Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#180508) Doki16 válasza zsolt19900 (#180507) üzenetére


Doki16
addikt

Az 1.4 TSI nem fogja úgy vinni mint a 2.0 CRTDI. A VR6-ot javaslom az feltépi majd az aszfaltot :D Jó kis szívóbenzin.

Melyikre gondolsz? Benzin vagy dízel? Amúgy tök mindegy melyiket veszed. Ez egy Passat, tehát sokat mentek már vele, nem hétvégi járatra vették őket. Az saját példányomban már 3 évesen volt benne 145k km. 165 körül adtam el akkor a DPF még félig volt csak. Az EGR már adta jelét annak, hogy kezdi megadni magát. De 200 felett már bármi bejöhet. Teljesen megjósolhatatlan az a baj. Egy a lényeg, hogy legyen tartalék pénz. Tényleg lehet, hogy elmegy hiba nélkül 350-et. Minden felhasználás és karbantartás kérdése. Egy ismerősöm pályázós Passatja 370-nél lett DPF cserés. Nem az évek száma fog nálad sem számítani hanem a felhasználás jellege és, hogy ledobáld max 15k km után az olajat. Ha van több város is akkor 10k.

Amúgy ritka Passatból a benzines, ezeket hosszú útra vették és azért van belőlük sok dízel. B7 egy jó kocsi a CAXA és a CFFB ajánlott belőle. De jósgömb hiányában nem lehet megmondani, hogy nem lesz-e gond vele 5 év múlva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.