Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
amikor vettem a proceedet és elkezdtem vele napi 240 km-t pályázni akkor végigpróbáltam minden létező üzemanyagot, sosem vettem észre lényegi különbséget ráankolásos méréssel. 3 nap melóba járás után mindig tankolnom kellett, de ugye a körülmények viszonylag állandók voltak a bp-győr távon. gondolom a kolléga se a porszáraz tankra töltötte rá az omv üzemanyagot amúgy mindig shellt tankoltam, sima dízelt, korona óta meg prémium dízelt, de aközött sem éreztem különbséget. most már csak a mol játszik, de egyszer kénytelen voltam omv-n tankolni, ott sem volt eltérés a fogyiban. bár még csak 1500 km óta van velem az újabb kocsi.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"