Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #54394 üzenetére
A lágymányosi híd pont sz@r példa volt. Az egy autó gyilkos út, 2 forintot nem ér. Ott lassan inkább azt lőném le, aki 50-nél többel megy és szétkúrja az autóját
Eredetileg sem azzal volt a bajom, hogy ti 100-al akartok menni, hanem azzal, hogy ne legyen már baj, ha más meg "csak" 70-nel szeretne.
Mindegy is... tényleg nem vitának szántam... nyomjátok csak neki hajrá!Itt van inkább egy végtelenül előzékeny autós társ. Ha törik, ha szakad, ő elengedi felebarátját
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
bandus
veterán
válasz EQMontoya #54394 üzenetére
ennél csak a rakpartos 50-es meg 60-as a rosszabb fajta
"Szerintem nem ahhoz kell tehetség, hogy egyenes úton nyomjuk a céges Fiestat 100 fölé helységen belül, hanem egy hegyi utat normálisan lekezelni..." ehhez szerintem tapasztalat kell.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
gzbotii
nagyúr
válasz Mágus2 #54393 üzenetére
Egy közeli hegyen átvezető 35km szakaszon, sokan képesek végig egy teherautó/papi után menni 40-50el a szerpentineken. Aki meg aznap el kell érjen valahova, nem opció, hogy egy órát csinál át a hegyen...
Tavaly karácsony után, meg az 1.4 Corsammal volt a "rekordom" amikor két nekifutasbol (kanyar miatt vissza kellett állnom) 11 kocsit+kamion előztem meg, miután mindneki képes volt 40el menni utánnaDe akkor is a kedvencem, amikor a sok alföldi oláh faluban, a hegy előtti 8km egyenes szakaszon elcsapja mellettem 80-90-110el, aztán az Bucsin első kanyarjában utolérem, mert elfogyott a tudás és épp 30km/h próbál túlélni. Szerintem nem ahhoz kell tehetség, hogy egyenes úton nyomjuk a céges Fiestat 100 fölé helységen belül, hanem egy hegyi utat normálisan lekezelni...
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kalmanchris
tag
válasz kalmanchris #54390 üzenetére
Refraktométer 😣
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #54391 üzenetére
hogy aki 90 helyett 70-nel megy, azt lőjék le?
Majdnem.
Aki mondjuk a Lágymányosi hídon 70-es táblánál 50-nel, vagy ugyanezt a Hungária bármely szakaszán teszi, és nem a legkülső sávban, azt igenis lőjjük le!
Én biztos vagyok benne, hogy ezek az emberek bűnözők, és legfőbb céljuk az, hogy a belvárosi lakosság minél több szmogot szívjon, különben mégis mi a búbánatos f..ért közlekednének lassabban, mint a zöldhullám?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #54387 üzenetére
Sokan azt hiszik, a motorerő a lámpától való kilövésre van, pedig nem. Arra van, hogy biztonságosan lehessen előzni a tötymörgőket emelkedőn is, szerpentinen is. Itt az emelkedőkön sok helyen csak 3-400 méteren megengedett az előzés a közelgő beláthatatlan kanyar miatt, akinek ez a szakasz kevés, az marad a kamion, busz, kalapos bácsik és nénik mögött. Az meg megint más kérdés, hogy sokan akkor sem előznek, ha tudnának, de tolnak, villognak, dudálnak, a lassan haladókra. Két három ilyen arc a lassú autó mögött máris hosszabb, mint egy kamion, na oda már kevés a három hengeres szuzi. És aztán néznek nagyokat, hogy a teljes sort előzve is befért az autó még a záróvonal előtt. Itt persze vissza kell kapcsolni és hajlítani a lemezt a pedállal.
Nem kell tolni senkit, ha lehet, meg kell előzni és kész, ha meg nincs kraft, bele kell törődni a sorunkba.
-
Jaffa75
őstag
válasz Skillet #54391 üzenetére
azért 90 megengedettnél a 70 azért feltartás - ha az indokolatlan...
Szerintem ez a jellegű mazsolaság (értsd túlzott óvatosságnak akár, vagy csak sima balfékségnek) is okoz számos káreseményt, nemcsak a gyorshajtás.Nem, és nem vagyunk egyformák , én elég sokat vezetek, épp elég az amit naponta az autóban töltök, nem szeretnék semmivel sem többet benne ülni (pedig szeretem az autóm) a szükségesnél!
A hétvégi kocsikázás az más tészta!
-
Skillet
addikt
válasz Jaffa75 #54373 üzenetére
70-nel nem tartja fel a sort senki! autópályán is 60 a minimum megengedett... akkor lakott területen kívül ne legyen már gond a 70
nem 40-ről beszélünk. milyen szankciókat akarmál? hogy aki 90 helyett 70-nel megy, azt lőjék le?
a másik meg, hogy legelőször két teherautóról volt szó, 70-nel haladnak, azok között vagy....
szerintem ez nem a világ vége. és ők nem indokolatlanul tartják fel a sort, szerintem annyival mehetnek max
de mindegy... előttem mehet személyautó is 70-nel, lakott területen kívül... nem sok esély van rá, hogy megelőzzem. ettől még nem fogom az életemet az autóban tölteni
de ha mégis, az sem akkora tragédia. ezért vagyunk itt, szeretjük az autókat... szeretünk bennük/velük időt tölteni[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
rii
nagyúr
köszönöm a segítséget!
mindenképp adok pénzt majd persze! csak nem tudtam, hogy van-e konkrét ár.
ha mondjuk azt mondják, hogy -15-ig jó, és -25-re is szeretnék felkészülni (pest alatt vagy 50 km-re, és a kocsinak mennie kell) akkor annak milyen költsége van még? töltenek bele valamennyi koncentrátumot, hogy elérje a kívánt fokot?
Ti hány fokot javasoltok "beállítatni"?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Jaffa75
őstag
válasz Tsebacsi #54378 üzenetére
Látod máris van olyan amiben jobb a Tied - nekem nem írja a BC a megtehető km-eket!
Lehet hogy komolyabban utána kellene olvasnom, hogy mi az amit még tud az autó alapból, de nem programozták fel rá (Octaviakon is nagyon sok olyan dolog van - hazakísérő fény, riasztó jelzése, automatikus kp-i zár... - amit pár ezresért "aktiválnak" benne) -
hacki87
senior tag
Elvileg ezek a folyadek szint ellenorzesek fagyallo ellenorzes ingyenes legalabb is lattam mar kiirva, hogy ingyenes szolgaltatasok ki voltak irva es ezek koztuk voltak. De en szoktam adni 100 200ft aprot. Ahova en megyek ott a legtobb kutas olyan volt, hogy : kozolte mennyire fagyallo a hutofolyadek s mire megkoszontem meg adtam volna a 100ast mar ment is be a shopba, de volt 1 aki ott allt mellettem es megkerdezte
, hogy nem kene adno valamit... -
nagyúr
válasz tboy93 #54379 üzenetére
Nem régi automatát keresek, hanem 2011-2012 körülit. Már a DSG-nél is ismert, hogy kevesebbet tud enni, mint egy kézi váltós. Az ezeregy hibalehetőséget hagyjuk, akármit veszek, nálam valami ki fog jönni, a Hondán is kijött nem egy, ezen is ki fog. Cserébe kényelmesebben és nyugodtabban autózok. Nekem ez simán megéri. Plusz kell a csomagtartó is. Még vívódom amúgy, hogy egy fullosabb Focust keressek PL ez vagy egy Mondeot: Ez..
Pedig van itt ilyen szép Alfa is, vagy egész jó Passat és drága XC70
(#54382) rii:
Én tavaly mérettem, tankolás alatt. A csávó 2 perc alatt megnézte, kapott érte egy 200-ast. Ennyi![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rii
nagyúr
sziasztok
ismerős aszonta, hogy benzinkútnál lehet olyat kérni, hogy nézennek rá a fagyálló folyadék hány fokig bírja minuszban.
ennek van valamilyen költsége?
mit csinálnak ilyenkor?
illetve ha csak -15-ig bírja, de most jöhet -20 fok is, akkor mit csinálnak vele?
ha -15-ig bírja, és jön -20 fok, akkor szétfagyaszthat vezetéket?előre is köszönöm!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Magnum_
nagyúr
mindenki nyugodjon le, kész a fékfolyadék cserém.
és a régi szerelőm még mindig ajánlott, meg az új társa is eddig. Óbuda. ha valakinek kell kontakt, tolom privibe.
VAG + Saab elsősorban (de tuti vállalnak mást is, ha mondjuk olajcsere, fékbetét, stb.)I humbly and respectfully decline™
-
nagyúr
válasz roberto211 #54376 üzenetére
Én mikor vezettem 1 hetet az 540i-t, akkora királynak éreztem magam, hogy na. Valóban nem volt ellenfél, nem kellett izgulnom, hogy vajon a pirostól elindulásnál beférek-e majd a dízlik elé, vagy sem. Hátsókerekes volt, így elindulni is jobb volt vele. Ez a civic a téli gumikon úgy elkapar, hogy sírok tőle.
Hiába mondtok itt csúnyákat, nem mondok le az automata váltós álmomról Francnak van kedve odavissza dugeszban folyton pedálozni.
Vicc: továbbra is 7.7-en áll a fogyim. Szerintem a garázsból indulás dob rajta nagyot, nincs mínuszra hűlve a motor. 400km-en vagyok és még 150 körül ír a BC megtehetőt. Innentől ha dízlit veszek, 6.5ből eljárok a városban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
roberto211
őstag
válasz Skillet #54371 üzenetére
280 lóval én szerintem már a föld alatt lennék. Lehet ezért nem merek venni egy régi erős autót nem csak a fenntartás miatt. Nem bíom megállni,hogy ha erősebb autóban ülök akor legalább egy nap 2x szétrúgjam. Persze ez gyenge autóknál is igaz csak ott még nem jelent annyira veszélyt ugye.. Nyomod nyomod "oszt akkor se megy max 50...
Na de 280lovasnál itt a lőcsei úton Érden az 1km es egyenesbe... Fhuu.. Lehet átrepülnék tárnokra az elsőbbségadás táblánál.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Jaffa75
őstag
válasz szabonagyur #54374 üzenetére
Ezzel egyetértek! Nem vagyok híve a büntetésnek, nem feltétlenül érhető el vele a szabálykövetésre kényszerítés. Inkább arra kell(ene) sarkallni az embereket, hogy tartsák be, pl.: pöttyös labdával motiválni...
-
félisten
-
Jaffa75
őstag
válasz Skillet #54371 üzenetére
Alapvetően én sem vagyok a gyorshajtó típus, de a megengedett +10%-ot szeretem tartani... engem is zavar, ha indokolatlanul (normális közlekedési körülmények vannak, nincs műszaki hibája...) tartja fel a sort valaki!
Azt az egyet nem értem, hogy a 20 évvel ezelőtti világhoz képest a forgalom óriási lett, ezzel szemben nem szankcionálják, azokat akik feltartják a forgalmat! Ha már a gyorshajtást "díjazzák", akkor ezt miért nem??
Mágus2: vagy csak 3. , és épp ideális a ford.szám!
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz Motion_Blur #54300 üzenetére
A 3 lépcsős polír még odébb van.
Egész nap a gumikon spekulálok, melyiket, hogy, merre cseréljem, télit szkippeljem, stb...
Kedden megy szerelőhöz, addig még SOS az ablaktörlő.Ez most egy low budget buli; senki se fogja kifizetni eladáskor, amit ráköltök.
[ Szerkesztve ]
-
attila199207
tag
Sziasztok, akinek van tapasztalata MK1 focus 1.8/2.0 automata váltós verzióval, írna privátban, vagy válaszolna itt. Mennyivel növeli az automata a fogyasztást? Autópályán mennyire bőg a motor? Mennyire elromlós?
köszönöm -
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #54361 üzenetére
igazából a 86 lovas kis szarral is lehet életveszélyesen, az összes létező szabályt keresztbe-hosszába meghágva vandálkodni, főleg mert rövid és minden kis lukba be lehet férni vele.
szóval ez pusztán elhatározás kérdése, hogy hülye leszel-e vagy sem
én úgy vagyok vele, hogy ha sietek, akkor a szabályok nem érdekelnek, de a józan ész igen, más embert nem veszélyeztetek. ha valaki direkt paraszt és feltart, akkor azt lehet kicsit erélyesebben kerülöm ki, de akkor is ügyelek arra, hogy max neki legyen csücskös a szitu, harmadik fél ne keveredjen bele. egyébként azt vettem észre, hogy azok állnak bele ezekbe a buziskodásba, akik erősnek érzik az autójukat, "meg akarják mutatni".
így esett meg az, hogy Budakeszi végén a táblánál megelőzött egy A6 kombi, akit aztán 110-zel toltam végig az erdőn, mert gondolom úgy volt vele, hogy a kis szarral biztos tötyögni fogok 70-nel, aztán ugye ő ment volna 90-nel, csak ott már a kisautónak nincs annyi tartaléka, hogy megelőzzem akkor is, ha ő nem akarja. így maradt az, hogy 5m követési távolsággal autóztunk végig, mert indexelni jobbra és lassítani túl megalázó lett volna...Mágus: azért a civicen hosszú a negyedik és kevés a nyomaték. örülne a harmadik leforgásának is
de a #csakaszívóbenzin lobbinak nem tudod megmagyarázni, hogy ilyenkor kijön a turbós benzines vagy dízel előnye. a szívóbenzin 3 liter alatt szopás egy normál kasztniban.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #54358 üzenetére
Igyál meg valamit, de egyszer tényleg gyere fel. Vannak olyan szakaszok, hogy a civic-nek is bevérzik a szeme. Olyan emelkedők vannak, simán megfogja az autót. A 4.-et nem fogod bírni leforgatni rajta. Majd akkor racer-ezz nekem. 😁
A kis szívókkal az a baj, ha elvesztik a lendületet a kanyarokban( félnek, főleg a magyar túristák) , gyengék ahhoz hogy komolyabb emelkedőn erőből megoldják.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #54359 üzenetére
Még egy érv az erős autó mellett (persze nem mindenkinél): minél erősebb, annál kevesebb a reális ellenfél, emiatt pedig kevésbé áll le az emberfia versenyezni a jelentkezőkkel.
Vályi Pista írta le ezt jól: "Nem kell erőt fitogtatni és mutogatni, mennyire jól megy nekünk, az S63 és az AMG-feliratot a csomagtérfedélen mindenki megérti, a teszthét alatt tán csak egyszer sikerült belefutnom egy nagyszárnyas, ezüst WRX STI-be a piros lámpánál, amelyik addig tüsszögtetett, amíg meg nem hallottam, majd versenyzett egyet magával, amikor zöldre váltott a szemafor. Ez valószínűleg megalázóbb volt neki, mintha felvettem volna a kesztyűt. Városban? Ezzel? Hülyevagyfiam."
-
rbalint88
addikt
válasz Kornel #54355 üzenetére
ma végigszoptam az m1-m7 kivezetőt a reggeli baleset miatt - egy yaris 2 és egy most kifutó fiesta nullázták le egymást, tuti valamelyik megpördült, oszt' dodgemeztek egyet-, aztán ahogy kitisztult, elkezdtem üvegelni, aztán hármasba váltásnál KIPÖRGÖTT a kerék a megarácsingmasina Splashen trükkös volt a pálya, a beton elválasztó lefogta a napfényt, úgyhogy a belső sáv full jég volt.
a másik meg, hogy az erős autóval ki tudod kerülni a balfaszokat 3 mp alatt, nem kell ötször meggondolni, hogy elkend-e mellette. ehez pl a Splash gyenge, mert 40-től van olyan fordulaton, ahol van ereje. egyesben
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #54356 üzenetére
Én nem itt látom a gondot.
Ma reggel is, tömeg nélkül (nincs meg iskola, nem mindenhol kezdtek még dolgozni), szöttyögnek, nem bír elindulni, alszik, nem figyel, szenilis, nő, szőke, stb.
Tudom, türelem, meg stb., de ezeken az erős autó se segit, attól ugyanennyi birka lesz az úton.
Méregetni tudnak, de az ilyeneket forgalomba engedik.
Persze nem azt mondom, hogy egy 1.0-as szívó kompakttal kell közlekedni, de van az a határ, ami (főleg bp-re) teljesen felesleges.Saint: az internet bezárt mára
Mod: megyek én is, mert tényleg inni kell még valamit, ha így folytatom.
[ Szerkesztve ]
-
Magnum_
nagyúr
-
Kornel
veterán
Mindenki boyracer.
-
senior tag
Ajtótömítő gumikat úgy hallottam, hogy Mannol termékkel érdemes ápolni télen, hogy ne fagyjon be. Pontosan melyik terméket ajánlanátok? Csupa jót hallottam a Mannol cuccokról ismerőseimtől is.
"A közgazdász az a szakértõ, aki holnapra tudni fogja, hogy azok a dolgok, amikt tegnap jósolt, miért nem következtek be ma."
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #54351 üzenetére
200ló alá én se. de 1300kg fölé se
mentünk egy Smax-al, 2l benya turbo 200ló hétvégén. 4en ültünk benne, igy összesen kb. 1800kg. rohadjak meg, megy igy a vitara 1.6 szivó 2 személlyel 1200kilósan. Ehhez képest egy villám a skodrim, így chipes 200lóval, 2 személlyel 1400kilóval.ja, nem is meséltem, nem kell nagyobb kocsi. az oktávban hátul a karfák között 126cm marad, igy befér a 3 kölökülés. Ami viszont meglepett, hogy a vitarában 128cm van, és még oldalanként 1-1 másfélliteres palack is benne van az ajtóban
-
Kornel
veterán
Egyébként nem akarok flame-et indítani, de kozutra (város, országút, de igazából a magyar autópálya is ide tartozik) teljesen felesleges bármilyen erős autó.
Aki pályázni (zárt/verseny) akar, annak nyilván kellhet, de csak úgy közlekedni...
Mai 30k esélyes megmozdulásomnál is 6 mp körül 70-en voltam, úgy hogy nem is tiltasig forgatom, erre pont traffiba futok.
Ezres swiftnel meg volt az az előny, hogy ehhez kellett vagy 10 mp, legalább észrevettem őket.
Ha 6 mp alatt 100-on lenne a verda, akkor az minimum 90k, mert pont nem néztem volna, hogy mennyivel megyek, ha ott éppen el kellett rúgni. -
Integrale
veterán
válasz Motion_Blur #54333 üzenetére
Szomszedunk volt Papan. (addig volt jo vilag a kornyeken )
"Bad reklám is reklám too"
-
Richard!
addikt
válasz Motion_Blur #54333 üzenetére
Szerencsére eddig kimaradtak az ilyen hányadékok az életemből. EDDIG!!!
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Richard!
addikt
Lyézus Ysten hova kerültem
Ma kezdődik életed háralévő része
-
i-sti
senior tag
Most akkor mi a fakk van?
3 szűrő 3 különböző méret?
Értem, hogy mindenki másként csinálja de ennyire?Ahol nincs adat, oda nem találtam.
(#54317) K Norbi: azt hol is kell?
VAG, gondolom a MANN.Ez a gyári kód: OE VW 070115562
Edit:
Ha ennek az oldalnak lehet hinni, akkor PURFLUX lenne a gyári beszállító.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #54313 üzenetére
Az opelnak nem nyűgözött le a Mann olajszűrő egyébként.. alul felül nincs műanyag erősítés, aztán így néz ki.
[link] [link] [link] [link] [link]
Szóval Opelba Hengstet veszünk mindig! Egyszer vettünk mann-t nem lett berakva.(#54314) I-sty Ezt próbálom én is mondani, mindig az hasonlít és egyezik a legpontosabban a gyárira amelyik gyártó épp gyártja! Nekik van kiadva, nekik a legpontosabb a méret, másabb jobb..
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
CAHA-hoz olajszűrők:
HENGST FILTER E19H D83 - 1299 Ft
PURFLUX L267D - 1162 Ft
MANN-FILTER HU 719/7 x - 1094 Ft
Tavaly, cserekor, Purflux volt benne és MANN-t raktunk.
A Purflux használtan idényesebbnek nézet ki mint az új MANN.
Szerintem így a képen is annak látszik.
Ez a hajlított design valamivel jobb lenne talán?Novum Forum Siculorum
-
K Norbi
addikt
válasz trassher #54312 üzenetére
Változó pl a Ford mahle a gyári.
De az Opelnak a levegőt/pollent Mann gyártja tudom mert megnéztem az Opelnél van 1 H astránk.
A légszűrőházba mann+hummel van beleírva ha jól emlékszem, lámpák Hella. Mindenre figyelni kell.
És igen az olajszűrőt Hengst gyártja.Szóval ha Fordom lenne Mahle lenne az isten Mert az 1:1 gyárija.
[ Szerkesztve ]
-
-
K Norbi
addikt
válasz tomcsi23 #54302 üzenetére
Nem tudom, reggel befizetem, igaz gyalog járok.. Ezért nem tartottam sürgősnek.
Az autóval csak száraz napsütéses időbe állok ki! Őt megeszi a rozsda engem nem.
Persze ha lenne nő család akkor az más tészta.(#54304) Qru Én maradok a Mannál, túl jó is egy 15 éves autóba.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz hacki87 #54303 üzenetére
Az lehet, de nyilván mindenki érdeke, hogy (minél előbb) be legyen fizetve.
Ha az esedékes biztosítási díjat nem fizetik meg, a biztosító a díj esedékességétől számított harmincadik nap elteltéig - a következményekre történő figyelmeztetés mellett - a szerződő félnek a díj esedékességétől számított hatvannapos póthatáridővel, igazolható módon a teljesítésre vonatkozó felszólítást küld. A türelmi idő eredménytelen leteltével a szerződés - amennyiben egyéb okból még nem szűnt meg - az esedékességtől számított hatvanadik napon megszűnik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
K Norbi
addikt
(#54283) Mágus2
(#54296) Mágus2
hehe ez de beteg!(#54291) Aggregátor Kicsit mélyebben is belemehettek volna ebbe a szűrőtémába, meg többféle márkával.
(#54297) máyköl Pl Nekem a csekken 2017.01.01 szerepel, ha átgangolok a fix trappifax alatt.
Akkor fog jönni büntetés miért nincs befizetve kgfb? Vagy van az Allianznál is haladék?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest