Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pusztán elméleti síkon, ki-milyen benzines automata kombit/suv-ot venne 2M (csak autóra szánt) keretből, ami max 12-14 éves? Preferált az egyszerű megbízható technika (ala szívó), extrákból az elvárt a digit klíma, el. ablak elöl-hátul, el. fűthető tükör, fogyi ha városban megáll 10-11 literből az jó lenne.
[ Szerkesztve ]
Szada85
aktív tag
Sziasztok!
Ötletelés jelleggel vetném fel a kérdést, már annyit pörgettem a mobile-t, hogy jojózik a szemem, hátha bedobtok olyan alternatívát, ami felett elsiklottam.
Mint korábban, most is olyan autót keresek, ami egyszerre tudja a tágas (normálisan élhetö) utas/csomagteret, és a dinamikus menetteljesítményeket, illetve ad valami "pluszt" a vezetés közben. ( Ez lehet a 4-nél több hengeres motorhang, akár az RWD nyújtotta "ficánkolás", hasonlók.)
Keretnek max. 13-14.000€ körülre lövök, évjáratban pedig 2012-nél fiatalabbakat.
Ami jelenleg érdekesnek tünik, az a B7 Passat 3.6 V6 Variant, 6 henger, DSG, 300 Le. Ehhez hasonló vonalon ötletek?
BigBlackDog
veterán
V70 valami öthengeres motorral?
Legacy, Forester 2.0 (+ LPG). Hogy valami érdekes is legyen benne.
Volvo V70 T5 / D5 AWD.
VW VR6-ot 1x vezettem*, semmi extra - konkrétan G3 VR6-ot, azt a kortárs Astra F GSi16V alázza, mind élményben, mind menésben.
*Az is jó 15 éve volt.
[ Szerkesztve ]
Lega automataja milyen? Annyit tudok, hogy a kisebbik benzinesbol az egyik problemas (talán eszi az olajat ha jol remlik), illetve dmf van benne, meg a vezerles csere ami cumi rajta 60 ezrenkent.
Lpg-bol szinten ha jol tudom a subik igazan csak a gyari rendszert szeretik es elég erzekenyek ra. Amugy a potkerek elvesztese azert fajo pont lenne, de mas gondom nincs az lpg-vel, faternal is bevalt nemet autokban.
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok otthon japppánban. go to Qru.
De ha pisztolyt szorítanának a fejemhez, hogy szívóbenzines kombit / SUV-ot kell vennem, 2004-nél fiatalabbat + a többi kritérium, úgy ez jut elsőre az eszembe, ami tetszik is. Egy időben sasoltam őket a hahun, sok volt az LPG-s.
Tippre klasszik automata.
Esetleg V70 sor5 szívó? Az viszont nem áll meg 11 literből szvsz. (újfent LPG?)
Szerk: Nem a 2.5 turbó a problémás?
[ Szerkesztve ]
Szepen ugrottak az arak felfele mostanaban, lassan mar 2-es clio is 700-nal indul 500 helyett.
Mazda 2 2004 kornyekerol mennyire csaladi jellegu?
Everybody lies.
outsiders
aktív tag
2.0 és 2.5 blokk mellé is ősrégi 4 sebességes automata van H6 Lega már akkor, ahhoz 5 sebességes van. Gáz annyira nem szerencsés velük. Vezérlés 100k vagy 6 év, elég erős, nem gáz ha tovább van rajta 6 évnél. 2.5 turbó meg a szívó is tud problémás lenni. Szívó olajat tudja szeretni, turbós meg felújítós 150k futás körül legtöbbször, gyenge a bele a blokknak, kovácsolt belső után lesz tartós.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Szada85
aktív tag
Nyilván egy Passatnál nem a vezetési élmény (kanyarvadászat) lenne a fókuszban, inkább a tempós utazás.
Mondjuk az 5,7 mp-es 100-as sprint is kellemes, videókat néztem róla, hangra is finom a VR6 orgánuma gyári kipuval, alternatívaként más dobbal egészen temperamentumos lesz.
Volvokat megnézem, köszi a tippet mindkettötöknek.
Kickass
őstag
Superb ugyanazzal a motorral? Egy L&K lehet meguti a Passat szintjet.
Qru
MODERÁTOR
Átlag polgárként sztem sem érdemes belevágni, túl sok a buktató. Ha ragaszkodsz ahhoz hogy UDM autód legyen érdemesebb egy ezzel foglalkozó céget megbízni. Nekik megvan a kellő rutinjuk és kapcsolatrendszerük, hogy ne vegyél szemetet és a vám/áfa/műszakit is intézik. Érdemes inkább itt Európában fellelhető darabot megvenni szvsz. Svájcban nagy divatja van az amcsi vasaknak ott nézz szét.
Vagy esetleg a Litván piacon, oda sok autót hoznak be Amerikából és az EU-s tehát csak honosítani kell a kinti műszakit de óvatosan, ott is sok a rom (törött, vízkáros, stb) autó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
szabonagyur
félisten
Az Astra, Jazz, Suzuki eseteben alja lesz ami belefer, ezekre kolteni kell boven meg.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
molnarpeter
nagyúr
i-MiEV meg egy B5 Passat 1.9 TDI.
Ja, esetleg Prius és tetőbox 👍
[ Szerkesztve ]
Prius tök jó technika, csak ne lenne ilyen randa kívül-belül
Semennyire. De ha csak egy pici gyerek van (tehát egy gyerekülés, meg egy babakocsi), akkor városba jó lehet. Viszont a babakocsival megtelik a csomagtartó. Már ha olyan, ami befér...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Feleségemnek szeretnénk 5 ajtós ferdehátú autót venni, olyat amibe hátra befér egy babakocsi és szaladgálós célra használnánk városban. A másik autónk egy Ford Focus kombi, ez pedig a hosszabb utas autónk. Nézegettük mostanában a használtautó piacot és egy kicsit tanácstalanok lettünk, és két verziót fogalmaztunk meg magunk előtt, nem tudjuk melyik lenne az ideálisabb:
1. verzió: Veszünk egy használt autót 1,5-2 millió forint környékén (a szervízelésre külön van pénz), 2006-tól fiatalabb benzinest. Amiket néztünk eddig, és tetszenek is: Astra H, Astra J, Mercedes B, Ford Focus MK3.
2. verzió: A meglévő 1,5-2 milliót megpótoljuk 2 millió személyi kölcsönnel (hogy teljesen ne költsük el az összes pénzünket), és akkor már akár egy új autó is jöhetne.
És ebben kérném a segítségeteket, hogy milyen új autók vannak, amik megfelelnek a fenti paramétereknek?
Illetve, hogy szerintetek melyik verzió az ésszerűbb?
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Esetleg V70 sor5 szívó?
Ebből egy darabot nem láttam hahun.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Nem túl gyakori, de létezik.
A legfiatalabb is 14 éves... [link]
Szerk: BBD ugyanazt kikereste. bocsesz.
Nekem a legelső generáció (leánykori nevén 850) téglaformája nagyon bejön, pl. ez '98-ból. Hamarosan youngtimer lesz.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Jazz-ből 1 milláért már elképzelhetőnek tartom, hogy van épkézláb automata (CVT) váltós darab, azok jellemzően olcsóbban mennek egy kicsivel, mint a manuális példányok. Ennek oka, hogy a CVT nagyobb kockázatot jelent, az indítókuplungja szokott tönkremenni, >200k a javítása.
Na, nem mintha a manuális váltó hibátlan lenne, abban a nyelestengelycsapágy szokta hallatni magát, de még új kuplunggal is (opcionális) gyakorlatilag csak a felébe kerül a szerelés.
Mindkettő manuális. Van jó manuális autóm, az alap gondolat az automata miatt vetődött fel bennem
[ Szerkesztve ]
Hideg kiraz tőle, akkor mar inkabb a prius Folyton ugy ereznem magam benne, mint egy temetkezesi vallalkozo
BigBlackDog
veterán
Az a kocka V70 azért most megfogott. Automata pipa, soröt benzin pipa, tempomat, ülésfűtés pipa. Még kéne venni, de céges mellett úgysem használnám.
Qru
MODERÁTOR
Pedig most kell lecsapni rá aztán beteszed a garázsba és ha már OT lesz szép haszonnal tovább adni.
#nincsbennetarcsi
HdRew
őstag
Köszi, esetleg más ajánlás? Vagy nagyjából felsoroltam a piacot?
Esetleg Suzukiból inkább Ignis legyen?
Ha van nagyon úgymond best-buy, akkor még tudok feljebb menni, de perpill a piac is egyre inkább képlékeny, ahogy látom, meg a különböző EU-s követelmények és a villanyautók térnyerése miatt is kivárnék picit, aztán pár év múlva már lehet villanyba ruházok be.
Köszi a választ, rákeresek!
Varosi 2 fos autonak viszont kicsit fura a kinezete.
Van valami ajanlas/buktato hozza a "hallod, ahogy csamcsog a rozsda" szokasos mazdason kivul?
Everybody lies.
BigBlackDog
veterán
Vagy rendes hangrendszer.
Everybody lies.
molnarpeter
nagyúr
Automata vonalon a Prius jelenti a legkisebb kockázatot, de ahhoz kell egy jó akku (ilyen árban praktikusan már cserélt pakk ideális)
HdRew
őstag
Köszi! Akkor az mondjuk bőven nem az én szintem már, bár a Prius+ nem rossz és tetszik is, de a keretek között kell maradni.
Ja, hogy szép is legyen? Majd megnézzük, hogy te mennyire számítasz szépnek ennyi idősen (már úgy arányosítva autóévekre).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Nagynak tunik, a szepseg eleg szubjektiv, vegulis twingom van.
Everybody lies.
Na várjál, ez most a ma is futó magasított seggű, vagy még a bakancs formájú, régi dizájn? Utóbbi esetben tárgytalan, előbbi esetben Egyetlen dolog szól ellene, hogy a magas övvonal miatt hátul borzasztó klausztrofób a helyzet. De ha oda úgyse ül senki, akkor mindegy is.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
szabonagyur
félisten
Csak a CVT-nél senki sem cserél olajat sajnos, az én példámból kiindulva márkaker sem tette meg csak papíron anno...
Meg ugye itt 40e a csere periódus ami sokakat elriaszt, na meg jó pár szerelő szerint minek azt.
Amúgy nekem pont az a tapasztalat, hogy annyira kevés automata Jazz van, hogy még drágább inkább, meg 1M alatt még a FL előtti van abból is max.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
tboldi
nagyúr
Ja, valahogy így.
Amúgy nekem pont az a tapasztalat, hogy annyira kevés automata Jazz van, hogy még drágább inkább
Amikor legutoljára nézegettem a piacot (nem mostanában ), akkor inkább olcsóbbak voltak a CVT-k, de lehet, hogy azóta megfordult a dolog.
Én mondjuk amúgy sem vennék, csak manuálisat, de ez pusztán egyéni preferencia kérdése.
[ Szerkesztve ]
mokus1
addikt
Győzzetek meg. Megnéztem ma egy Mini Cooper S-t a híres prince motorral ami 30ezer kilométerrel ezelőtt átesett a nagy motorfelújításon. Maga az autó tetszik, baromi jó feelingje van az egésznek, de nem tudom merjem-e megvenni. Nagyon szar az a motor? Kb 2 évre szoktam autót venni. A másik, mennyire eladható egy ilyen?
Vedd. Az egy kurva jó motor. Csak néha ki kell kormolni. De ha ez egy mininél gondot okoz, akkor neked nem is kell mini.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
mokus1
addikt
Nem győztél meg, igazából alfáim is voltak azt is szidta mindenki de azzal nem ültem fel a szoporollerre...
Éppeszű ember kihagyja ugye?
Ja, valószínű. Nekem volt, bár a turbó nélküli. Most az utódmodell van.
Ja, és imádtam, ahogy a mostanit is.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
alázógyík
őstag
Neeeee.
Annyira rossz konstrukció, hogy az elképzelhetettlen.
Neked is volt?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
alázógyík
őstag
Turbó nélküli 1.6 Prince volt. Egy f.shalmaz.
Hát jó. Akkor majd igyekszem én is így visszagondolni rá.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
mokus1
addikt
En nem tudom ironizalsze vagy sem és hogy beleugorjake.
Figyu, mi tényleg szerettük, igaz, nem sokat volt nálunk. 60k körül vettem, valamivel 90 fölött kitörték alólam. Nyilván ebből is vannak torkavéres példányok, 200k km fölött meg bármi lehet halálcsapda, de a közismerten büntető német piacon még mindig mindennapi látvány a gen2 mini, és a használtak között is prémiumnak számít. Ezért is nem viszik keletre tömegesen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.