- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- sziku69: Szólánc.
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
na jól van, megjött neduddki, ő azért nálam kompetensebb
mindenesetre én azzal kezdeném, hogy rámérek indítás előtt, hogy milyen fesz van benne, meg jó lenne tölteni rajta egyet egy intelligens töltővel, és megnézni töltötten milyen a fesz meg hogy viselkedik
de nekem is gyanús a túltárolás. focusba amúgy azt tudod, hogy lehetőleg ezüst-calciumos vagy calcium plus-os akku kell? a generátor elég nagy töltéssel meg tudja kínálni, ami az egyébb akkukat hamarabb hazavágja, mint ildomos
-
Nordic
Közösségépítő
válasz
DeFranco #5096 üzenetére
2 hetes Varta 12V-os 56 amperórás, ha jól emlékszem(pizsibe már nem akarok kimenni megnézni
).
5-6km-es távon használom. Tudom nem nagy táv, de nem hiszem, hogy ez 2-hét alatt kinyírna egy akksit. Este pl garázsban pöcc-röff volt, aztán irány meló, 12 órát állt a parkolóban, majd reggel indítás, hogy melegedjen(kb 10 percig járt is a motor, hogy ne fázzon a popsim). Mondták, hogy önindító baj, de akkor mi a francért szenved a központi záram is?
Szerdán van egy megbeszélt szolnoki utam is(kedden nem dolgozok, így áll egész nap az autó a garázsban). Ha netán reggel 6-kor nem indulna szerdán az autó, az elég cumi lenne, annak akit vinnék Szolnokra.
-
Nordic
Közösségépítő
Üdv!
Van egy olyan gondom, hogy kb. 2 hete kellett vennem új akksit(a régi elég döglött volt már). A problémám viszont az, hogy ma reggel, alig tudtam beindítani(-13 fok volt), ráadásul a központi záram is nagyon lassan nyílt ki(szó szerint halottam, ahogy a zárban a motor dolgozik). Nem hiszem, hogy egy vatta új akksinak gondot kellene okoznia az ilyen hőmérséklet, vagy rosszul gondolom? Mivel abszolút nulla tudásom van ezzel kapcsolatban, érdemes megnézetni autóvillamosságis szakival? Kicsit kezd elegem lenni, abból, hogy folyamat szívok elinduláskor, meg imátkozom, hogy egyáltalán el tudjak indulni.
Amúgy egy '98as 1,6V Ford Focus-ról van szó. Tudom benne van a korban, de ezen kívül nincs bajom vele.
-
#81556480
törölt tag
-
Carasc0
őstag
Sziasztok!
Adott egy Opel autó ami oldalról őzkárt szenvedett. Szumma szummárum megvannak az új alkatrészek: motorháztető, stb stb (megjegyzem az ajtók sértetlenek).
Nos az alkatrészeket festeni kell. A gondom/gyanúm ott van, hogy azt mondta a festő hogy miután lefestette a sérült elemek helyére kerülő újakat, bele kell festenie az ajtókba is hogy ne üssön el.
Most lehet hogy felnőtt diplomás létemre hülye vagyok, de ebbe nem látok logikát, hogy miért kell az ajtókba belefesteni hogy ne üssön el. Hát akkor tök mind1, mert akkor az ajtóknál is elfog ütni... Nem értem és nem értem! Sztem le akar venni pénzzel mert 20e Ft-ért fest / elemet.
Jól gondolom?
Előre is köszönöm!
-
Milyen aksit érdemes mostanság venni, ami ár/érték arányban a leginkább megéri?
1.5-ös dízel, 72Ah van benne. -
blt.62
őstag
Szerintetek 1 millió ft-ért milyen terepjárót érdemes venni ami még pár évig megbízhatóan működik és elfér benne egy 150 kg-os ember? Néztem a Suzuki SX4-et,de az szerintem kisebb belől mint a picasso.
-
Newyorker
addikt
Segítsetek!
Mostmár 2 hónapja van meg a Smart kisautóm (2007-es) és a mai napon, most este arra lettem figyelmes, ha úgy megyek bele az úton egy mélyedésbe, hogy mindkét első kereket éri, azaz az első tengelyt, akkor elölről egy ilyen nyekkenést hallok :S tegnap nem volt, megmerem kockáztatni, hogy ma dél körül sem, de most hazafelé igen már. Ami esetleg szerintem lehet, igaz nem értek hozzá, hogy eddig nem volt ilyen hideg, mint ma, most este. Tegnap -2be mentem, ma délbe is -1, -2, viszont most hazafelé -6 volt már. Lehet, hogy elől vmi gumi a futóműnél a hidegtől bekeményedett és amiatt ez a hang? (kihangsúlyozom nem értek hozzá)
-
jegenye77
addikt
Sziasztok!
Szerintetek milyen baja lehet egy 1.4 16v-es Volkswagen Polo- motorjának ha járó motornál az olajbeöntőt leveszem és elkezd ingadozni az alapjárat?
Még soha nem tapasztaltam ilyet más autónál.
Ilyen tipusú az autó. -
#81556480
törölt tag
Üdv!
útvonal engedély mennyibe kerül és milyen időközökre lehet megkérni? 3 naposnál van hosszabb ami még normális áron van?
Sajna pénteken lejár a műszakim de már csak jövőhéten tudom elvinni, viszont addig kellene használnom
-
Gyick
őstag
hi!
Az elöző féléves kötelező meddig érvényes?Nem jan 1.-ig ugy tudom hanem van valamennyi türelmi idő.Jó lehet az még?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
animatrix11 #5078 üzenetére
Igen, mivel nem kellett pörgetni annyira hogy menjen, persze nem több literrel csökken a fogyasztása 0.5-1 liter között.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
animatrix11 #5076 üzenetére
Már nincs benne mert eladtam az autót, 1.4es volt és nagyon is észrevehető a különbség, alsó tartományról 6.ban nagyon szépen gyorsult az eredeti állapotához képest.
Természetesen minden sebességben minden fordulattartományban jobban húzott. -
neduddki
nagyúr
válasz
animatrix11 #5073 üzenetére
HI!
es?
udv
neduddki
-
Gaboman
nagyúr
válasz
animatrix11 #5071 üzenetére
Ilyen az enyém!
-
neduddki
nagyúr
válasz
animatrix11 #5071 üzenetére
HI!
tuningbox, Te kerdezted
udv
neduddki
-
Gaboman
nagyúr
válasz
animatrix11 #5066 üzenetére
Esetleg érdekel a CLEAN FLOW tuning alkatrészem?
Megvan 30ból nem kell 60 hozzá! -
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek?
[link] -
animatrix11
őstag
Chiptuningot vagy tuningboxot csináltatott már valaki? Melyiket érdemesebb, némely tuningbox megvan 60kbóla chip meg 120k a legolcsóbb az én kocsihoz
-
Agostino
addikt
válasz
animatrix11 #5060 üzenetére
a spybike még akkor is tud tolni magából jeleket. egy megtekintést megér
-
DeFranco
nagyúr
válasz
animatrix11 #5060 üzenetére
milyen riasztó, jöhetne privátban is... én is valami biztonságon gondolkodom, de nagyon agyalok mi legyen... az indítás meggátlása lenne az elsődleges, mert a riasztó önmagában csak hangos, de nem biztos, hogy lesz egyszerre keret mindkettőre.
most keresem a lehetőségeket
ha van jó autóvillamosságisod, aki ezzel foglalkozik, jól dolgozik és megbízható, akkor az pedig kifejezetten nagyon érdekelne
-
emitter
őstag
válasz
animatrix11 #5058 üzenetére
Szia, esetleg egy jeladós megoldás? Tudom, ez bringába való, de gondolom ugyanúgy használható kocsiban is, ill. lehet a piacon direkt kocsiba szánt jeladó is..
-
animatrix11
őstag
Üdv
Szerintetek milyen védelmet tegyek a kocsimba?
Egy 2010es Mazda 6-ról lenne szó megpróbálták zártörővel kinyitni, de beletört a zárba
Viszont nem túl megnyugtató ettől függetlenül, van benne egy bear-lock váltózár, nem tudom hogy rakjak e bele riasztót, mert már az is elrettentő ha ott villog éjjel a led, vagy esetleg egy alap pajzs védelmet ami 123k - viszont ennek a lophatatlanságáról sem vagyok teljesen meggyőzve ráadásul trérellel elvihetek még azzal is -
Agostino
addikt
sziasztok
a teljes kipufogórendszert ki kell cserélni a kocsiban - csőstül jön a baj, ugye - és arra gondoltam, ha már lúd, legyen kövér és valami sportosat kellene felrakni. nem ilyen idegtépő, fülrepesztőre gondoltam, inkább arra a morgós fajtára. ilyesmiket hol tudok nézni és megközelítőleg mennyibe kerülnek. a mostani cseréje 25k lenne nagyjából, de ez az alap gyári rendszer lenne lényegében
-
€uro
őstag
Sziasztok!
Segítsetek légy szíves! Van itt a PH fórumon RC távirányítós autós topik? A keresővel nem jártam sikerrel.
Elnézést az offért!
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, páromnak keresünk autót, így eljutottunk a Fehér úti hírhedt lerakatba... Megnéztük a megcélzott autót majd végigsétáltunk a telepen...
Eddig is tudtam hogy az egy patkánylyuk de amit láttam attól komolyan hátast dobtam. 1 példa a sok közül...
Ott áll ez az autó:
2011 Első tulaj, 94k km, semmi extra, minden tök reális.
Belenézve az autóba a döbbenet fogadja az embert, fullra kikopott első ülés, tükörfényes kormány. Azért volt nekem hatalmas a döbbenet mert én egy ugyanilyen korban lévő 3 hónappal öregebb Avensist használok, és én tettem bele 96ezer kmt... mondanom sem kell hogy a kormány gyakorlatilag nincs megkopva, az ülésen pedig egyáltalán nem látszik ez a 100 ezer km. Adja magát a kérdés hogy vajon mennyiről lett megpörgetve...
Tippre szerintem 200k felett van, még akkor is ha ez soknak tűnik...Igen tudjuk hogy ez így működik, de nagyon durva amikor az ember ennyire plasztikusan szembesül, a nettó átveréssel.
Eskü erre kéne létrehozni egy szervet amelyik random felkeres kereskedéseket és megvizsgálja az ott található autókat... majd bírság lefoglalás stb.
-
Pete55555
addikt
válasz
addamka #5043 üzenetére
Szia.
Bocsi, hogy csak most válaszolok, már a milyen autót vegyek topikban írtam közben, hogy úgy néz ki, mégsem vesszük meg az autót, de közben néztünk egy Cliot, 1.2 benzinest. Ezt ugyan 600-ért adja, és 200-at adna a miénkért, tehát ugyanannyit kéne ráfizetni, de már megkapta kicsit a rozsda a jobb hátsó sárvédőt, meg összességében is ütött-kopottas az egész...Szóval köszi a sok infót, ezek tényleg hasznos dolgok, valószínű most megnézzük mégegyszer a C3-at, ki is próbáljuk, és remélem meg is vesszük
-
D4rkm4n
őstag
Sziasztok!
Tudtok egy helyet, ahol lehet műszerfalra (szellőzőre) rögzíthető pohártartót rendelni? A reggeli kávé vagy energiaital végveszélyben van egy ilyen kütyü nélkül.
-
blt.62
őstag
Benzines 740-es BMW-ről vélemény? Gondolom városi fogyasztása 20l körül lehet.
-
Iron Fire
újonc
Hello!
Van rá valamennyi esély, hogy újra legyen Magyarországon márkaképviselet ?
Most nem azért, de szerintem vinnék, mint a cukrot. -
válasz
Pete55555 #5041 üzenetére
Szia,
2008 óta van egy 1.6-os benzines C3-asom, 2003-as évjárat.
A HDI-t nem ismerem, így csak azt írom le, mire figyelj általában:
- 2003 és előtti típusoknál az első rugók gyakran törnek, részleges visszahívás volt, az enyém pl. kimaradt belőle, de 2009-ben le is feküdt az eleje. Kérdezz rá volt-e már rugócsere. A gond nem is a törés, hanem hogy nincs felütés gátlás ellen egy tányér szerű ezeken a korai típusokon, így amikor törik a rugó, visz mindent ami útban van, nekem ment az ABS jeladó vele. Ha menet közben törik el, a kerék beleér a dobba, ami nem kellemes (70ezres móka volt a javítás 2009-ben).
- első lámpák könnyen beáznak. Az izzócsere fedlap tömítése hulladék. Ha sokáig volt víz alatt a lámpa, akkor lehet csere (17ezer Ft-tól van utángyártott)
- ha az első szélvédő hővédő réteggel van, az foltosodhat, nekem komplett szélvédőcsere lett belőle (kb. 40ezer)
- ilyen idősen ha sokat mentek vele télen, lehet rozsda a kerékívek alsó tövén. Nem túl vészes, de ajánlott időben megfogni.
- gondolom nem automataváltós, az enyém az. Soha ne vedd azzal, főleg Sensodrive-val.
Ezek voltak még 2008 óta, ami nem tipikus kopó alkatrész:
- klímavezérlő csere, 16ezer
- váltó (ecu, bontott váltószerkezet, fokozatváltó motor, kb. 300ezer)
- klímában valami csapágy csere, mert nyekergett (8ezer)
- lambdaszonda, első-hátsó (25+36ezer, mert csak a drágák jók ehhez)
- hengerfej tömítés csere + hűtővíz, kb. 30ezer
- hátsó kipufogódob, kb. 20ezer
- generátor felújítás: kb. 30ezerKopóból:
- 2x vezérlés csere (szíj, görgők, vízpumpa), kb. 50ezer/alkalom, előbb cseréltettem, mint kellene, de nyugodtabb vagyok
- fékbetétek elől, hátul, kb. 8ezer/pár, eddig tárcsa még nem kellett
- kuplungszerkezet csere 1x, 60ezer kb.
- ékszíj csere 2x, kb. 15ezer
- olajcsere 20ezer km-enként a gyári 30ezer helyett, Total Quartz olajjal, kb. 15-20ezer, attól függ a bejáratott szerelőm csinálja, vagy aki épp a közelben van
- gyertyacsere 2 évente, kb. 8ezer
- fékolaj 2 évente, kb. 6ezer
- hátsó lengéscsillapítók, 20ezer/pár
- első lengőkarok, stabpálcák, gömbfej: 60ezer
- volt valamikor összes szilent csere elől hátul, na az ára nem rémlik, csak az, hogy a jó kis ideiglenes szerelő szaki úgy rakta be, hazafele kiesettAz árak általában a szokásos szerelőm árai, akivel a kezdetektől csináltatom, így viszonylag olcsó a munkadíj. Továbbá az 1.6 benzineshez sok minden drágább, mint a kisebb motorokkal szereltekhez.
Az alaktrészárak nem mindig a legolcsóbbak ehhez a típushoz, illetve nem feltétlen a legolcsóbbat veszem, mert autóboltos ismerős lebeszél róla, hiszek neki
Viszonylag kényelmes kis autó, a futóműve is inkább puha, csak az itthoni utak hamar szétkapják.
A fenti hibalista lehet húzós és menekülni fogsz, azt hozzáteszem az első 2 évben ritka barom módjára tapostam ki a belét, biztos benne van ennek a hatása is. Mióta az agyamat is használom, csak a lambdaszonda jött elő, mint extrább hiba, a többi kopó dolog, meg a csodás utak hatása. -
Pete55555
addikt
Sziasztok
Beírom ide is, hátha más is olvasa ezt a topikot, de már a milyen autót topikban megkérdeztem.Családi kis Ford Fiestánkat szeretnénk lecserélni, és egy Citroen C3-ast néztünk ki,
A Ford 97-es, 1.3-as, 120e km, kicsit rohad már a hátsó sárvádő, de motorikusan jó állapotban van.
A Citroen 2002-es 1.4 HDI 146000 km-el. egész jó állapotban van, 600e-re hirdetik, a Fordot 100e-be számítanák be, szerintetek megérné a csere ?
Köszönöm előre is a válaszokat -
Sziasztok!
Tudtok valami olyan szervizt, tuning céget, akik turbók beépítésére szakosodtak, és megbízhatóak?
köszi
-
-
blt.62
őstag
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórumtárnak!
-
blt.62
őstag
Erről mi a véleményetek? Megbízhatóak? Nagy a belső hely? Motor és automata váltó megbízható? Volt már itt ilyen valakinek?
-
Gaboman
nagyúr
Sziasztok, nem nagyon találtam itt a Ph kimondottan nekivaló topicot.
Lenne nekem egy CLEAN FLOW benzines tuningboxom eladó.
Ha valakit érdekel akkor privátban megbeszélhetjük a részleteket. -
szoke12
őstag
Sziasztok!
Egy 1998-as Rover 414 I esélyes, hogy kompatibilis ezzel? [link]
Hogy tudom eldönteni?
Ha nem, ki tudom bármi mással olvasni az adatokat vezeték nélkül? -
emitter
őstag
hali,
1. gen. Opel Zafiránál mostanában gyújtásadásnál a sebesség és a ford.szám mutató negatívba megy, aztán az alapjárat beálltával visszaáll normálisra mindkettő. Mi lehet az oka? Érdemes vele foglalkozni egyáltalán?
köszi!
-
atesss
addikt
Üdv !
Új Suzuki Swift-nél hol találom az OBD csatlakozót ? -
#16741888
törölt tag
Sziasztok, 4 év cégautózás után úgy néz ki vissza kell térnem a saját autót nyúzók táborába. Érdekes challange.
Összeirogattam a felhasználási területeit, meg hogy nekem mire kéne kb az autó, és arra jutottam hogy nekem egy egyterű lenne a megfelelő választás. Persze kacérkodtam nagyon egy 7-8 éves Type-S Accorddal, meg akár egy jóval idősebb WRXel is, de úgy gondolom a céges sedan Avensis után nekem valami több célra használható autó kell... így sok érv felsorolása mellett maradtam egy egyterűnél.
Teljesítmény autót bár nagyon szeretnék, de az igazság az hogy itt áll egy Gixxer a garázsban így nincs sok értelme....
Nekem most egy olyan autó kell ami kényelmesen elvisz Aból B-be, le lehet vele ugrani az Adriára kényelmesen, van azért benne lóerő de viszonylag olcsó fenntartani, akár a bringákat is mindenféle probléma nélkül bele lehet tenni, vagy el lehet vele menni kényelmesen horgászni... 2 milla környékén.
Nézegettem minden félét és kilyukadtam egy 2.0 Zafira B nél, 2 milla környékén egész szép darabok mennek, magánszemélytől, családi használatból... Nyilván nem annyi kilométerrel mint amennyi, de talán nem akkora baklövés.
Van valakinek ezzel tapasztalata? Esetleg van jobb ötlet, ami hasonló árba megy, viszonylag olcsó a fenntartása, és jobb mint a Zafira?
Köszi nagyon.
-
rlazol
veterán
Sziasztok,
1986-os kettes Golfba keresnék eredeti, vagy legalább nem típus/évjárat idegen kárpitot. Amit eddig találtam az randa.
Hol érdemes körülnézni?köszi
-
atti1848
senior tag
Sziasztok. Tollal bele lett húzva a tetőkárpitba egy csík, mivel lehet azt letakarítani onnan? Valami házi szer, mert nem szeretnék most ezért venni 3-5 ezer forintos tisztítószert.
-
Agostino
addikt
még mindig keresek kormánybőröztetésre ügyes emberkét aki jól dolgozik. neduddki adott egy tippet de a kolléga amennyire kivettem nagyon el van havazva mostanság : (
5028 - feltétlen, köszönöm!
-
-
Én egy logoutos írás után rendeltem ezt, szóval mondhatni hülye vagyok hozzá erősen.
CM-mel nem ment a Milestone 1-emen illetve a Razr-emen sem. Asszony Atrix 2-jén a gyári ROM-mal ment.
Samsung Galaxy Tab 2 7"-en nem ment CM-mel.
Nem tudom, a drágábbak mennyivel jobbak, nekem csak arra kell, ha menet közbe check engine-t dob, talán segít eldönteni, hogy hazagurulhatok vele, vagy inkább helyben gyújtsam fel -
atesss
addikt
válasz
addamka #5022 üzenetére
És mi lehet az, amit esetleg ez a VGATE nem tud, de pár ezer plusszért pedig már lehetne olyan, ami tudja ?
Sebességben (PID) van értelme a többnek ?Amúgy speciel egy ZTE Blade-em van, CyanogenMOD-al.
De amúgy is gondolkodok valami másik ROM-ot rátenni, mert állandóan elmegy a mobilnet, és csak restart segít.
Bár a komolyabb elemzésekhez valoszeg PC-t használnék (Thinkpad X200s Win7/Ubuntu). -
atesss
addikt
Üdv !
Egy egyszerűbb OBD olvasó vételén gondolkodok: [link]
Mit ajánlanátok ? -
DonThomasino
veterán
Egy üzemben tartói szerződést szeretnék csinálni családon belül.
Kifejtené nekem valaki hogy mi az az 'átírási illeték'?Az üzembentartó átírás költségei:
- forgalmi engedély illetéke: 6.000 Ft,
- amennyiben ellenérték fejében került átadásra az üzembentartói jog: az átírási illeték 25%-a
- amennyiben ellenérték nélkül került átadásra az üzembentartói jog: az átírási illeték 50%-a.Honna tudják ők hogy ellenérték nélkül került átadásra vagy sem?
-
blt.62
őstag
Mennyit fogyaszthat egy 1994-es 3,0 TD (diesel) merci városban automata váltóval? Normál vezetéssel,vagyis "öreg urasan"????
-
Agostino
addikt
válasz
DeFranco #5015 üzenetére
persze vannak egyéni kívánalmak, de mint vásárló nyilatkozok csak : ))) nekem szerencsére semmi gondom nem volt, az akksis bolt tulajának tetejében ugyan olyan Poloja van mint az enyém, szóval hamar megtaláltuk a megfelelő fajtát és a közös hangot : )) szerintem jó akksi, megéri a pénzét minden tekintetben
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Agostino #5014 üzenetére
Mondeonál nem tudom hogy van, de a a Focushoz biztos, hogy ezüst-calcium vagy calcium plus (bármit is jelentsen ez) akksi kell, mert magasabb a töltőfeszültség a generátor felől, mint az átlagos, és ezt egy akármilyen akku nem feltétlenül díjazza.
Ettől függetlenül a banner akksik tényleg nem rosszak, most nekem is az van a focusban, de csak azért, mert ezzel vettem, amúgy lassan sajnos nekem is csereérett lesz, minden indítás ajándék már...
-
Agostino
addikt
válasz
jozsi252 #5013 üzenetére
banner akksit! ilyet vettem amikor az előző megadta magát, azóta minden nyenyere nélkül pöccre indul a kocsi, autószerelőm is elismerősen nyilatkozott róla. amperhez nem értek, de szerintem ebben simán adnak tanácsot neked a boltban. én mintha! itt vettem volna, a srác nagyon rendes volt aki fogadott, be is rakta ingyen, régi akksit bevették. mod: bartók béla úti bolt.
-
jozsi252
veterán
Sziasztok
Sikeresen megadta magát az akksi. Egy gyári ford akksi van a 2.0-es 145LE Ford Mondeónkba. Az lenne a kérdésem hogy milyen márkát lenne bele érdemes vásárolni? A gyári akksi 43Ah-s. Esetleg érdemes lehet nagyobbat venni bele, vagy ez az Amperóra bőven elegendő?
Köszönöm
-
DeFranco
nagyúr
válasz
werszomjas #5010 üzenetére
-
DeFranco
nagyúr
válasz
werszomjas #5008 üzenetére
szerintem szíjfeszítő lesz... ha nem feszít rendesen, megcsúszik a generátorszíj a görgőn (ezt vélem hallani), nem tudja eléggé megtekerni a generátort, és nem kap az akku elég szuflát
ez most csak azért jutott eszembe, mert a generátorosok ezzel próbáltak megszívatni pár hónapja (rámondták, hogy sz*r, 'sztnemvótszar) tehát nem szaktudásból jön, hanem tipp, de a hang alapján ez viszont nekem annak tűnik
1:33-nál mi az az istentelen tödödö?
-
werszomjas
addikt
válasz
Agostino #5009 üzenetére
Akksi kb 3 éves, de eddig nem vettem észre hogy gond lenne vele, mindig rendesen indul az autó, nem erőlködik, és nagyon hidegben sem szokott lenni, télen mindig garázsban áll, 1-2 éjszakát kivéve.
Én még ott a görgőkre tippelek, hogy azok készülnek szétesni, ha simán csak a lámpa világítana, akkor igen generátor a legvalószínűbb, de ezt a hangot nem tudom hova tenni, mind1, akkor szerviz lesz belőle.
Valaki tud Budapesten megbízható autószerelőt, aki meg tudja ezt csinálni, nem márkaszervizes áron, de azért normálisan? az se baj, ha fórumtag, és van sok pozitív tapasztalat vele
DeFranco# 1:33-nál mi az az istentelen tödödö? Merült a telefonom
Akkor abba a szervizbe nem viszem, hol volt ez?
-
Agostino
addikt
válasz
werszomjas #5008 üzenetére
saccra talán a generátor nem tölt és ez a nyűgje, vagy az oda vezető kábelek adták meg magukat. esetleg simán a hideg megette az akksidat. ha régi, kérj kölcsön egyet aztán teszteld le.
#mod : egyre jobban tippelem a generátort. mintha az kerregne leghangosabban amikor arra viszed a kamerát. talán csapágyas lett vagy ilyesmi.
-
werszomjas
addikt
Estét.
Kis hibafeltárásban kérnék segítséget.
Skoda Fabia 2005-ös dízel.
Ma voltam vele a városban, kb 30 km autókázás után hazaérek, állok be a garázsba, és az akksi visszajelző elkezd villogni, alapjáraton villog, állandó 2,5 - 3.0-s fordulaton pedig folyamatosan világít, plusz 2000-es körüli fordulaton pedig valami fura ciripelő hang hallatszik a motortérből:
Video a hibáról. Főleg ez a hang aggaszt ez nem tudom mi lehet
-
Agostino
addikt
üdv
bőröztetni akarom a kormányomat, lassan 17 éves lesz a járgány és már foszlik a kezem között. nem akarok nagyon belemenni, lényeg az, hogy elég ramaty. egy rendes új kormány 35 rugó körül van, bőrözést ők 16 000 körül megoldják, egy nap alatt. van velük valakinek tapasztalata? esetleg tud jó helyet? a másik a kárpittisztítás lenne. jó pár év dzsuváját ki kellene szedni, ki dolgozik itt pesten normál áron és alaposan?
ja, illetve bőrözés: szeretném megoldani azt, hogy amikor bőrözik a kormányt, kicsit megtömik alatta, hogy a kormány vastagabb legyen. ez butaság lenne részemről, vagy semmit sem befolyásol a (számomra) kényelmesebb fogáson kívül?
-
blt.62
őstag
Automata klímánál amikor a hidegben (mint ma is -6fok) rá adom a gyújtást akkor mindig klímával indítja be a kocsit. Én mindig kikapcsoltam a klímát és úgy indítottam be. Hagytam,hogy a motor ahogy melegszik majd szép lassan nyomja be a meleget. EZ se olyan sok idő,mert pár km után már türhető idő van bent. TERMÉSZETESEN nem az állófűtésre és kiegészítő fűtésekre gondoltam. Eddig nem használtam télen se a klímát mert az egyik (ezek szerint nem hozzá értő) klíma szerelő azt mondta a lakás klímámra,hogy hiába hűtő-fűtő funkciós, egy bizonyos hidegebb idő (- 5 fok alatt) után már nem fog meleg levegőt fújni a lakásba.
Ezek szerint ha hagyom,hogy a klíma dolgozzon a hidegben is akkor hamarább befűt mintha nem használom? Gyorsabban befűt mintha arra várok,hogy a motor bemelegedjen és úgy fűtsek? Sokkal többet fog fogyasztani ha télen is megy a klíma?
-
atti1848
senior tag
Sziasztok.
Fater autójának jobb külső tükre eltört, vagyis csak maga a tükör, a tartó az ép.
Ez egy Mercedes Sprinter platós, 2002 ,308 CDI típusú. Néztem bele tükröt, hogy csak kicseréljük az üveg részt benne. Ez lenne az:
Azt írták erről a webshopos emberek,hogy nem hiszik,. hogy jó lenne bele, de a keresési beállításnál beállítottam az autó típusát. most akkor jó lenne bele vagy sem és hogyan cseréljük ki?
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Drón topik
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Battlefield 6
- Big in Japan - japán játékokról, kötetlenül
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Xbox Series X|S
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Bomba Ár! Dell Latitude 3190 - Intel N4120 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Bomba ár! Dell Precision 5530 - i7-8850H I 16GB I 512SSD I 15,6" FHD I P1000 I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 512SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!