikor regenerál . Nem emeli meg a fordulatszámot sose 950-1000 körülre, pedig nagyon szoktam figyelni az ilyenre! Piktogram sem mutatja, hogy mikor csinálja.
Ezt kérdeztem is már a múltkor hogy az mitől lehet hogy látszatra nem regenerál. A 2.0cr-nél mindig észreveszem a fordulatszám emelésből a regenerálást, de ennél nincs ilyen -
Vincsaba
csendes tag
Mágus
A3 1.9 PDTDI BLS mióta nálam van 4x csinálta azt (4-500km-enként egyébként), hogy megyek vele a városban 1500 körüli fordulatszámon (alatta is) és mintha így szaggatna-rángatna-lüktetne az autó. Minél magasabb a fordulatszám, annál kevésbé érződik. Azt is megfigyeltem legutóbb, hogy, ha ezután a szaggatás utána megállok mondjuk pirosnál és üresben tartom az 1500 körüli fordulatszámot akkor nem érződik semmi, utána elindulok és megint előjön a hiba. Ezt egyébként csinálja kb. 5-10 km-en keresztül és utána semmi.
Így látatlanba mit mondasz, mi lehet a hiba?
Szerk: a kettőstömegűre gyanakodni nagyon nagy hiba lenne? Melegem van már egy kicsit hangja!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz i-sti #150036 üzenetére
Erről jut eszembe... az én autómhoz (2014 CHHB G7) csak vmi no-name üzemanyagszűrőket lehet venni. Nem tudok hozzá csereintervallumot se. Az az érzésem, hogy élettartamra szánta bele a VW, de én nem hiszek neki.
Szeretnélek megkérni Mágus, hogy alkalomadtán & ha érkezésed van rá, nézz bele a mindentudó PC-dbe a fenti témakörben. Köszönöm!
Illetve a másik régóta a fejemben motoszkáló kérdés: mekkora macera ebben hűtőfolyadékot cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
PeTeR_33
tag
Sziasztok!
Nem tudom emlèkeztek e a problèmàmra amit pàr napja ìrtam.
Adott egy 2011 es Jetta 1.6 CR TDI ami alacsony fordulaton törtènő gyorsìtàsnàl remeg.
Elvittem màrkaszervìzbe.A 3 injektorbòl 2 halott.Cserèlni kell
Egy injektor megvètel utàn lett cserèlve.Az autoban valòs 110.000km van.
Olajat nem eszi.Egr 90%os.Hogyan mehet tönkre ennyi idø alatt 3 injektor???
Mitől mehetett tönkre??, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #150030 üzenetére
Jósoljunk? Bármi elromolhat.
Különösebb típushibája nincs a motornak a koxosodáson kívül, de van rajta turbó, ami lekókadhat, ha nem cseréltek benne rendesen olajat. Van kuplungja ami szét tud kopni, van klímája, aminek a kompresszora rituális öngyilkossággal díjazza, ha sosenemvoltsemmibajase és nem is cseréltek benne töltetet.
Mindig van rizikó a használt vasban. Legyen a zsebben 500 euró, és autózz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
apple87
senior tag
sziasztok
Kinéztem egy 1,2 tsi golf7 2013 autót 105le 132Ekm el.
Ennél a motornál mire lehet számítani hogy előbb utóbb elromlik, cserés lesz?[ Szerkesztve ]
-
Gyula84
veterán
üdv
mennyi az alapjárat egy 2.5TDI-nél? BDG motorkód 2004es Audi A4 Avant
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Dtomka
veterán
VW Golfot szeretnék venni. Kérdésem 4 vagy 5?
Limit egyelőre legyen 1 milla. (Persze a GT és az R32 is tetszik )
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
depe95
tag
válasz molnarpeter #150026 üzenetére
Igen, minden ajtóval jók működik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #150020 üzenetére
A motoron van a gyártási dátum. A vezérlés burkolatán.
Valami szeptember körüli lesz, mert model year 2012 a VIN szerint.
Akkor elvileg az kell, ami nekem, mi nem olcsó.
03L105266CA ha SACHS van benne
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az elso nyilvantartasba vetel szerint 2011.08.11, de az nem a gyartasi datum.
Alvazszamot tudok meg adni:
TMBBE61Z0C2025550Ez segit?
Don't Tread On Me
-
bmwsan
senior tag
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Köszi szépen! Csak nagyon kevés idore tudok hazamenni, mert már egy jó ideje szlovákíában építjük a JLR gyárat, és nem akartam valamire ráfutni.
Bár, ha lököst lekellene szedni, akkor ki lehetne cserélni a fényszorót is .....
Illetve, ha itt tartunk fényszoróból milyen márkát érdemes?
Illetve a hutoradiátorból?Köszi szépen!
-
MPowerPH
félisten
válasz Mágus2 #150014 üzenetére
Koszonom!
Sajnos nem tudom kulon linkelni, folulrol a 6. Nincs kulon motorkod feltuntetve, de alabb van csak kettostomegu is ugyan ezen motorokra, ott fel van sorolva az emlitett motorkod is.
"Skoda Octavia kettős tömegű lendkerék + kuplung szett 2.0 TDI - 136 LE, 140 LE, 170 LE 2004.02. -->
Skoda kettős tömegű lendkerék + kuplung szett, LUK gyártmányú, Cikkszám: 600 0017 00"[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #150008 üzenetére
Gyogyli vagy!, így kora este. Két év után újra bringára kellene pattanni, de nem itthon, itt már két gázolást túléltem. A biztonságos tekeréshez ki kell menni külföldiába, ahhoz meg vinni kell a kerékpárt. Van egy jó vonóhorgos szállítóm, de a kocsin nincs horog. Én nem gondoltam volna, h ez ennyire bonyi. Még az elején vagyok de a tököm már csordultig van vele. Szóval ennyi, és nem kan röfi!
Bár ma hurkát (sajnos nem az otthoni, alföldi rizsest, itt svábok laknak és csak zsömlével szeretik....pfúúújj) és kolbászt vacsoráztam fehérboros-baconos-almás-mézes párolt káposztával, így került röfi az asztalra.Joe
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Ezzel kapcsolatban tud valaki segíteni?
Szerelom azt mondta B6-ban még nem kellett cserélnie? Esetleg van benne vmi trükk vagy valami amire figyelni kell az alap dolgokon kívül?
Köszönöm!
-
MPowerPH
félisten
A motorkodot hol talalom az auton? (forgalmiban megvan) CFH megvan, de a kulonbozo oldalakat bujva talaltam CFHC, CFHF -t, 2.0 TDi mindegyik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Valaki rakatott már fel vonóhorgot B6, B7-es Paszúlyra? Tapasztalat???
Joe
-
depe95
tag
Sziasztok, van nekem egy 2003as b5.5 passat comforlineom
Meglehetne oldani valahogy hogy gyújtás nélkül a szivargyújtó ne kapjon áramot?Másik, hogy normális, hogy gyújtás nélkül működnek az elektromos ablakok?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Asszociációs játék. :)
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest