Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
havri1
félisten
Mint mondtam, én minden autómnál úgy kalkulálok, nem érdekel mit mondanak, a kötelező dolgokat cserélem. A vezérlés az egyik. Belekalkulálom a végösszegbe.
Én nem hiszek se kereskedőnek, se eladónak, csak magamnak, illetve annak, amit látok.
Mostaninál is így tettem, olyat kerestem, amibe ez még belefér a keretbe.
havri
Reggie0
félisten
Vezerles es vezerles kozott is van kulonbseg. Egy szijas nem ugyan az, mint a lancos. Az utobbi elvileg orok eletu(=addig tart amig a motor), nem kopo alkatresz es jellemzoven joval dragabb is cserestul. Ezzel a lendulettel a kuplungot, kettos tomegut es a valtot is cserelhetned, az a biztos. Vagy a dugattyukat.
[ Szerkesztve ]
havri1
félisten
Nem egészen értek egyet ezzek, de eresszuk el ezt a hajót.
Egy kuplung, vagy kettőstömegű halála nem visz magával egy motort. Vezérlés meg igen. Elobbieket meg 2 kör alatt meg lehet mondani, hogy rossz e. Utóbbit nehezen. Nem tudom miért lenne drágább, szíjjat 85 ért cseréltettem, ezt 100 lesz, gyári szett.
Mindenki úgy tesz, ahogy jónak látja.
[ Szerkesztve ]
havri
Nem létezik örök életű vezérlés. Olaj sem.
És nem addig tart míg a motor. A motor még vígan elmegy amikor ezeket a ráaggatott kócokat cserélni kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Most őszintén.. Te is csörgőkígyót adtál el 1.4 TSI címszó alatt, mit szóltál volna ha pár hónappal később felhív az új tulaj, hogy jösz neki egy vezérléssel?
Én visszakérdeznék, hogy féket, gumit ne vegyek és ne tankoljam tele, már látom kifogyóban van...
Ha vételnél nem alkudja az árba, akkor számolt vele és cseréltesse ki magának. Ezek a láncok nem örök életűek, kopó alkatrész, mint a szíj, csak nincs megadva periódus.
Eladásnál nem kell sumákolni, az ember megmondja, hogy csörög hidegen, a csere árának a felét elengedem a vételárból, mivel nem én fogom élvezni az újat, hanem a vevő ,vagy megcsináltatom de akkor az ár fix, plusz a költségek felével emelkedik. PONT. Tiszta munka, nem kell itt pattogni.
[ Szerkesztve ]
Az enyém csak reggel zörgött 1-2 másodpercet; így vettem, 2 évig így használtam kb. 45 ezer km-t. Máskülönben hibátlan autó volt, a gumik voltak kopottak, de ezt egyértelműen tisztáztuk.
Akkoriban csak kapisgáltuk a zörgés eredendő okat okát - az okoskereket. 2,5 éve adtam el egy VW-s családba, egy huszonéves srác vette meg, jött szakértő is vele, az apja; 2x nézték meg. 6 éves volt az autó, magamtól engedtem 50 ezret az árból, más is vitte volna annyiért. Intéztem a srácnak lízinget az autóra (for free).
Full őszintén?
Ha 10 nap múlva visszajönnek, akkor vettem volna nekik egy utángyártott lánc + sín + feszítő szettet (40 ezer Ft). 3 hónappal később már nem valószínű. 3x találkoztunk, a telefonszámom 15 éve változatlan, nem hívtak, nem érzem magam sarasnak, jó autót kaptak, jó áron.
Mágus2
Közösségépítő
40 a lánc, 50-et engedtél. Mi a kérdés?
Az ember - jó esetben - mindig tanul; a DPF-problémás Saabomat már úgy adtam el, hogy a hibát egyértelműen írásba foglaltuk. Az ár is ennek megfelelő volt, a meghirdetést követő 1,5 nap múlva a kezemben volt a vételár (egy Saab esetén!).
Itt, az autós fórumokon azóta 10+ embernek adtam vásárlási tanácsot, hogyan kell meggyőződni egy láncos TSI vezérlésének állapotáról. Nem biztos, hogy megfogadták.
Cirmos
csendes tag
Koszi a valaszokat. Még annyit hogy olajat is meg szűrőket akarok cserélni de ahoz a legjobb olajat akarom venni es olyan helyen kicsereltetni ahol latom is hogy azt ontik bele. A kerdesem az lenne hogy amikor a vezerlest cserelik, akkor le engedik az olajat?mert ha nem akkor nem egy idoben csinalnam meg hanem elobb..... Bocs ha nagyon falsch a kerdes....
Richard!
addikt
Külön történet, nincs köze a kettőnek egymáshoz.
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Cirmos
csendes tag
Köszöm. Castrolbol melyik a LEGJOBB. 15e km-ént ugy is cserélem.
Reggie0
félisten
Hat attol fugg. Az enyemben pl. ki kell emelni a komplett motort, hogy a lancokat cserelni tudjak es mellette meg nehany mas alkatreszt is kotelezoen cserelni kell(pl. feszitok), szoval azert nem olyan egyszeru, mint egy szij csere. Emiatt >300k mire megvan az egesz. De majd megmutatom a munkalapot ha meglesz.
(#148254) bitpork: Ok, az a gyakorlat amit irsz, viszont az Audi azt allitja, hogy a lanc orokke kitart. Nyilvan a gari utan meg nem is erdekli oket.
(#148259) Cirmos: A legjobb olaj az, amit nem hamisitanak, a szabvanyok meg vannak annyira szigoruak, hogy nem lesznek nagy kulonbsegek. Castrol ebbol a szempontbol szivas, mert igen kedvelt dolog hamisitani.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
molnarpeter
nagyúr
Vácon a Lavina hivatalos disztribútor, ott azért csak eredetit kap... Amúgy VW504.00 vagy 502.00 kell bele (504 longlife, 502 normál periódus - 15 ezrenként cserélve egyéni preferencia kérdése), 0W30 vagy 5W30 elsősorban
Reggie0
félisten
0W30-rol nem talaltam osszehasonlito tablazatot, csak topcijai vannak az egyes termekeknek.
grizlisandor
addikt
A múltkori 1.4TSI állapotfelmérésnél beszéltem a szerelővel és azt mondta, hogy vezérléscseréhez szoktak egy olajcserét is csinálni. Meg a vezérlést minden olajcserekor ellenőrzik.
Javítsatok ki, ha terjesztem a hülyeséget.
kenny123
addikt
Anno nekem azt mondták hogy TSI-nêl ha vezérlés csere van, akkor kell cserélni az olajat is. De lehet hogy csak lehúztak.
yo
(#148268) diablo1984 válasza grizlisandor (#148266) üzenetére
diablo1984
veterán
Kelk, mert a láncos vezèrlès olajban fut, így cserekor az olaj is cserès!
havri1
félisten
Akkor ez típus függő is, ezt nem vettem számításba.
havri
Nekem is ezt mondták. Talán a kartert is le kell venni (?).
intelMMX
senior tag
B oszlopnál nem láttam semmi beázásra utaló jelet, kivezetést meg az A oszlop alatt a két ajtó zsanér között láttam.
CharlieDrop
veterán
akkor nem lett meg hol folyik be?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Cirmos
csendes tag
Akkor ez is pihenőre teszem, majd beszaladok egy seat szervizbe megkerdezem, hogy kulon vagy egyutt a vezerlessel mert az utobbira csak 17re van idopontom. Koszonom nektek a segitseget........ Boldog új évet.
enddav
aktív tag
100 ezer kilométer az semmi, nekem 310 ezernél néz így ki az egr.
[link]
'06 Jetta 1.9 PD TDI BKC
#148108 Morris: Én jofogáson nézegetem a kábeleket, olyan 15 ezer körül vannak.
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Mágus2
Közösségépítő
Örömökben gazdag, meghibásodás és balesetmentes Új Esztendőt Kívánok mindenkinek!
1stVikman
senior tag
Köszönjük szépen!
Boldog Új Évet Kívánok minden kedves fórumtársnak!
Gyula84
veterán
Holnapra B.Ú.É.K.
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Killer01
őstag
Köszönjük, Boldog Új Évet VAG tulajok
Jövő évi témáink (a teljesség igénye nélkül):
milyenolajat...hol/mittankoljak...eztdobtaadiag...ilyenfurcsahangjavan...nemindul...nemállmeg...mijenalkatrészt...segítsMágus..
Mágus2
Közösségépítő
Eztdobtaadiag fizetős lesz 2018-tól. Tomcsi23 a kasszás, majd mondja az árakat.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
3.0 tdi
BUJÉK
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az pláne feláras lesz jövőre...
Gyorsan letagadtad az 1.6 A4-et.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Bulyék!!
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Először is BUÉK Mindenkinek!
Másodszor is lenne egy dilemmám.
Szerintetek a két autó közül melyiket választanátok?
Seat Toledo 1.9tdi
Hibák: beázik valahol, minimális felületi rozsda a küszöbnél bal oldalt alul a gumiborításnál. (szerintem csak felületi). Valószínű ezért légzsákproblémát is jelez. Valamint egr csere (alkatrész meg van), + valószínű rövid időn belül kettőstömegű lendkereket is kell cserélni. (hidegindításkor kicsit erőteljesebb hang és rázza a kasztnit, talán leálláskor is). bal első sárvédő volt javítva ütközés miatt. (talán a lökös is de nem biztos). Jobb első küszöbön emelési pont kicsit meghajlítva. (nem nagy szám, de azért még is...) valamint a csomagtéret felhajtva kicsi felületi rozsda van, mert a víz be jött alul egy kis lyukon (gyári lyuk, csak a gumitömítés ki volt szedve és csak később pótolták).
Nem tudom a szőnyeg alatt mi várna rám, de szerintem tuti mindenhol korrózió.:/ bár ez kérdéses.
Fixen nem tekert km. Mindig is 1.9tdi t akartam, nincs alternatíva a használtautón.
Második:
Audi A4 B6Teljesen korrózió és javításmentes, azon kívül hogy volt rögtön a vétel után egy évre rá egy (gondolom csak koccanás) kár biztosító szerint 2002 ben 75000Ft volt. Abszolút korróziómentes, külső, belső szép állapotban van, (korához képest is), fix km nem tekergetett, valamint semmi hibája nincs.
Szerintetek? Audi után visszalépésnek számít? Motor téren biztos nem.
Árakat ne nézzétek.
[ Szerkesztve ]
(#148286) molnarpeter válasza Winchester95 (#148285) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Toledo kéne, ha olyan állapotban lenne, mint az Audi. Így egyik sem győzött meg, a TDI-re költeni kell (és nem olcsóbb annyival), az Audihoz meg kevés ez a motor (bár lenko csipszelve szerette Passatban). Mid van most?
[ Szerkesztve ]
(#148287) Winchester95 válasza molnarpeter (#148286) üzenetére
Winchester95
őstag
Igen, én is így vagyok vele.
A fentebb említett audi az enyém, és a fenti toledoval szemezgetek, már el is mentem megnézni, kérdés hogy a kereskedés mennyiért fogja bevenni, szerintem így 950-ért ár alatt adom valamennyivel.
A chippelésen én is gondolkoztam, de széthúzni nem akarom, kérdéses hogy a neten írt 115le 160nm elég a kicsit dinamikusabb közlekedéshez. Előtte egy 1.8Tddi focus volt.talán az is egy picivel jobban ment. Viszont azt szerette a korrózió, és az adagoló is hibás volt. (vp30).
(#148288) molnarpeter válasza Winchester95 (#148287) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Miért cseréled? Eléggé downgrade szagot érzek, és még rá is fizetsz (átírás stb)
tomcsi23
veterán
BÚÉK mindenkinek!
A dízel +feláras lesz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Mágus2
Közösségépítő
Hagyd meg az audit. Az éven még ingyenes tanács, becsüld meg.
atos19881101
senior tag
B.Ú.É.K minden kedves fórumtársnak!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
(#148292) Winchester95 válasza molnarpeter (#148288) üzenetére
Winchester95
őstag
Én is azt érzem
Csak még is 1.9tdi... és a legjobb hogy még csak 170x ezer km van benne.és ez tuti.
pénzben nem fizetnék rá ha sikerül a kiírt áron eladni.
Köszönöm a választ mindenkinek, nagyon egyhangú a döntés itt is.
1.6sr benzines chiptuningról valakinek véleménye?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Legyen A4 1.8T quattro. Azzal nem lépnél vissza.
1.6SR úgy jó, ahogy van.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Nem hiszem, hogy ez lenne az egyetlen értelmes toledo a kínálatból. Néztél többet is?
Winchester95
őstag
Igen, ezeket nézegettem, viszont sima quattro nélküli kellene, mivel +1hiba forrás és nem tudom hogy kihasználnám vagy sem.
Viszont ha már váltanék akkor B7 1.8T Sline (190LE) nem igaz? Nagyon ritka, de még a 163LE változat is. (Normális km, lekövethető előélet, szép állapot)
Kettőstömegű és Turbó lehet nagy buktató csak, azt hiszem.
F_Zolee:
Bármi jó ami Passat, Toledo, Bora, A4.
Már jó rég óta ezeket nézegetem.
(Külföldi visszatekert km-es kizárva). (90% az).
(#148296) molnarpeter válasza Winchester95 (#148295) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A4 B7 1.8 már TFSI, nem?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
B6 van csak 1,8T abból vedd a quattrot. Ne a hibaforrásokra koncentrálj, ha csak így tudod nézni, nem való neked a tdi és az 1.8T sem.
Élményt keress, a többi javítható.
(#148298) Winchester95 válasza molnarpeter (#148296) üzenetére
Winchester95
őstag
Erről viszont fogalmam sincs, egyiket sem úgy hirdették, jó lenne megtudni.
Elvileg ugyan az mint a 163le kiadás csak felhúzva.
Mágus2: Valamilyen szinten igazad van, de vásárláskor jobb elővigyázatosnak lenni.
Akkor én néztem agyon be a B7-et?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Benézted.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- HP EliteBook 840 G6 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD világító MAGYAR billentyűzet
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//