Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
L1ZRRR
senior tag
50 k kmerenkent csereld az olajat a valtoba
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
Mágus2
Közösségépítő
Elég lesz azt 150k km után 1x lwcserélni, majd 300k- nál.
Ez automatánál a kötelező intervallum, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Doki16
addikt
Nekem a DSG váltónál 60k km az előírás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ehnaton88
csendes tag
Kézi váltós 135ekm van benne, inkább csak hidegen csinálja.
Nem tudom mekkora meló ezt az olajat lecserélni és mi a költsége, és hogy hogyn kell
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
no kén, no cry?
HIJ
őstag
grizlisandor
addikt
Most jövök haza, az autótól, amit néztem Altea 2.0 PDTDI. Gázadás közbe valami rezonált a motortérből, meg ha beraktad 5 sebességbe, engeded fel a kuplungot és egy idegen sípoló hang volt és csak abba a sebességben. Mondom ez legyen a legnagyobb baja. Elvittük állapotfelmérésre, padon minden rendben, alánéztünk az autónak, hát valami fém cső kilógott hátul, valami kis átmérőjű. A vizsgáztató mester csak nézett mi van, én meg csúnyán a tulajra, aki állítólag szerelte az autót. Mondja a szaki, hogy a tank valami csöve(mondta pontosan mi az, csak már nem emlékszem). Tulaj mentegetőzött, hogy ő nem tudta hova rakni a csövet, mert nem ismeri az alteát... Körbemértük, hát jobb eleje és a bal oldala végig javítva, na itt mondtam, hogy köszönöm elég volt. Mentem befelé az irodába, hogy rendezzem a sz*r feltárást. Megállít egy ott dolgozó, hogy mi a helyzet. Mondtam, hogy nem gyere be a szituáció. Ajánlotta, ha ilyen autót szeretnék most van egy autó számomra, csak benzines. Mondom tökéletes Mágus ajánlásával. Most számítják be, végig oda hordták javítani, meg mindenre 1.6mpi Altea, piros. 140k km asszem, 1 tulajos, full gyári. Skodát vesz a tulaj, ezt meg beszámítja. Mentünk próbakört, jó volt. Azt mondanám, hogy ezt nekem találták ki, csak én valami jobban felszereltet akartam, de majd következőre, tanulóautónak jó lesz. 1.1M számítja be és azt mondta, hogy tesznek rá 50kt és vihetem annyiért. Képek sajnos nincs. Műszaki azt hiszem augusztusig van rá, meg acél felni van téli gumival. Holnap kell visszaszólnom, szerintem a jó állapot és rendezett előélet miatt nem keresek tovább.
Magnum_
nagyúr
Körbemértük, hát jobb eleje és a bal oldala végig javítva, na itt mondtam, hogy köszönöm elég volt
adott esetben, ha szépen van javítva, akkor is dealbreaker?
csak mert - mint az én esetemben - nem feltétlenül tehet róla a tulaj, ha valami gyökér meghúzza, beletolat, stb, és emiatt javítani kell.
csak kérdezem.
de örülök, hogy lesz autó
I humbly and respectfully decline™
grizlisandor
addikt
Ha nem jön az ajánlat, akkor valószínűleg elhoztam volna a PDTDIt, de szerencsére, nem kellett.
Nem zavart volna, ha tisztán megmondják, hogy x és y elem javítva volt.
Közrejátszott a csillagok együtt állása, mert 2re volt időpontom, és ha már a szerviz felé volt a próbakör, akkor mondom megpróbálom, hátha van most hely és bejött.
i-sti
senior tag
Üzemanyagszűrőnek mi a szakszerű szétvágási módja, hogy az ember mindent jól lásson és a ház anyaga ne kerüljön a szűrőpapírba?
Ez van nekem:
Novum Forum Siculorum
Qru
MODERÁTOR
A 2.0 PD TDI amúgy sem jó hírű motor (nem ok nélkül) én akkor sem ugrottam volna bele ha amúgy tökéletes(nek tűnt volna).
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
szerintem nem jársz rosszul a benzinessel
I humbly and respectfully decline™
grizlisandor
addikt
BKD motorkódos volt.
(#149613) Saint_: Jó lesz az, Mágus megmondta, hogy az kell nekem.
Qru
MODERÁTOR
A benzines biztosabb. Mondjuk a fogyasztása nem lesz kevés...
#nincsbennetarcsi
szilchi
őstag
Szép napot.Pár hónapon belül autót szándékozok cserélni,és felmerült lehetőségként egy ilyen 2009-es Octavia RS is.Erős,benzines motor és jól,nagyon jól,pakolható.Nem pont ezt a példánt venném,bár ez se lenne rossz.Mire kell ezeknél az autóknál figyelni?Az a terv,hogy Németországból hoznám be,mivel itt nem nagy a választék.Így szerelőt nem nagyon tudok vinni.Max kint bevinném egy közeli szervizbe.Esetleg egy párezres hibakód olvasót érdemes lenne beszerezni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
molnarpeter
nagyúr
Olajpumpa talán, plusz szokásos koksz, vezérlés
#89874944
törölt tag
nem vetted meg a jegyed a szopórollerre potyautas
nyirisandor
újonc
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 1-es octaviám és most elromlott a rádió bekapcsoló gombja. Kilőtte a gombot. A rádió tökéletesen működik. A bekapcsoló és hangerő állító kapcsolót kellene kicserélni de sehol nem találok ilyet. A rádió egy Symphony rádió és az octavia 2005-ös.
Kérem ha valaki tud információval szolgálni hogy hol vásárolhatok ilyen kapcsolót akkor segítsen.
A segítségeteket előre is köszönöm.
További szép napot mindenkinek
havri1
félisten
Uraim!
Az valóban úgy van, hogyha az akkumulátor merül, akkor az autó levesz magától bizonyos fogyasztókat? Vetelkor a szerelő mondta, amikor olvasta a hibákat (feszültség volt az egyik).
Azért kérdezem, mert van egy Dashcamom, amit fixen kötöttem be, a biztonsítéktáblába. Random néha viszont nem működik, egyáltalán, nem kap áramot.
Először arra gondoltam, rossz a táp. De tegnap vettem észre, amikor pakoltam a hátsó ülésére este, hogy szokatlanul hamar Lekapcsolta a beltér világítás. Ekkor jutott eszembe, hátha olyan helyre kötöttem, ami ebbe a csökkenthető áramkörbe van. Nincs kiosztásom a tábláról, így vaktában kötöttem, egy olyanra, amiben - akkor - gyújtáson volt fesz.
Ha nincs ilyen, akkor valami, valahol beszart.
Passat B7 2011
[ Szerkesztve ]
havri
cool13
őstag
A vékony cső, nem a kieg/állófűtés kipufogócsöve lehetett?
Doki16
addikt
Kétlem, hogy járó motornál lekapcsolna bizonyos fogyasztókat. Mikor szokott elmenni a kamera áramellátása? Menet közben vagy csak gyújtáson?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
havri1
félisten
Eddig 2x fordult elő. Gyújtásra már nem indul.
havri
Doki16
addikt
Legegyszerűbb megoldás ha magára biztosíték táblára mérsz rá, hogy gyújtáson ott van-e fesz ilyenkor.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
A vezérlő a modulokat folyamatosan monitorozza. Ha nagy az áramfelvétel akkor lekaccsolja még gyújtással is egy idő után. Normális esetben leriasztás nélkül kb 20 per alatt minden magától leáll a kocsiban. Tudomásom szerint.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
cool13
őstag
Mondjuk ebben biztos voltam, hogy élni fog.
Az eredeti belső oldalán bele van öntve a VW embléma. Ha nincs, akkor nem eredeti, a Volkswagen felirat nem elég, a logó kell.
#89874944
törölt tag
király mennyi a vége?
Killer01
őstag
Olvasás megvolt, EGR jelzett részlegesen (délutánra elaludt a hibajel) készüljek a szívásra? Mondjuk az elmúlt hónapban csak város volt szegény autónak, most kiviszem gyorsforgalmira egy órára.
diablo1984
veterán
40 hd kèpet a károkról, állapotokról lègyszi!
grizlisandor
addikt
Persze, a 46 lábammal óvatosan kell bánnom. Bár most úgy tűnik, hogy tesóm munkahelyet vált, rögtön már csak heti 150-200km fog futni az autó munkába járás címszóval.
(#149618) Geli.: Szerettem volna.
(#149621) cool13: Nem tudom, mintha valami tanklevegőztető cső lenne, amit nem rakott vissza a gazdája.
(#149626) Mágus2: Úgy tűnik már jól van a beteg, mibe fájt?
Más:
Végre igaz volt a női tulajdonos kategória(Mágus ), egy aranyos csajszi hajtja a pdtdi-t!
cool13
őstag
Akkor nem kipufogó volt. Annyira nincs az hátul.
Pixx96
aktív tag
Srácok Fsi motorokon a nagynyomású pumpát lehet valahogyan javítani?vagy nincs valami hely ahol ezt külön javítják esetleg. Kiderült nekem ez nem jó a golf 4-en sajnos itthon nincs bontott ebayen meg horror árak vannak
(#149635) zsolt19900 válasza grizlisandor (#149632) üzenetére
zsolt19900
őstag
lehetett az akár túlfolyó is nekem is "csak" lóg a levegőbe lefelé
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
grizlisandor
addikt
(#149633) cool13; (#149635) zsolt19900: Lehet, de az átvizsgálást végző úriember arckifejezése megmaradt.
Morris
veterán
Felttem hahura a passatot. Elindítom a cserét a golf plusra. Bár, ahogy nézem grizlisanyi helyzetét, nem lesz egyszerű...
Killer01
őstag
Gyorsforgalmi projekt törölve, ahogy felmentem volna rá nekiállt villogni az izzításjelző... motorvezérlés hiba. Felgyújtom a pi**áb@ Csak menet közben villog, állva járó motornál nincs hibajel.
[ Szerkesztve ]
Add már oda egy hozzáértőnek, ne magad akard megoldani egy fórum alapján!
Viszont ha felgyújtod, akkor kérünk videót
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
46 lábad van?
szilchi
őstag
Köszönöm. Kokszosodásra, kezdeti vagy előrehaladott állapotban,adhat az autó valamilyen hibakódokat? Vagy ezt csak endoszkópos vizsgálattal lehetne nagyobb szétszedés nélkül megnézni? Itt esetleg nincs valami része a karosszériának,ami szeret rozsdásodni?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
MunezXBK
nagyúr
Mágus kartárs.
2.5 V6 üzemanyagszivattyú, hogy jön ki a tankból?
Killer01
őstag
Nem akarom megoldani, bevallottan hülye vagyok hozzá Csak jó lenne tudni mi a bánata, ne csak a szervíz bemondása alapján legyen javítva. Bár jó arcok, de 40 éves elmúltam szóval nem bízok senkiben
+ karácsony előtt vett ki a zsebemből a jármű közel fél millát (kettőstömegű+kuplung) szóval nem vagyok boldog...
[ Szerkesztve ]
Nem vagy egyedül a negyedik X-el
Én is feszt hordom a Teddy-t, igaz kisebb tételek de az állandóan. tömítés (pl 3 gumikarika anyagárban 23'000 Ft), légrugó kompresszor (60k anyag), lesz nem oly sokára egy szeleptömb (120k anyag), volt akksicsere (48k anyag), kellene egy turbó lassan a végtelen km hatására meg egy indítómotor no meg az apróságok
De legalább mosolyogva vagyok mozgó akadály és tahó paraszt a fogalomban a böhönye hegyomlással
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
JHONNY 79
aktív tag
Milyen hibát produkált az egr?
freaghill
őstag
Linket adsz?
grizlisandor
addikt
Én speciális eset vagyok, megmondták a hangok is.
Helyben nem nézted ezt? Golf Plus 1.6(katt)
Leírásban az 1.6 TSI kicsit erős, de attól egy megnézést megérhet az autó.
Vagy ismerős Debrecenben ajánlotta MartinCar-t, pont van Golf Plus 1.6(katt) ha megyek az autóért, akkor megpróbálom meglesni, ha érdekel.
JHONNY 79
aktív tag
Ha garis az autód, akkor nem javaslom a hozott anyagot. Én olajcserére viszem be, kitöltik a szervízkönyvet, az autóm előélete így ellenőrizhető eladáskor. A szervízkönyvbe és a rendszerükbe is beírják a hozott olaj nevét, illetve rögzítik , hogy hozott anyag került beépítésre. Minőségi alkatrészt viszek, nincs vele gond, de ha garis az autód, belekötnek gariztatáskor.
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Szabad újonnan (5000km) venni 1.4 TSi motorral szerelt Seat Leon-t?
Sikerült már kijavítani az összes típushibájukat?
diablo1984
veterán
checkengine-t dobott, szinte már újkora óta, bár az inkább a sz@r adblue rendszer miatt, mert az sem volt még sosem jó, az egr vagy 2 hete folyamatos motorhiba lámpa volt, mondták, hogy 600km múlva tartalékra tette volna magát az autó.
Az az érdekes, hogy múlt héten is ezzel a gonddal volt ott az autó, akkor egy izzítógyertyát cseréltek benne, mert szerintük az volt a ludas, szervíz után 4 órával megint check engine ott világított! Nem értem hogy nem tudják megcsinálni a szakszervízben, az adblue szintet is mindig hibásan kijelzi, már tankolás után 2-3 órával is írja, hogy ki akar kopni belőle a műtrágyalé, majd elmúlik és fél nap múlva visszajön.....
holnap megyünk megint érte, azt mondták, hogy 150km múlva törli a hibakódot és akkor majd leveszi a hibát az óráról, de nem értem, hogy miért nem ők törlik az agyából. VW szervíz Debrecen, Mikepércsi út a miheztartás végett....
[ Szerkesztve ]