Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109651) Bogyó bá' válasza F1DO (#109649) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nem vitatkozom veled! :D - mivel hogy teljesen egyezik a véleményünk: a beépített napszemüveg és a pinlock a két leghasznosabb fejlesztés a bukósisakok történetében.

(Számomra a felnyitható állrész a harmadik, mivel szemüveges vagyok. A Sharp-tesztek szerint még ez utóbbit is meg lehet építeni biztonságosra).

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#109652) zgospel válasza F1DO (#109646) üzenetére


zgospel
őstag

Ő fényre változó színről beszélt. Fényre sötétedőket a Bell és a Shoei árul már néhány éve, 50 ezer Ft körül van egy.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#109653) csongi válasza F1DO (#109646) üzenetére


csongi
veterán

Valószínűnek tartom, hogy egy hegesztő pajzs kitekintő része nem teljesen felel meg az elvárásoknak. Mérete, ívelt kivitel torzítása, fényvezérlő adaptálása az ívelt vékony felületre, és a víztiszta átláthatóság. Illetve magának a plexinek kell reagálni egy vényváltozásra, nem egy kontroll csíknak. Képzeljük el telibe trafálja egy molylepke. Igen nagy trutyit tud hagyni maga után. Biztosan megváltozik a vezérlése.

(#109654) csongi válasza Ferdzsoo (#109644) üzenetére


csongi
veterán

Melyik útvonalakat jártátok be?

(#109655) Ferdzsoo válasza csongi (#109654) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Gyöngyös-Kékes-Parádsasvár-Galyatető-Gyöngyös
De ebből az egyedüli jó az a Mátraháza-Parádsasvár közötti szakasz.

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#109656) tboldi válasza F1DO (#109648) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az nem jött volna szóba hogy lemenj inkább az árokba látva a szembe jövő autót?

0,7 mp telt el a műszaki szakértő számításai szerint az észlelés és a becsapódás között. És valóban, csak egy húbaszdmegre volt időm.

(#109657) Ferdzsoo válasza tboldi (#109656) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

nem flémelek... ;]

[ Szerkesztve ]

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#109658) tboldi válasza Ferdzsoo (#109657) üzenetére


tboldi
nagyúr

:F

[ Szerkesztve ]

(#109659) etnies válasza F1DO (#109646) üzenetére


etnies
senior tag

Motorosokat fejőstehénnek nézik.
Suzuki DL650-1000 lambda szondája motoros verzióban 300 Font, Suzuki Swift verzióban pedig 25 Font. Ugyanaz a kettő.

[ Szerkesztve ]

"önmagam hite vagyok magamban"

(#109660) BlackPriest válasza z123456789 (#109642) üzenetére


BlackPriest
őstag

felraktam a lényeget

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#109661) BlackPriest válasza F1DO (#109646) üzenetére


BlackPriest
őstag

havernak is van fényre sötétedő plexije, nekem nem tetszik, nem vált elég gyorsan, a kavicsos eset után volt olyan rész, ahol nekem egyből a tiszta plexi kellett, azzal nem tud versenyezni. nem erdős részre viszont kiváló

Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

(#109662) Topiccsendőr válasza etnies (#109659) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Cikkszamra ugyanaz? Nem vennek ra merget, pedig valoban dragan adjak a motoralkatreszeket, de arra ugyelnek a japanok, hogy az autokkal ne legyenek felcserelhetok.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109663) etnies válasza Topiccsendőr (#109662) üzenetére


etnies
senior tag

Igen.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#109664) csongi válasza BlackPriest (#109660) üzenetére


csongi
veterán

É is megálltam volna egy kis friss levegőért :D

(#109665) Topiccsendőr válasza etnies (#109663) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Linkeld be plz, mert en az autonal densot latok gyartokent, a motornal pedig a suzukit jelolik meg gyartonak, hasznos lenne nekem.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109666) etnies válasza Topiccsendőr (#109665) üzenetére


etnies
senior tag

Én nem fogom tudni neked belinkelni, a Vstrom FB fórumról van ez az infó.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#109667) bekiss válasza dellfanboy (#109627) üzenetére


bekiss
csendes tag

Igen valóban bocsánat Textil volt a kabát anyag. A motor sebessége pedig 60km/h amire emlékszik....

(#109668) nyogo83 válasza etnies (#109666) üzenetére


nyogo83
senior tag

Probaltam rakeresni, de az a problema, hogy ez hogy a Swift lambda szondaja jo bele, az kicsit tul tag info. (2005-2010-2018, 1.3 vagy 1.6-os vagy milyen, mert cikkszam szerint tobb fajtat is hoz hozza).
Suzuki Swiftnek a gyari Denso szondai a DOX-1000,DOX-1068, DOX-1169 (2001-ig)
Utana DOX-0351 es DOX-0326.
Ezeket szoktak univerzalis Denso DOX-0109 szondaval helyettesiteni. Gondolom errol lehet szo.

De nekem valamiert az remlik, hogy Suzuki motorokban nagyreszt a gyari az NTK szonda nem Denso, erdemes lenne egy NTK-DENSO crossreference-t megnezni, mennyire egyezik.

Ha a merete megegyezik akkor persze bele lehet rakni fizikailag, vannak "univerzalis" szondak, amik ellatjak a feladatukat nagyjabol. Csak nem biztos hogy a szonda megszolalasi homerseklete, szonda futoaramkor ellenallasa, karakterisztikaja 100%-ig megfelelo lesz az adott motorvezerlohoz.
Atlag user valoszinu semmit nem fog belole eszrevenni, raadasul az autokehoz kepest picit butabb (vagy inkabb ugy fogalmaznek nagyobb hibaturessel mukodo) ECU-ja nem fog hibat dobni ra es normalisan fog reszt venni a keverekkepzesben.
Szoval elkepzelheto hogy mukodik es tenyleg olcsobban kijon ha az adott motornal meg belefer ekkora szoras.

Autonal siman hisztizik akar egy univerzalis szonda miatt is, aminek jonak kellene lennie hozza.

De hogy rovid legyek, siman igazad lehet, hogy toredekaron mukodik a dolog, nem az egyetlen dolog lenne ami "motoros" aron van szamolva :K

[ Szerkesztve ]

(#109669) runner 125


runner 125
nagyúr

Nos, a lebecsült egykori olcsójános:

A srác ment vele 1900km-t 5 nap alatt. 35.000km óta ő hajtja, időben cserél mindig mindent, bontatlan blokkal most fordult át a 100.000km.
Műszaki hiba ennyi idő alatt a generátor volt. Ami sajnos egyedüli típushiba, lelazulnak a csavarjai és ledarálódik. De ez legyen a legkevesebb.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#109670) Gaboman válasza runner 125 (#109669) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Senki nem becsüli le.Szerintem szó sem volt arról hogy bárki is leszólta volna.Csak nem estünk át a ló túloldalára a típussal kapcsolatban.Helyén kell kezelni, ennyi se nem több, se nem kevesebb.Egy XR650R is el megy nevetve ennyit, mindezt úgy hogy mellette nagyobb élményt kapsz.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109671) runner 125 válasza Gaboman (#109670) üzenetére


runner 125
nagyúr

Továbbra is egy komplett használtpiac vásárlórétegével szembe próbálsz vizelni. :D Lehet csápolni kitartóan, h túlárazott ezzel általad a "helyén kezelve", de attól ha a piac ilyen vételárat diktál és sorra elkelnek, nem bizonyított az állításod, hanem cáfolt.

De h megfordítsam a tézised. Nem lehet h a WP futóműves, erősebb, profi vázgeometriás KTM-ek piaci ára van beejtve ha, a sokkal gyengébb, szar futóműves DR-Z-vel van egy szinten, vagy alatta?
Ez az én olvasatomban olyan mint a francia autók (jó része). Hiába kényelmes és 10x olyan felszerelt, egy japán fapadosabb újonnan és használtan is drágább. Ott sem reklamál a racionális gondolkodású emberek közül senki, h túlárazott fapad, hanem tudják a háttérokokat és megveszik. Nyilván szélsőséges esetek ott is előfordulnak, amit a piac szintúgy makacsul be is áraz (Lexus IS220D pl.).

Egyébként látom KTM-et azért te sem merted ellenpéldaként bedobni. Ezt eskü díjazom! :D

Az XR650 ténylegesen képes lehet erre. Viszont enduro vonalon maradva 500k egy épkézláb XR felára a Suzuki-hoz képest.
Más felől szép példány manapság már szökőévente 1x bukkan fel, harmad részből rugdalgassa a tócsa közepén a lefulladt motort akinek erre van ingere.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#109672) Gaboman válasza runner 125 (#109671) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Persze hogy viszik mivel megbízható, senki nem állította az ellenkezőjét.De hogy nem látsz mást ez itt a probléma.Szerinted nem létezik másik opció, csak a DRZ.Hatalmasat tévedsz, azt hogy a KTM nem hoztam fel példának nem azért van mert nem megbízható.Persze 100 ezret nem megy el.Viszont mellé nem is azt kapod mint amit a DRZ-től.Ha veszel endurózni.Persze mint én is belenyúlhat bárki a sz@rba.De ez egy drz-nél is ugyan így megeshet.Nálad a valós gond hogy nem is igazán mentél másikkal.Ebből a tévhitből kellene kizökkentened magad azzal hogy más gépeket is kipróbálsz.Csak a három típus közül bármelyiket is amit ajánlottam többször is neked.Hányszor kikérted a véleményemet, ott is elmondtam a drz-ről meg a többiről is.Semmi gond nincs abban hogy szereted a motorod, csak ne egy másik ligában játszó géppel szemben magyarázd meg hogy van olyan jó, sőt jobb..... Mert itt bukik meg a dolog.Lehet hogy egy KTM csak 60 ezret megy el nagyszervízig, de az terepen az 20 szezon.Hol lesz az meg bármelyikünknek.Ellenben az élmény fokozottan nagyobb rajta, és ezt addig felesleges vitatnod amíg nem mentél vele.Volt szerencsém nem egy DRZ 400 E-hez, SC, Smc, Te-hez.Szóval hidd el van összehasonlítási alapom, ellenben veled.A DRZ egyetlen előny hogy többet megy el, persze ha tényleg jót fogsz ki belőle.Minden másban alulmarad, ezt is kár vitatnod, tuningolhatod bárhogy akkor sem kapsz olyat amit a másik alapból tud.Élményre alul marad, futásteljesítményre felülkerekedik.Pont....

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109673) Topiccsendőr válasza nyogo83 (#109668) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, en is erre gondoltam, hogy a "belemegy" es mukodik vele az nem biztos hogy "ugyanaz a cikkszam"

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109674) Topiccsendőr válasza runner 125 (#109669) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Senki nem becsuli le. Mondjuk ezzel a km teljesitmennyel nem vagyunk elorebb sokkal.
Ehhez a km teljesitmenyhez ovnod kell a motort, ennyi a titka. Szedtem mar szet darabokra drz400 blokkot, es meregettem ki mindenet, henger-dugattyut, az mondjuk ennek a tavnak kb a harmadanal mar dugattyucsere kozeleben volt. Mert a tulaj elegge kihasznalta a motort. Amit mindig szajkozok, a hasznalat modja a legfontosabb. Pl 30 ezer km ig ket blokkot is csereltethetsz gariban, ha egyfolytaban egykerekezel vele. A harmadik blokkcserenel mar csunyan fognak radnezni es feltetelezik, hogy nem ugy hasznalod a motort, ahogy a tobbseg. Azt mar ki fogjak veled fizettetni. Szarazkartekes olajzas ide, vagy oda. (Ez egy anekdota, egy sracrol, aki nem tudott ket kereken kozlekedni) Ha nem nyuzod, akkor kimegy a vilagbol. Kerdes, ez a hasznalat mennyire valosul meg nalam, vagy nalad, vagy akarkinel, aki ezt a rengeteg 9est leolvassa a muszerfalrol. Ha valaki ennel jobban hajtja, annal nem fog ennyit elmenni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109675) z123456789 válasza BlackPriest (#109660) üzenetére


z123456789
addikt

Uh, ez így is épp elég para. :Y

(#109676) Ferdzsoo


Ferdzsoo
addikt

Ti a pinlockot nyáron kiveszitek a plexiből?
A haszn. Ut. Azt írja érdemes...

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#109677) Topiccsendőr válasza Gaboman (#109672) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

szazezret az is elmegy, ha aszfalton, folyamatos meleg motorral, hideginditas nelkul, nyomatekcsucs alatt teszi meg ezeknek a kmeknek a legtobbjet. epp ez a lenyeg. meg egy uzemoras motort is az elettartamanak tobbszoroseig tudsz hasznalni igy, ez a turamotorok hatalamas km szamainak a hattere. azok is leterdelnenek pillanatok alatt, ha nyomnad a szemet. egy simsonba is bele tudsz rakni 100 000 kmt bontatlan blokkal, ha 40 el mesz vele, erre van konkret pleda.

azert nehez ez a kerdes, mert ha endurozol, az mar nem ez a kategoria, es lehet turamotornak hasznalni aszfalton ilyet, csak annak az uzemorait nem erdemes osszehasonlitani egy teljesen mas uzemben hasznalt motoreval. itt nem is a gyartokat kulonboztetnem meg egymastol, blokkot szerintem mindegyik tud csinalni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109678) fodin válasza Ferdzsoo (#109676) üzenetére


fodin
tag

Én nem. A múlt heti túrámon 3x szakadt le az eső, pinlock nélkül semmit nem láttam volna.

(#109679) canniball válasza Ferdzsoo (#109676) üzenetére


canniball
nagyúr

Én sem. Nem is tudtam, hogy ajánlott. Bár részemröl ez sem változtat az eddig jól bevált gyakorlaton.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#109680) -Mosquito- válasza Ferdzsoo (#109676) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Be van ragasztva. :D Amúgy,ha külföldre mész érdemes benne hagyni,mert bármilyen időjárás előfordulhat. A ház körüli guriknál vedd ki.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#109681) Ferdzsoo válasza -Mosquito- (#109680) üzenetére


Ferdzsoo
addikt

Veszi a fene. Marad bennt nekem is. :)

"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."

(#109682) tboldi válasza Ferdzsoo (#109676) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én sem vettem ki soha. Már csak azért sem, nehogy összekarcolódjon, pontosabban nehogy összetapogassam, és takarítás közben karcoljam meg. :D

[ Szerkesztve ]

(#109683) Gaboman válasza Topiccsendőr (#109677) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Persze, mivel akkora terhelést kapnak amit műúton sosem fognak, nem üzemórás motoroknál a tapasztalat kinti fórumokon átlagban 30-40 egy dugattyúcseréig 60 ezer egy hajtókarig, mindez terepezésnél.
Ha tényleg kíméletesen vannak használva ellehet húznia határokat, egy üzemórás motornál is az a lényeg hogy minél kevesebbet menjen magas fordulaton, állandó nyelezésen.
Csak hát terepen ez nem egyszerű, közúton közel nem így használjuk őket.
Nem mászunk velük falakat, nem dagonyázunk velük stb..... lehetne sorolni mennyivel másabb a felhasználás.
Az egész motor az utolsó csavarig sokkal, de sokkal nagyobb erőnek van kitéve.
Nem véletlen az hogy a 15 éves enduró motorok legtöbbje már roncshalmaz, ellenben amit közúton használtak még szép és egyben van.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109684) Shin Chen válasza tboldi (#109682) üzenetére


Shin Chen
tag

Én most vettem a bukóba pinlockot.
Mikor kérdeztem az eladót, hogyha plexi csere lesz, át lehet-e tenni bele azt mondta persze, csak rendszeresen cserélgetni nem érdemes.
A cserénél sérülhet sőt, akár tönkre is mehet, ezért annyira nem ajánlják.

"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."

(#109685) Geresics válasza Gaboman (#109683) üzenetére


Geresics
addikt

"Nem véletlen az hogy a 15 éves enduró motorok legtöbbje már roncshalmaz"

Most miért mondod? HAHU-n én csak megkímélt, költségmentes példányokat látok folyton! :DDD

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#109686) Topiccsendőr válasza Geresics (#109685) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Sot, sz osszes 2T ben nemreg lett dugattyu cserelve. Dobbenet. :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109687) Gaboman válasza Geresics (#109685) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Hát mert nálunk mindent felújítva adnak el! :DDD
360 ezerbe adja amikor a szerviz volt 400 ezer! :DDD :C

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109688) Micsurin válasza Gaboman (#109687) üzenetére


Micsurin
nagyúr

És lassan csak nők motoroznak, a párjaik meg próbálják eladni azzasszony által kinőtt de megkímélt az egykerekezéstől még éppen nem kottyanó kormánycsapágyú gépeket. :DD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#109689) runner 125 válasza Topiccsendőr (#109674) üzenetére


runner 125
nagyúr

Ez a srác olyannyira kímélei a gépet, h az ilyen 2000km-es túrák mellett rendeszeresen jár vele pályázni is. [link] , [link] , [link]
Más felől egy relatív kis ccm-es, 400-as 1 hengeres motornál a tartós 110-120km-es utazó már magas fordulatot jelent, ami tényszerűen nem válik az 1 hengeres motor élettartamának előnyére, tehát már csak emiatt sem nevezném kíméló felhasználásnak a fenti üzemeltetést.

Tény, h gépészmérnök a tag, tehát minden bizonnyal tisztességesen szervizeli. De a többi tulajdonság javarészt a konstrukció érdeme. Ezt a tartósságot nem tudja reprezentálni ebben a ccm kategóriában 40LE mellett egyik modell sem.
Az elméleteddel egyébként nem értek egyet. Mert van blokk tartósság tekintetében különbség konstrukciók között. Pont úgy az autóiparban is van szarul sikerült motorblokk.
Nyilván nem vitatom azt h ez is kinyírhatatlan lenne, viszont az ütés vágást mérföldekkel jobban bírja, mint bármi más. Persze "csak" 40 LE cserébe. De pont ez a lényeg, ezt hangoztatom kezdetek óta, ezért gondolom továbbra is, h nincs valós alternatívája.

Gaboman

Kikerült Totalcar-ra is az új CRF450L tesztje, olvasd el.

"Ha viszont suttyomban az első szerviznél kipucoltatjuk belőle a környezetvédelmi fojtást, hirtelen lesz 38 lóerőnk, és az a 130 kilós tömeggel már fickós lehet – és úgy a CRF450L már képes betölteni azt a piaci űrt, ami a DR-Z400 kifutása után maradt. Egy ideje ugyanis már nincsenek könnyű, megbízható, valóban ügyes hobbiendurók. Kapni nagy tohonyákat, meg kihegyezett, sok karbantartást igénylő sporteszközöket, és vannak a piszkavas futóművű, harmadik világnak szánt igáslovak, de a minőségi, lakossági bokorugrókat eddig kihaltnak hittük."

Ugyanúgy nem említik teljesen 1 lapon a 600 +-os endurokat a DR-Z méretű, ccm-ű és 40-45 LE-s géposztállyal.
Értem, h te alternatívaként kezelsz egy 650-es endurot, ami motorerőben nyilvánvalóan jobb, de azt értsd meg, h annak a vásárlórétegnek akinek szánják a soft endurokat (lelkes, erdőben, földutakon túrázós amatőrök), sok esetben terepen a 40 LE-t is nehéz kimotorozniuk, nem a 60-70-et. Pont ezt írtam annó és erről szól pl. a Husqvarna 701-es tesztje is.. leírják benne kerek perec h hiába neves futómű, kalap szar az egész és az a motorerő kezelhetetlen terepen!
Nincs olyan terep, ahol a már sokszor leírt apró módosítás után 3., 4.-ben ne forogna el a hátulja kocka gumival a Suzuki-nak.
Egyszerűen bizonyos körülmények között néha még ezt is soknak érzem. Erre írtam, h nem egy kategória, nem alternatívája egyszerűen a 600+ -os enduro családnak bármennyire is próbálod erőltetni. Maximum az az 1 közös bennük, h egyik sem üzemórás.
Illetve, hiába van nevesebb futómű alatta, egy 650-es enduro vázgeometriája, villaszöge, tengelytávolsága, súlypontja is teljesen más, mint egy 400-as gépnek. Igaz én nem veszek 3 havonta másik motort, de ettől még próbáltam már jó néhányat és van egy általános piacképem amit le tudtam vonni pár órás próbák során.
Itt egy XR videó, látszik az egész motoron a tohonya, nehéz, hajós mozgás... legkisebb huplin is azonnal beül az egész motor.
Tök más célra való egy ilyen gép.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#109690) Gaboman válasza runner 125 (#109689) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Illetve, hiába van nevesebb futómű alatta, egy 650-es enduro vázgeometriája, villaszöge, tengelytávolsága, súlypontja is teljesen más, mint egy 400-as gépnek. Igaz én nem veszek 3 havonta másik motort, de ettől még próbáltam már jó néhányat és van egy általános piacképem amit le tudtam vonni pár órás próbák során.

Ha te próbáltál volna ilyen gépeket akkor tudhatnád hogy a DRZ-nek semmivel nincs jobb súlypontja, sőt orr nehéz a többihez képest.
Tengelytávja semmivel nem kisebb mint egy TE610-nek vagy XR650R-ek, súlyban is tök hasonló kategória.
Az hogy valami 60+ paci nem azt jelenti hogy nem kezelhető, sőt a többlet cm3 köszönhetően alul is nagyon jól húz, pincéből van már kellemes nyomatékod.
Olyan helyeken mész el vele alapjárat fölött amit egy kis cm3 el sem tudnál képzelni.
Haver műhelyében pont most volt egy DRZ400, hasonló a súlya mint a TE-nek.
Semmivel nem kisebb motor mint az 610, nem is értem ezt a nagy cm3 való távolodásodat.
Nem mellesleg te voltál az XR650R-ért oda, aztán most hogy meglett a DRZ már el is felejtetted ezt.
Csak hogy emlékeztesselek a múltra mit is írtál:

Aztán eszembe jutott a DRZ400 is. Bár elég sok kiritkát olvasok róluk. Nehéz, gyenge, szar fék, szar futómű.. aztán a fene tudja. Amire nekem kellene (erdőben krúzolni, csapákon tempósan krúzolni, kis buckákat kihasználni enyhe ugratásra) lehet elegendő lenne az is.

Milyen érdekes hogy akik kicsikéét is értenek hozzá tudják mire számítsanak.

Köszi a DRZ tippeket, B alternatívának mindenképpen az van beállítva.

Itt is leírtad hogy nagyon nem az elsődleges cél volt, az hogy aztán ebből ez lett az egy dolog, ebből találtál jó állapotút, de kb 30 másik gép állt az érdeklődésedben a DRZ előtt, csa B alternatíva volt.Most meg ő a világ legjobb gépe!

Köszi a tippet, amúgyma Husqvarna vonal is baromira szimpatikus, főleg mint írtam azért számít nekem a külseje is. S, pont azt látom én is, amit írtál. Kecsesebbek, sőt, talán egyedibb idomokat is kapnak, mint a nagy átlag enduro/ supermoto vonal. Stílusabb valahogy.

Ezt mintha elfelejtetted volna, később meg nagy mint egy hajó stb.........

Belőttem ezt is figyelőnek, bár a tömege alapján kicsit lehet necces, 145kg-kat találok róla.

TE610 lehet nyerőbb, az még könnyedebbnek tűnik.

Nagy nehéz gépnek tűnik, akkor most hogy is van ez, amióta a DRZ megvan ez meg nehéz, nagy darab?

DRZ-t kihúztam. Iszonyú pofátlan árakat kérnek már értük.. De tényleg, a szebbek milla vagy fölötti áron mennek, úgy h 2008-ban 0 thm-mel a Suzuki 1,280-ért az emberek után dobta újonnan...

Aztán mégis az lett, árban is hasonlóan alakult már!

Csak kicsikét nézzél már arra vissza mi hogyan is volt, mert ha találtál volna egy XR650R-t akkor most nem a DRZ állna a garázsban.Aztán hogy abból nem volt olyan áron ahogy te szeretted volna az egy dolog.
De milyen érdekes hogy minden más típus előrébb állt a Suzukinál.
Manapság meg úgy viselkedsz mintha ez lett volna az elsődleges cél, a fenéket........
Tényleg szép állapotú, meg megbízható, csak kérlek ne állítsd már be úgy ahogy nem kellene.

Azt hogy én hány havonta veszek gépet az a magánügyem, én sem foglalkozok azzal ki mit csinál a pénzével, saját dolga.
Igaz nem is kellett vennem, mert szerencsés vagyok hogy sokat tesztelhettem, próbára odaadták stb.......
Én olvastam már a CRF tesztet, de elhiteted az a CRF messzemenőleg a DRZ előtt áll mindenben, azt hogy a blokkja nem olyan erős az egy dolog, de a futóműve stb.... fényévekkel van a DRZ előtt.Nagyon nem egy kategória a kettő, nem is értem az összehasonlítást!

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109691) Topiccsendőr válasza runner 125 (#109689) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Eegen... ezek a palya-kepek csak megerositetrek bennem azt, hogy miert van benne ennyi km, srry :D
De ezen osszeveszni nem fogunk, en mast tapasztaltam.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109692) #81556480 válasza Gaboman (#109672) üzenetére


#81556480
törölt tag

Két drz-ert se adnam oda azt a szar KTM-et amihez hozzájutottam.

A drz olyan mint a Swift csak motorban a faszom se akarja hogy elmenjen 100.000km-et úgy, ahogy megy .

A fater 84-es Honda shadowja már vagy 10 éve fordult át 100.000-nel 😀

Nálam a drz továbbra is olyan mint a 400-ezres Simson. Amíg van légy lesz szar is vagy hogy mondják

(Alig várom a fel oldalas monológot 🧐)

[ Szerkesztve ]

(#109693) #81556480


#81556480
törölt tag

Egy valamit nem értek. Én földi halandó.

Ha Dodor a legkiralyabb magyar motoros. És a DRZ a legjobb motor, akkor Dodor miért nem drz-vel jár?

A bálkirály és a bálkirálynő 🥰

[ Szerkesztve ]

(#109694) Topiccsendőr válasza #81556480 (#109693) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Mert az sv 650 a legjobb motor :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109695) Gaboman válasza Topiccsendőr (#109694) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Tényleg, az meg a másik! 🤣Nem is tudom mi hiányozna!Ja de, ABS és 30 éves gumi tapadás! 😁

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#109696) etnies válasza nyogo83 (#109668) üzenetére


etnies
senior tag

Ezt így nem tudom pontosan, több ember használja hibátlanul, majd pontosabban rákérdezek.

"önmagam hite vagyok magamban"

(#109697) runner 125 válasza Topiccsendőr (#109691) üzenetére


runner 125
nagyúr

Te nyilván keményebben nyomod, ez számomra sem kérdés. De akkor sem arról van szó, h 3000-nél elváltva max 80-nal utazik a motorral konstants terhelés mellett és azért tudott ilyen futást produkálni. Ha bogyo felhasználási körülményeiről és a GS500-áról lenne szó, érteném amiről írsz, de most nem az a szitu áll fent.

Gaboman

Nem értem, h mi nem érthető a privát üzenetek sorai, a forumban sokszor leírt infoim, és a végkifejlet között.
Elmélkedtem, kérdezgettem, felmértem h mi az ami egyáltalán az én alapvető igényeim mellett szóba jöhet, mi az a teljesítményszint az infok, próbáim, tesztek alapján ami kimotorozható terepen, mi az amihez van alkatrész emberi áron, és nem kell szerelni folyton. Figyeltem a használt piacot is, mi jön szembe, mi jó vétel, miből van kínálat. Tény, h nem volt határozott elképzelés kedzetben (soha nem is írtam sehol, h csak a DR-Z jöhet szóba, sőt, volt h el is táncoltam tőle), ahogy ott is leírtam és a forumban is jó néhányszor, tudom h mik a kompromisszumai, és igyekeztem felmérni a többi típus pro kontra érveit. De bármerre indultam el az átlalános enduro igényeim mellett, mindig visszalyukadtam a Suzuki vonalra és ez nem véletlen. A racionális okok odavezettek, ezért írom sokadszor h minden tulajdonságát egybevéve (negatív, pozitív) nincs alternatívája.
Az XR650-et is próbáltam, 2 helyen is. Megmondtam kerek perec, h nekem hajós. Hiába tolt alul, hiába volt erős, a komfort nem adta. Más részből retro a kinézete és nincs önindító, beláttam h nekem a kényelmes indítás fontos, így skippeltem bármennyire is bírom a Honda-t és ettől még jó konstrukciónak tartom, de nem hobby endurozásra.
Mint ahogy az önindító hiányának problémáját megírtam az SMC KTM-re is, amit javasoltál, de azt már nem idézted be. :D

Nem értem tényleg miért nem tiszta és érthető, h végül miért az lett, és h szerinted miért nincsenek párhuzamban a korábban tárgyaltak az utóbb ide leírt személyes tapasztalataimmal és miért próbálod az egészet úgy beállítani, h hiteltelenek a témában általam írt sorok beidézve össze vissza jóval a konkrét elképzelésem előtti beszélgetéseket.

CRF kapcsán megint beleesel a korábbi hibákba. Kiragadsz 2 pontot, h jobb az R-hez képest butított futóműve és a váza.
Az már nem is szempont, h 1000km-enkénti olajcserét írnak elő, 25-30.000-nél komplett generált gyenge motor mellett is és h 20 év elteltével gyárilag 28 LE-t, okoskodva pedig 38-at tud üzemórás fenntartás mellett? Ez így innováció? Vagy akkor itt most nem számít az általad sokszor emlegetett "élmény", aminek az egyik alapja szerinted a teljesítmény?
S, akkor az áráról még szó sem esett, 3 millió. 2 millió ft-nyi felárat egy 40 lovas, okosított karbis és futóműves (ebben már Wilbers rugó is benne van) Suzuki-hoz képest mindent figylemebe véve szerintem nem ér.

Pont ez az egész álláspontom lényege kezdetek óta, a létező összes tulajdonság figyelembevételvel alkotok véleményt, nem szemellenzővel, 1-2 részletet kiragadva, és pont ez amit nem veszel figyelembe.

Jah és máskor azért illene megkérdezni, h privát beszélgetést az engedélyem nélkül megoszthatsz-e nyilvánosan bármilyen témában. Forumszabályzat.

LaciCRM

Ne aggódj, a destruktív, érzelmi köpködésednek nem ülök fel, az ilyen szegényes magatartás 1 mondatnál többet nem ér.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#109698) Topiccsendőr válasza runner 125 (#109697) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ja neeem, nem ezert irtam, hogy ki hogyan tolja.
Nem foglak meggyozni, csak reagalok ezekre, hogy mi nem koherens az en tapasztalataimmal. ilyesmi eszmecseret mar amugy is folytattunk kb 3 evvel ezelott itt a forumon. Akkor is ugyanezeket fejtettem ki, mint amit most megint le fogok irni :D

Szoval akkor azt irtam, hogy palyan a motor erodalasaval kapcsolatban nagyon fontos a korido. Egy bizonyos ido alatt egyszeruen hatvanyozodik az, amit kap a motor. Ezert van az, hogy egy szalonbol kitolt felkeszitetlen sportmotor fel oran belul lehet uzemkeptelen csupan 5 masodperc idokulonbseg eseten a hringen, mig ennyivel lassabban tizezreket kepes elmenni uzembiztosan.

Ezert nem jo elohozakodni a palyazassal. A 700e merfoldes f4 esnel is palyazott a tulajdonos. A kuplung gyari volt. Ez nem terheles, amit ott csinalt, hiaba palyan ment korbe. A video az gyalazatos volt errol a mutatvanyrol, ahogy arra szamitani lehetett. Ugyanigy a legendas szerelo vfr je, (veletlenul sem akarom megbantani, csupan objektiven nezzuk ezt) ami 100e felett volt, es pedig "palyazott" vele. Aztan megneztem az euroring koridejet.1 30 felett nem beszelhetunk terhelesrol egy ilyen motornal, meg akkor sem, ha esetleg egyesben megy vegig. De ha egy ember kerdezi, hogy megis mennyire szolgal jol az egeszsege annak a draga jo motornak, elhangzik a "pedig palyazik is vele" es en ilyenkor azt latom, hogy lapon van a motor, es pirosban a fordszammero. De nem. :D ahogy erre szamitani lehetett ilyen futasteljesitmenynel.
Na most a drz s fotokra ugyanugy szamitottam. Ezert irtam ezt, nem azert, hogy fenyezzem magam.

Az en tapasztalataim alapjan nem hiszem, hanem TUDOM, hogy ilyen futasteljesitmenyt 80-90 km/h aszfalt hasznalattal, turazva, sok kmt egyszerre lehet megtenni, mashogy nem. :D
Endurozva, a rengeteg szart nyelve az a motor nem fog elmenni ennyit. Jo motor, de a 100e km egy extremitas, amit szokvanyos felhasznalassal nem lehet elerni.

Es nyilvan azt fogja mondani a gazdaja, hogy nagyon kuldi neki, de megis nagyon birja. Mint a fogyasztasnal, amikor kerdezed.
Epp ezt fejtettem ki 3 evvel ezelott, hogy ket embernek nem ugyanazt jelenti a nyelezes. :D
Namost en ezt egyszeruen nem hiszem el, mert ha utve van, ez leterdel mint a szar. Ezt tapasztaltam.
Ugysem fogjuk egymast meggyozni, de remelem valamennyire asszimilalod amit leirtam, es jol erted, nem latsz bele olyat, amit nem is akartam irni. :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109699) Topiccsendőr


Topiccsendőr
addikt

Valakinek esetleg feltunik, mit jelentenek ezek a feliratok a totalbike cikkben? :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#109700) tboldi válasza Topiccsendőr (#109699) üzenetére


tboldi
nagyúr

Fülkukac? :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.