Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Digitális Állampolgárság Program
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- MárkaLánc
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #194096 üzenetére
Melós lesz, de meg lehet csinálni úgy, hogy már ne zavarjon ami marad hiba.
Amint el tudom hozni (elvileg kedden), akkor elviszem a huplieltávolítóhoz, amikor ráér és mond valamit élesben. Valszeg a motorháztető cserés lesz, a tetőnél csuriba lesznek az ujjak és az ajtó felett az íves részekkel lehet baj, meglátjuk.
Itt van pár kép:
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #194094 üzenetére
Hibajelzés miatt fékcső mondjuk kevésbé esélyes jelölt, abs szenzor gyanúsabb, közben eszembe jutott esetleg oldalgyorsulás érzékelő is... Kéne a hibakód, hátha lehet következtetni.
-
Winne
nagyúr
Na most értem haza, megegyeztünk. Műszakilag rendben volt az autó, a jegkar miatt a tető meg a motorhazteto ami nagyon ronda, extrák nagyjából megvoltak mind szerencsére, csak talán a tolatóradar nem, azt viszont lehet kellene bele szereltetnem.
Az autó szépen ment, váltó is tuti, nem volt tultisztitva, a poros motor száraz volt, nem láttunk olajat.
Első körben ennyi. Ha érdekel bennetek teszek be majd képeket.
Köszi szépen a sok segítséget.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
lord_devil
tag
válasz molnarpeter #194076 üzenetére
A fékcsőnek utánakérdezek, köszi a tippet. Olaj szerintem volt cserélve az ABS kockával együtt. Ezek is okozhatják, hogy beszorul a fék?
-
Winne
nagyúr
válasz focvis #194088 üzenetére
Köszi.
Kesztyűtartónál a hűthetőt akartam, nem mintha kellene, csak fel kell hoznom pár dolgot, ami nincs benne.
Egyedül a deréktámasz amiben nagyon bízok.
Ez a kijelző ott középen annyival gyengébb, hogy kisebb és nem érintős?
[ Szerkesztve ]
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
veterán
válasz Winne #194086 üzenetére
Ülésmagasság - vezető oldalon szinte biztos, anyós oldalon kérdéses
Kesztyűtartó - van
Deréktamasz - kérdéses
ESP - kötelező az EU-ban (ASR passz, csak egy funkció az ABS-en belül)
Immo - mindenben van 30 éve
sebességfüggő szervo - passz, sima szervo biztos van benne, szinte mindegy
fűthető behajthato tükrök - extra, tippre nincs benne
Szerk: kézzel behajtható lesz benne, a motoros az extra
tempomat - talán alapfelszereltségAz adatlapodon olvastam a Szombathelyt, Zegen tudok jó horpadásjavítót.
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
Ezeket nem látom a leírásban, ami eszembe jutott, ezek lehet, hogy egyikuk sincs benne?
Ulesmagassag állítás, kesztyutarto, derektamasz, asr, esp, immobiliser, sebesség függő szervo, fűthető behajthato tükrök, tempomat.
Mindjárt indulok megnézni.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #194084 üzenetére
Autónál nincs ilyesmi akkor amit írtam, hogy a hozzám hasonló hozzá nem értőket megvédjék a rossz lépésektől?
Amúgy csak most vettem észre a rendszámot a Totalcaros tesztben.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Abban segítsetek még légyszi, hogy elmegyek reggel. Megnézem. Tetszik. Foglalóznom kellene, hogy ne tudják elvinni addig, amíg oda tudja adni. Hétfőn akarja a nevére írni, addig meg nem tudom én a sajátomra.
Milyen formanyomtatványt vigyek?
Bele tudom-e írni, hogy amikor megyek érte kifizetni a maradékot, akkor elvinném szakszervizre átvizsgálásra és ha valami általa el nem mondott hibája van, akkor visszakapjam a foglalót?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #194079 üzenetére
Igen erre gondoltam én is, de ha ez történt akkor ez nekem meg nem rossz nem? Ha "csak" jegkar van és nekem azzal együtt jó.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lord_devil #194075 üzenetére
Gumi fékcső volt cserélve? Plusz fékfolyadék csere (nehogy a fém részen legyen valami szennyeződés). Esetleg abs jeladó - van benne esp?
Epc miatt lett kiolvasva, mi volt a konkrét hibakód?[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
VW Jetta 2007 1.6 szívó benzin, időnként befog a bal első fék. Annyira, hogy az autó utána meg sem mozdul (a fék folyamatosan keményedik fel). Kis idő múlva (gondolom kihűl) újra lehet vele menni. Volt, hogy EPC-t is gyújtott. ABS kocka (bontott) és féklámpakapcsoló csere már volt. A nyeregre azt mondta a szerelő, hogy rendben van (fel lett újítva, csere nem volt). Valami ötlet esetleg? -
Winne
nagyúr
-
veterán
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #194066 üzenetére
+1 (vagy mit szoktak ilyenkor )
Ha össze lehet szedni a csavaros elemeket, (plusz ráadás ha még színazonos is) akkor a tetőn kívül semmit nem javíttatnék ilyen árakon. Max olyan elemet amin tényleg csak 1-2hupli van, ahogy jobban kiadja a matek. Ez az autó meg -szerintem- akkor lehet "jó fogás" ha az ember egy részét magának meg tudja csinálni.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
6030D
őstag
válasz Winne #194060 üzenetére
Volt kérdés még régebben, hogy az Octavia kombin a hátsó ablak felett a "szpojler" műanyag, vagy fém. Mosáskor jut eszembe, de mindig elfelejtem megírni, hogy fém, egyben van az ajtóval. Na itt, is látszik a hupliból, hogy fém. (nekem talán 5-6000/horpadás rémlik az autós topik tapasztalatiból, de az a sejtésem, hogy az árat is úgy lőtte be, hogy ha kijavítod, akkor annyiba lesz, mint egy új, esetleg mínusz a fájdalomdíj).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Winne
nagyúr
Elmegyek megnézni. Mi baj lehet..
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #194066 üzenetére
Tető meg nem látszik - 196 cm magas vagyok, ezért is írtam, hogy ha nem romlik tovább emiatt az állapota, használnám tovább.
Pláza parkolóban úgyis összeverik, akkor meg minek költsek rá?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #194064 üzenetére
Csavaros elemeket lehet olcsóbb cserélni. Tető meg nem látszik használnám úgy.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Winne #194060 üzenetére
A gépháztetőn nagyon sok és a bal első sárvédőív a kerék felett is látszik horpadás. Ebből kiindulva a tető is tiszta gödör.
1-2 éve volt itt a fórumban téma 15k/darab árra emlékszem, ami ennél a gépháztetőnél kb fél milla. Ragasztós szemekkel húznák ki a lemezt a lakkréteg sérülése nélkül.
Egy keveset futott Seat Toledoval kapcsolatban érdeklődtem, aminek a tetejét és a teljes bal oldalát verte el a jég kb 3 éves korában.Mondjuk ha a felületvédelem folytonos és nem áll meg benne a víz (tehát nem okoz további állagromlást az állapota), én használnám ebben az állapotában.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Winne
nagyúr
válasz szabonagyur #194061 üzenetére
Én honnan tudjam?
Lehet nagyon jegkaros és nem is látszik a képen.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
félisten
-
Winne
nagyúr
Urak ebbe bele merjek ugorj? link
Mennyi lehet javítani vajon?
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194056 üzenetére
Azt nem értem, hogy ezt a Pierburg-ot csak a 3Q0 906 121 illetve A és B-re hozza, mint helyettesítő.
Az enyémre a Vemo - t (V15-71-0074) írja.
Vagy ettől függetlenül jó a Pierburg?
Nyilván ha jó a Pierburg annak örülök, mert 80€körül van "csak" az ára. Vemo 136, gyári 180.
Vagy van bontott 5Q0906121F 60€—ért.Videót pedig néztem, de nem is figyeltem a típust.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz zsolt19900 #194053 üzenetére
Köszi
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
powernap
tag
Sziasztok,
Hátha akad itt egy szaki aki tud válaszolni. Adott egy 2012 es 6 os golf, 1.2 TSI, gombbal indíthatós fajta. 1 hónapja van nálam az autó, és másodszor csinálja azt, hogy ha lefulladok akkor nem tudom levenni a gyújtásról a kocsit, és beindítani sem tudom. Tekeri a motort de semmi, az első ilyennél lekötöttem az akksiról, mert más megoldás nem volt. A mainál pár próbálkozás után sikerült, kialudtak a lámpák, és újra be tudtam indítani. Elvileg ha egyszer nyomom meg a start gombot le kéne vennie a gyújtást. MI lehet a gond? Novemberben viszem úgyis olajcserére, de azért ha tudja valaki megköszönném, mire készüljek
-
veterán
-
iceQ!
addikt
válasz zsolt19900 #194050 üzenetére
Ez nekem is jól jönne most...
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
zsolt19900
őstag
látom az oempc oldal, mint olyan nem igazán elérhető, van most jelenleg más alternatívája? nagyon cikkszámos dolgot kellene nézzek, tudtok nekem segíteni?megvan
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
embe
nagyúr
Nincs valakinek meg a Golf V kezelésije pdf formátumban, vagy nincs olyan oldal, mint pl. a Fordnak, ahonnan le lehetne tölteni?
Köszi!Onkyo TX-L20D, 4K Dolby Vision, streamer, HDMI, USB, phono, fehér 2.1-es erősítő eladó
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194040 üzenetére
Na kivettem, nekem F végű van.
Ez helyettesíthető más típussal?
Konkrét erre a Pierburg - ra gondoltam: (7.07796.17.0): [link]
Ott ír elég sok gyári számot, hogy mihez jó.
Vagy bontott mehet bele? (Bazos - on találtam ugyanazt, ami benne van. ).
Délelőtt ráküldtem a Vcds-t, tesztek rendben lefutottak, motort beindítva is szépen járt.
Output test lett 2,5 perc után aborted - safety reasons miatt.
Csak gyújtást ráadva nem hallani semmit. Indításkor felpörög, majd elhalkul.
Mai videók és hibatároló TXT-ben elérhető a mappában ha esetleg megnéznéd. Dátum szerint vannak rendezve. [Mega ][ Szerkesztve ]
-
Jimmy66
senior tag
válasz molnarpeter #194046 üzenetére
Igazad van, vettem...
-
Jimmy66
senior tag
válasz rasotamas #194030 üzenetére
Igen. A felső képen a 4 utas látszik, az alsón a DSG baypass.
A DSG termosztát feladata lenne, hogy akkor nyisson, mikor a rendszer már 75°C fokon van.
Ha elromlott, akkor az indítás után folyamatosan az egész rendszer cirkulál és nem tud felmelegedni.
A Baypass kicserélése 15 perc, ( [link] ) első körben ezzel próbálkoznék. Ha szerencséd van ez megoldja. Nekem nem segített, utána jött a "nagy" termosztát csere. Ha minden Ok, akkor a vizhőfok mérőnek 90°C kell állnia mint a cövek... -
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Kérlek segítsetek nekem abban, hogy hol találhatok a csomagtér méreteiről információkat Octavia III facelift (2019) esetén? A csomagtér maximálisan elérhető hosszbéli méreteit szeretném kideríteni lehajtott ülések esetén, de mindenhol csak űrtartalomra vonatkozó mértékegységet találok.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194032 üzenetére
Vezérlőt hol tudok előszedni? Illetve ki lehet íratni a pontos típusát VCDS-sel vagy mindenképp ki kell szerelni?
Gyanítom, hogy az lesz a ludas, mert pont ugyanazt produkálja, mint a régi pumpa.
Mondjuk ha koszt kapott fel, az is ugyanúgy okozhatja.
Régi pumpa alján azért volt némi kosz, de ha annyi tönkre teszi, akkor a fene megette. Kiöntve üvegbe ennyi volt :
-
Winne
nagyúr
válasz Motion_Blur #194035 üzenetére
Jól áll nektek a kor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
veterán
válasz IntelKiller7 #194029 üzenetére
Nem lehet. Külön kell megvásárolni az aktiváló kódot (200+ euró) + márkaszervizes beavatkozás.
Illetve létezik alternatív megoldás, kedvezőbb áron (30-35 ezer Ft). Keress ilyent pl. a Jófogáson. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #194031 üzenetére
Egészséges hangja van a pumpának. Pont ezért nincs reléje, hanem vezérlője, mert terheléstől függően csinálja a nyomást. A vezérlő is csak indításkor járatja maxon, utána félgőzzel tolja csak a naftát.
Elvileg van egy durva szűrője a pumpának, de az apróbb szemét be tud jutni rajta, de elvileg ki tudja dolgozni magából. Én cseréltem volna a vezérlőt is, nem akkora tétel és az lenne a biztos. Ha megmarad a jelenség, akkor a pumpát el kell küldeni reklamálni. Esetleg sorba lehet kötni a szűrőnél nyomásmérőt, abból kiderül, ha keveset tol. Pumpánál két dolog is fontos, egyik az üzemi nyomás, másik a szállítási mennyiség, (egységnyi idő alatt átpumpált mennyiség).
Szerintem nem fogod megúszni a bemérést.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194026 üzenetére
Hmm.
Egyikre sem tudok most mit mondani.
Mindig benzinkúton tankolok, utoljára Shell ment bele.
Hétvégén szétszedem akkor még egyszer, valahogy kiszívom, aztán kitörölgetem és visszaöntöm leülepedés után a cuccot.
Vagy ráöntöm és meggyújtom.
Pumpát megjárassam valahogy tiszta gázolajban? Vagy valahogy átmosni azt is, hogy van-e tényleg kosz benne?
Az indításkori dolgot holnap tudom megmondani, de nem rémlik, hogy csak gyújtáson csinálna valamit.
Indításkor felpörög 1-2 mp-re, majd (gondolom elérve a szükséges nyomást) utána alig hallható kiszerelt ülésnél.
Van videóm is, amin rajta van az első indítás pumpa csere után. [link] 50 mega.
De holnap kiszedem az ülést és megfigyelem gyújtáson a dolgot.
Kérdés, hogy hazaevickéljek így vele, vagy inkább vontassam?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Jimmy66 #194027 üzenetére
Köszi! A két kép amit beraktam azok ezek a termosztátok amiket mondasz? kovács autónál valami 5+10 ezer lenne a kettő, kicseréltetni gondolom drágább.
Hazafele - dehát 20 fokban - hamar bemelegedett, de reggelente 3-8 fokban küszködik, D-ben 2000 fordulaton 100nál nem nagyon melegszik mert visszahűti a menetszél.
De a dsg-termosztáttól hogy hűlne a motorolaj és víz? Vagy nem értem a szerkezeti összefüggést.https://tinyurl.com/rasoapro
-
IntelKiller7
veterán
MIB2-n, Carplay-t lehet aktivalni OBDElevennel?
[ Szerkesztve ]
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
Hátsó ülésen lévő könyöklő kiakadt. Ma vettem észre. 2 csavar fogja, kivettem próbáltam a helyére rakni viszont nem megy vissza a helyére. 3 kis kiálló rész van, egyszerűen nem tudom vissza nyomni majd fel hogy beakadjon.
Eltörve nincs semmi. Tudja valaki hogy mi a legjobb módszer ennek a visszarakásának?B6 passat 1.9 pd, nem pohár tartós a könyöklő.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Jimmy66
senior tag
válasz rasotamas #194006 üzenetére
Szia!
Első körben DSG Baypass termosztát csere. (kb 4000Ft ) Az esetek 80%-ban megoldja. (nekem nem)
Ha ez nem segít, akkor a 4 utas termosztát csere. (egy napos szop@s)
Mikor ezek a motorok ( tél- nyár független) 20km után, nem érik el az üzemi vízhőfokot (90°C), akkor termosztát hiba van...
Üdv. Jimmy -
Mágus2
Közösségépítő
válasz 1stVikman #194024 üzenetére
3 lehetőség van.
1. Selejt az új pumpa, sajnos minden márkánál előfordul, szerencse kérdése. Ez esetben egy reklamáció vár rád.
2. Felkapott valami retket és kezd szorulni az új pumpa. Elég sok a dzsuva a tankban. Oda nem való semmi, a gázolajon kívül. Jó lenne mindent kivenni a tankból, ami nem gázolaj. Pumpa ki, leszívni, kimosni, tiszta gázolajat beönteni. Simán kinyírhatja az új pumpát is. Reklamációkor ha meglátják, hogy kosz miatt szorult meg, cumi van.
3. A vezérlő haldoklik. Trükkös lesz kideríteni, mert kell hozzá másik. Erre van egy ötletem.
Indítás előtt ha gyujtáson van, hallod a pumpát 2-3 másodpercig?
-
Wiz Khalifa
veterán
Sziasztok!
Van itt a fórumban autófényező? Egy kérdéssel fordulnék hozzá (lakkhibás kocsival kapcsolatban) hogy milyen tippje lenne rá.
Smoke some weed nigga!
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194022 üzenetére
Vdo-t rendeltem.
Lezárt, címkés dobozban jött. Bár a tetején a műanyag fül le volt törve már kibontáskor. Funkciójára nem jöttem rá, a benne lévőnél sem ment benne sem kábel sem cső. Azért visszaragasztottam.
Tank alján volt némi kosz, ami maradt azt nem fogta mágnes, kézzel sem tudtam kiszedni, leszívni nem akartam.
Olyan homokszem nagyságú valami.
Némi rozsdás fém volt az alján - gondolom a leszoritó gyűrű környékéről potyoghatott bele szétszedéskor. Ezeket teleszkópos mágnessel kiszedtem. Meg volt benne egy mag kb.fél bors nagyságú.
Itt vannak képek: MEGA
Képek enyhén csalnak, apróbb volt a legnagyobb szemcse is, mint aminek látszik. Zsebkendős képen lehet jobban látni inkább.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Valaki járt már úgy hogy az SD kártyát hidegben nem olvassa? RNS510-em van, kb 15-25 kilométer után egyszercsak eléri a hőfokot, beolvassa és elkezd üvölteni a kártyáról mindig ugyan az a szám (Blink 182 - Pathetic) akkor is, ha előző nap teljesen más albumot hallgattam. Hirtelen baromi szarul tud esni, párszor majdnem elrántottam akormányt úgy megijedtem, mivel általam ismeretlen okból a telefonon csutkára tekert bluetooth hangerő esetén kb 2/3-a a hangerőnek ahhoz képest, mintha SD-ről menne a zene.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
1stVikman
senior tag
válasz Mágus2 #194019 üzenetére
Szia!
Szerintem engem akartál kérdezni.
Hétfőn raktam össze a gépet, akkor csak mentem egy kört a faluban. ~ 1km.
Tegnap voltam fényképet csináltatni az 2*16km volt.
Ma voltam DS-en több helyen, ~5 indítás és olyan, 2x18 km.
Aztán indultunk melóba olyan 25 km-t mehettem indítás óta, amikor villogó izzítás kíséretében elment az ereje, elkezdte azt az öblögető/ bugyogó hangot adni a tankból és megállt.
Persze jött sorban hogy ACC OFF, front assist OFF, valamire errort is írt, meg a start stop hogy start engine manually.
Itt kicsit megszenvedtettem sajnos, mert vissza kellett jutni kb. 7-8 km-t, hogy letámasszam egy kúton az autót és autót cseréljünk.
Na ezt a távot olyan 6-7 indítással sikerült megtenni. Indít, megy egy darabig, majd elmegy az ereje , aztán jönnek a hibajelzések és leáll. Ekkor üresen gurultam amíg lehetett majd újra indítás és kezdődött minden elölről. A végére kigyulladt és úgy is maradt a check engine.
Diag híján csak torque és Elm327 birtokában ezek jöttek ki :[ Szerkesztve ]
-
J&P
aktív tag
válasz cukimajom #194000 üzenetére
Nálam a 2002-es, AVB 100 lovas motorral szerelt(no chiptuning) Passat Variantom akkor eszik ennyit ha utánfutózok, + megy a klíma. Szolóban az átlagos fogyasztás nálam ~5-5.5l. Előváros+országút.
Nem tudom, lehet hogy köze van a chiptuningnak hogy nálad így fogyaszt, elvileg egy jól megírtnál kevesebbet kell hogy fogyasszon, persze ha tolod neki akkar valamit valamiért.
De majd talán jön valaki nálam jobban hozzáértő hozzászoló a témában.
-
Szada85
aktív tag
válasz Lacess #193995 üzenetére
Pontosan ez okozta/okozza a bizonytalanságot, a kesztyütartóban adott a 2 SD Slot, felette pedig a lemez olvasó. Eddig úgy rémlett, hogy az 1-es Slotban volt a Navi SD kártyája, ezért is dugtam a 2-esbe a zenés kártyát.
Hétfön voltam szervizben az autóval, tegnap délután melóban beülve pedig a Navi a "Navi adatbázis nem elérhetö" üzenetet írta ki, illetve a müszeregység közötti kis displayben sem mutatott az iránytü semmit. Ránéztem a kesztyütartóra, és az 1-es slot üres volt. Emiatt elsöre elbizonytalanodtam, hogy esetleg nem valamelyik (nem született német) szerelö kapta-e ki, ahogy nézem a neten 50-100€ körül mennek most ezek.
Ma reggel viszont újra volt Navi is, iránytü is, most a verziószámot megnézve pedig a Navi System Plus rendszer van az enyémben (a sima Navi 6p0-számmal kellene kezdödjön, nekem V03 az elsö 3 karakter), így akkor valószínü HDD-s megoldás lesz, megnyugodtam.
Köszi a választ. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #194010 üzenetére
Módosítom a kérdést!
Az új pumpával is megállt az autó. Ugyanúgy bugyog a tankban, mintha levegős lenne vagy nem tudom.
Szóval új VDO pumpa ~100km után ugyanazzal a tüntettel.
Mi lehet a gond? Vezérlő is cserés?
Szűrőt / nyomásszabályzót megnéztem, nincs fém reszelék.
Ezek hétfőn készültek, csere után, vcds teszt előtt.Majd ugye volt a Basic settings /transfer fuel pump test és azóta mentem egy 2*16 és egy 2*18 km-es kört, több indítással. Ma meg ~25km után ugyanaz a hiba.
-
addikt
használtan szabad klíma kompresszort venni? milyen buktatók lehetnek (azon felül, hogy nem működik, természetesen)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
1stVikman
senior tag
Sziasztok!
Tankban lévő pumpa cseréje után kell VCDS-sel alapbeállítást csinálni?A 2 perces járatás tesztet megcsináltam 2x is, illetve már mentem kb. 2x 36 km-t, de inkább rákérdezek az alapbeállításra is.
Golf mk7 2014 2.0 cr tdi, 110kW crbcEhh rosszul írtam.
Szóval a Basic settings /transfer fuel pump test megvolt.
Output test vagy bármi más kellhet - e még neki?[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz rasotamas #194006 üzenetére
Persze, lehet. Felraksz egy lábasnyi vizet és elkezded forralni. Valahol 85 és 100 között kéne nyisson, nem tudom a tiéd pontosan. Felesleges, egyértelmű, hogy nyitva ragadt. Úgy fest, a tiéd mechanikus, ami jó (olcsó), a 7-es GTI-nek már valami elektromos biz-basz, focvis jól tudja, ~200k.
Bármilyen szerviz megcsinálja, ez rutinműtét, de nem árt specifikus műhely, a váltó termosztát csekkolás miatt. -
veterán
válasz rasotamas #193961 üzenetére
Ma valahogy hamarabb bemelegedett a kocsi. Ami változott:
- 3-4 fokkal melegebb volt mint tegnap
- többet volt S-ben
- picit gyorsabban jöttem
Most a dombtetőre ahol tegnap 77 fok volt elérte a 85-öt, és lefele is csak 81-ig hűlt vissza, tegnap 70-re. Mire beértem a városba meg be is volt melegedve.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz 6030D #193999 üzenetére
"én jobban örülnék, ha látnám, hogy az ott kezelve van és egy 2000 Ft-os színazonos ecsetelővel meg lett taknyolva"
Én annak örülnék ha őszintén megmutatná magát vagy szakszerűen ki lenne javítva.
Hátul a minyonos matrica belefér, de a sárvédő alján az egyértelműen rozsdaeltakaró, meg a motortérben a stickerbomb nagyon gáz.https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Gumi és felni topik
- EAFC 25
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- PlayStation 5
- Path of Exile 2
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- További aktív témák...
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Elektromos rollerek/tabletek eladók kiváló áron (500/750/5600 Watt)
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest