Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148951) diablo1984


diablo1984
veterán

ha egyszerű VW-t(konszern tagjait) keresek amiben elfér egy 4 fős család minden lomjával, évi 10ezres futáshoz(másik autó is van), javában városi használatra, nem szervízigényes példány(nem számíthatok nagy szopókára), akkor egy 1,6 mpi touran lehet a legmegfelelőbb számomra? Teljesítmény nem számít, mert a városban a skodával(1,6 cr tdi) is szinte alapjáraton suhanok, hogy a turbónak ne ártsak, a másik autónk egy yaris, az sem teljesítmény bajnok, mégis el lehet vele járni....
Szóval nem kizárt, hogy idén a skoda eladó lesz és a célnak megfelelőbb utódot keresnék és a touran 1-es került képbe, bár az orrkiképzése nem tetszik, de kompromisszum kész vagyok.....

(#148952) bitpork válasza diablo1984 (#148951) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Van abban az autóban kettőstömegű meg DPF?

1.6 benyál elég egyszerű de a városi fogyasztása nem lesz olyan mint a skodrinak.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148953) molnarpeter válasza diablo1984 (#148951) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Prius+ :B

(#148954) diablo1984 válasza bitpork (#148952) üzenetére


diablo1984
veterán

Melyikben?
Tisztában vagyok vele, hogy nem fogok városban 6 literrel eljárni, de abból sincs semmi, hogy 20km-re járok tankolni, 5 km-re járok dolgozni, de ha a dpf regenerál, +25km-t kerülök, mert pár hetente igényli a lelkem, egyébként hibátlan autó a skoda, így a 6. év és 198ezer km hajnalán is, imádom, mert kényelmes, modern, szép, el lehet benne férni, műszakikor nem kell félni tőle....
De ugyanez szívó benzinben rohadt drága, meg ritka(valszeg azért mérik arany árban grammját is)

molnarpeter: jó volna, de ha rábeszélném magamat egy rohadt drága használt autóra, akkor inkább egy új vitarát választanék szívóbenzinnel, de ekkora futáshoz új autó éppoly hülyeség, mintha már rendelném a skodához a nagynyomású rendszer minden elemét és a dpf-et előre, mert az is egy milla alatt megvan és még spóroltam is! A toyota benzinese is veszettül drága egy corolla verso is heroin árban megy, a priusz meg (szerintem) okádék csúnya és drága is....

[ Szerkesztve ]

(#148955) #89874944


#89874944
törölt tag

Megnéztünk egy verdát, szintén 3.0 tdi. Nem ment vmi jól. Csináltam logot légtömegmérőről, meg turbó nyomásról. Légtömegmérő alapjáraton aktuális 400, az elvárt 200 helyett. Padlón 1200 lenne az elvárt, ehelyett 600 van, néha felmegy 1000-re, de azt se sokáig tartja.

Log1: [link] 277. sor, 314.sortól padló.

Log2: [link] 370.sor, és 425. sor padló

Így rávágnám, hogy a légtömegmérő a rossz. Honnan lehet tudni, hogy nem az EGR? Vagy mindkettő... Milyen az amikor rossz az EGR?

[ Szerkesztve ]

(#148956) Reggie0 válasza #89874944 (#148955) üzenetére


Reggie0
félisten

Milyen auto, mi a motorkod eleje?

[ Szerkesztve ]

(#148957) Primary92


Primary92
senior tag

1 Octavia Xenon lámpatestébe cserél már valaki foncsort? Sajnos az egyik oldalon kilyukadt a xenon felett, a másik meg deformált. Kaptam egy 105 ezres ajánlatot bixenonosításra, de azért az autó árához mérve elég borsos.
Faragott már bele valaki másik projektort?

(#148958) #89874944 válasza Reggie0 (#148956) üzenetére


#89874944
törölt tag

ez egy A6 2005, BMK volt. 225 lovas, DPF mentes ha mindenigaz

(#148959) Reggie0 válasza #89874944 (#148958) üzenetére


Reggie0
félisten

Nekem a 240LE-es van, de az alapjarat vcds szerint <660 koruli, muszerfal szerint majdnem 600 es ugy emlekszem baratom A4 B6-osaban is kb ennyi volt a 200 lovas alapjarata. Nem mondom, hogy a 770 nem realis, de nekem gyanus. Aztan siman tevedhetek.

Szerk: BMK-ra 800 korulit irnak a tulajok.

[ Szerkesztve ]

(#148960) #89874944 válasza Reggie0 (#148959) üzenetére


#89874944
törölt tag

nekem a tehénben is 777 :D ördögi ;] ugyanaz a motor, csak BUG néven

[ Szerkesztve ]

(#148961) mmdms válasza BUZZLGHTYR (#148944) üzenetére


mmdms
addikt

Beszereltetni a legkönnyebb. :)

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#148962) bitpork válasza diablo1984 (#148954) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hát, a faék az faék, és a magyar 100-s Marlbi a zuhogó esőben piac be is árazza.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148963) bitpork válasza #89874944 (#148960) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A tehénben már 232 LE motorok voltak tudtommal amik nem ugyanazok mint a BMK-BKS (az utóbbi én esetemben) De javíccski ha tévedek :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148964) zsoleszkai válasza Primary92 (#148957) üzenetére


zsoleszkai
tag

Anyagárban ~50e ft a Bi-xenonosítás, de az ilyen átalakításokat drágán mérik.

Én azt javaslom vegyél egy Morimoto mini D2S-t ami elvileg plug&play ha szét van szedve a lámpa. Sajnos már csak sima xenon projektor nem kapható pánle 2"-ban (ha jól tudom ekkora a lencse mérete).

/KneeBy/

(#148965) bitpork válasza zsoleszkai (#148964) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Még senki nem válaszolt nekem ezzel kapcsolatban hátha te többet tudsz erről a modról: a lámpán belüli mozgatómotorral kompatibilis? Mert a fényképeken nem látszik semilyen szintező.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148966) diablo1984 válasza bitpork (#148962) üzenetére


diablo1984
veterán

ez az mpi motor tényleg egyszerűbb és hosszabb távon költséghatékonyabb egy cr tdi-vel szemben városi használattal kínozva....

(#148967) bitpork válasza diablo1984 (#148966) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

De hát én is azt mondtam, hogy nincs benne annyi minden ami okot adna a cidrire. Barátom Szegeden 9 liter körül jár vele.Ha kimegy pályára akkor 7-7,5

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148968) JHONNY 79 válasza diablo1984 (#148951) üzenetére


JHONNY 79
aktív tag

Az Octavia-ról már lemondtál? https://www.hasznaltauto.hu/auto/skoda/octavia/skoda_octavia_1.6_ambiente_mpi_164e_km_igenyeseknek-12409431

Geli.: Hőlégfűvó után svédfogó kellett volna , nem papagájfogó :)

(#148969) Mágus2 válasza diablo1984 (#148966) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

De a skodriva se gurulj alapjáraton. 1500-fordulat alá ne engedd. A fordulattól nem dolgozik keményen a turbó, csak ha keményen gyorsítasz. ;) 120-at 6.-ban 0,3 bar nyomáson tartja. Padlógázon meg 1,2 bar fölött. ;) Harmadokban 50,el csorogva szinte nincs is turbónyomás, 4. ben már van mert kínlódik 1200-as fordulaton.

[ Szerkesztve ]

(#148970) Pixx96


Pixx96
aktív tag

Ez mennyire számít koxosnak

[link]

[ Szerkesztve ]

(#148971) diablo1984 válasza Mágus2 (#148969) üzenetére


diablo1984
veterán

az a szinte alapjárat az 1500-1600 fordulat, mert 1200 körül nyög, ez fölött meg "tejóistenszétcseszematurbólelrepedahengerfej" van! :C Ezért kell néha 25km-t kerülnöm, mikor igényli a drágaszáááág.....
JHONNY 79: nem, de vagy egyterűt vagy kombit szeretnék, de furcsa lenne ugyanaz az autó egy gyengébb motorral, gyengébb felszereltséggel(az enyém elegance), az amolyan kínzás lenne minden téren. Másik meg hogy lenne viszonyítási alapom, mindenbe belekötnék, amibe lehetne... a másik meg fapadabb a kocsi minden téren, de 2,2 milla.....na, ez az ami mindennél jobban fájna....

(#148972) Gyula84 válasza bitpork (#148965) üzenetére


Gyula84
veterán

kíváncsi volnék erre én is :U

más: élesebb kopogós hang mire utalhat? vezérműtengely? vagy ezt így nem lehet megmondani? 2.5tdi 163ló 2003-2004 (néztünk párat)

[ Szerkesztve ]

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#148973) bitpork válasza Gyula84 (#148972) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Vedd fel és kopogtass ide vele :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148974) Vincsaba válasza Mágus2 (#148969) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

Az igaz, hogy a DPF is jobban tömődik és a kettőstömegű is jobban nyíródik, ha huzamosabban (városban) 1400-1500rpm alatt van a fordulatszàm?
Tehát érdemesebb városban is úgy váltogatja, hogy 1800rpm körül legyen a fordulatszám?

(#148975) Primary92 válasza zsoleszkai (#148964) üzenetére


Primary92
senior tag

2,5" van benne, én ezt néztem ki, de eddig egyet sem találtam, ahol a furatok stimmelnének.
A Morimoto-t honnan lehet beszerezni?

Így néz ki gyári rögzítés (a kör alakú furatoknál fogva kell rögzíteni):

A projektorok:

(#148976) Primary92 válasza bitpork (#148965) üzenetére


Primary92
senior tag

Az én lámpámban a projektor együtt mozog mindennel. Szóval az automata magasságállítás megmarad, a halogén refi is billeg a xenonnal együtt.

(#148977) Mágus2 válasza Vincsaba (#148974) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pontosan így van. Nagyterhelés+ alacsony fordulatszám nem jó kombináció. Inkább magasabb fordulat, alacsonyabb terhelés. Akár hidegen is. Hideg motorral is 2300 fordulat fölött váltok, csak sokkal lassabban éri el ezt a fordulatot, mert finoman nyomom a gázt. Ettől garantáltan nem lesz baja. Mindegyik turbódízelem így volt használva. ;)

(#148978) bitpork válasza Primary92 (#148976) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

orulok a tiednek de akkor adodik a kerdes h ezt pl hol lehet lellenoriyni tipusra? marmint a kompatibilitast

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148979) Primary92 válasza Primary92 (#148975) üzenetére


Primary92
senior tag

Elképzelhető, hogy ugyan ez van a korabeli Audi TT, Mazda6, BMW E38, és a BMW E46 (nem bi-xenon) fényszóróiban?

(#148980) harcikoca


harcikoca
senior tag

Legtomegmerot mivel erdemes tisztitani?

AMD+Ati powee'R

(#148981) MunezXBK válasza harcikoca (#148980) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Féktisztítóval.

Primary: van honlapja.

(#148982) kk831228 válasza harcikoca (#148980) üzenetére


kk831228
addikt

Van külön tisztítója, de fektisztító is tökéletes...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#148983) kk831228 válasza harcikoca (#148980) üzenetére


kk831228
addikt

[link]

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#148984) Mágus2 válasza harcikoca (#148980) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem tiszrogatni kell, hanem megnézni mennyit mér. ;)

(#148985) #89874944 válasza bitpork (#148963) üzenetére


#89874944
törölt tag

igen, 233. De eddig még nem találtam olyan alkatrészt ami ne lenne ugyanaz a motoron :) cikkszám szerint is ugyanaz az injektor, a vízpumpa, a termosztát, a szíj, görgők....

JHONNY 79: nincs svédfogóm, még. Ez miben más mint a papagáj? :)

Mágus: [link] :D

harcikoca: van hozzá külön spray. De a féktisztító is jó.

[ Szerkesztve ]

(#148986) Qru válasza harcikoca (#148980) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Aceton mentes féktisztító jó hozzá. Enyémet is azzal szokták pucolni. :K

#nincsbennetarcsi

(#148987) Mágus2 válasza #89874944 (#148985) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Alapjáraton mi értelme mérni? CSak annyi látszik, hogy az EGR le an dugózva, vagy el van dugulva. Padlógázon tessék mérni, terhelés alatt, amikor fúj a turbó.

(#148988) Kiskokó válasza #89874944 (#148685) üzenetére


Kiskokó
veterán

Tudtommal nincs!

Rossz EGR miatt elvileg a vége lapul le a nyomatékgörbének mikor kihúzatod. (attól függ hogy megy tönkre)
Legalább is ezt mondták most az erőmérőn mert kérdeztem én is mi a jele neki.
Ha érdekel mi volt dobj egy privátot :P

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#148989) Mágus2 válasza Kiskokó (#148988) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

És mit tud az ABT, hozza a gyárit? ;]

[ Szerkesztve ]

(#148990) K Norbi válasza K Norbi (#148934) üzenetére


K Norbi
addikt




(#148991) F_Zolee válasza K Norbi (#148990) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ideje eladni. ;]

(#148992) Kiskokó válasza Mágus2 (#148989) üzenetére


Kiskokó
veterán

Haha :P
Hááát volt meglepetés ha érdekel megírom. De 4 héten belül valamikor felkerül a videó is.
Örülhetnek az ABT-s lehúzósak :D
Vagy nem biztos, nem tudni pontosan mi van.

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#148993) K Norbi válasza F_Zolee (#148991) üzenetére


K Norbi
addikt

hehehe :D :D
Még most bejáratós

(#148994) Gyula84 válasza bitpork (#148973) üzenetére


Gyula84
veterán

kereskedőnél volt inkább marad ott nem tetszik a hangja :N

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#148995) #89874944 válasza Mágus2 (#148987) üzenetére


#89874944
törölt tag

alapjárat? 4350 ;] ezek olyan padlók voltak hogy koppant :DDD turbó 2380 milibárt tolt.

Az enyém padlón 1200mg/str-t ír aktuálisnak (annyi is az elvárt), ez ezerig is alig megy fel.

[ Szerkesztve ]

(#148996) Winchester95


Winchester95
őstag

Helyzetjelentés a beázással kapcsolatban. Mint kiderült mind a 4 helyen vizes a szőnyeg.....
Levettem a jobb első, hátsó ajtókárpitot. A jobb elsőnél meglocsoltam vízzel az ajtót, és látszott hogy legalul a szigetelés elengedett, folyt ki a víz, nagyon minimálisan. Nagy nehezen megcsináltam, újabb próba és a víz nem jött ki. Jobb hátul is megnéztem, ott jó volt a tömítés, valószínűleg előröl folyt hátra.
Elől benéztem a szőnyeg alá, tiszta víz volt. Alatta volt egy másik, merevebb tálca szerű szőnyeg, az penészes, dohos vizes volt. Megfogtam és kivágtam, majd behoztam kiszáradni, a padlólemezt kitöröltem tisztára, majd hajszárítóval kiszárítottam az egészet, szőnyeggel együtt. Ennyi fért bele mára, holnap jön a következő 3.
Bár a szárítást nem tudom, hogy fogom megoldani, mert nem lehet az ülések alá hozzáférni, csak ha kiveszem az ülést, az meg nagy munka.
Próba képpen elmentem lemosni a kocsit, direkt jobban mostam ahol megcsináltam a tömítést, de nem ázott be. Valószínű, hogy a maradék 3 ajtónál is ez lesz a hiba.
Köszönöm a segítséget!

Más: Valakinek valami jó ötlete, hogyan szárítsam ki az egész szőnyeget, illetve az alatti részt?
Nincs fűtött garázs sajnos, idő is rossz...

Légzsák visszajelző jelez a műszerfalon, szerintetek is a víz miatt lehet?
Hogyan érdemes leellenőrizni a légzsákokat, illetve valami teendő mielőtt lehúzom a kapcsolókat az ülésekről?

Ha ezek megvannak, holnap jön még egy olajcsere, szűrőcsere, majd jövő hónapban egy vezérlés és kész is van minden. :)

(#148997) Reggie0 válasza Winchester95 (#148996) üzenetére


Reggie0
félisten

Ha nem aktivan akarod csinalni, akkor par kilo kalcium-kloridot nagyobb elohivo talca(k)ban teritsel szet es rakd be a kocsiba. Ha mar megtelt(nedvesnek, folyosnak latszik a kristaly) sutoben 120-140 fokon kiszarithatod es ismet mehet vissza a kocsiba. Igy be tudod gyujteni a parat. 1kg 70g vizet tud megkotni. Ertelemszeruen vizmenteset kell venni, vagy szaritassal kell kezdeni.

Sajnos a hidegben a parolgas nem valami gyors, de nem nulla, celszeru lehet valami melegebb ingyenes melygarazsba beallni, pl. az arena plaza legalso szintjere.

Aztan, ha kesz vagy, utszoro so helyett is jo lehet, a novenyzetet kimeli.

[ Szerkesztve ]

(#148998) cool13 válasza Winchester95 (#148996) üzenetére


cool13
őstag

Szerintem ezt nem lehet rendesen kiszárítani ebben az időben. Vagy ha van 2 hétre fűtött garázs, vagy beviszel mindent a lakásba. Ülések ki. Az egész alsó kárpit ki, vasig. Majd hagyod megszáradni. Különben penészedik, dohosodik. Rossz szag keletkezik a kocsiban.
Ha van az ülésben is légzsák, akkor ott a bibi talán. De ezt csak diag mondja meg hol a gond.

Ahogy Reggie0 is mondja javíthatsz a helyzeten még szilikátos macskaalmommal. Ez jó a téli párásodás ellen is.
Vagy beteszel a kocsiba, lakásba való páramentesítőt.

[ Szerkesztve ]

(#148999) Reggie0


Reggie0
félisten

Nem tud valaki olyan boltot, ahol Motul Specific 504-507 van vagy lehetseges, hogy van raktaron?

(#149000) MunezXBK válasza cool13 (#148998) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Főleg ha térdelt az ülésen, arra szokása hibakódot dobni. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.