Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Matska
senior tag
Köszi neked is meg diablonak is. Nálad még kettessel kezdődik a km állás?
Én 300-nál járok. Még egy százas szerintem belemegy nálam biztosan
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
c00per
tag
Ezt a neten talaltam hirtelen.Mutato allasra igy emlekezni tudtam hogyan all a skalan.Mar en is a 300 kozepet surolom
molnarpeter
nagyúr
Szórt fényre vannak tervezve a fényszórók, nem LED-re, plusz messze van a legálistól
c00per
tag
En a regi 1.9et tobb mint 450el vettem meg
simonjoe
senior tag
Én a helyedben nem nagyon foglalkoznék vele, szinte mindegyiknek xar a hűtése és hazavágja, megégeti a lámpatestet. Amit linkeltél annak aktív hűtése van, ha beleteszed retteghetsz, h mikor áll le a cooler. No, meg vajon befér-e így a helyére.
Joe
A tiéd a böhönye? Nem akarsz pár képet megosztani ha már erre vetett a VAG Istene?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
(#148808) zsolt19900 válasza Winchester95 (#148807) üzenetére
zsolt19900
őstag
nem tudod itten a szokást fogják lassan -gyorsan- kérni a 40-80hd fotót az autóról aztán lesz segítségnyújtás
most már, hogy belevetetted magad eme szép világba, ez a belépő
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Pixx96
aktív tag
sziasztok!
Ha valamelyik henger nem megy az autón vagy kihagy azt jelzi hibakóddal az autó?
Üdv.
(#148810) diablo1984 válasza Winchester95 (#148800) üzenetére
diablo1984
veterán
Most az a kérdés, hogy normális-e, hogy járó motornál levett olajbeöntőnél gőzöl a motor? Igen, az, ugyanis ott is nyomás van, így ott cseszi ki a gázt! Ha eszi az olajat akkor aggódj, más jelentősége nincs!
Én jártam úgy egy benzines polonál, hogy levettem járó motornál az olajbeöntőt, erre elkezdett egyenlőtlenül járni és megállt a motor! Persze utána ott maradt a check engine, amire a neppernek annyi volt a válasza, hogy holnapra kitörölteti, viszem? Gondolod, hogy nem lett polo-m....
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Semmit nem mond ennek a motornak az állapotáról, ha fordulaton leszívja az ugráló kupakot, akkor visszatérünk rá.
Mágus2
Közösségépítő
F_Zolee
veterán
Ha nem foglalkoztak az ajtó panellal eddig akkor 100%, hogy ott is ázik be.
Pixx96
aktív tag
nem tudom mi baja lehet ennek az autónak...Olyan mintha 1 henger nem menne de csak akkor ha már meleg a motor.Meg napi első indításnál vagy 2-3 órát ha nincs elindítva aztán ha elindítom gázt adok egyből le fullad és ezt jó párszor el kell játszani.Vagy rögtön pörgetem 3 ezres fordulaton fél percig és aztán jó.Nem tudok így közlekedni vele mert megállok 1 piros lámpánál elkezdi ezt a hibát a motor zakatol mintha nem lenne üzemanyag vagy nem tudom és ennyi baleset veszélyes nagyon mert van hoyg hirtelen ki pörgi magát.
Idegesítő egy autó már cseréltem gyertyákat,map sensor gondok voltak azok megoldódtak szívótorok,egr meg a fojtószelepház fém tisztára lett takarítva és semmi javulás.
Most ez a két kód van benne na már most első kódot Nox érzékelőt csak akkor hozza fel ha többet megyek vele de nem mindíg.
Másikat meg csak akkor az a benzin nyomás érzékelő "elvileg" vagy az ac pumpa miatt is lehet ismét "elvileg" de csak akkor kapom ezt a kódot ha többször elindítom az autót.ha például elindítom, törlöm a kódot akkor ha 200km-t megyek se dobja fel csak többszöri indításra.
Volt már több szerelőnél az autó senki se tudja mi baja van neki de már én sem
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
És az a kábel taknyolás mi akar lenni az üzemanyagnyomás szenzornál? Át kellene azt is forrasztani, mert nem néz ki valami jól.
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
El volt törve a csatlakozó ( nem én törtem el) és a "szakember" tett rá egy másikat.. de már az is megoldódott megcsináltam. Szerinted rossz lehet a szenzor?Bár ha rossz lenne akkor nem kéne neki feldobni menet közben is mikor el kezd rakoncátlankodni?
Mágus2
Közösségépítő
Trafók jók? Mérd meg mindegyiknek az ellenállását hidegen és melegen is.
Nincs lekoxolódva a szívósor?
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
csináltam videót tessék ( nem én nyomkodom a gázt az elején) és igen tudom kevés bent a víz tettem bele fagyállót ma még és kevés lett de ugyan m1 nem megyek a kocsival sehová mert nem jó.
Szívósor ezen fém és kitakarítottam arany tisztára hideg zsíroldóval + ecet meg pár jó képességű kefe szerencsére bele látni és mondom kb fém tiszta lett.És semmit nem javult a helyzet.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ezt kell megnézni.
A szívósor ne kívülről legyen fém tiszta, hanem a szelepeknél.
Szóval itt tiszta, azt mondod?
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
őőő nem én a szívósort takarítottam ki levettem aztán úgy és nem kívülről hanem a belsejét
Pontosan ezt takarítottam ki mivel az aljában van amap sensor és rá hordta a kátrányt mindig :
Szelepeknél így néz ki az enyém saját kép : [link]
Nem mondom hogy tiszta de sok TSI képet néztem már ez annyira nem vészes szerintem 210k kilométerrel
[ Szerkesztve ]
A pillangószelepet megtakarítottátok ha jól olvastam. Utána mi lett vele?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Pixx96
aktív tag
Az nem került tisztításra megnéztem és viszonylag tiszta volt kézzel húztam fel és le a vákum pumpát ami vezérli és tökéletesen zártak és nyitottak akadás mentesen mind a 4 szívó részen.
Mágus2
Közösségépítő
Azok a csappantyúk, a fojtószelep a nagy elekrtomosan nyitogatott pillangószelep amire a cső megy a szűrőből. Azért kérdi, mert takarítás után azt tanítani kell.
[ Szerkesztve ]
Szerintem itt tobb onnallo hiba lesz.
Le kell szogeznem hogy nem gyakorlati tapasztalatbol irom de:
- a no szezornal kellene egy elso hengeres elo adat. Ha a nox szenzor rossz eleg jo a sansz h elbssza kevereket.
- ha az a szenzor forrasztas biztosan jo es pl nem volt az auton kipuffogo hegesztve, akkor a katalizatortol visszafele elindulnek homerseklet es nyomas ellenorzessel.
Ez az ingazozas mar a torok takaritasa elott is meg volt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Pixx96
aktív tag
Kicsit kacifántos történet de így került hozzám az autó rosszan..és igen meg volt ezért kezdtem eleve neki állni takarítani az autót.Aztán itt tartok vele hogy sehol de az szerintem biztos hogy nem én szedtem le a szívótorkot elsőnek mivel új tömítés volt alatta meg mint mondtam a benzin nyomás érzékelőt valaki már buherálta ami a szívó torok alatt van és a szelepház levétele nélkül kacifántos leszerelni a torkot gyanítom az is le volt már szedve.
Akkor kérlek keríts valakit aki meg tudja csinálni először a pillangószelep adaptációját megfelelő szoftverrel. Utána sokkal egyszerűbben lehet haladni a hibakereséssel. Plusz azzal a szoftverrel meg lehet mérni a keverékképzést is a nox szenzor kapcsán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Pixx96
aktív tag
Igen ezt tervezem én is van itt egy autó szerviz oda beviszem szépen mit mondanak rá.. Én már kicsit bele untam 5 hónapja keresem a hibáját de semmi 3-4 "szerelőt" megjárt de mind s*** hülye hozzá kb. Ja azt kihagytam hogy szonda is volt cserélve már mert először volt arra is hiba kódom szonda cserével az megszűnt erre lett ez a mostani szonda kódom... Kicserélek 1 alkatrészt lesz belőle másik kód na m1 csak hozzák rendben nekem aztán búcsút veszünk tőle szépen
Köszi a sok segítséget nektek!
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Mágus2: 2011 A4B8 CCWA (3.0tdi) motor. Ha teljesen meleg motor 1.5-2 ora allas utan lehul 50--70 fok koze es inditom, akkor fel(<1) marsodpercig adja a lancos hangot. Ismet inditasnal mar nem. Gondolom ez ennel a tipusnal/evjaratnal mar nem normalis. Mennyire surgosen kell szervizbe rohannom lanccserere?
Hideg inditasnal sosem csinalta, hideg ujrainditasnal se, illetve uzemmelegen ujrainditasnal se.
[ Szerkesztve ]
Melyik szondára gondolsz? A nox? Vagy o2?
(#148828) Reggie0: friss olajcsere után is? Milyen nívóállásnál van az olaj?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Most 1/3 korul van az olaj. Friss olajcserenel meg nem hallottam, de eleg nehez elkapni a hangot, mert nem mindig csinalja. Telefonra egyszer sikerult felvennem, Olajat 5-10ezer km-enkent cserelek, egyszer volt csak 11ezer.
Viszont en ugy hallom, mintha mashogy csilingelnenek a szelepek, mint regen, amikor vettem. De figyelembe kell venni, hogy ilyen temakban paranoid vagyok es most mar tudom mire kell figyelni, anno meg nem Szerelom meg azt mondja olyan a hangja a motornak, mintha harmad annyi kilometer lenne benne, de hat akusztikus temaban egy velemeny nem velemeny.
[ Szerkesztve ]
Pixx96
aktív tag
Ő az első lett cserélve nem tudom már az melyik cikkszám alapján vettem Bosch-t
Nekem is úgy van h friss olajnál maxig töltve nem hallatszik. Elkezd kopni az olaj (már megint kiment egy tömítésem) azonnal hallani a csilingelést.
Ha megteheted anyagilag mihamarabb cseréltesd, de lehetsz olyan igénytelen mint én és kockáztatsz
(#148831) Pixx96: akkor ha a pillangószelep meg lesz beállításügyileg, akkor érdemes nézni majd katalizátort is. De menjünk sorban
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Megtehetem, csak most van egy 2500km-es utam, es nem tudom, hogy el merjek indulni Sajnos csak ezutanra kaptam idopontot.
(Az olajat azert feltoltom elotte maxig, mert ilyenkor a szutyokkoncentracio is nagyobb benne).
[ Szerkesztve ]
Eleg neki ha nem terheled nagyon es ki fogja birni - szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
c00per
tag
Kellemes reggelt
Nekem tegnap meg ma egy ujabb erdekesseg jott elo a 2.5 v6 ake gepemen.Hidegen miutan egy kicsit meg magasabb az alapjarat es nem kezd el melegedni a viz olyan 60fok fole erdekesen ugral a motor olyan mint ha kihagyogatna es igy jobbra-balra neha bemozdul es a valto is mozog.VCDS-el nezve befecskendezes mennyisege kozepertek.Bemelegszik ez a problema eltunik,de jon egy masik hiba:neha ha benyomom a kuplungot 900 es 1000 kozott ugral az alapjarat.Valahol falsot szivna?Motorhomerseklet jeladot csereltem,de nem valtozott,nem reg volt legtomegmero is takaritva es az is jo ertekeket produkal a gep szerint.Lassan mar minden hibat megtapasztalok ami letezik ezen az auto
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
Ki kellett vinni a szervizbe a céges autót, kérdeztem a szakit, hogy mi a véleménye 1.4TSI-ről.
Nem ajánlotta, zsákutca a láncos tsi, cserétek vezérlést 60k km-nél is, napokban az egyik ügyfélnél átugrott a vezérlés. Persze sok múlik az ügyfélen is.
Szívócsatorna és szeleptisztítás TSI-nél milyen intervallumonként kell?
Van rá hibakód?
kk831228
addikt
Szerintem az újabbakkal nincs annyi probléma...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
Amikor elkezd égéskimaradásra panaszkodni (EPC lámpa), akkor nagyon célszerű.
Mágus2
Közösségépítő
Ez bármi is lehet, adagoló, kopott vezérműtengelyek, vagy valami elektronyos gubanc.
Acheron
őstag
Ha már T(F)SI: megakadt a szemem ezen a kicsikén Mennyire lehet felülni a szopórollerre egy ilyennel? Ötből megállhatna átírással, általános rendberakással, szívósor tisztítással - igaz, az alacsonyabb árnak mindig oka van.
#89874944
törölt tag
Hogy lehet kitekerni egy ilyen csavart? Valaha belső XZN volt... kívülről teljesen kerek, nem lehet ráfogni. A csavar nincs teljesen bent, viszont a rohadt audis menetrögzítő úgy fogja hogy nem lehet elfordítani egy milimétert se. Próbáltuk megreszelni hatlapfejűre, de nagyon kemény anyagból van, a hidegvágó se vitte, meg a gyémánt tűreszelő se. Dugókulcsot rávertünk puha fajtából, de mivel teljesen kerek, elforog. A keményebb dugófejet rá se lehet verni, olyan kemény a csavar. Bármi ötlet? Azon kívül hogy felgyújtom..
MunezXBK
nagyúr
Co-val pöttyints oda egy villáskulcsot.
Próbáltad mán a mezítlábas módszert , és megütötted úgy hogy majd kiszakadt?
Honnan tudod h van rajta menetrögzítő? Már kivetted?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#89874944
törölt tag
Co-val nem meri a mester mert fröcsköl és kiégetné a kárpitot aszondta.
bitpork: vertünk rá olyanokat...lehet már a menet se jó. Másik oldalt is ilyen volt vastagon takonnyal. Meg az újat már megvettem az is taknyos.
havri1
félisten
Valóban fröcsköl, de nem megoldhatatlan. Én ilyen helyeken ha hegeszteni kellett, vizes törölközöt tekertem köré mindenhova, elzárva a cunder' útját. Ha ívet fog egyből, nem dzsuvás a felület, nem fog annyira varacskolni. Akkor gáz, ha sok a szennyeződés a felületen, és nem kap normális ívet. Viszont hegesztésnél az elektromos körre figyelni, ha lehet, az akkumulátort szakítsátok meg, mert ha az ív a kábelkötegen megy (test), annyi, illetve az elektromos berendezéseknek sem tesz jót.
Itt a csavarfejre csak 2 pötty kellene, bár ha nagyon be van állva, lehet letépi a fejet.
[ Szerkesztve ]
havri
#89874944
törölt tag
na ettől meg én félek....akkor inkább levágom flexel az egészet a ge*ibe azt nem lesz csavar.
havri1
félisten
Hozzáférsz? Nagyon a sarokba van. De azzal is vigyázz, szikra beleég mindenhova. Szőnyeg, üveg, műanyag..
Ez mi amúgy? Csomagtérbe valaminek a rögzítője? Akksi van még ott mellette?
[ Szerkesztve ]
havri
A Q7/Touareg/Chayenne sajátja hogy a vezetőülés alatt van az akkumulátora. Geli azt próbálná megsasoslni de ez a csavar azt lehetetlenné teszi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
#89874944
törölt tag
igen az agyhalott gyökerek instant katapultot építettek az ülés alá... már kijátszottuk egyszer az akksit, jó játék volt.. gondoltam mostmár megoldom ezt a problémát...
láttam komolyabb epoxi fém ragasztókat. Ezek mennyit érnek? Raragasztanék egy dugófejet
[ Szerkesztve ]
Nem használtam még ilyen ragasztót. Én becsülettel bevallom, bezsíroztam az ülés két csavarját és megtéptem kézzel. Így kijön bármikor
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html