Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#148201) focvis válasza havri1 (#148200) üzenetére


focvis
veterán

Élettartam vezérlés van benne, nincs csereintervalluma.

Kultúremberekről szoktam autót venni, kulturált módon. Az zavar, hogy az eladó vélhetően tudta, hogy zörög a vezérlés, mégis elsummantotta egy nő előtt.
Én is adtam el szarakodó vezérlésű TSI-t, de fair áron. Az csak reggel zörgött 1x. Nekem volt kellemetlen, hogy egyszerre többen akarták megvenni.

(#148202) havri1 válasza focvis (#148201) üzenetére


havri1
félisten

Élettartam, igen, mint a Tiptronikban, sose kell olajat cserélni, de mégis 60e-ként ajánlott. Hát úgy látszik 80e körüli az élettartama :)
Teljesen megértem amit írsz, de én sose elméleti oldalról közelítem meg az autóvásárlást. Van rá x pénzem, abba bele kell férnie mindennek. Vezérlés, olajcsere, fékek, minden. Nyilván ha valami zsír, annak csak örülök, nem kell hozzányúlni. De én mindig vezérléscserével kezdtem, minden autómnál, sose bíztam senkiben e téren.
Márkaszerviz nekem túlárazott. Van pár ismerősöm, és sajnos azt kell mondjam, tudom, mi megy bent. Tisztelet a kivételnek természetesen.
De amikor az a protokoll, hogy long life olaj, 30e km!!!, akkor mindenki tudja, nem azért találták ezt ki, mert olyan jó a motornak, hanem a környezetkímélés, zöldek, blabla.
Egyszerűen nem opció a célközönségnek az autó hosszú távú élettartama. Ideális esetben 3-4 év alatt beletol a Günter 150-200e km, és eladja. Esetleg 1 vezérlés, 2 fék, és csókolom. Közben a kötelező szerviz, fékolaj stb.
Én inkább 1 évente vagy 10e km cserélek olajat. Ha csak 8-t mentem vele, akkor is. Ősszel üzemanyagszűrő, stb, nekem többet ér a nyugalom, mint az a pár e ft.

[ Szerkesztve ]

havri

(#148203) Mágus2 válasza OCTAMD (#148198) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

254000kmrel még a gyári vezérléssel...

Ès Te erre büszke vagy? Olyan hangja van a motornak, mint egy traktornak. Jó sokat spóroltál, 50€ is megvan... Tőled sem vennék autót.

[ Szerkesztve ]

(#148204) 8th válasza OCTAMD (#148198) üzenetére


8th
addikt

Olajat azért cseréltél vagy még az is a gyári? ;]

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#148205) viperabácsi


viperabácsi
addikt

Üdv mindenkinek! Hugom autóvásárlás elött áll ismét.
Erről tudtok véleményt mondani?
A lehetséges hibák érdekelnének , meg , hogy mire kell odafigyelni . Motor jó választás lehet ?

[ Szerkesztve ]

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#148206) diablo1984 válasza Mágus2 (#148203) üzenetére


diablo1984
veterán

Ez még nem a láncos vezérlésű motor? :F

(#148207) Mágus2 válasza diablo1984 (#148206) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az, 90k után csörög és esztergálja a fedelet, mert nincs benne feszítő. Szerinted 240k után milyen hangja lehet?

(#148208) diablo1984 válasza Mágus2 (#148207) üzenetére


diablo1984
veterán

Nincs kőbe vésve, hogy 90 ezer után csörög, de amikor hangja van, az cserés! Nekünk volt anno egy favoritunk, az is már láncos motorral volt szerelve, tizenévig megvolt, igaz az alatt 50 ezer ha belement, de nem csörgött az sem!

(#148209) Mágus2 válasza diablo1984 (#148208) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs... 90-120 között megszólal, csak az eredeti megy el annyit, az utángyártott már 10k km után kerepel alapjáraton. ;) Két favorit, két felicia, három fábia van a családban. Van miből tapasztalatot meríteni. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#148210) diablo1984 válasza Mágus2 (#148209) üzenetére


diablo1984
veterán

:C

(#148211) Mágus2 válasza .VEGA. (#148149) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha tudod, hogy mit csinálsz, akkor nyugodtan nyúlj bele a komfortvezérlő szoftverébe, de van ennek biztonságosabb módja is. ;) www.motordiag.cz innen letölthető aplikáció megoldja helyetted a programozást.

[ Szerkesztve ]

(#148212) viperabácsi


viperabácsi
addikt

Mágus2 : miket lehet tudni 1.6 FSI motorokról ?

Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !

(#148213) Mágus2 válasza viperabácsi (#148212) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Amit a tsi-ről. Koxolódik, nyúlik a lánc, rossz a feszítője. Fsi-közvetlen befecskedezéses szívó, de a tsi-nél sem a turbóval van gond. Kb. 10x leírtam már, de mindig megkérdi valaki. :U

[ Szerkesztve ]

(#148214) K Norbi


K Norbi
addikt

(#148215) OCTAMD válasza 8th (#148204) üzenetére


OCTAMD
őstag

Elég jól ismerem a technikát

Volt nekem 120 130 135 rapid forman felicia octavia fabia ezzel az ohv motorral

Eléggé strapabiró szerkezet,annyi hogy az octaviában és a fabiában van már hidrotőke is

Mondjuk az octaviából kidobáltam 370000kmnél és tettem bele sima tőkéket(felicia vagy régebbi),így szelepállítós lett

Olajat néha nem árt cserélni,de nem hal meg ha 30000et mész el egy szintetikus olajjal

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#148216) Mágus2 válasza OCTAMD (#148215) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Tolnál egy videót a fabia alapjáratáròl nyitott géptetővel? Kíváncsi vagyok az állapotára.

Geli.: Attól függ, mennyire nyúlott, egy idő után dob hibát.

[ Szerkesztve ]

(#148217) #89874944 válasza Mágus2 (#148213) üzenetére


#89874944
törölt tag

ha megnyúlt a lánc arra dob hibát? :U Mintha vhol ezt olvastam volna.

(#148218) bitpork válasza Reggie0 (#148192) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azert ezzel az ervelessel inkabb ne akarj megnyerni egy pert mert meglepetes erhet ;)

Focvis: mea culpa, nem emlekszem h regebben tole olvastam volna hangot - bar meg mindig maradnak nekem kerdojelek. :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148219) bitpork válasza OCTAMD (#148198) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

LOL
Nekem a fabia 1.4mpi hngerfejes lett a szalnbol kihozas utan kevesebb mint 20k km rel. Hogy mik nincsenek?!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148220) OCTAMD válasza Mágus2 (#148216) üzenetére


OCTAMD
őstag

Majd lehet persze,visszatérhetünk rá

Vezérműláncra nem hiszem,hogy dobna hibakódot

Ugye a 012es csoportban tudod csekkolni

Nekem az immo szokott hibakódot dobni 17978

Az octaviát amikor megvettem használtan,akkor rossz jelölésű volt a kis lánckerék ,így egy foggal odébb volt a vezérlés.

A 012es csoportban mutatta,hogy valami nem oké,de hibakódot akkor sem adott

Most majd lesz olajcsere és gyertya csere is

Gyertya NGK BKUR5ET-10 van benne és már több mint 140000kmel ezelőtt került bele :)

Amúgy ezek a fabia motorok új korukban se mentek annyira egyenletesen

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#148221) OCTAMD válasza OCTAMD (#148220) üzenetére


OCTAMD
őstag

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#148222) Mágus2 válasza OCTAMD (#148220) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nézd meg kinek és mire válaszoltam. 1.6 fsi volt kérdezve, és dob kódot!!!

(#148223) Mágus2 válasza OCTAMD (#148221) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mpi mire dobjon kódot? Nincs benne vezérműtengely fordulat jeladó. Főtengely-vezérműtengely szinkronizációt csak olyan motorvezérlő tud, ahol két fordulat jel van szinkronban, ahhoz tartozik megengedett eltérés, azon felül hibát jelez.

[ Szerkesztve ]

(#148224) OCTAMD válasza Mágus2 (#148223) üzenetére


OCTAMD
őstag

Ja van egy vezérműtengely jeladó meg egy felső holtpont jeladó benne

Ott van az olajszűrő mellett,felett

Más:

Mennyire ismered ezt a motort diagnosztikai oldalról?

Ír a doksi egy basic settings 070et az EVAP szelepre

Na ezt én nem tudom elvégezni

AME EU2 van nekem

nem írja a doksi,hogy csak a kétszondásokhoz lenne (EU4 D4)

Lehet csak azoknál lehetne?

[ Szerkesztve ]

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#148225) Mágus2 válasza OCTAMD (#148224) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az csak a 16 szelepes vw motorhoz van.

(#148226) focvis válasza bitpork (#148218) üzenetére


focvis
veterán

No problem. :R
12.25-én írta, hogy zörög.
De nehéz a nőket kiismerni, mert most már nem tudom, hogy mikor vette. :D
Ha 10 napja, akkor gáz és megvezették az én olvasatomban. A pofámat sutba teszem a továbbiakban a téma jogi vetületét illetően.

(#148227) diablo1984 válasza focvis (#148226) üzenetére


diablo1984
veterán

Ne tévesszen meg az avatarja, cseppet sem biztos, hogy a fórumtag nő!

[ Szerkesztve ]

(#148228) OCTAMD válasza Mágus2 (#148225) üzenetére


OCTAMD
őstag

Az érdekes mert az 1.0mpi 1.4mpi doksiban van benne

:)

Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit

(#148229) Mágus2 válasza OCTAMD (#148228) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az lehet, de nem támogatják. VIS ezt a funkciót csak az 1.4 16 szelepes vw motorhoz írja, ott is csak a readiness kód újragenerálásához kell, több percig tart a művelet, teljesen üzemmeleg motornál.

[ Szerkesztve ]

(#148230) tomcsi23 válasza diablo1984 (#148227) üzenetére


tomcsi23
veterán

Igaz, ilyet a nők nem csinálnának. ;]
egy majom kopasz bmw-s is lehagytam a váci parton 318i :)

Arról nem beszélve, hogy focvisra nézve sem lenne jó, hogy a nők bezzeg 100-ast tankolnak a tesibe. :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#148231) intelMMX


intelMMX
senior tag

Ma visszaraktam mindent a kocsiba. Mondtak még egy ötletet, hogy nézzem meg a tetőablak vízelvezetőjét. Az pont az A oszlopban fut végig.

(#148232) MunezXBK válasza intelMMX (#148231) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az a B oszlopnál szokott lefolyni.

Illetve a tetőablak sarkaiban.

[ Szerkesztve ]

(#148233) #89874944 válasza Mágus2 (#148216) üzenetére


#89874944
törölt tag

és ez vajon még időben lesz, vagy csak miután szétverte a szelepeket? :DDD egyelőre semmi hangja, mestert is megkérdeztem, szerinte sincs.

(#148234) Ruelle13 válasza Ruelle13 (#148113) üzenetére


Ruelle13
újonc

Végre sikerült egy hibakódot kiimádkozni a kocsiból, a P0106-os hibakódot dobta be.

(#148235) Ciccuka válasza Ruelle13 (#148234) üzenetére


Ciccuka
veterán

P0106

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#148236) havri1 válasza #89874944 (#148233) üzenetére


havri1
félisten

Neked milyen motor van?

havri

(#148237) Ruelle13 válasza Ciccuka (#148235) üzenetére


Ruelle13
újonc

Van egy olyan rész hogy "Földelési probléma a korrózió miatt, ami szakaszos jelzési problémát okoz". Ez a földelés hol található? Mert nekem nem állandó a probléma hanem bedobálja random.

[ Szerkesztve ]

(#148238) Mágus2 válasza Ruelle13 (#148237) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Cserélték ezt a szenzort? Gyári ment bele? Kábelek voltak mérve az ecu csatlakozója és a szenzor csatlakozója között?

Ezeken ha végigmentek volna, már jó lenne az autó.

[ Szerkesztve ]

(#148239) Ciccuka válasza Ruelle13 (#148237) üzenetére


Ciccuka
veterán

P0106

Szerintem az érintkezőket tisztítsd le elsősorba (alkohollal).

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#148240) Ruelle13 válasza Mágus2 (#148238) üzenetére


Ruelle13
újonc

Szenzor cserélve lett egy új VDO MAP-szenzorra, a kábelek viszont nem lettek kimérve.

(#148241) Mágus2 válasza Ruelle13 (#148240) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ott lesz a hiba. ;) Nem kap áramot vagy testet a légnyomás érzékelő. Ez a szenzor kettő az egyben. Egyik szenzor a légnyomást méri, a másik a szívócső nyomást. Neked a légnyomás szenzorra panaszkodik.

[ Szerkesztve ]

(#148242) Ruelle13 válasza Mágus2 (#148241) üzenetére


Ruelle13
újonc

És a testet azt honnan kapja? Mert a fórumtárs által linkelt oldal is felhozza lehetséges okozónak a testkábel korrodálását.

(#148243) Mágus2 válasza Ruelle13 (#148242) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Azt is a vezérlótől, mert műanyag a szívósor. Lehet maga a motorvezérlő testelése rossz, de akkor más szenzorokra is panaszkodna.

(#148244) Reggie0 válasza Cirmos (#148195) üzenetére


Reggie0
félisten

Hat te tudod, hogy neked mennyire faj ez a penz es azert mennyi torturat vagy hajlando felvallalni. En csak azt irtam le, hogy szamit-e az, hogy az elado tud-e rola.

Videot varom, enyem is most kezdi, de meg eleg nehez elcsipni/reprodukalni. Viszont en mar elore eszrevettem, hogy megvaltozott a hangja, minthogy a kattogast elkedte, igy a szerelom mar tud rola, hogy menni fogok nemsokara :)

(#148200) havri1: Nem az a kerdes, hogy milyen allapotra van penze, hanem az, hogy ha azt mondta az elado, hogy nem tud vezerleshibarol, tehat tudomasaval vezerleshiba nelkuli autot elad X fabatkaert, akkor nyilvanvaloan ugyan az az auto X fabatka-az uj vezerles ara koruli erteken kell legyen. Ha nem tudott rola, az se gond, csak nem olyan autot adott el mint amilyet gondolt, tehat a kulonbseget korrigalni kell.

(#148218) bitpork: PTK alapok, sajnalom, de igy van. Javaslom a rejtett hibanak olvassal utana. De kezdheted itt is: [link]

[ Szerkesztve ]

(#148245) bitpork válasza Ruelle13 (#148234) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem kezdj el vákuumot nézni, repedt csövet keresni.

MOD

(#148241) Mágus2 : a beeső pedál nem ómen?

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148246) Ruelle13 válasza Mágus2 (#148243) üzenetére


Ruelle13
újonc

Értem. Erre a kábel kimérésre keresek valami embert, ez már meghaladja a képességeimet. Bár ahogy a tények mutatják a mai szerelők se nagyon értenek az autószereléshez :D A vákumra azért nem gondolok mert akkor szerintem az alapjárat ingadozással is járna az meg stabil.

[ Szerkesztve ]

(#148247) Mágus2 válasza bitpork (#148245) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Vészmódba kapcsol, halott lesz a pedál. Az ember mindig a nyomatékon támasztja a lábát érzetre, ha megszűnik húzni az autó, az a reakció, hogy megpadlózzák.

(#148248) bitpork válasza Mágus2 (#148247) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Soha nem hallottam még a pedálbeesést mint szinonimát a gázpedál reakció romlására :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#148249) Mágus2 válasza bitpork (#148248) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Én már sokszor hallottam.

(#148250) Ruelle13 válasza bitpork (#148248) üzenetére


Ruelle13
újonc

Beesés alatt azt értettem igen, hogy halott lesz a pedál. Egy elektromos pedálról beszélünk szóval nem veszít ellenállásából semmit, egyszerűen csak nem reagál semmire. (okozott pár kellemetlen percet már) Amúgy a napokban egyszerűen csak felvillan a két jel és el tudok vele mászkálni, semmi hozanatja nincs.

Erre a vákum dologra visszatérve, megkerestem egy másik felhasználót akinek hasonló problémája volt, ő azt írta a folytószelep tömítés cseréje oldotta meg a problémát, idézem "kisebb volt a vákuum mint amire az ECU számított így a MAP jelét hamisnak gondolta". Folytó szelepet én is takarítottam de tömítést nem cseréltem, akkor nem találtam hozzá. Lehet ez is gond?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.