Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Szerintem is ez a legjobb definicio, az igazi sportauto az egy cel gep, egyetlen szempont alapjan keszult, a nagy sebessegu es teljesitmenyorientalt vezetes mint tevekenyseg minel jobb kiszolgalasa.
Meg vannak a kompromisszumok, mindenfele hot hatch, gt-k, egyeb roadsterek stb. ahol bejonnek szempontnak ilyenek mint praktikum, kenyelem, kozlekedes es A-bol B-be jutas, tehat nem kizarolag a vezetesrol mint tevekenysegrol szolnak, hanem mint kozlekedesi eszkoz, hasznalati targy is, nem csak elvezeti cikk ... es a sok szempont alapjan probalnak valami kompromisszumot talalni.