Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
A VCDS mutatja, de nem azonos csoporton.
MVB 100.1: Engine Speed
MVB 100.3: Regeneration Counter/Timer
MVB 100.4: Regeneration Abort recognized (0 = No Abort/1 = Abort recognized)
MVB 101.4: Regeneration Status (001 = Heating Up, 010 = Regeneration, 100 = Cooling Down)
MVB 102.1: Temperature before Catalyst
MVB 102.2: Temperature before Particle Filter
MOD
De most ezzel az a baj hogy amíg hideg volt a motor próbálta felfűteni az 1500 fordulattal, és jó eséllyel még jobban teliköpte korommal és olajjal, de a regen nem ment le. Ha ez igaz akkor még átjárhatatlanabb lett a DPF és a következő kényszer regennél akár ki is nyírhatod a DPF-t/turbót /bármit a beszorult kipufogógázzal.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html