- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
BigBlackDog #108299 üzenetére
Nyelestengely csapagya.
-
BigBlackDog
veterán
Érdekességképpen szeretném a választ megtudni; mitől lehet, ha járó motornál, üresben halatszódik egy folyamatos kattogás a kuplung-váltó felől, ami abbamarad, ha benyomom a kuplungpedált (1.6 benzin Xsara Picasso)? Elvileg "ez nem gond, csak ilyen a szerviz szerint" az állás.
-
Johnny_vT
senior tag
És realitása is van, mert ha én teszem azt jövőre hazaköltözöm és viszem magammal a biztosításom, akkor kvázi megdupláztuk a megduplázhatatlant. És nem kell hozzá különösebben szétfeszíteni a szabályokat. Na mindegy, itt hanyagolom is a témát a továbbiakban.
Bárcsak ilyen könnyű lett volna felfedezni a Higgs-bozont...
-
válasz
#52469760 #108282 üzenetére
Hehe, nem. Egy szemelynek lehet tobb bonusa, amit szabadon mozgathat az autok kozott, de egy bonus egyszerre csak egy autohoz tartozhat. Uzembentartoihoz talán csak az ocsmanyirodaba kell menni uj forgalmiert, 6k huf.
Pl. van egy autod sok eve, B5-ben, veszel egy masikat melle, az A0-bol fog indulni. Ha eladod az elsot akkor athozhatod az ujra a B5-ot.
-
Termi16
őstag
válasz
Tsebacsi #108277 üzenetére
Elég sok különböző módon tudod tölteni az elektromos autókat.
Azért lóg szinte mindenki gyors\villámtöltőn, mert ingyenes, aztán akkor az jó, szépen leparkol 88%-os töltöttségen a töltőhöz, mert ott éppen van hely, aztán mehet a móka. Persze tisztelet a kivételnek.
De ettől még otthon nem kötelező külön töltőt kiépiteni, viszel oda a garázsba\udvarba egy konnektort és úgy is lehet tölteni az autód
Persze ez jóval lassabb lesz, mint a gyors\villámtöltés, de ettől még múködik, és az akksi számára ez a legkimélőbb.
Ha nincs 10-15KW-nál nagyobb akksi a kocsiban vagy nem kell minden nap 0-ról tele tölteni, akkor ez egy teljesen járható út.
Ha viszont a nagyobb akksis autódat pár óra alatt tele akarod tölteni, akkor oda mindenképpen ki kell épitened egy külön töltőt neki. Az se egy ördöngősség, meg egyszeri befektetés, de nyilván a konnektornál drágább
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
mdani01 #108268 üzenetére
Akkor marad a 2.0i OPC line vagy a cabrio.
mod:
seadrone: Az szerződőfél lakcíme a mérvadó, ha ez változik akkor 8 napon belül be kell jelentened a biztosítónak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #108275 üzenetére
Igen, jobban megy és kevesebbet is eszik. Hiába erősebb a Lega 5 lóval az kb semmi a súlytöbbletéhez képest. A fék probléma (tárcsa vetemedés) ugyanúgy fennáll a Legánál is, szóval ha méretben elég (főleg a hátsó lábtérben van nagy difi) akkor mindenképpen Impreza kombira lőnék.
-
válasz
Magnum_ #108253 üzenetére
Kérdés akart lenni, de ezek szerint nem létkérdés a fali csatlakozó? Nem vágom, tudakozót játszok
A focus jó, csak sokat eszik, még a végén lecserélem egy priusra
Áh először megvárom jövő nyárig hova költözik a cég (ha költözik), lehet nem lesz parkoló az új helyen és akkor vagy motorra vagy helikopterre kell gyűjtenem... De motor se jó, mert Asszony nem ül rá, és ha esik az nem buli... És még mindig csak 1 garázsom van...
(#108263) tboy93: Lehet tévedek, de a műanyagjai ránézésre is kopognak, plusz nem egy formatervezési csoda belül
-
F_Zolee
nagyúr
Tudtad e rovat.
Lakcím változásnál nem kötelező a forgalmit átiratni.Vajon biztosítási díjnál ez számít?
-
Termi16
őstag
válasz
szőröscica #108267 üzenetére
Érthető, szerintem jó az az 500-as.
Ezerszer inkább, mint a Swift pl -
szőröscica
addikt
válasz
Termi16 #108264 üzenetére
De a hasznalt 1 millioert merult fel, es sztem tovabbra is ez a fo irany, csak mellette elkezdtunk gondolkodni ujban is. A hasznalt 500e inkabb 4 misi, es biztos belenezek majd a klubokba, koszi a linkeket sracok, de en erre keves eselyt latok. Draga is, limitaltan hasznalhato (ok, az esetek 99%ban bp-n belul fog jarni vele, de ha esetleg megis el kene menjen a csaladhoz szegedre, az mar nem sikerulne) es ezt a mindenre van megoldas dolgot szeretnem hanyagolni. Az uj autot betolja 5 even at garancialisan a szervizbe es kesz
Csak hogy erezzetek a dolgot, ebbe az autoba jo esellyel heti 100km fog belekerulni, max 150. Egymas mellett van a munkahelyunk, csak akkor utazunk kulon, ha megy este tornazni vagy baratnozni. Ilyenkorra kell a kocsi, hogy ne masfel, ket ora alatt kelljen hazatomegkozlekednie ejjel. Es igen, tudom, hogy erre jo egy hasznalt barmi, de fiatal, nobol van es jol keres. Ha szeretne egy szep uj kis autot, amivel nem lesz baja 10 evig, en nem fogok eleallni, hogy marpedig vegye meg inkabb valaki levetett 15 eves yarisat. Ezt neki kell kiszamolnia es eldontenie.
-
Termi16
őstag
válasz
B-L-A-C-K #108252 üzenetére
Előre nem tudhatod, hogy egy bármilyen használt példányra mennyit kell költeni.
Oké, egyszerű motor, tényleg nem valószinű, hogy nagy baja lenne bármikor is, de ettől még az esélye ott van.
Ilyen 4-5 éves levedlett használt autók helyett én simán rátenném azt a kb 1 misi különbséget, hogy zsir új legyen, garival.Amúgy persze ez, hogy most valaki használtat vagy újat vesz, már nagyon egyéni preferencia kérdése is, de amire céloztam, hogy nagyon nem 5 misibe kerül újonnan.
joalemilestone:
De ha már felmerült a használt, akkor én is támogatnám, amit többen is irtak, 3 misi körül már kapni jó elektromos autót is, az nem játszhat? Ampera után eléggé kézenfekvő lenne -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Szevam #108240 üzenetére
Ha találsz egy gyári állapotú (nem boyraceres) G aStra coupe-t az elég egyedi és alkatrész is van hozzá dögivel.
-
Declare
őstag
válasz
gzbotii #108255 üzenetére
Nem lepödtem meg azert a tapasztalatodon
Az egesz auto kicsi. Alapbol ilyen kis nöcis varosban rohangalos auto. Gondolom ezert is lehetett szükös. Amugy en puntot vezettem es a pedalkiosztasa annak is eleg borzaszto.
Viszont 3-3,5 millio az egesz auto....nyilvan ennyit lehet elvarni ennyi penzert manapsag uj autotol.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #108251 üzenetére
500e csoportok:
Magyar
InternationalTermészetesen erre is ráálltak már páran szervizesek. Egyszerűbb, mint az Ampi, itt mindössze egy villany verzió az egész, talán többen is vállalják, mint a Plug-in autókat.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szőröscica #108243 üzenetére
Vezettem úgy két éve egy 500-ast, nekem nem gyere be. Sport módban nagyon kis vaddisznó autó, de szerintem kényelmetlen. Üllés is, pedálok pláne. Nagyon szűk a lábtér, alig fér a lábad a pedáloknál - ilyet se előtte se utánna nem tapasztaltam autóban. Belső nem épp a minőség ékes példája, sok dolog hamar elhasználodott benne, öt éves és 85.000 nagyvárosi kilométer, nő tulaj mellett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Elektrosokk #108216 üzenetére
Csak a VW károsanyag kibocsátásából.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Tsebacsi #108250 üzenetére
ezt hogy érted?
otthon sima dugalj kell neki (schuko), ha vesz olyan utazó töltőt, mint az enyém, ami kihasználja a 16A-t, akkor az ampera megvan 3 óra alatt, a fiat meg 5 óra alatt. egyébként mindkettő type1-es csatlakozóval rendelkezik, tehát átjárás is lenne vele. Ha 1x32A van otthon, akkor már sima (én pl a lakásban felbővítettem 32A-ra 16A-ról, pedig nem a lakásban töltök, de kiköttettem a gázt).joalemilestone: lépj be a fiat500e csoportba, oda is vannak már okosságok.
én vennék a feleségemnek (de inkább eUp lenne jó, az a tökéletes városi kisautó, 5 ajtóval, igaz, az 500e sokkal szebb) -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Termi16 #108248 üzenetére
Így hogy 3.5 milla 2 millához képest 5 év alatt se fogja visszahozni az 1.5 milla többletet, mert nem fogsz annyit szervizre költeni egy ilyen kocsinál.
De mindenki azt csinál amit akar, de én 100% hogy 3.5 millát se szánnék egy ilyen kis kocsira. Főleg hogy abból már tényleg elektromosat veszel...
-
szőröscica
addikt
válasz
Termi16 #108248 üzenetére
Igen. 3.5-3.7 kozott nagyon szepek vannak ujonnan. Biztos nem vennek 2.5-ert hasznaltat belole.
Az 500e-nek utana kene nezni, de gondolom szerviz nincs hozza, meg alkatresz se. De az meg 4 milla es hasznalt. Annyira nem szimpi igy nezve, hogy hasznalt max 1 millas autotol jutottunk el egy uj 3.5 millioshoz.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
szőröscica #108243 üzenetére
akkor már fiat 500e
-
Termi16
őstag
válasz
B-L-A-C-K #108247 üzenetére
Ugyan már, 3,5 körül vannak akciós példányok jobb felszereltséggel, 5 misihez közel sincs, nyilván nem a full extrás listaárat kell nézni.
Akinek új kell és nem akar vele szivni, az miért vegyen fullos használtat?
5 év gari és ingyen szerviz se rossz dolog, azt is adják a fullos használthoz?
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szőröscica #108243 üzenetére
Újat ~5 millióért? Ha megfenyegetnének akkor se vennék ebből újat, én ilyet akartam, szerintem választásnak jó választás, de nem újonnan, ezekbe nem nagyon tud mi elromlani, meg ha el is romlik nem nagy összeg megcsináltatni, 2-2.5 milla körül meg már elég fullosat kapsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szőröscica #108245 üzenetére
Ahol 500 a cél, nem opció a Suzuki, ez egyértelmű. Megbízhatóság okés, menjetek próbakörre. Amúgy viszont 500e!
-
sagesz93
addikt
válasz
szőröscica #108243 üzenetére
Akkor már inkább új swift? Abban jóval fürgébb az 1.2
(nekem 1.2 8v 60lovas volt puntóban, hát... elég döglött ló, tudtommal máig is ezt szerelik csak találtak benne 9 pacit) -
szőröscica
addikt
Mennyire doglott lo az 1.2-es Fiat 500?
Komolyan elgondolkoztunk azon, hogy inkabb egy uj kisautot vegyunk asszonykanak, mint hogy egy hasznalttal szivjunk.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #108239 üzenetére
Tudok egy jó F Astrát olcsón, csak injektorokat kell cserélni és örök élet plusz egy nap (plusz olaj)
-
válasz
szőröscica #108238 üzenetére
Naná hogy arra, elölkapar, az az igazi BMW
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #108232 üzenetére
De, nézzük az Astra vonalat is erőteljesen (F és G). Kezdem azt érezni, hogy épkézláb példányt ennyiért nem lehet kifogni. Gyakorlatilag a 600-800e Hufos ársáv is még az elhasznált autókat tartalmazza. Tudom, kis pénz, kis foci, de valahogy sikerült kifogni a Civicet is 9 évesen 37e kilométerrel és a Volvókára is átlagon felüli állapotban akadtunk rá. Szóval hiszek a csodákban.
Régi Swiftet egyelőre kerülöm (korábbi baleset miatt), de most már nem tartom lehetetlennek, hogy a végén az legyen.
(#108235) tboy93: Nyomasztom én is ezzel. Elég nehéz volt azért letörni a lelkesedést a tegnapi "sárga kisautó" megtekintése után.
-
válasz
BigBlackDog #108223 üzenetére
Linket plíz.
A Zasszonyt nem érdekli valami megbízható és ugyanakkor egyszerűen és olcsón fenntartható autó, amihez esetleg még alkatrész is van dögivel - pl. Stift, Asztma?
Megértem persze azt is, hogy valami egyedit keres. Csak ezt még nem fogalmazta meg egyértelműen. Félve nyitottam meg a mai linkjét- nem kellett csalódnom.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
zoo8800 #108226 üzenetére
Nem ártana az neki, nincs hozzá elég súlya.
(#108229) Tsebacsi és (#108230) Declare köszi, köszi, már feldolgoztam. Továbbléphetünk
Apropó, leadtam Szarvast a szervizbe.
Egy telepen van Volvo, Ford, Jaguar, Land Rover, (Rover) és Mazda kereskedés + szerviz. Csuda dolgokat látni ott -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #108211 üzenetére
Hat akkor meg nem kell parázni, meg kell venni
H astra mindenkepp jobb, komfortosabb, biztonsagosabb auto. Bar az 1.4 el tuti többet fog enni, mint egy gázos F (mar csak azert is mert nehezebb, lomhabb, jobban kell taposni a pedalt).
(#108228) tboy93 realis lehet
kerdes ugye (ami korabban is tema volt), hogy a versenygumikat mennyi idö alatt fogja üzemmeleg allapotba hozni
-
-
válasz
Johnny_vT #108220 üzenetére
Na most akkor nem 250d motorról volt szó? Hanem a 2-es sorozatról?
Úgy látszik még tart nálam a hétfő faktor, akkora hülye voltam Ford topicban hogy még most is fáj a fejem...
Na jó, elvolvastam a cikket végre. 520d...
Szerintem mára is bezárom a netet magam előtt...
-
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
proof88 #108213 üzenetére
"A Reuters szerint idén 27 BMW motorja gyulladt ki Dél-Koreában, többnyire a BMW 250d modelljeinél."
Nocsak, ott már olyan is van?
Amúgy ideje volt, hogy valaki felkorbácsolja a dolgot. Itt ugyanarról az öngerjesztő folyamatról van szó, amivel a Totalcar is foglalkozott már 3-4-szer igaz?
-
válasz
Declare #108208 üzenetére
En az eletben nem vennem 1.4-el, de meg 1.6-al sem. De fatert lehetetlen rabeszelni nagyobb motorra. O csak azt latja hogy 90Le, a mostani 60-nal az mennyivel tobb, mindenre (is) eleg kell legyen. Csak jo esellyel a fastra könnyebb volt 300kg-al mint a H, meg nem folytotta annyi euro norma ... Mondjuk annal az astranal lomhabb vasban meg nem ultem, 1.4 kombi gázzal, megtanit a turelemre
-
Elektrosokk
veterán
szombaton elrajtolt a Gumball
-
Declare
őstag
válasz
tboy93 #108195 üzenetére
Megbizhatosag szempontjabol szuper. Regen volt nagybatyamnak, 400k km el adta el es kb semmi baja nem volt, pedig ütve vagva volt.
Viszont förtelmesen lusta....mar alapbol a H Astra gazpedalja olyan, hogy kb meg tudod csinalni, hogy hirtelen alapjaraton nyomsz egy padlot es felengeded, akkor nem törtenik semmi
(kis tulzassal). Az a motor meg ratesz egy lapattal. 1.6 vagy 1.8 motorok is jok. Az 1,8 ast mondjak kb etalonnak ahhoz az autohoz.
-
Snoop-y
veterán
válasz
szőröscica #108202 üzenetére
Szerintem az nem gyari volt. Elegge kell oket kinozni ,hogy megjojjon a hangjuk.
-
Magnum_
nagyúr
Faszan meghuztam ma a lokharitot alul egy kurvamagas beton l@f@sz miatt.
Most az este a garazsban lefekudtem, polir, javitofestek.
Remelem, okes lesz. -
válasz
szőröscica #108202 üzenetére
Mellettem ma egy 20+ éves W140 "bálna" S600 nyomott kövéret, gyári kipufogóval csodás hangja volt. Nem durrogott, szimplán csak V12 - ez valahogy jobban illik hozzá.
-
EQMontoya
veterán
Ma beállt mögém valami E coupe AMG, hallhatóan v8, elég varacskos disznó hangja volt. Nem feltétlen jön be maga a kocsi, de a hangja tetszett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Milyen TV-t vegyek?
- Íme az új Android Auto!
- Házimozi belépő szinten
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Futás, futópályák
- BestBuy topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Serries X
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!