Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Ránéztem én is most, hogy írtad, hát elég durva árak lettek. És elég ritka, alig van fent pár példány a Swift 3 FL automatából. Most kéne eladni ezek szerint, de itt az a kérdés, hogy akkor mit venne helyette az ember?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
z-csongor
csendes tag
Szep ara lett ezeknek a Swifteknek. Akkor Prius2 lesz ugy tunik, vagy esetleg van valami ellenvetes? Kicsit boki a csoromet, hogy 14-15 eves auto legyen, de ha megbizhato es kibirja 3-4 evig akkor oke.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Az a baj, hogy a P2 ára is nagyon eldurrant. Baromi sok pénzt kérnek már egy ennyi idős autóért.
Jól bírja a technika, de azért kell neki már ennyi idősen a karbantartás. Abszolút ajánlott, de vétel előtt érdemes jól átnézni vagy olyan helyről venni ahol már eleve úgy veszik a kocsikat. Vétel után meg rá kell nézni a nagy akkumulátorra. Zsuffa Béla a szakember aki kitakarítja őket és javítja is. 3-4 évre bátran vehető. Tuti el lehet adni utána is könnyen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
z-csongor
csendes tag
Igen, rettentoen magas aruk van a Priusoknak is, foleg ha megnezed a plugin Priusok arat a C-Max pluginnal is dragabbak. Most esetleg elgondolkoztam a Citron C-Zero es tarsain, mert a kocsit tudnank tolteni es tenyleg csak varosban lenne. Ez mondjuk lehet, hogy nem jo irany, mert a Prius es tarsai kb annyit fogyasztanak, mint egy illedelmes horcsog, es nem biztos, hogy olcsobb lenne az otthoni toltes. A priusszal akar en is tudnek menni dolgozni ha eppen a BMW tiszteletet tenne a szervizben
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Otthoni töltés mindenképp olcsóbb, 2-3 liter Prius-nak sem elég. Ha nem menne minden nap, csak hetente mondjuk, akkor inkább trió
Doki16
addikt
Otthon töltve sokkal jobban fogsz kijönni. Főleg ha nézed mellé, hogy nincs teljesítményadó, nem kell olajat cserélni, stb. Ha tényleg csak szaladgálás a cél a városba és nincsenek igények a kocsi felszereltségére akkor az elektromos nagyon jó. I-miev jobb, mert van benne távfűtés. Vagy egy jó kis ampera De az már tényleg drágább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
kraftxld
nagyúr
Most hogy visszaköltöztünk Mo-ra, lassan kellene egy újabb kocsi, szerintem jövőre lesz reális a vásárlás.
Most egy 2006-os dízeles C4 Grand Picasso-val nyomjuk, van benne rengeteg nagyon szimpatikus dolog, valami hasonló kellene, csak újabb.
Mert ebben elszállt most a turbó, ESP meg a 250 ezer km is látszódik már.
De a pár évesek még rohadt drágák
NZ-n egy Mazda CX-5 volt és itt pont egy CX-8 vagy CX-9 lenne a jó, de európában alig vannak.
Hétközben városi autó, hétvégén, két hétvégente meg legalább 2x300km menne bele.
Valami erősebb motor, hogy menjen rendesen.
Ami kellene: 7 személyes, lehajtható ülések hátul úgy hogy kis helyet foglaljanak.
Ne legyen nagyobb mint a mostani C4, mert a mélygarázsba is épp befér a mostani.
Nekem baromira tetszik a C4 magas ablaküvege.
A középső ülések melletti ajtóba beépített lehúzható napellenző is tök jó
Árban még nem tudom mennyi a határ, még a könyvelőnél utána kell kérdezzek, hogy tudok-e lízingelni (valszeg igen), de valami jó ár / érték arányút keresek
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
bexinho23
őstag
Sziasztok!
Toyota Auris 1.6 (2010-2012) véleményetek szerint mennyire jó választás?
Főként munkábajárós (napi 10-20 km), havonta hosszabb távokkal (100-200, ritkábban pálya).
Mire érdemes figyelnem vásárláskor? Mik a típushibái, amik egy 8-10 éves autónál már előjöhetnek?
footy
addikt
Ez engem is erdekelne, mert eleg jo aron merik a 308akat ilyen komboval.
A nemet forumok alapjan nem nagyon van gond veluk, a 3 hengeresseget sem erezni es 1.2hoz kepest kifejezetten erosnek tunik.
Melyebben nem astam bele magam a temaba.
Qru
MODERÁTOR
2009-től van az 1.6 Valvematic (132 ló). Megbízható tartós konstrukció és mivel MPI nem is kokszolódik (az 1.2T viszont GDI, az kokszolódik). Városi ingázásra abszolút ideális, ha az olajcseréket nem hanyagolják el akkor a világból kimegy hiba nélkül.
#nincsbennetarcsi
pit stop
addikt
C4 Spacetourer ha mostanit szeretitek és meg vagy vele elégedve?
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Anyósom most venne egy kocsit. Passzív a törzskönyv, elvileg cég nevén van. Mire kell figyelni? Meg merjük venni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Qru
MODERÁTOR
Legyél szuper óvatos. A cég adószámát csekkold, hogy akív-e, illetve a cégtárban is csekkold le a céget, nincs-e felszámolás alatt. Szerződéskor, cégkivonat, aláírási címpéldány alap, hogy legyen és lehetőleg a cég ügyvezetője legyen ott az adás-vételnél (személyit, lakcímet, jogsit (több papírt nehezebb hamsítani) tőle is kérni!!). Eredetvizsga az aláírás előtt legyen meg sőt ha extra biztosra mész ki sem fizeted csak névreírás után.
Reméljük a nav nem csenget be utólag, hogy bocs de lefoglaljuk a kocsit adótartozás fejében...
mod:
Jah és meg kéne tudni, lízinges-e a kocsi vagy sem. Banki finanszírozás esetén kell egy elidegenítési tilalom oldási papír.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
bernel
tag
"'Amikor ugyanis a kereskedő nevére kerül az autó, azaz a forgalmi hátuljába bejegyezik tulajdonosként a kereskedést, az okmányiroda passziválja a régi törzskönyvet. Ilyenkor azonban nem állít ki újat, azaz a kereskedő nem tudja bemutatni ezt az okmányt. Ez egy hivatalos, egyszerűsített eljárás, tehát jogszerű."
https://cartars.blog.hu/2017/04/14/5_tipp_hogy_az_autovasarlas_utani_ugyintezes_gyorsan_menjen
KTU
addikt
Nem kereskedésből.
Gondolom írta volna.
Tényleg nem mindegy, hogy kereskedés passziválja, pl.
vagy x másik cég (nem autókereskedés) passziválja.
Az is előfordulhat hogy, x másik cég, eladta autókereskedésnek.
Ekkor sincs gond.
[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Stauffenberg
nagyúr
Jönnék még kérdéssel, a múltkori után. Azóta is főleg a Skoda Fabia 1.4 (ebből is a 16v) és az ezzel a motorral szerelt VW Polo a fő kiszemelt (utóbbi kicsit drágább általában). A Renault Clio 2 tipp jó volt, de aki végül leginkább használná, annak nem annyira tetszik, eddig vagy jó állapotú, vagy háromajtós jött szembe a két feltétel együtt nem akar nagyon teljesülni, esetleg rohadt messze van ~300 km-re (szerencsére a többiből is van eladó bőven).
Viszont múltkor kérdeztem, de nem jött válasz, ezekkel van tapasztalata valakinek?
Fiat Punto II
Hát inkább az 1.4 benzin lenne itt is, de inkább az 1.2-es van fosásig mindenhol. Azt olvastam az 1.2-es szépen viszi városban, de odakint már nagyon elfogy.
Ford Fiesta Mk6 (vagy ötödik generáció 2002-től, bennem már teljes a képzavar, hogy az angol és magyar Wiki szócikk másként hivatkozik rá)
Nyilván a keretből csak a gyártás eleji példányok férnének bele, de ennek van a legfiatalosabb formája. Nem tudom rohad-e mint a Focus vagy van-e valami égbekiáltó hibája, vagy a keretből érdemes-e inkább elengedni.
Bandit21
addikt
Üdv, érkezik nemsoká a 4. gyermekünk. Van már egy 1.8.as Verso-nk, 2012-ből, még csak 100 e van benne, marad. Van viszont egy 1,6 Auris is 2008-ból, már 175 e km-el, csere érett.
Több dilemmám is van.
Feltehetően két 7 szem. kocsi sosem fog kelleni. Ezen a vonalon indulva venni kellene egy használt kombit és örökre elférünk. Kia Ceed-ben gondolkodom, max 3 körül adnék egy kombiért az Auris árával együtt (ezt nagy vonalakban 1,2-1,5-re teszem).
Viszont ott a kecsegtető 2,5 m Ft-os állami dolog a nagycsaládnak.
Innen is van legalább 3 út.
- doboz (combo rifter city verso, berlingo stb)
előnye, hogy olcsó, (fullosan 6,5 m) hátránya, hogy nem igazán személyautós
- senki földje (C4 Grand Tour alap, metállal, ha semmit se kérek bele 7,2 körül, és még nincs bele véve egy esetleges szalon kedvezmény) még így is jobban felszerelve mint bármelyik doboz
- köv. lépcső, már 4 hengeres gépek (Touran és Grand Scenic) ezek kijönnek 8,2-6 körül, a Touran-hoz van egy szép 1,5 m kedvezmény pl.
- trend mánia (skoda Kodiaq, belsőre megnéztem, talán a legkisebb mind közül, de SUV és egy pöpec 9,2-6 körül jönne ki. Vagy egy smax, sajna ez már a 10 m+kategória ennyit nem adnék csak azért, hogy új legyen a gép.
Viszont gondolni kell előre, a Verso pár év múlva már inkább lenne a B megoldás.
A szívem a Touran vagy az alap c4 felé húz, a dobozok jó választások, de épp a nagy 3. ülés sor vágja haza a csomagtartót, amit egyébként feltehetően csak 1. ülés felnyitással használnák, ha véletlen együtt megyünk valahova csomagokkal (max évi 2-4 alkalom) Eleve a padlóba csukás tetszik inkább.
Az Asszony kicsi, 160 cm és 50 kg, a gyerekek pedig 5-9-11 évesek. El leszünk egy ilyen "kis" egyterűben is persze jó lenne egy nagyobb Sharan Alhambra Galaxy de ennyit nem szánunk rá.
Bármilyen véleményt szívesen fogadok.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
pit stop
addikt
C4 pont jó arany középút, nagycsaládnak pedig az a legjobb, és nekem az jött le írásodból, hogy tudnád szeretni.
Két ismerősömnek van, mindkettő szereti.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Zolás
addikt
A kocsikohoz nem értek annyira, de a citroen c4 picasso, és grand picasso nem játszik? Nagy is, hely bőven van benne, nekem nagyon bejön a forma is kívül-belül.
Na ezért nem kell félálomban péházni, beírom ugyanazt, amit kinéztél...
[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
Ádám16
addikt
Külsőre-belsőre, mindenhogy a C4 Grand Tour-t venném. Kényelmes, nagy egyterű, korrekt áron.
Jó kis helyzet. :) (semmi pejoratív mellékzönge!)
Lehet, hogy fura, de dízelt vennék, ha Citroen (pivel pözsó motoros).
Ha igaz, a benzines 1.2-t is jónak mondják néhányan, de még többen vannak azok, akik erről lebeszéltek - én ebban nem igazán gondolkodnék, főleg 4 gyerek mellett.
Alapesetben ugye a francia kényelmesebb :)
Kollégám elégedett a dízelessel, meg úgy "alle zusammen".
A Touran alap ülései elöl kényelmetlenek (nekem és feleségemnek is), ami már élhető, az +300k.
Sajna ebből a dízel elég drága.
A benzines 1.5 egész szépen megy, de nem tudjuk, hogy a kéthengerezés mennyire jó hosszú távon a motornak.
A középső üléssor középső ülése kicsit keskeny, de azért élhető; hosszabb távon nem tudom milyen lehet.
Mi majdnem ilyet vettünk (aztán benzines S-max lett belőle, mert 6.3M-ért el tudtuk hozni kedvezményekkel), igazából még most is megnézem/megbámulom ha látok egyet, nekem bejön ez a félig szögletes design (elődjei nem tetszettek).
Belül rideg német.
Viszont átgondolt a tervezése, pl. a kalaptartót illetően : van neki hely a csomagtartóban arra az esetre, ha hirtelen át kell alakítani 7 ülésessé. Ugyanez az S-maxban nincs meg.
A leghátsó üléssor szerintem a Touran-nál a legjobban megoldott a kategóriájában.
Fenntartási költségre azért rákérdeznék biztosan, itt lehetnek nagy különbségek is akár.
Mindenképp el kell nyargalni megnézni, kipróbálni, e nélkül ne dönts. Hetekig jártunk/jártam egyik szlonból a másikig, xls-t vezettem a konfigurációkról árakról, motorteszteket olvastam (na meg ezt afórumot ).
Végül a Touran és S-max maradt a csomagban. És S-Max lett.
Dobozosokról annyit, hogy az utolsó üléssornál nem jellenző a légzsák; csak a buszoknál (Tourneo custom; sajna elég rdága) és az egyterűeknél. Erre is érdemes odafigyelni.
Nálunk a dobozos kiesett, már csak a kinézete miatt is - egyértelmű leszavazottság lett úrrá a családon.
Négy gyereknél amúgy más a busz dukál inkáb, mint az egyterű, mert csomagokkal már nem biztos, hogy el fogtok elférni rendesen - természetesen ezt úgyis ti döntitek el. Bár egyterű + tetőcsomagtartó+tetőbox segíthet ezen.
Minden fentebb írt véleményemre igaz, hogy "szerintem..."
Jó keresgélést, majd várjuk a képet, mit is vettetek
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Én egy 2017-es C4 Picassot hajtok, igaz ez 5 üléses és 1.6 HDi.
Szerintem családnak a 7 üléses verziója tökre jó kocsi. Mindenképpen dízellel venném, mert sok cuccal kelleni fog a nyomaték és azért 6 embernél már megtelik az a csomagtartó. Ha nem arra van, hogy anya kerületen belül mozgassa vele a gyerekeket, akkor nem kell félni a dízeltől. Van egy fajta hangulata a nagy első szélvédőnek, holttér előre fele szinte nulla, tolatáshoz azért kell a kamera. Nekem van holttérfigyelő is a tükörben, de egyébként jól kilátni oldalra-hátra is sávváltáskor. Fenntartási költségekről nem tudok nyilatkozni, mivel céges és csak 50.000 km van benne. Talán annyi hátrány, hogy mivel nagy a szélvédő, a kavicsok is könnyebben megtalálják..
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Hm.. jól láttam, hogy a dízel csak automatával kérhető a c4 grand esetén? (kiváncsi voltam, most mi a felhozatal...)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Szerintem van az kézi váltóval is: [CITROËN GRAND C4 SPACETOURER PDF]
"Less but better" - Dieter Rams
Na akkor valamit lehet, hogy férenéztem....
... de c4 grand picasso konfigurátort nézem, ott nem volt, csak 8 sebességes automata a dízelhez.
Ilyen előfordult már, amikor a Tourant néztük, és egy időben nem volt elérhető pl. a benzines, mert épp az engedély megújítási fázisban volt. egy hónap múlva visszatért a konfigurátorba.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Bandit21
addikt
Üdv mindenkinek, egybe írok, ha nem gond.
Köszönöm, úgy látom a C4 nyerne, ha a szavazatokat néznénk, viszont cappa72 a dízelt írja. Hosszú utunk nem igazán van, és mivel Szegeden belül vannak ovi-suli-munka körök a kis benzinesnél maradnék. (szívem szerint szívó benzines lenne de olyan nincs már, hogy a fene egye meg)
A C4 ráadásul dízel automatával felmegy az akciósan 9 m Ft-os kategóriába. Kicsit összébb rántva amit az előbb írtam:
a doboz bár józan választás de nem családi autó ezért nem
az alap C4 az ára miatt igen (de 9 M ft-ért már inkább a következő)
egy Touran 1,5 benzinnel kézivel.
a többi pedig (álom, kivéve ha látnék egy jó s-max-ot, de a szalobban szegeden mutatóba sem volt és egyben vannak a citroennel és azt nyomták inkább)
Az évi 1-2 kirándulás 6 üléssel fél csomagtartóval, a baba hordozó alá is pakolva (az első években) de már tetőboxxal van elképzelve.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
a doboz bár józan választás de nem családi autó ezért nem
, bár ezért engem már lehurrogttak páran (nem itt). Ugye, hogy azért legyen legalább egy kicsit szép az, amit az ember vesz? Persze tudom, hogy izlésről nem érdemes vitázni, de akkoris'...
(sajna s-max már nincs benzinessel - van aki szerint hál'istennek hogy nincs, mert az ecoboost egy #@&#?##!! -, csak dízellel, viszont jó drágán)
Kollégám kipróbálta az 1.2-es benzinmotort (Peugeot 5008-ba építve). hát azt mondta, eléggé taposni kell, hogy menjen.
Amúgy szépen szűkíted a kört.
Én úgy vettem észre, hogy rengeteg a dobozos kínálat, és a tényleg nagycsaládosoknak való egyterű piac szűkös. Amint írtad is, a SUV-ok vannak még, de azok a divathullám miatt drágább kategóriát képviselnek.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Bandit21
addikt
Amúgy be kell valljam, hogy a dobozok közül a Rifter és a Berlingo (pssszt!) de tetszik...
Egy ismerősnek van egy fekete riftere és jól néz ki a berlingo pedig a oldal betétek miatt vagány. A Combo- Proace Verso viszont botrány.
Más kérdés, hogy belül a 3. üléssor hatalmas, tényleg valós ülőhelyek, ellenben még az L2 hosszabb változatban is olyan kicsi a csomagterük (épp a fejedelmi 3. ülések miatt) mint a lehajtós pajtásoké.
Az pedig sajnos számomra nem EU konform megoldás, hogy a 2. ülést nem előre toljuk, hanem le hajtjuk és annak a hátoldalán sétálunk be a 3. sorba.
Főleg azért sem jó ez, mert a 2. sorban gyerek ülésem van, amit nem fogok ki-be szerelni. (lehetne persze egy beszállós oldal, de asszem a dobozok 2. sora 1/3 2/3 arányban csukódik, így csak egy gyerek ülés lehetne rendszeresítve a 2. sorban, a másikat mindig ki-be kéne tenni, tehát ez nem lett 4 gyerekes fejjel át gondolva sajnos)
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Az igazi nagycsaládos megoldás pedig a doboz, németeknél a standard nagycsaládos autó négy gyereknél, és fölötte, mindig valami kisbusz. Nem a Combo/Berlingo-féle átalakított kisáruszállító, hanem a transporter/vito/vivaro, stb személyautósított verziói (a neveiket nem tudom). Némelyik nagyon durván luxus belülről, méretre meg egy komplett nappali. Persze az áruk is durva.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Bandit21
addikt
Ha nyomtatnam a pénzt otthon akkor Transporter vagy V Merci lenne igen. De az 12-15 M Ft. De köszi azért.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
Bocsi, nem tudtam az árat, nekem nem volt aktuális, bár sejtettem, hogy drágák. Csak látok néha egyet-egyet nyitott hátsó ajtóval itt-ott, és ez alapján eléggé célszerszámnak tűnik. Konkrétan kölykök szoktak benne szaladgálni a fotelek között.
Nekem a két (saját) gyerek + két kutyához Mazda 5 volt, a tolóajtót imádtam, de a középső üléssor gyakorlatilag csak kétszemélyes, cserébe a két hátsó ülés is teljesen használható gyerekeknek, szóval ilyen 4+2-esnek volt használva (vendég gyerekeknek, meg a nagyiknak kellett néha extra hely). Persze csomagtartó nemigen volt ilyenkor, ráadásul a 2 extra ülés nem kivehető, ami rengeteget elvesz a csomagtartóból. Szóval neked ez szerintem kicsi lenne. Ráadásul már pár éve kivonták a modellt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Bandit21
addikt
Pont jó helyen jársz, épp a 2.0 szívó motoros mazda 5-öket nézegettem, rettentően tetszik pl feketében.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
A 2.0-s disi jó motor, nekem az 1.8 szívóval volt, full megbízható szerkezet, de kicsit lomha azért a 115 lóval. A 2.0-s már 150 ló, tapasztalatok szerint ugyanannyit estik, mint a kistesó, csak sokkal jobban megy. Amúgy a belterét nagyon szerettem, elöl-hátul roppant kényelmesen el lehetett benne férni, a középső sor foteljeit is imádtam. Újan vettem, 5,5 év után adtam el (nagyon durván szétverte a jég, biztosító fizetett, még épp jól ki tudtam belőle szállni), Mazda 6 lett helyette, de ugye mi csak 4-en vagyunk. Sőt, inkább már csak hárman, nagyobbik gyerek már 19. Legutóbbi magyar út is kétautós volt, ők már külön jöttek-mentek a pasijával (helyben, időben is egyszerűbb volt így szervezni).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
2db 4 gyerekes ismerősöm van. Egyik kollégám, másik régi jó barátom (több, mint 20 éve...).
Kollégámnak Turneo Custom - abban végre elférnek a Galaxy után...
Barátomnak egy ideig VW Multivan volt, majd Tourneo custom.
Amíg Bandit21 egyterűben + tetőbox gondolkodik, gondolkodhat a fiskális megkötések miatt, addig tényleg csinosabb autót (azért ne feledjük, hogy nők is vannak a dologban ) a C4, Touran, S-Max (ára miatt kérdéses) jelenthetnek.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Azt nagyon sajnálom amúgy, hogy az amerikában divatos minivan-ek (teljes méretű, nem kompakt egyterűk) eu-ban sosem terjedtek el. Kb egy vw multivan kényelmét tudják egy majdnem autó formájú dobozban. Helyette jöttek a suvok, és kiirtották azt a kevés egyterűt is. Felkészülnek a kombik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Somatom
veterán
A kombikból hiányzik a belmagasság.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
zolee3000
tag
Sziasztok,
Nem vagyok egy autós szaki, érdekelne Nektek mi a véleményetek erről. Németországból hozták be, (emiatt gondolom gyári jótállás itthon nem érvényesíthető hiába lenne még elvileg "garanciális"), illetve a leírás alapján sérülve volt. Ez egy ráncfelvarrás előtti mk5-ös modell (az évjárat alapján, de a középkonzolból és az első lökhárítóból is egyértelműen látszik), de már a faceliftes modellek fenekével (lámpák, lökhárító, csomagtartó ajtó). Nekem szemre a hátsó ajtók is kicsit furcsán állnak – a króm díszléc az övvonalon nincs végig szintben. Ebből arra következtetek, hogy a komplett hátulja rommá volt törve a C oszloptól, esetleg még a hátsó ajtókat is cserélni kellett.
Még a szalonnal nem vettem fel a kapcsolatot, nyilván rákérdeznék, hogy pontosan mi történt, mit javítottak, kérnék alvázszámot is, hogy lekérdezzem, illetőleg ragaszkodnék egy vétel előtti műhelyes vizsgálathoz is, ha úgy alakulna.
Szerintetek érdemes lehet ezzel foglalkozni vagy engedjem el? (Pár éves, keveset futott, jól felszerelt Focus/Mondeo-t nézegetek, a sérülésmentes példányok 8-9 millió körül vannak, ehhez képest ennek nagyon baráti az ára.)
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Hibridet néznék inkább, ha már Mondeo. Előben be kéne mérni a rétegvastagságot mindenfelé, és az alapján lehetne nagyjából meghatározni a sérülés jellegét (esetleg mérőszalag nem árt még, és azzal átlókat mérni - ha nem volt nagy kocc, akkor stimmelhet).
szimi57
őstag
Kicsit megtoldva inkább ez.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Valamit valamiért. A teljes felépítést, váltót, motort sajnos emiatt nem fogják átdolgozni. Vezetni biztos nem olyan, mint egy prémium kombit, mindenki másnak, aki benne utazik, viszont összehasonlíthatatlanul komfortosabb - mármint 3-nál több utas, vagy bizonyos speciális igények (gyerek, kutya, nagy sporteszközök, esetleg kerekesszék) esetén. Amúgy áruszállító vant vezettem többfélét is, pug boxertől merci viton át opel comboig, nyilván kicsit fapad, meg nem egy ötös bömös, de nem is rosszabb, mint akár egy ford turneo, vagy renault express (vagy mi van most helyette), vagy hasonló kisdobozosból lett hétüléses. Persze ha személyautós kényelem kell a vezetéshez is, akkor ahhoz az egyterű áll a legközelebb. A Sharan is jó autó, de árban az sem fog beleférni, azon kívül meg van még a piacon a Galaxy, és asszem végeztünk is a felsorolással.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Berlinben keresek embert aki meg tudna nézni nekünk egy autót. Nem ingyen kérem! Csak ajánlás alapján - tehát valaki ismerje.
Minden ajánlást szívesen fogadok. Köszönöm szépen!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zolee3000
tag
Jogos, azt nézek egyébként, csak ez szembe jött, és jó áron van. Én nem értek hozzá, alap, hogy elvinném szervizbe vagy legalábbis vinnék valakit, aki helyben bevizsgálja, körbeméri. Mivel a komplett hátulján cserélték az elemeket ill. talán a hátsó ajtókat is, biztos, hogy nem kis kocc volt az.
szimi57 (#190090): Nem kicsit kellene ahhoz toldani. Bírom amúgy, hogy az árlistákban alapból levonják a 2,5 milla támogatást, mintha az alanyi jogon járna mindenkinek. Egyébként első (vagyis "mindenes") autót keresek, így EV nem játszik, de azért köszi.
[ Szerkesztve ]
zolee3000
tag
Abban tudnátok segíteni, hogy a vagyonszerzési illeték szempontjából (meg az adózás miatt is) hibrid autónál hogyan kalkulálják "a jármű hajtómotorjának teljesítményét"? Csak a benzinmotor vagy a teljes hibrid rendszer teljesítményét veszik figyelembe?
Doki16
addikt
Csak a benzinmotor teljesítménye számít ilyen esetben. Pl egy HSD 136 lóerős, de a benzinmotor 99, így csak az utóbbira kell fizetni az illetéket valamint a teljesítményadót is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
dj79
senior tag
+1, tapasztalat
Danex
addikt
Üdv, segítségeteket kérném "első" autó témakörében.
Fiatal párként keresnénk legalább 4 személyes autót, keretünk ilyen 2 millió körül lenne, tehát olyan 1.5-1.7 meg kéne fogja maga az autót. Túl sokat nem megyünk, így benzinest céloznék, budge miatt meg szívót.
Klíma alap lenne, emellett plusz a tempomat, projektoros fényszóró.
Teljesítményben szeretném, ha lenne "tartalék", de nem állatkodós autó a cél, csak előzésnél ne kelljen a klímához nyúlkálni ha többen is ülnénk benne (<10s)
Én elsőre a 2. generációs SwiftSportokat néztem ki az 1.6 szívóval, de hasonló áron már találni 3. generációsat is, bár ott a gyengébb motor az minusz.
BigBlackDog
veterán
Projektoros fényszórót lehúznám a listáról. Vagy legyen sima foncsoros halogén, vagy xenon/LED! Halogén projektoros fényszórókról elég sok negatív véleményt olvastam. A halogén elé betett lencse valamennyire csökkenti az erejét a fénynek és azért 4-8 évesen már egy szétszedéses tisztítás is ráfér a legtöbbre.
szimi57
őstag
Szerintem a 3. generációs 1.5-ös motorral vállalható.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
[CS]Blade2
addikt
Én is gondolkodtam abban, hogy erősebbet nézek, mint a Focus 3 vagy Honda Jazz, és az ülés variálhatósága miatt bevettem a saját kereséseim közé az ufó civic-eket:
1,8 szívó
140 ló
8,9 másodperc 100-ra
Annyi, hogy ennyiből 2007-es jön ki belőle, maximum egy 2008 eleji. Suzuki-ból nem tudom, hogy mennyivel jönne ki fiatalabb.