Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Teasüti
nagyúr
Barátomnak ER6N van, 2012. Nekem 2004-es F4i-m.
Semmi köze a kettőnek egymáshoz azon kívül, hogy mindkettőnek van két kereke.
Nekem ami a leginkább kiütközik, az a fejcsőszög és a kormány szélesség. Honda után átülve a Kawára iszonyú fura, nem olyan precíz, úgy érzem lassú manővereknél csak imbolyog jobbra-balra. Persze szokás kérdése ez is.
Túrázni egyértelműen jobb a Kawa a felegyenesedett és alacsonyabb üléspozíció, valamint a nagyobb térdszög miatt, F4i viszont nagyobb mosolyfaktor minden szempontból. Utast utálok vinni, mindig rám csúszik a döntött ülés miatt. ER6-nál nincs ilyen probléma és az kényelmesebb az utasnak is.
Szervizköltség nálam elég durva, de én pont belenyúltam egy 4 évszakos igáslóba, na meg én is így használom. De arról sem szabad megfeledkezni, hogy egy közel 14 éves motorról van szó és tudván, h minden öreg gépre pénzt kell locsolni, amíg rendbe rak(at)ja az ember, máris megbocsátható.
Haver motorja még elég újszerű, fele annyit futott mint az enyém, nincsenek rajta teendők. Fogyasztásban nincs igazán előnye, úgy 130 mérföldet megy el egy tankkal. Ennyit az enyém is tud.
Olajcserénél lepődtem meg én speciel, hogy a nyavalyás kétszer tud cserélni egy 4 literes kannából, míg én csak egyszer.
CBF600-ason tanultam anno, azon különösebb tapasztalatom nincs. Annyi lejött már akkor is, hogy nagyon könnyen motorozható, nem fog meglepetést okozni. Ültem naked és fejidomos verzión is, a naked könnyebben manőverezhető. A fejidomossal volt egy hasonló imbolygó bizonytalan érzésem a rutinpályán, mint a Kawánál. De azt betudom a noob kategóriába. A naked-et viszont tényleg olyan könnyű volt terelgetni, mint egy biciklit.
Azzal soha egyetlen bóját nem érintettem slow walk közben se.
[ Szerkesztve ]
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok