Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 13:48:44

LOGOUT.hu

Mibe tegyem a megtakarításaimat? Összefoglaló!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#82651) korcsi válasza PredatorZoli (#82576) üzenetére


korcsi
veterán

"A háztartási napelemek NEM tudnak visszatáplálni a középfeszültségre (a trafóknál a kapcsolás jellege miatt erre nincs lehetőség, csak lefelé megy)"

Ezt kifejtenéd bővebben, légyszíves!

Kérném jóváhagyásodat, hogy bedobjam a hozzászólásodat a Napelem-es topikban, szerintem szakmailag érdemes lenne kitárgyalni.

[ Szerkesztve ]

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#82652) korcsi válasza korcsi (#82651) üzenetére


korcsi
veterán

Ez alapján nem egészen helyes amit írtál, van probléma a trafókörzetekkel, de nem úgy ahogy te írtad és a megoldás sem olyan radikális. Én gyengeáramú villamos mérnök vagyok, ráadásul digitális technikát tanultam, de azért felszaladt a szemöldököm azon amit írtál.

[ Szerkesztve ]

referencia 5700(XT) plexi ARGB-s blokk eladó!

(#82653) Feriboy2 válasza smgy (#82643) üzenetére


Feriboy2
aktív tag

az otp-nek van egy termőföld (erdő, legelő, szántó stb.) ár kalkulátora itt: [link]
irányítószám alapján megmondja, hogy ott mennyi az átlagár a NAV infók alapján, 2021-es árak a legfrissebbek

(#82654) paatrick válasza bigdady (#82648) üzenetére


paatrick
őstag

Ezt bárki igényelheti vagy egyedileg kaptad? Melyik bank ilyen jóságos, csak hogy tudjuk hova kell menni legközelebb? :)

[ Szerkesztve ]

6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

(#82655) Gerzsi


Gerzsi
tag

Sziasztok ! TBSZ időelőtti megszüntetésénél a TBSZ számlán lévő értékpapírok átkerülnek a normál számlára?

(#82656) bigdady válasza paatrick (#82654) üzenetére


bigdady
nagyúr

A konstrukciók fele ilyen bankja válogatja.

(#82657) fokukac válasza bigdady (#82648) üzenetére


fokukac
nagyúr