Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Látom megint eltértünk a témától. Reggeli tankolás (mezei B7): 8,4
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz molnarpeter #174694 üzenetére
Csak itthon magánemberként 2 autóból egyet csinálni emlékeim szerint a bürokrácia miatt horror meló és papírmunka meg utánajárás, nem?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
veterán
válasz molnarpeter #174694 üzenetére
Megoldás: honosítás előtt kell visszatekerni az órát. 🤗🤭
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 6030D #174666 üzenetére
Egyszer benézett egy tégla a karterbe. 2-es alapjáraton gurultam, nem volt sok idő, 4 liter olaj eltűnt néhány tíz méter távon, és virított az olajnyomás lámpa. Itt az olajpumpa szállítása még gyorsabban ki tudta szippantani szerintem, mint ha csak magától kifolyna
[ Szerkesztve ]
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz molnarpeter #174690 üzenetére
"...megkapja az elvárt új autót..."
Meg az életérzést is és aztán lehet tojással a pedál alatt közlekedni a több ezer kilométeres bejáratás ideje alatt.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #174681 üzenetére
Valahol meg is tudom érteni. Egyik motorcseréhez sincs Oda írva, hogy Pistike hidegen padlózta mindig és ezért ment tönkre a motor, vagy a gyárban nem sikerült meghúzni egy csavar nyomatékra és azért lazult le a hajtókar, vagy valami. Egyszeri user meg egyből a rosszabbra gondol, vagy nem is jut eszébe a gyári hiba, aztán el is lehet vinni durvább irányba, h így pl ha a motor szét volt hajtva, akkor a kocsi többi része is jobban elhanyagolt állapotban kell legyen, stb. Ami még jó lehet értő kezekben, az egy értékesítés előtt cserélt motor, és akkor a használtautó vevő végre megkapja az elvárt új autót félig-meddig
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz rbalint88 #174685 üzenetére
Mennyit futnak? Nálunk nagyon keveset gurulnak és tényleg kímélik, nem tipikus "cégautó"-ként kezelik a szó rosszabbik értelmében. Nem durvulnak vele, ha szarabb útra mennek, akkor inkább egy másik cégest visznek, stb. Ebben az XFben 4,5 év alatt kicsivel több, mint 50k ment bele.
brumi1024: Ez jó.
Magnum_: Aki műszakilag nem ért hozzá vagy inkább nem is akar érteni hozzá, azt tuti, hogy el fogja tántorítani a dolog, ez igaz.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #174680 üzenetére
Kevesen vagytok ezzel a hozzáállással, ahogy Magnum is írta...
Íme az ékes bizonyíték, hogy a márkaszerviz nem biztos, hogy maradéktalanul jó munkát végzett. Plusz az ember szeret általánosítani. Mondjuk én is, de azt tudom, hogy ez az 1.5 Ecoboost motor egy fosCactus: Nem sík terepen áll ez a fos, majd otthon
Brumi: Óbasszus késő
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #174678 üzenetére
Az függ az októl is. Nyilván egy Golf II-t, 1.9TDIvel, AF-es kóddal nem vennék, de itt ugye még csak nem is konstrukciós hibáról van szó és nem is részleges cseréről. Nem hiszem, hogy értékcsökkentő lesz ebben az esetben, hogy 4 évvel fiatalabb motor van benne.
Ehhez kapcsolódóan, az olajat nézted?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Gergőke88
addikt
-
BigBlackDog
veterán
válasz Tsebacsi #174678 üzenetére
Be kell számítattni egy új M3
kombibatouringba és akkor már nem a Te gondod. Mire letelik a lízing, addig talán ide is ér.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #174667 üzenetére
Eladásnál szerinted én mit fogok szopni, ha megnézik és kiderül hogy motorcsere volt? Miért volt? Ki csinálta? Miért? Hogyan? Ez baj, nem is kell az autó... EZÉRT!!!
Én se szívesen vennék motorcserés autót[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz zoo8800 #174676 üzenetére
Ja, sose fogom tudni i-vel írni, hülye japánok. Az egész rendszert átmosták, hogy ne maradjon szennyeződés benne sehol. Gondolom fogni akartak valamit a dolgon, csak fordítva sült el a 2. kör miatt. Miután 2. körben is eljátszottuk ezt, utána megtalálták a hibát, az üzemanyag pumpa/szűrőnél. Ott már nem volt pofájuk takarítási díjat kérni.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz parandroid #174663 üzenetére
Bárki hibázhat. Nekem van erre biztosítás. Okozott kárt 40 000 euróig térítik. Ha meghúzom a műhelyben az ügyfél autóját, megkarcolom, valamit el..izélek. Sarki Feribácsi is köthet biztosítást. ;)
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz 6030D #174666 üzenetére
Nem volt olajszaga sem bent, azért elég jó szigetelése van hang terén is (motort is csak akkor hallod, ha fordulaton van) plusz gondolom a levegőt is rendesen szűri, ami kintről jön. Tünetmentes volt. Hideg motorral indultak, megállás után volt egy pici füst a motorháztető alól.
Ádám16: Én nem érzem annak. Jagnél nem az első eset, hogy a szolgáltatások terén nagyon ott vannak, valóban prémium a hozzáállásuk (most nem az olajcserére gondolok ) , ellentétben mondjuk egy BMWvel. És itt ugye minden költséget vállalnak. Infinitynél ki kellett fizetnünk a motortisztítást valami 300k-ért, pedig nem mi hibáztunk (mondjuk besz*pták, mert utána megint meghalt az egész és saját költségen cserélték újra a porlasztókat).
Egyébként nincs gond a márkával, a tolatóradarral volt nyűglődés szoftveres, de semmi egyéb, csak a kötelezők. Van 2. autója is a bérlőnek az egy F pace (300 paci, 700 Nm, pöpec gép), ha lesz további, akkor szerintem az is valószínűleg Jag lesz.
Tsebacsi: Hát ez inkább 10 milliós lesz a végére szerintem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ádám16
addikt
válasz tboy93 #174660 üzenetére
A tipikus sarki Feri bácsit el kell felejteni, a minimum, hogy adjon számlát a szerelő a termékekről, amiket használt, cserélt, esetleg rajta a km állást.
Nekem ennyi a nyugalomhoz, hogy ha elcsesz valamit, akkor egy pert könnyen nyerek, ha hasonló hiba fordul elő, és typeC módon viselkedik.Egyébként igazad van. Látatlanban én is sokkal többet látok egy márkaszerviz szaktudásába/precizitásába, de sok helyen olvasom, hogy semmi ilyenről nincs szó, ugyanúgy tudnak gányolni.
rbalint88: A dízelmotort még "elfogadnám", hogy szarakodás van vele, mert én biztosan benzinnel venném azt az autót, a többi viszont meh... Ennyi pénzért ha egy zörgést meghallanék, továbbadnám.
Magnum_: Igazad van, pontosítok: nagyobb az esélyem a nyerésre, de a hercehurca ugyanaz, ha már van egy "pontos" számlám a szervizről.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz Tsebacsi #174661 üzenetére
A tulajnak miért is?
kap egy új motort, a csere idejére pedig egy másik autót.
tboy93: valószínűleg a sarki Feri bácsi nagyot nézne, hogy akkor hogyan is és milyet olajat tegyen bele a jagba.
Mi van ha Feri bácsi rakja össze szarul a féket?
Aki dolgozik hibázik, de ahogy többen is írták, legalább egy nagyobb szerviz esetén legalább a problémádat kezelik. -
Magnum_
nagyúr
válasz parandroid #174663 üzenetére
Saeki Feri bacsinak valszeg felelossegbiztositasa sincs, tegyuk fel, hogy a karosult igazolja, hogy o vegezte el a balul sikerult olajcseret es kotelezve lesz a kar megteritesere. Sarki Feri bacsi vallalkozasa nem biztos, hogy helyt tud allni.
I humbly and respectfully decline™
-
parandroid
félisten
válasz tboy93 #174660 üzenetére
Nem, azért viszem márkaszervizbe az autót, hogy ha gond van, akkor garanciális ügyintézés legyen, ne a sarki Feri bácsival kelljen pereskedni. Ahogy ebben a konkrét esetben is történt. Sarki Feri bácsi egy ilyen baki után nem fog neked grátisz motort cserélni, meg addig egy ugyanilyen csereautót adni.
Bárki hibázhat, az a nem mindegy, hogyan lehet azt a hibát kezelni, kijavítani.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ádám16
addikt
válasz Tsebacsi #174661 üzenetére
+ Presztízsvesztés. Én következőnek nagyon meggondolnám, hogy vigyem-e abba a szervizbe újra vagy vegyek-e újra ilyen márkájú autót akár.
Adtak másik autót, oké, de akkor is felesleges huzavona lett belőle (vidd vissza, várjál heteket az autódra, ...). Azért egy JAG-nál egy ilyen amatőr hiba ne férjen már bele, elfosott 6L olajat úgy, hogy senki nem vette észre. Plusz az autó miért nem jelzett, hogy majdnem nincs olaj?A JAG XF [link] anno ebben a TC tesztben engem nagyon meggyőzött, külsőre-belsőre is nagyon bejön. Viszont talán itt olvastam, hogy vannak vele gondok. Milyen hibákra lehet számítani egy ilyennél? Szarok lennének a motorok, vagy inkább elektronika?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #174657 üzenetére
Előfordulhat persze. Viszont egy ideális világban azért viszed egy drága márkaspecifikus szervizbe az autódat, mert ott elméletben jobban értenek hozzá mint a sarki Feri bácsi. Ha egy olajcserét elbasznak, hogy bízol rájuk valami komolyabbat? Mi van ha legközelebb a féket rakják össze szarul? Már ne haragudj, de kit érdekel hogy hány autón csinálták meg jól, ha pont a tiedet tosszák el?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #174654 üzenetére
Ja, valószínűleg bukta az éves bónuszt. Nem tudom mennyi az ára egy ilyen motornak egyben, de ha azt nézem, hogy anno az infinitynél a magasnyomású + porlasztó + még pár dolog cseréje volt több millió Ft, akkor ez szerintem 10 alatt nem áll meg.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboy93 #174653 üzenetére
Aki dolgozik az hibázhat is, bár nem értem, hogy hogy a francba nem vették észre, hogy tolja ki az olajat magából, azért 6,5 liter olaj az nem kevés. Alapvetően a Jag megint pozitív csalódás volt olyan téren, hogy azonnal megnézték az autót beérkezés után, nem maszatoltak vele napokat, heteket és amint megvolt a hiba oka, egyből adták is a csereautót helyette (nem 3 napra, mint az assistance, hanem amíg a javítás tart)
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz CactuS #174617 üzenetére
Na kicsit pontosabban: az autó semmilyen visszajelzést nem adott, hogy baja van, csak egy nagy durranás volt és utána rövid ideig még csörömpölés. Elsőre azt hitték durrdefektet kaptak és a felni csörömpöl így.
Még tegnap bevizsgálták az autót, a szerelő rosszul tette fel az olajszűrőt, a tömítőgyűrű meggyűrődött. A 7 liter olajból 0,5 liter volt csak a motorban (kb. 5 perc alatt kinyomta magából azt a 6,5 litert), nincs benne egy ép elem sem, minden szétvert mindent, komplett motorcsere jön, több hetes átfutással. Minden költséget vállal természetesen a Jaguár (nem tudom hány millió egy ilyen biturbós motor, de biztos nem dicsérik meg a szerelőt).
Ami viszont korrekt, hogy azonnal adtak egy másik XF-et, hogy használjuk a javítás idejére.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #174648 üzenetére
Abban benne van a polír is. De mire mindent összevásárol, ugyanott fog tartani.
Nekem az első, normális gépem volt 120.000.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Remekelek28 #174647 üzenetére
Szerintem ne állj neki élesben, ha nincs gyakorlatod! Elrontani könnyű és annak azért van következménye. Vagy bontott elemeken kezdenék gyakorolni, vagy inkább szakemberre bíznám. Egy normális kerámia bevonat is 100-150k körül indulhat, amihez mérten nem is annyira sok egy hozzáértő által végzett polírozás.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Remekelek28 #174645 üzenetére
Úgy érted, hogy mennyibe kerül, ha elszexuálod a fényezést?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Remekelek28 #174633 üzenetére
Drága lesz. Drágább, mintha megcsináltatnád.
-
dj79
senior tag
válasz fant0mi #174638 üzenetére
*ellenőrző
Amúgy teljesen kivagyok, költeni kellett a priusra.... Klíma friss (belevaló) olajjal és gázzal feltöltve , meg a kipufogócsövön volt valami lyukkezdemény.
Mondjuk azért az durva, hogy a környékbeli klímások azt sem tudják, hogy ez egy kicsit más technika[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Remekelek28 #174633 üzenetére
Szia!
Ez lenne [link] a maximalisták topikja. -
brumi1024
veterán
[rant on] Vajon az a Skoda Felicias nő, akinek az autója 50-ről 30 méteres fékutat produkál 0-ig miért gondolja azt, hogy jó ötlet Budapesten közlekednie, pláne 90-nel a Szentendrein 50 centire a zöldrendszámos XC90 mögött? Fékez egyet az automata a Volvoban és mit csinál? Vagy rosszabb esetben kilép elé egy gyerek? Mögém már úgy állt be a lámpához hogy igénybevette a szomszédos sávot, pedig 3 autó is befért volna közénk és 40-nel csorgott. [rant off]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Volt régebben egy autofényezős topic,de nem találom..
De hátha tudtok segiteni. Vettem egy 10 éves alfát és cerámiáztatni szeretném a fényezését. sajnos helyenként karcos,igy gondolom előtte érdemes felpoliroztatni.. A kérdésem,az eszközöket,hol tudom beszerezni ami a legideálisabb,legjobb minden tekintetben.. Beleértve a polirgépet is.. Vagy azt érdemes bérelni? -
nagyúr
válasz grizlisandor #174629 üzenetére
Állítólag.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tboldi
nagyúr
válasz grizlisandor #174629 üzenetére
Vagy nem.
-
-
whitezo88
nagyúr
válasz CactuS #174621 üzenetére
az mondjuk fura hogy nem jelzett a szint miatt, se sárgán se pirosan? Meg ezt hangra nem jön át már első kanyarba már? Évekkel ezelőtt én is sütöttem meg így motort de ott tudom hogy hibás volt a jelző. És kerregett a motor mikor már kevés (szinte semmi) volt az olaj, de addigra már lecsapágyasodott.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Bólyákkal elválasztott, jobbra kerülj ki nyíllal kitáblázott jelöletlen furgon, ledes pillangó szárnyas kamerával, az jól tippelek útdíj vagy NKH mérő csak? Rendőrök nem szokták ennyire kidekorálni magukat sebességmérésnél.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ádám16 #174619 üzenetére
Kevés olajjal még talán oké. Elfelejtett betöltő sapka nálunk is volt, az legutóbb Ford márkaszerviz volt. Kb. 15 kmt mentünk úgy vele a szervizből. Pár órán át takarították a motorteret, mire kb. tiszta lett. De az nem verte ki ennyi idő alatt a minimum alá. Meg kérdés, hogy milyen motor... Azért a 240 lovas biturbo motor érzékenyebb az olajra, mint egy euro 4 transit 2.2 dízel blokk.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MrSealRD #174620 üzenetére
Ebben száraz minden, a nívópálca foltot sem hagy a zsepin, annyira. Egy kanyar után durrant el gondolom falsot szívott az olajból.
Ádám16: Márkaszerviz természetesen.
Magnum_: Mi arra tippeltünk, de állítólag van ilyen típushibája a motornak... Majd kiderül, trailerre még nem sikerült felhúzni. Remélem a felnit nem cseszik szét, mert tavaly vette a bérlő valami 1,2 milláért.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
MrSealRD
veterán
válasz Ádám16 #174619 üzenetére
Nem mindegy, hogy kevés olaj, vagy nincs olaj... Kevés olajjal, ha mész akkor nagy melegben üvegelve lesz kopás...de ha 2k-nál elváltod akkor azért nívópálca minimum szintjével nincs katasztrófa...de ez csak szerintem.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Ádám16
addikt
válasz CactuS #174617 üzenetére
Mondd, hogy márkaszervizben történt! Legalább egy kis hercehurca után kaptok bele új motort.
ú, akartam is kérdezni: bátyám T25 Avensisében olajcsere volt tavaly, és a szerelő úr nem tette rá vissza az olajsapit, vagy a leeresztőcsavarral volt gond, már meg nem mondom.
A lényeg, hogy a bátyámnak másnap felvillant az olajlámpa, Kicsit használta, majd elhúzta apámmal a szerelőhöz, aki esedezett, hogy sose volt ilyen, és sajnálja, ő bacta el. Tesám mondta neki, hogy oké nem lett gond, új olaj, és azóta is használja.Szerintem viszont keletkezhetett olyan kopás a motorban, amitől sokkal rövidebb lesz az élettartama a motornak, ezt akkor is mondtam neki, de mivel nem ért hozzá, és gurul az autója, en vagyok a hülye.
Ha olaj nélkül/nagyon kevés olajjal mész kb 30 km-t, az mennyire para?[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Jag XF olajcsere után egyik kanyarban irgalmatlan durranással megállt. Kollégák nézik, porszáraz a nívópálca. Legjobb nap...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
őstag
válasz BigBlackDog #174614 üzenetére
jogos.. de akkor itt egy újabb fejlesztési lehetőség egy generált problémára
"... and I hope you have a great day!"
-
őstag
-
KTU
addikt
válasz AMD Power #174611 üzenetére
Igaz nem nekem szól.
Mikor autót kerestem, megnéztem, próbaútra mentem pár Sx4-el (1,5 M-ig kategória, nem az új),
szóval az az A oszlop akkora, ami szó szerint A forma, kilátni kereszteződésnél
"dülöngélnem" kell, hogy biztos mindent lássak, nehogy vaki holttérbe legyen.
Írták is a népítéleten: "időzített bomba"
Szerintem is.
Pedig jó autó."Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
-
#89309696
törölt tag
válasz 30z.Samu #174592 üzenetére
Az az immo lámpácskája. Írja a könyve mikor mit csinál, de gyakorlatilag csak villog és szarik a világra, mindkét Rönónk ilyen. Nem kell foglalkozni vele, ezek ilyen franciás dolgok.
A lassú villogás a készenlét és a felismert kulcs, járó motornál kialszik, deaktiválódik hogy hiba esetén se álljon le a motor. A gyorsabb villogás a kulcs azonosítása, de mivel negyed másodperc alatt felismeri a kulcsot sose fogod látni gyorsan villogni és ezért tud elindulni ha egyből végigtekered a kulcsot (tehát nem muszáj várni, de célszerű eleve a szivattyú miatt is). Ha folyamatosan világít akkor van gond, mert nem ismerte fel a kulcsot, de akkor elindulni se fog.Ezeknek a gyors-lassú villogásoknak még a facelift előtti ősrégi infrás kulcsoknál volt lényege, mert azt lassabban ismerte fel, ha koszos lett nem látta jól stb., ki is dobta a Rönó mert kényes megoldás volt.
Clionál típushiba amúgy, hogy a rádiós kulcs is beszarik, olyankor az immot chiptuningos cégeknél ki kell iktatni. Könnyebb ellopni a kocsit utána, de igazából Rönót senki nem lop.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Biqci
aktív tag
válasz grizlisandor #174561 üzenetére
Ez az, sajnos mostmár az. Pedig vannak még nagyon szép állapotúak, de annak meg is kérik az árát. Én az enyém 18 éve vettem, egy 300 TD full extrával. Akkor egy kisebb lakás ára volt Miskolcon. Mentem vele több mint 300e km-t, igazán komoly hibája csak pont a szintszabályzó volt, de sikerült jó állapotú bontott telókat keríteni, onnantól míg el nem adtam semmi baja nem volt.
Mert régebben minden jobb volt"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
nagyúr
Civicem volt (7gen 2001-2005 közötti). Focus es civic kb ugyan olyan jo futomuben, mindket auto tud rozsdasodni. Valtoban a Hondak szerintem jobbak, egyszerűen jobb a kapcsolasi erzet. Motorban en szinten a Honda mellett teszem le a voksom. Bontott karosszéria elembol szinte biztosan tobb es olcsobb van a Fordhoz.
-
.DLL
veterán
Sziasztok!
Kis Suzuki Swiftet cserélnék le egy modernebb 5 ajtósra, mit ajánlanátok:
2002 körüli Ford Focus vagy
2002 körüli Honda Civic?
A Swiftben szeretem, hogy könnyű, lapos, jól kommunikál a kormány is mivel nincs szervó (nem is hiányzik mivel könnyű, 20km/h-tól két ujjal tekerhető a kormány), minden olyan analóg, érezhető, arányosan történik. Nem mondom, hogy sportos vezetési élményt keresem, mert ahhoz egy Miata kéne, viszont kell a ferdehátú kialakításból adódó praktikum is, de értitek... valami középút.Focusnak dicsérik a futóművét, de a Civic-et is sportosnak mondják. Motorban 1.6 körül gondolkodom, nem tudom melyik megbízhatóbb (valamint alkatrészárak, stb?)
Olajfogyasztás is érdekelne, ha tudtok ilyen tapasztalatokkal szolgálni, hogy mennyi a "gyári, természetes" mert akkor később ahhoz lehet viszonyítani hogy sok-e vagy nem (van ami gyárilag is többet eszik, mint más)Szóval szerintetek melyik a jobb?
Kisebb autó is jöhet, Polo, Fiesta kategória, ha könnyű és jó a futóműve, valamint megbízható (Suzuki 20 éve, télen is pöccre indul, megkapja mindig a jó olajat, karbantartást és ennyi).
[ Szerkesztve ]
(P.H.)
-
KTU
addikt
válasz sittes79 #174556 üzenetére
Megnéztem jó pár ilyen autót, csak benzinest, (itt írtam róla a PSA topikba) de nem mertem ilyet venni, még NFU-t se, pedig azt mondják az vállalható.
Vettem egy 1,6 Megane II-t, Megane I 1,4 mellé.Amit leírsz, nemrég pont így járt egy távolabbi ismerős, nem beszéltem vele azóta hogy mit csinált vele.
1,4 benzines.Én is azt javaslom mint (#174572) Zoli-bácsi, vedd fel a kapcsolatot az eladóval, mert erről a hibáról biztos tudott.
Addig ne is nyúlj hozzá.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Linux kezdőknek
- DIGI Mobil
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- SSD kibeszélő
- Eredeti játékok OFF topik
- PlayStation 5
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest