- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Hóban vigad a ló
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A siker két szabálya
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #97817 üzenetére
Előbb rendbe kell rakni, utána lehet chipszelgetni. Az az alap, hogy lemérik, és amikor tudja a gyári 180 lovat, lehet írkálni.
Három dolgot kell egy 1.8T-vel csinálni, mielőtt elkezdik szétírni.
1. kád le és új szívókosarat az olajpumpára.
2. összes vákuumcső csere és vákuum pumpával az összes tomítetlenséget megszüntetni, az összes turbó nyomás csövet felfújni és addig javítani, míg tartja a 1,5 bar nyomást 1 órán keresztül.
3. kompresszió mérés, majd leméretni padon, mennyi maradt a gyári lovakból az eredeti turbóval.Majd utána lehet verni a nyálat, hogy kell a chipsz. Ez nem trollkodás, ez a tapasztalat, akár jó tanácsnak is felfoghatod.
Nem állítom, hogy szar lenne a tiéd, méresd le és majd meglátod.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest