Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#189401) q13579


q13579
senior tag

Sziasztok,

Feleségemnek szüksége lesz egy autóra, a mostani 2012-es A4-esünket szeretnénk fájó szívvel (mindössze 67.000 km van benne ) "kettévágni" és egy kicsit hozzárakva két autót kihozni belőle.
Feleségemnek gondoltunk egy 1.4 TSI VII-es GOLF-ot, vagy Kia Ceed-et amit 3-an kényelmesen tudnánk használni, ha el kellene utazni valahova és alkalomadtán még a kutya is beférne... (A4-nek nyílván jobbak a méretei, de az esetek nagyon kis százalékában van kihasználva). Ez beleférne 3-3,2 mHUF-ba, ha egy 2013-14 körüli példányt keresnénk.

Ki szeretném a helyzetből hozni a maximumot, ezért a kérdésem az lenne, hogy MAX 2 mHUF-ig (átírással, vásárláskori kötelező szervizekkel együtt) milyen munkába járó autót ajánlanátok apának, amit még szeretni is fog vezetni? :))

Mivel jellemzően város és zsúfolt főút, ezért inkább benzin és még inkább szívó benzin... És az sem ártana, ha 6 hengeres lenne :). Lehet-e ezért az összegért már jó állapotban lévő 2000 körüli példányt kapni E46-ból, vagy esélytelen? Illetve, ha nem ez, akkor milyen (5 személyes) alternatívát ajánlanátok, amiben meglenne hasonlóan ez a komfortosság és még jól is essen elindítani, ha beleül az ember kicsit.

Köszi előre is.

(#189402) kisskd


kisskd
tag

Sziasztok!
Meglepő módon én is autót keresnék.

Röviden:
- kombi/egyterű(/csapotthátú)
- 3,5-4,5, millió Ft (de némi rugalmasság van)
- automata
- évi 40-50e km-t szeretnék megtenni, minél kevesebb üzemanyag + szervízköltséggel

Hosszabban:
Most egy Toyota Corolla 1.4 D4D kombi dieselünk (2005) van. Kb. ezt az "élményt" szeretném, újabban, automatában.
- méretben ezt, vagy max. egy kicsivel nagyobbat keresek, lehajtható hátsó ülésekkel
- felhasználás tök vegyes, van pesti "cocózás" 1 nap, másik nap meg 400km autópályán, mindkettővel meg kéne bírkózni kényelmesen és költséghatékonyan
- ennyi erő nekem elég egy motorban, de hasonló dinamikát azért szeretnék, pályán 130 körül haladok, onnan is visszaváltás nélkül előznék
- ez így eszik 5,4-5,6l-t 100 km full vegyesen, sebességhatár környékén közlekedve, ennek örülnék továbbra is, de nyilván tudom, némi kompromisszum kell (dupláját nem szeretném azért)
- ez az EURO4 turbó diesel az elmúlt közel 500e (meg másikban még 300e) km alatt átlag 100e km-enként csinált egy 100-150k-s hibát, amúgy csak kopót cseréltünk, tudom, hogy ennél csak rosszabb lesz, de törekednék rá, hogy ne sokkal
- nem ez lesz a perdöntő, de elektromos kütyüknek örülök, különösen: távtartó tempomat, kulcsnélküli nyitás

Mit kéne néznem, ki mit gondol?

Dani

(#189403) focvis válasza kisskd (#189402) üzenetére


focvis
veterán

Szia!
Golf 7 2.0TDI DSG. Vagy ha lehet olcsóbb a belseje, ugyanez Octaviaban.

(#189404) Doki16 válasza kisskd (#189402) üzenetére


Doki16
addikt

Vagy a nagy testvére a Golfnak a Passat B8 a 150 lovas dízellel. Illetve ami összességében a legbarátságosabb üzemeltetési költséget tekintve az egy Auris TS hybrid FL.

Nem tudom, hogy meddig akarod megtartani, de az összes dízel produkálni fog valamit ilyen nagy futásteljesítmény mellett. A DSG biztosan tönkre fog menni valamikor és te hamar eléred 250k km-t. Jellemzően a használt piac 150k km után indul.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#189405) Tothgera30 válasza kisskd (#189402) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Auris Hybrid?

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#189406) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Ilyet láttatok már, hogy két autón ugyanaz a rendszám? [link]

Buliban hasznos! =]

(#189407) MunezXBK válasza inf3rno (#189406) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Olvasás megy? Fóliázott volt az autó, taxinak vette.

(#189408) inf3rno válasza MunezXBK (#189407) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja látom köszi, csak az zavart meg, hogy az első képen van egy sárga opel mögötte, aztán hirtelen a kocsi sárgára vált, mintha arra rakták volna át a rendszámot.

Buliban hasznos! =]

(#189409) kisskd


kisskd
tag

Köszönöm mindenkinek a tippeket, körbenézek ezekben az irányokban ismét. (ha van még, ne tartsátok magatokban)

Eddig a VW (csoport) a vélt/valós irgalmatlan szervizszámlák vonalán esett ki, szívesen elkerülném az egyik nap minden fasza, másik nap 500-1000e Ft 1 alkatrész, mert megkotlott a motorban egy kütyü (vagy a DSG), vagy bekönyökölt vmi a fényszórón.
A Toyota HSD-ről meg többségében olyan híradásokat hallottam, hogy fogyasztásban/viselkedésben inkább városba való, pályán csak 130-nál jóval békésebben baráti.
Felülvizsgálom ezeket az ajánlások alapján, mennyire voltak valósak (pl. bérlek egy Aurist, ha találok).

Megtartani: sokáig, ha még rentábilis. Nagy a család + van kis családi cég, ha nem kéne a világ pénzét rálocsolni, a köv. 10 évben szerintem minimum lenne helye egy olyan kocsinak, amit már évek óta mi szervizeltetünk, tudjuk mi van benne, stb., max. lejjebb csúszna a ranglétrán.

Ami a "rémálom" azok ezek az egyszer csak elmúló, GTK-val fenyegető alkatrészek, mert full lutri, meddig tudok vele menni, és amikor megáll, akkor nincs jó kiút, döglött porlasztókkal, üzemképtelen DSG-vel "vasárban" lehet eladni, ha meg ráköltöm az autó értékét, megint megvan az igény, hogy megtartsam jó sokáig.
Nem sajnálom bele az alkatrészt, ne értsétek félre, de az hogy elkoptatom a kuplungot, vagy a futóművet x*10e km-enként 50-100-150e Ft-ot, az oké, tervezhető. Az hogy hasonló nagyságrendben tolunk mondjuk az első 100-as végén egy váltócsapágyazást (és azóta már ment 350e+-t az akkor belerakott), vagy 200e km-enként van egy porlasztó felújítás megint ok.
A (más célra, más büdzséből) újonnan vett is rendben van, hosszú, kilométer korlátos garival, ott tudjuk, hogy pár év alatt belezavarjuk a futásteljesítmény nagy részét, és utána vagy elrakjuk a gari végéig helyben járósnak, vagy eladjuk vki nyugisabbnak mint jó áron, aki kap egy kocsit, amivel még garisan futhat 5 évig évi 10e km-eket, és mindenki boldog.

(#189410) Coccolino_O


Coccolino_O
őstag

Hali!

Szükségem lenne valami autóra, napi 100 km utazásról beszélünk (összesen), aminek a jelentős része autópálya és/vagy országút. Nem tudom, hogy üzemanyag/fenntartás szempontjából jobban járnék-e egy dízellel (max 2.0 literes) v. egy kisebb benzines (1.6, max 1.8). Biztosítás miatt nem tudok megvadulni egyik esetben sem. A jelenlegi 1.2-es fiestám kiesz a gatyámból benya szempontjából, kell valami más. Életkor és márka nem érdekel, csak az, hogy legyen relatív megbízható és ne kelljen rá egy vagyont költeni, ha valami tönkremegy benne. A listázott autók, amik jó állapotban vannak, 2 és 3 ezer font között mozognak átlagban.

Amikben én gondolkodtam:

Mazda 2 Sport 1.5

Suzuki Swift Sport 1.6

Seat Leon 2.0 TDI FR

Seat Ibiza 1.9 TDI FR

Skoda Fabia VRS (ugyanaz a motor, mint az előzőben)

Audi A3 1.8T

Toyota Corolla/Auris?. Bármi más benzines japán?

Köszi. :R

[ Szerkesztve ]

(#189411) tboy93 válasza Coccolino_O (#189410) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nem hiszem, hogy barmelyikkel olcsobban fogsz autozni mint egy 1.2-es fiestaval. Ha szar a kocsi es eszik 10 litert, akkor csinaltasd meg.

Mennyi amit sokalsz amugy?

Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz

[ Szerkesztve ]

(#189412) zolee3000


zolee3000
tag

Sziasztok,
Pár napja volt téma itt a hybrid Mondeo. Én is ilyet tervezek venni a közeljövőben. Eredetileg szedánban gondolkoztam, de, mivel hosszú távra tervezek, kicsit elbizonytalanodtam, nem érné-e meg a kombi. Jóval drágább, de tényleg annyival praktikusabb? Nekem az a furcsa, hogy itt az egész padlórész magasabban van, nemcsak a csomagtér végéből harap ki egy darabot az akkupakk, holott tudtommal ugyanakkora akku van benne, mint a 4ajtósban. Persze jobban pakolható a kombi, nagyobbra nyílik az ajtaja, de magasabb cuccot így se biztos, hogy be tudok pakolni, a laposabb, hosszú dolgokat meg a szedán is elnyeli, ha ledöntöm a hátsó üléseket.
A másik amire nem találtam katalógusadatot, az a csomagtartó terhelhetősége. Kevésbé strapabíró-e, így, hogy közvetlenül alatta van az akku, mint a normál csomagtartók. Mert, ha emiatt nagyobb a "súlylimit", akkor számomra elveszik a nagyobb űrtartalom miatti előny. (Nem ruhákkal szoktam tetőig pakolni.)
Van valakinek ilyen szempontból tapasztalata a kombival? Nekem még nem volt alkalmam kipróbálni, csak a szedánt.

(#189413) mokus1 válasza Coccolino_O (#189410) üzenetére


mokus1
addikt

én is azt gondolom, hogy normál használatban egy 1,2es fiesta nem ehet sokat ha nem tolod ki a szemét de akkor minden sokat eszik. Főleg egy 1,8T.

Vegyél egy ibiza 1,9 TDi-t az valószínűleg jó lesz neked. Erős, megbízható és keveset eszik.

(#189414) MunezXBK válasza Coccolino_O (#189410) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mitől lett VRS az RS :F

(#189415) kisskd válasza Coccolino_O (#189410) üzenetére


kisskd
tag

Többiről nem tudok nyilatkozni (én is itt kértem/kérek tanácsot, lsd. kicsit fentebb), de én saját tapasztalatból ajánlanám a Toyotát 1.4 D4D motorral.
Van/volt 2 a háznál, raktunk bele bőven km-et (közel 500 + 300), és futásteljesítmény arányosan nem volt velük sok gond (és akkor is kisebb, mint amit más helyekről hallok).
A kettő összesen 3 alkalommal állt úgy meg ezalatt, hogy nem ment tovább lábán. Ebből az egyik szerelők/márkaklub/bontók által sosem hallott, sosem tapasztalt (vezérműtengely törés), amit összekötöttünk egy "nagygenerállal", cseréltük a motort, ez is 300-350k között állt meg mindennel együtt, egy bontott, számlás, 67e-t futott donorral.
Sebességhatár körül közlekedve, tök vegyesben 5,4-5,6l ahogy fentebb írtam, halálos drága alkatrészt még nem találtunk benne.

(#189416) Coccolino_O válasza tboy93 (#189411) üzenetére


Coccolino_O
őstag

Nincsen mit megcsináltatni rajta, egész internet többé-kevésbé arról szól, hogy ez a motor mennyire szar fogyasztás szempontjából. Nagyobb távolság és nagyobb sebesség esetén meg még inkább. 3 ezret pörög 60 mérföldnél, laikusként is tudom, hogy ezek a kis benzines motorok szenvednek autópályán, nem is erre lettek tervezve, meg 11 éves autóról beszélünk.

"Ha nagy gond a benya 3 otlet jut eszembe:
1) LPG
2) motor
3) busz"

Mehetnék helikopterrel is. :K :Y

mokus1: Nincsen tolva, és nincs is mit tolni rajta. 81 lóerő semmilyen fajta teljesítményt nem adott és ad 1,2 tonnához.

MunezXBK: Nem tudom, kérdezd meg a Skoda-t hogy miért hívják vrs-nek. :F

kisskd: Meglesem őket, köszi.

(#189417) MunezXBK válasza Coccolino_O (#189416) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

RS-nek hívják, épp azért kérdeztem tőled.

(#189418) tboy93 válasza Coccolino_O (#189416) üzenetére


tboy93
nagyúr

Mennyi a sok?

Lpg-t berakjak kb 200-bol, utana benzinhez kepest +2L fogyasztás, cserébe fele annyiba kerul a gaz. Faternak volt tobb gazositott autoja, olcsobban eljarsz vele mint egy dizellel.

[ Szerkesztve ]

(#189419) Doki16 válasza kisskd (#189409) üzenetére


Doki16
addikt

Én nem vetném el ezért az Auris hybridet. Úgy gondolom egy közel 1500 kilós autótól nem rossz a fix 130-nál mért 6 literes fogyasztás. Persze ha ettől sokkal gyorsabban szeretnél menni akkor valóban nem ez a neked való kocsi. De cserébe nagyon jól tervezhető az összes többi költség vele. Nincs jelenleg a HSD-nél olcsóbban fenntartható modern kocsi.

(#189412) zolee3000: Sajnos a Ford csak így tudta megoldani, hogy belerakják az akkumulátorokat. A terhelhetőségtől meg nem kell tartanod, ezek az akkupakkok egy elég durva fémköpenybe van belerakva, hogy még véletlenül se lehessen bajuk. Amúgy ha képbe került a kombi Mondeo is akkor már sokkal jobban járnál egy Corolla kombival. Lényegesen nagyobb a csomagtartója és az már rendesen hybridnek van tervezve. A legújabb generációs HSD van benne míg a Mondeoban a P3 átdolgozott rendszere muzsikál.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#189420) Stylewars_kp válasza MunezXBK (#189414) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Véreres. :(( ;]

(#189421) akooos válasza Stylewars_kp (#189420) üzenetére


akooos
veterán

Véreres szuperbé :O ;]

[ Szerkesztve ]

(#189422) molnarpeter válasza akooos (#189421) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Létező elnevezés a vRS, csak UK piacon. EU-ban simán RS. [link]

(#189423) akooos válasza molnarpeter (#189422) üzenetére


akooos
veterán

Úgy rémlik az első generációs Octavia is VRS volt az egynyóctével, itthon is.

(#189424) zolee3000 válasza Doki16 (#189419) üzenetére


zolee3000
tag

Köszi. A Corolla volt a másik alternatíva. (Amit kerestem: fiatal (1-2 éves) autó magas felszereltséggel és szívó benzines motorral 9m-ig.) Igazából tényleg az lenne a racionális választás, csak - itt jön be a szubjektív rész - nekem nem jött be. A HSD rendszere klasszis, csak körülötte az autó nem sikerült valami jól. Számomra fájó gagyiságai vannak, valahogy kicsit azt éreztem benne, hogy pont leszarták, mert gondolták (nem alaptalanul), hogy a hybridsége úgyis el fogja adni. Az extrákat is úgy sikerült csomagba osztani, és az árát is olyan magasra lőtték, hogy számomra így már nem elfogadható. Egyébként a Mondeo se az álom autó számomra, inkább csak a kisebbik rossz. A direkt befecsis motorokat mndenképpen kerülném, így sok alternatívám eleve nem volt sajnos, ha a most futó modelleket nézem. :(

(#189425) gooool válasza akooos (#189423) üzenetére


gooool
őstag

Amennyire en tudom a dizel variansok hallgatnak az RS, mig a benzinesek pedig a VRS nevre.
Legalabbis az Oktavokon a logo mindig ez alapjan valtozik. :)

Üdv, Balázs

(#189426) kisskd válasza Doki16 (#189419) üzenetére


kisskd
tag

Sokkal gyorsabban nem akarok menni vele, ha 6 literes fogyasztást sikerül összehozni a gyakorlatban is, az már bőven szimpatikus.

(#189427) Doki16 válasza kisskd (#189426) üzenetére


Doki16
addikt

Van egy tag a csoportban aki minden nap pályázik Dunaújváros és Budapest között oda majd vissza. Télen nyáron megteszi és saját bevallása szerint 130-140 között megy. Így eszik neki 6-6,5 körül. Ez itt a képen már a valós 6 literes átlag. [link]
Az én egy éves átlagom így alakult. [link] Egyszer volt 5,96 amikor többször voltam pályán vele a téli hidegekben.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#189428) Mr X


Mr X
veterán

Urak, tippre lenne szükségem.

Autót váltanék, pont a tipikus hülyegyerek-verzióban. Turbódízel kocsit keresek, olyat, amiben "van bugi". Alfa 156 2.4JTD (imádtam) és Volvo S60 T5 (jó-jó, de nem az igazi) után továbbra is szeretnék haladós autót. Nem lenne rossz, ha automata lenne, de ha minden kötél szakad, kézi 6-os váltó is lehet. Ezen kívül csak két feltételhez ragaszkodom: tempomat és ülésfűtés.

E46 330D az, ami nagyon begyere, de félek a típus rizikóitól. A másik verzió az Alfa 159 1.9 JTD + chip. A keretem 1,3-1,4 millió csak a vételárra.

Ti mit vennétek ennyiből?

(#189429) molnarpeter válasza Mr X (#189428) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mekkora bódé kell? Minél kisebb, annál nagyobbat megy. Grande 1.9 Mjet jutott eszembe amúgy, ülésfűtés témában mondjuk bizonytalan vagyok, de 6 gang adott (kiváló M32, na mindegy :DDD)

1.9 TDI ™️ (tudok egy faragott golf 3-at, mondjuk nem ismerem, csak szoktam látni és feltűnt hahun :DDD) fila táska, de VAG vonalon erős a support, ha okosítani kell. Golf 4 már jóval kevésbé rohad (Leon 150 lovas TDI esetleg még). Vagy Golf 5 és tsai esetén van DSG-vel, egyrészt gyors váltás racse esetén, másrészt azt is lehet erősíteni. Még a hivatalos Golf 2 TDI opció is beugrott, de ott 6 gang is ritka, automata zéró, tempomat stb sem túl esélyes.

BMW esetén vezérlés, szívósor dugózás, DPF, rozsda tételeket nézném. M47 vezérlése tartósabb, mint az M57.

[ Szerkesztve ]

(#189430) mokus1 válasza Mr X (#189428) üzenetére


mokus1
addikt

Szerintem ebben az arsavban nem fogsz jó 159et kifogni. Pedig ha a 156ot szeretted ezt is imadnad.

330dt nem tudom milyen árban mennek, de facelifteset néznek abból is.

Egyébként én 159bol ültem át 20dbe de engem nem fogott meg, hiányzik az érzés ami a 159ben volt.

(#189431) Mr X válasza molnarpeter (#189429) üzenetére


Mr X
veterán

A bódé szinte mindegy, 99%-ban egyedül használom. De azért nem választanék 147-es féle nőiesebb autót. 20 éves kor fölé nem szívesen mennék. A 156 15 éves volt, a Volvo-t is csak azért vettem meg így 19 évesen, mert konkrétan egy pötty rozsda nincs rajta, alul sem.

A Golfok nem az én világom, nem tudok megbarátkozni a belterükkel. VW vonalon a másik baj, hogy ami haladós lenne, az vagy 2.5V6 TDI, ami elég problémás, vagy 2.0 PD, ami szintén. Így ezt a vonalat ki is zártam.

Gondolkodtam, hogy veszek egy S60 D5-öt, de nem szoktam kétszer egymás után ugyanolyan típust venni.

Elég kalandvágyó vagyok, a szerelési lehetőség is megoldott otthon, de egyelőre nyuszi vagyok a BMW-hez, félek belevágni, pedig az Alfán kívül az fogott meg a leginkább.

A 159 esetében letettem a 2.4 JTD-ről, sokkal problémásabb, ahogy olvasom, mint a 156 esetében. Így maradna az 1.9 JTD.

Illetve képbe került még az Alfa GT. Formára tetszik, a 150 lovas 1.9 JTD egy szolid chip-pel már talán jó is lenne.

mokus1:

Széria eleji (06-07) 159-est talán nem lehetetlen kifogni a széthullott darabokon kívül is.

[ Szerkesztve ]

(#189432) aero. válasza Mr X (#189431) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

En anno sor6 e39-rol valtottam gyengébb turbos s60-ra, a volvo motorikusan jobb volt es a hangja is mhhmm. Persze nem hibaztatlak a vagyaid miatt, most kell ezt kielni. A 30d meg kibaszott jo motor, csak kerdes hanyszor csavartak vissza. Kerekivek, kuszobok szeretnek rohadni, azon kivul halas tipus az e46.

(#189433) MunezXBK válasza Mr X (#189431) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mitől problémás a V6 TDI?

(#189434) Mr X válasza MunezXBK (#189433) üzenetére


Mr X
veterán

Akárhol olvastam utána, mindenhol azt írták, hogy az ezredforduló utáni 2.5V6 TDI kerülendő. Például itt is.

aero.:

A Volvo-val igazából annyi a bajom, hogy a 175 lovas Alfa után nem érzem, hogy menne. Nincs meg az az érzés.

[ Szerkesztve ]

(#189435) MunezXBK válasza Mr X (#189434) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Aha, értem.

Nekem + bitporknak is volt, én pl. a mai napig visszasírom, annyira szerettem.

(#189436) Mr X válasza MunezXBK (#189435) üzenetére


Mr X
veterán

Valószínűleg én is imádnám, ha kifognék egy jó darabot, de amilyen a formám, tuti belenyúlnék egy lerúgottba. Ezért félek az automata váltótól is, bármennyire is jó lenne.

(#189437) aero. válasza Mr X (#189434) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az erdekes, pedig 230/250 es 175 kozott eleg nagy a kulonbseg :D Borzaszto kicsi auto, draga hozza az alkatresz, de a megbizhatosaga es a hangja a mai napig top nalam. :)

[ Szerkesztve ]

(#189438) Mr X válasza aero. (#189437) üzenetére


Mr X
veterán

Akkor én írtam rosszul, ez a 2.0T, 180 lóerővel. :)

(#189439) Beelzee


Beelzee
tag

Sziasztok!

Városi terepjárót szeretnék vásárolni.Használnám műúton és földes úton egyaránt(Ezért örülnék neki,ha nem 0 lenne a terepképessége az autónak).Évente kb 5-10 ezer kilométert mennék vele.
Pénzem 1,5 millió lenne rá kb. Tudnátok ajánlani valamilyen modellt?
Én a 2. generációs Toyota RAV4-eket nézegettem.

Előre is köszönöm.

(#189440) RoGamer


RoGamer
újonc

Sziasztok! Tudnátok ajánlani számomra használtautót? A preferenciáim a következők:

- Max. 1,3 millió Ft. vételárig (Tudom, a teljes költség ennél magasabb lesz)
- Ez lenne az első autóm.
- Évi 10 000 km környékén terhelném, viszont ennek a nagy része 100-120 km-es táv lenne (90-110 között), viszont olyan hetente egyszer mennék vele egy rövidet is városban.
- 190 magas vagyok, tehát egy VW Polo kicsi lenne, de nem feltétlen szeretnék egy nagyon hosszú, órási autót sem, mint mondjuk egy Skoda Superb.
- Ha lehetséges, Sedan legyen.
- Legyen legalább 100LE a motor, és ne legyen olyan érzésem, hogy 10 másodperc múlva reagál a gázra, de azért rally-zni sem fogok vele.

(Amiken gondolkoztam korábban: VW Jetta, Audi A4 B6, Honda Accord, Skoda Octavia)

(#189441) Gombinyó válasza RoGamer (#189440) üzenetére


Gombinyó
őstag

Benzines Avensis T25/Accord 7 gen sztem.

(#189442) RoGamer válasza Gombinyó (#189441) üzenetére


RoGamer
újonc

Az Accord vonzó választás, viszont a jobbak már kb. 300 ezerrel drágábbak, mint amennyiért venni szeretnék kocsit. Az Avensis pedig nem tudja megmozgatni sajnos a fantáziám, bármennyire is lenne reális döntés.

(#189443) tboy93 válasza RoGamer (#189440) üzenetére


tboy93
nagyúr

Értelmes benzines 7gen Accord 1.8-2M.

[ Szerkesztve ]

(#189444) molnarpeter válasza RoGamer (#189440) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Octavia (mk1) Tour 1.9 TDI?

(#189445) Gombinyó válasza tboy93 (#189443) üzenetére


Gombinyó
őstag

Oh, jól felkúsztak akkor az árak. Munkatársam most vett 8gen szedánt 2M-ért, mondjuk az 2.2 dízel, de nincs vele különösebb gond.

(#189446) RoGamer válasza tboy93 (#189443) üzenetére


RoGamer
újonc

A dízel Accordokat érdemes nézni?

(#189447) RoGamer válasza molnarpeter (#189444) üzenetére


RoGamer
újonc

Sajnos a kombik nem tetszenek, tudom, hogy reális választás lehet, de ha valami nem fog meg, arra költeni is kevésbé szívesen fogok a későbbiekben.

(#189448) tboy93 válasza Gombinyó (#189445) üzenetére


tboy93
nagyúr

Dízel az jóval olcsóbb. 7gen dízel is van mar 1.2-től.

(#189449) molnarpeter válasza RoGamer (#189447) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A Tour ez esetben azt jelenti, mint Astránál a Classic. Tehát a 2. generáció már gyártásban volt, de mellette párhuzamosan tovább készült a mk1.
A karosszéria formát Combi néven illeti a Skoda :) kicsit megtévesztő, de létezik Tour szedán.

(#189450) tboy93 válasza RoGamer (#189446) üzenetére


tboy93
nagyúr

Jó a dízel, strapabíró, de rendesen át kell nézni. Befecskendezés nagyon sokat bir. Kettostomegu + kuplung csere 400k, ha restek voltak időben cserélni a motorolajat akkor vezérlés csere is be fog nézni, szintén 400 koruli történet. Leömlő repedés fordulhat még elo, illetve a szokasos accord specifikus problemak (gazpedal jelado, szervocso).

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.