Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148801) Matska válasza c00per (#148799) üzenetére


Matska
senior tag

Köszi neked is meg diablonak is. Nálad még kettessel kezdődik a km állás? :)
Én 300-nál járok. Még egy százas szerintem belemegy nálam biztosan :)

https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/

(#148802) c00per válasza Matska (#148801) üzenetére


c00per
tag

Ezt a neten talaltam hirtelen.Mutato allasra igy emlekezni tudtam hogyan all a skalan.Mar en is a 300 kozepet surolom

(#148803) molnarpeter válasza bognar110 (#148794) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szórt fényre vannak tervezve a fényszórók, nem LED-re, plusz messze van a legálistól ;)

(#148804) c00per válasza Matska (#148801) üzenetére


c00per
tag

En a regi 1.9et tobb mint 450el vettem meg :D

(#148805) simonjoe válasza bognar110 (#148794) üzenetére


simonjoe
senior tag

Én a helyedben nem nagyon foglalkoznék vele, szinte mindegyiknek xar a hűtése és hazavágja, megégeti a lámpatestet. Amit linkeltél annak aktív hűtése van, ha beleteszed retteghetsz, h mikor áll le a cooler. No, meg vajon befér-e így a helyére.

Joe

(#148806) bitpork válasza Extremex (#148734) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A tiéd a böhönye? Nem akarsz pár képet megosztani ha már erre vetett a VAG Istene?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148807) Winchester95 válasza Winchester95 (#148800) üzenetére


Winchester95
őstag

Valaki esetleg?:)

(#148808) zsolt19900 válasza Winchester95 (#148807) üzenetére


zsolt19900
őstag

nem tudod itten a szokást :D fogják lassan -gyorsan- kérni a 40-80hd fotót az autóról :D aztán lesz segítségnyújtás

most már, hogy belevetetted magad eme szép világba, ez a belépő :D

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#148809) Pixx96


Pixx96
aktív tag

sziasztok!

Ha valamelyik henger nem megy az autón vagy kihagy azt jelzi hibakóddal az autó?

Üdv.

(#148810) diablo1984 válasza Winchester95 (#148800) üzenetére


diablo1984
veterán

Most az a kérdés, hogy normális-e, hogy járó motornál levett olajbeöntőnél gőzöl a motor? Igen, az, ugyanis ott is nyomás van, így ott cseszi ki a gázt! Ha eszi az olajat akkor aggódj, más jelentősége nincs!

Én jártam úgy egy benzines polonál, hogy levettem járó motornál az olajbeöntőt, erre elkezdett egyenlőtlenül járni és megállt a motor! Persze utána ott maradt a check engine, amire a neppernek annyi volt a válasza, hogy holnapra kitörölteti, viszem? Gondolod, hogy nem lett polo-m....

[ Szerkesztve ]

(#148811) Mágus2 válasza Winchester95 (#148800) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Semmit nem mond ennek a motornak az állapotáról, ha fordulaton leszívja az ugráló kupakot, akkor visszatérünk rá. ;)

(#148812) Mágus2 válasza Pixx96 (#148704) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Van benne égés kimaradás figyelő, elvileg tudja melyik henger nem jár, ha tényleg így van, de nem jelzi hibakóddal külön a hengerre.

[ Szerkesztve ]

(#148813) F_Zolee válasza Winchester95 (#148754) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ha nem foglalkoztak az ajtó panellal eddig akkor 100%, hogy ott is ázik be.

(#148814) Pixx96 válasza Mágus2 (#148812) üzenetére


Pixx96
aktív tag

nem tudom mi baja lehet ennek az autónak...Olyan mintha 1 henger nem menne de csak akkor ha már meleg a motor.Meg napi első indításnál vagy 2-3 órát ha nincs elindítva aztán ha elindítom gázt adok egyből le fullad és ezt jó párszor el kell játszani.Vagy rögtön pörgetem 3 ezres fordulaton fél percig és aztán jó.Nem tudok így közlekedni vele mert megállok 1 piros lámpánál elkezdi ezt a hibát a motor zakatol mintha nem lenne üzemanyag vagy nem tudom és ennyi baleset veszélyes nagyon mert van hoyg hirtelen ki pörgi magát.

Idegesítő egy autó már cseréltem gyertyákat,map sensor gondok voltak azok megoldódtak szívótorok,egr meg a fojtószelepház fém tisztára lett takarítva és semmi javulás.

[link]

Most ez a két kód van benne na már most első kódot Nox érzékelőt csak akkor hozza fel ha többet megyek vele de nem mindíg.

Másikat meg csak akkor az a benzin nyomás érzékelő "elvileg" vagy az ac pumpa miatt is lehet ismét "elvileg" de csak akkor kapom ezt a kódot ha többször elindítom az autót.ha például elindítom, törlöm a kódot akkor ha 200km-t megyek se dobja fel csak többszöri indításra.

Volt már több szerelőnél az autó senki se tudja mi baja van neki de már én sem :)

[ Szerkesztve ]

(#148815) Mágus2 válasza Pixx96 (#148814) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

És az a kábel taknyolás mi akar lenni az üzemanyagnyomás szenzornál? Át kellene azt is forrasztani, mert nem néz ki valami jól.

[ Szerkesztve ]

(#148816) Pixx96 válasza Mágus2 (#148815) üzenetére


Pixx96
aktív tag

El volt törve a csatlakozó ( nem én törtem el) és a "szakember" tett rá egy másikat.. de már az is megoldódott megcsináltam. Szerinted rossz lehet a szenzor?Bár ha rossz lenne akkor nem kéne neki feldobni menet közben is mikor el kezd rakoncátlankodni?

(#148817) Mágus2 válasza Pixx96 (#148816) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Trafók jók? Mérd meg mindegyiknek az ellenállását hidegen és melegen is.

Nincs lekoxolódva a szívósor?

[ Szerkesztve ]

(#148818) Pixx96 válasza Mágus2 (#148817) üzenetére


Pixx96
aktív tag

csináltam videót tessék ( nem én nyomkodom a gázt az elején) és igen tudom kevés bent a víz tettem bele fagyállót ma még és kevés lett de ugyan m1 nem megyek a kocsival sehová mert nem jó.

[link]

Szívósor ezen fém és kitakarítottam arany tisztára hideg zsíroldóval + ecet meg pár jó képességű kefe szerencsére bele látni és mondom kb fém tiszta lett.És semmit nem javult a helyzet.

[ Szerkesztve ]

(#148819) Mágus2 válasza Pixx96 (#148818) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] Ezt kell megnézni.

A szívósor ne kívülről legyen fém tiszta, hanem a szelepeknél.

Szóval itt tiszta, azt mondod?

[ Szerkesztve ]

(#148820) Pixx96 válasza Mágus2 (#148819) üzenetére


Pixx96
aktív tag

őőő nem én a szívósort takarítottam ki levettem aztán úgy és nem kívülről hanem a belsejét

Pontosan ezt takarítottam ki mivel az aljában van amap sensor és rá hordta a kátrányt mindig :

Szelepeknél így néz ki az enyém saját kép : [link]

Nem mondom hogy tiszta de sok TSI képet néztem már ez annyira nem vészes szerintem 210k kilométerrel

[ Szerkesztve ]

(#148821) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A pillangószelepet megtakarítottátok ha jól olvastam. Utána mi lett vele?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148822) Pixx96 válasza bitpork (#148821) üzenetére


Pixx96
aktív tag

Az nem került tisztításra megnéztem és viszonylag tiszta volt kézzel húztam fel és le a vákum pumpát ami vezérli és tökéletesen zártak és nyitottak akadás mentesen mind a 4 szívó részen.

(#148823) Mágus2 válasza Pixx96 (#148822) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Azok a csappantyúk, a fojtószelep a nagy elekrtomosan nyitogatott pillangószelep amire a cső megy a szűrőből. Azért kérdi, mert takarítás után azt tanítani kell.

[ Szerkesztve ]

(#148824) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem itt tobb onnallo hiba lesz.
Le kell szogeznem hogy nem gyakorlati tapasztalatbol irom de:
- a no szezornal kellene egy elso hengeres elo adat. Ha a nox szenzor rossz eleg jo a sansz h elbssza kevereket.
- ha az a szenzor forrasztas biztosan jo es pl nem volt az auton kipuffogo hegesztve, akkor a katalizatortol visszafele elindulnek homerseklet es nyomas ellenorzessel.

Ez az ingazozas mar a torok takaritasa elott is meg volt?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148825) Pixx96 válasza bitpork (#148824) üzenetére


Pixx96
aktív tag

Kicsit kacifántos történet de így került hozzám az autó rosszan..és igen meg volt ezért kezdtem eleve neki állni takarítani az autót.Aztán itt tartok vele hogy sehol de az szerintem biztos hogy nem én szedtem le a szívótorkot elsőnek mivel új tömítés volt alatta meg mint mondtam a benzin nyomás érzékelőt valaki már buherálta ami a szívó torok alatt van és a szelepház levétele nélkül kacifántos leszerelni a torkot gyanítom az is le volt már szedve.

(#148826) bitpork válasza Pixx96 (#148825) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Akkor kérlek keríts valakit aki meg tudja csinálni először a pillangószelep adaptációját megfelelő szoftverrel. Utána sokkal egyszerűbben lehet haladni a hibakereséssel. Plusz azzal a szoftverrel meg lehet mérni a keverékképzést is a nox szenzor kapcsán.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148827) Pixx96 válasza bitpork (#148826) üzenetére


Pixx96
aktív tag

Igen ezt tervezem én is van itt egy autó szerviz oda beviszem szépen mit mondanak rá.. Én már kicsit bele untam 5 hónapja keresem a hibáját de semmi 3-4 "szerelőt" megjárt de mind s*** hülye hozzá kb. Ja azt kihagytam hogy szonda is volt cserélve már mert először volt arra is hiba kódom szonda cserével az megszűnt erre lett ez a mostani szonda kódom... Kicserélek 1 alkatrészt lesz belőle másik kód :)) na m1 csak hozzák rendben nekem aztán búcsút veszünk tőle szépen :O

Köszi a sok segítséget nektek! :B

[ Szerkesztve ]

(#148828) Reggie0


Reggie0
félisten

Mágus2: 2011 A4B8 CCWA (3.0tdi) motor. Ha teljesen meleg motor 1.5-2 ora allas utan lehul 50--70 fok koze es inditom, akkor fel(<1) marsodpercig adja a lancos hangot. Ismet inditasnal mar nem. Gondolom ez ennel a tipusnal/evjaratnal mar nem normalis. Mennyire surgosen kell szervizbe rohannom lanccserere?

Hideg inditasnal sosem csinalta, hideg ujrainditasnal se, illetve uzemmelegen ujrainditasnal se.

[ Szerkesztve ]

(#148829) bitpork válasza Pixx96 (#148827) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Melyik szondára gondolsz? A nox? Vagy o2?

(#148828) Reggie0: friss olajcsere után is? Milyen nívóállásnál van az olaj?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148830) Reggie0 válasza bitpork (#148829) üzenetére


Reggie0
félisten

Most 1/3 korul van az olaj. Friss olajcserenel meg nem hallottam, de eleg nehez elkapni a hangot, mert nem mindig csinalja. Telefonra egyszer sikerult felvennem, Olajat 5-10ezer km-enkent cserelek, egyszer volt csak 11ezer.

Viszont en ugy hallom, mintha mashogy csilingelnenek a szelepek, mint regen, amikor vettem. De figyelembe kell venni, hogy ilyen temakban paranoid vagyok es most mar tudom mire kell figyelni, anno meg nem :) Szerelom meg azt mondja olyan a hangja a motornak, mintha harmad annyi kilometer lenne benne, de hat akusztikus temaban egy velemeny nem velemeny.

[ Szerkesztve ]

(#148831) Pixx96 válasza bitpork (#148829) üzenetére


Pixx96
aktív tag

Ő az első lett cserélve nem tudom már az melyik cikkszám alapján vettem Bosch-t

(#148832) bitpork válasza Reggie0 (#148830) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem is úgy van h friss olajnál maxig töltve nem hallatszik. Elkezd kopni az olaj (már megint kiment egy tömítésem) azonnal hallani a csilingelést.
Ha megteheted anyagilag mihamarabb cseréltesd, de lehetsz olyan igénytelen mint én és kockáztatsz :D

(#148831) Pixx96: akkor ha a pillangószelep meg lesz beállításügyileg, akkor érdemes nézni majd katalizátort is. De menjünk sorban :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148833) Reggie0 válasza bitpork (#148832) üzenetére


Reggie0
félisten

Megtehetem, csak most van egy 2500km-es utam, es nem tudom, hogy el merjek indulni :) Sajnos csak ezutanra kaptam idopontot.

(Az olajat azert feltoltom elotte maxig, mert ilyenkor a szutyokkoncentracio is nagyobb benne).

[ Szerkesztve ]

(#148834) bitpork válasza Reggie0 (#148833) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Eleg neki ha nem terheled nagyon es ki fogja birni - szerintem

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148835) c00per válasza bitpork (#148834) üzenetére


c00per
tag

Kellemes reggelt :)

Nekem tegnap meg ma egy ujabb erdekesseg jott elo a 2.5 v6 ake gepemen.Hidegen miutan egy kicsit meg magasabb az alapjarat es nem kezd el melegedni a viz olyan 60fok fole erdekesen ugral a motor :) olyan mint ha kihagyogatna es igy jobbra-balra neha bemozdul es a valto is mozog.VCDS-el nezve befecskendezes mennyisege kozepertek.Bemelegszik ez a problema eltunik,de jon egy masik hiba:neha ha benyomom a kuplungot 900 es 1000 kozott ugral az alapjarat.Valahol falsot szivna?Motorhomerseklet jeladot csereltem,de nem valtozott,nem reg volt legtomegmero is takaritva es az is jo ertekeket produkal a gep szerint.Lassan mar minden hibat megtapasztalok ami letezik ezen az auto :DDD

[ Szerkesztve ]

(#148836) grizlisandor


grizlisandor
addikt

Ki kellett vinni a szervizbe a céges autót, kérdeztem a szakit, hogy mi a véleménye 1.4TSI-ről.
Nem ajánlotta, zsákutca a láncos tsi, cserétek vezérlést 60k km-nél is, napokban az egyik ügyfélnél átugrott a vezérlés. Persze sok múlik az ügyfélen is. ;]

Szívócsatorna és szeleptisztítás TSI-nél milyen intervallumonként kell?
Van rá hibakód?

(#148837) kk831228 válasza grizlisandor (#148836) üzenetére


kk831228
addikt

Szerintem az újabbakkal nincs annyi probléma...

"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317

(#148838) focvis válasza grizlisandor (#148836) üzenetére


focvis
veterán

Amikor elkezd égéskimaradásra panaszkodni (EPC lámpa), akkor nagyon célszerű.

(#148839) Mágus2 válasza c00per (#148835) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez bármi is lehet, adagoló, kopott vezérműtengelyek, vagy valami elektronyos gubanc.

(#148840) Acheron


Acheron
őstag

Ha már T(F)SI: megakadt a szemem ezen a kicsikén Mennyire lehet felülni a szopórollerre egy ilyennel? Ötből megállhatna átírással, általános rendberakással, szívósor tisztítással - igaz, az alacsonyabb árnak mindig oka van.

(#148841) #89874944


#89874944
törölt tag

Hogy lehet kitekerni egy ilyen csavart? Valaha belső XZN volt... kívülről teljesen kerek, nem lehet ráfogni. A csavar nincs teljesen bent, viszont a rohadt audis menetrögzítő úgy fogja hogy nem lehet elfordítani egy milimétert se. Próbáltuk megreszelni hatlapfejűre, de nagyon kemény anyagból van, a hidegvágó se vitte, meg a gyémánt tűreszelő se. Dugókulcsot rávertünk puha fajtából, de mivel teljesen kerek, elforog. A keményebb dugófejet rá se lehet verni, olyan kemény a csavar. Bármi ötlet? Azon kívül hogy felgyújtom..

[kép]

[kép]

(#148842) MunezXBK válasza #89874944 (#148841) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Co-val pöttyints oda egy villáskulcsot.

(#148843) bitpork válasza #89874944 (#148841) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Próbáltad mán a mezítlábas módszert , és megütötted úgy hogy majd kiszakadt?
Honnan tudod h van rajta menetrögzítő? Már kivetted?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148844) #89874944 válasza MunezXBK (#148842) üzenetére


#89874944
törölt tag

Co-val nem meri a mester mert fröcsköl és kiégetné a kárpitot aszondta.

bitpork: vertünk rá olyanokat...lehet már a menet se jó. Másik oldalt is ilyen volt vastagon takonnyal. Meg az újat már megvettem az is taknyos.

(#148845) havri1 válasza #89874944 (#148844) üzenetére


havri1
félisten

Valóban fröcsköl, de nem megoldhatatlan. Én ilyen helyeken ha hegeszteni kellett, vizes törölközöt tekertem köré mindenhova, elzárva a cunder' útját. Ha ívet fog egyből, nem dzsuvás a felület, nem fog annyira varacskolni. Akkor gáz, ha sok a szennyeződés a felületen, és nem kap normális ívet. Viszont hegesztésnél az elektromos körre figyelni, ha lehet, az akkumulátort szakítsátok meg, mert ha az ív a kábelkötegen megy (test), annyi, illetve az elektromos berendezéseknek sem tesz jót.
Itt a csavarfejre csak 2 pötty kellene, bár ha nagyon be van állva, lehet letépi a fejet.

[ Szerkesztve ]

havri

(#148846) #89874944 válasza havri1 (#148845) üzenetére


#89874944
törölt tag

na ettől meg én félek....akkor inkább levágom flexel az egészet a ge*ibe azt nem lesz csavar.

(#148847) havri1 válasza #89874944 (#148846) üzenetére


havri1
félisten

Hozzáférsz? Nagyon a sarokba van. De azzal is vigyázz, szikra beleég mindenhova. Szőnyeg, üveg, műanyag..:)
Ez mi amúgy? Csomagtérbe valaminek a rögzítője? Akksi van még ott mellette?

[ Szerkesztve ]

havri

(#148848) bitpork válasza havri1 (#148847) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A Q7/Touareg/Chayenne sajátja hogy a vezetőülés alatt van az akkumulátora. Geli azt próbálná megsasoslni de ez a csavar azt lehetetlenné teszi.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148849) #89874944 válasza bitpork (#148848) üzenetére


#89874944
törölt tag

igen az agyhalott gyökerek instant katapultot építettek az ülés alá... már kijátszottuk egyszer az akksit, jó játék volt.. gondoltam mostmár megoldom ezt a problémát...

láttam komolyabb epoxi fém ragasztókat. Ezek mennyit érnek? Raragasztanék egy dugófejet

[ Szerkesztve ]

(#148850) bitpork válasza #89874944 (#148849) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem használtam még ilyen ragasztót. Én becsülettel bevallom, bezsíroztam az ülés két csavarját és megtéptem kézzel. Így kijön bármikor :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.