Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Élettartam vezérlés van benne, nincs csereintervalluma.
Kultúremberekről szoktam autót venni, kulturált módon. Az zavar, hogy az eladó vélhetően tudta, hogy zörög a vezérlés, mégis elsummantotta egy nő előtt.
Én is adtam el szarakodó vezérlésű TSI-t, de fair áron. Az csak reggel zörgött 1x. Nekem volt kellemetlen, hogy egyszerre többen akarták megvenni.
havri1
félisten
Élettartam, igen, mint a Tiptronikban, sose kell olajat cserélni, de mégis 60e-ként ajánlott. Hát úgy látszik 80e körüli az élettartama
Teljesen megértem amit írsz, de én sose elméleti oldalról közelítem meg az autóvásárlást. Van rá x pénzem, abba bele kell férnie mindennek. Vezérlés, olajcsere, fékek, minden. Nyilván ha valami zsír, annak csak örülök, nem kell hozzányúlni. De én mindig vezérléscserével kezdtem, minden autómnál, sose bíztam senkiben e téren.
Márkaszerviz nekem túlárazott. Van pár ismerősöm, és sajnos azt kell mondjam, tudom, mi megy bent. Tisztelet a kivételnek természetesen.
De amikor az a protokoll, hogy long life olaj, 30e km!!!, akkor mindenki tudja, nem azért találták ezt ki, mert olyan jó a motornak, hanem a környezetkímélés, zöldek, blabla.
Egyszerűen nem opció a célközönségnek az autó hosszú távú élettartama. Ideális esetben 3-4 év alatt beletol a Günter 150-200e km, és eladja. Esetleg 1 vezérlés, 2 fék, és csókolom. Közben a kötelező szerviz, fékolaj stb.
Én inkább 1 évente vagy 10e km cserélek olajat. Ha csak 8-t mentem vele, akkor is. Ősszel üzemanyagszűrő, stb, nekem többet ér a nyugalom, mint az a pár e ft.
[ Szerkesztve ]
havri
Mágus2
Közösségépítő
254000kmrel még a gyári vezérléssel...
Ès Te erre büszke vagy? Olyan hangja van a motornak, mint egy traktornak. Jó sokat spóroltál, 50€ is megvan... Tőled sem vennék autót.
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Olajat azért cseréltél vagy még az is a gyári?
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
viperabácsi
addikt
Üdv mindenkinek! Hugom autóvásárlás elött áll ismét.
Erről tudtok véleményt mondani?
A lehetséges hibák érdekelnének , meg , hogy mire kell odafigyelni . Motor jó választás lehet ?
[ Szerkesztve ]
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
diablo1984
veterán
Ez még nem a láncos vezérlésű motor?
Mágus2
Közösségépítő
Az, 90k után csörög és esztergálja a fedelet, mert nincs benne feszítő. Szerinted 240k után milyen hangja lehet?
diablo1984
veterán
Nincs kőbe vésve, hogy 90 ezer után csörög, de amikor hangja van, az cserés! Nekünk volt anno egy favoritunk, az is már láncos motorral volt szerelve, tizenévig megvolt, igaz az alatt 50 ezer ha belement, de nem csörgött az sem!
Mágus2
Közösségépítő
Nincs... 90-120 között megszólal, csak az eredeti megy el annyit, az utángyártott már 10k km után kerepel alapjáraton. Két favorit, két felicia, három fábia van a családban. Van miből tapasztalatot meríteni.
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Mágus2
Közösségépítő
Ha tudod, hogy mit csinálsz, akkor nyugodtan nyúlj bele a komfortvezérlő szoftverébe, de van ennek biztonságosabb módja is. www.motordiag.cz innen letölthető aplikáció megoldja helyetted a programozást.
[ Szerkesztve ]
viperabácsi
addikt
Mágus2 : miket lehet tudni 1.6 FSI motorokról ?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
Mágus2
Közösségépítő
Amit a tsi-ről. Koxolódik, nyúlik a lánc, rossz a feszítője. Fsi-közvetlen befecskedezéses szívó, de a tsi-nél sem a turbóval van gond. Kb. 10x leírtam már, de mindig megkérdi valaki.
[ Szerkesztve ]
OCTAMD
őstag
Elég jól ismerem a technikát
Volt nekem 120 130 135 rapid forman felicia octavia fabia ezzel az ohv motorral
Eléggé strapabiró szerkezet,annyi hogy az octaviában és a fabiában van már hidrotőke is
Mondjuk az octaviából kidobáltam 370000kmnél és tettem bele sima tőkéket(felicia vagy régebbi),így szelepállítós lett
Olajat néha nem árt cserélni,de nem hal meg ha 30000et mész el egy szintetikus olajjal
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
Mágus2
Közösségépítő
Tolnál egy videót a fabia alapjáratáròl nyitott géptetővel? Kíváncsi vagyok az állapotára.
Geli.: Attól függ, mennyire nyúlott, egy idő után dob hibát.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
ha megnyúlt a lánc arra dob hibát? Mintha vhol ezt olvastam volna.
Azert ezzel az ervelessel inkabb ne akarj megnyerni egy pert mert meglepetes erhet
Focvis: mea culpa, nem emlekszem h regebben tole olvastam volna hangot - bar meg mindig maradnak nekem kerdojelek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
LOL
Nekem a fabia 1.4mpi hngerfejes lett a szalnbol kihozas utan kevesebb mint 20k km rel. Hogy mik nincsenek?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
OCTAMD
őstag
Majd lehet persze,visszatérhetünk rá
Vezérműláncra nem hiszem,hogy dobna hibakódot
Ugye a 012es csoportban tudod csekkolni
Nekem az immo szokott hibakódot dobni 17978
Az octaviát amikor megvettem használtan,akkor rossz jelölésű volt a kis lánckerék ,így egy foggal odébb volt a vezérlés.
A 012es csoportban mutatta,hogy valami nem oké,de hibakódot akkor sem adott
Most majd lesz olajcsere és gyertya csere is
Gyertya NGK BKUR5ET-10 van benne és már több mint 140000kmel ezelőtt került bele
Amúgy ezek a fabia motorok új korukban se mentek annyira egyenletesen
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
OCTAMD
őstag
Mágus2
Közösségépítő
Nézd meg kinek és mire válaszoltam. 1.6 fsi volt kérdezve, és dob kódot!!!
Mágus2
Közösségépítő
Mpi mire dobjon kódot? Nincs benne vezérműtengely fordulat jeladó. Főtengely-vezérműtengely szinkronizációt csak olyan motorvezérlő tud, ahol két fordulat jel van szinkronban, ahhoz tartozik megengedett eltérés, azon felül hibát jelez.
[ Szerkesztve ]
OCTAMD
őstag
Ja van egy vezérműtengely jeladó meg egy felső holtpont jeladó benne
Ott van az olajszűrő mellett,felett
Más:
Mennyire ismered ezt a motort diagnosztikai oldalról?
Ír a doksi egy basic settings 070et az EVAP szelepre
Na ezt én nem tudom elvégezni
AME EU2 van nekem
nem írja a doksi,hogy csak a kétszondásokhoz lenne (EU4 D4)
Lehet csak azoknál lehetne?
[ Szerkesztve ]
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
Mágus2
Közösségépítő
Az csak a 16 szelepes vw motorhoz van.
No problem.
12.25-én írta, hogy zörög.
De nehéz a nőket kiismerni, mert most már nem tudom, hogy mikor vette.
Ha 10 napja, akkor gáz és megvezették az én olvasatomban. A pofámat sutba teszem a továbbiakban a téma jogi vetületét illetően.
diablo1984
veterán
Ne tévesszen meg az avatarja, cseppet sem biztos, hogy a fórumtag nő!
[ Szerkesztve ]
OCTAMD
őstag
Az érdekes mert az 1.0mpi 1.4mpi doksiban van benne
Yukyung Viliv S5 3G 32SSD Win7 Home Premium 32bit ,Toshiba Libretto W100-106 62GB SSD Win7 Home Premium 32bit
Mágus2
Közösségépítő
Az lehet, de nem támogatják. VIS ezt a funkciót csak az 1.4 16 szelepes vw motorhoz írja, ott is csak a readiness kód újragenerálásához kell, több percig tart a művelet, teljesen üzemmeleg motornál.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Igaz, ilyet a nők nem csinálnának.
egy majom kopasz bmw-s is lehagytam a váci parton 318i
Arról nem beszélve, hogy focvisra nézve sem lenne jó, hogy a nők bezzeg 100-ast tankolnak a tesibe.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
intelMMX
senior tag
Ma visszaraktam mindent a kocsiba. Mondtak még egy ötletet, hogy nézzem meg a tetőablak vízelvezetőjét. Az pont az A oszlopban fut végig.
MunezXBK
nagyúr
Az a B oszlopnál szokott lefolyni.
Illetve a tetőablak sarkaiban.
[ Szerkesztve ]
#89874944
törölt tag
és ez vajon még időben lesz, vagy csak miután szétverte a szelepeket? egyelőre semmi hangja, mestert is megkérdeztem, szerinte sincs.
Ruelle13
újonc
Végre sikerült egy hibakódot kiimádkozni a kocsiból, a P0106-os hibakódot dobta be.
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
havri1
félisten
Neked milyen motor van?
havri
Ruelle13
újonc
Van egy olyan rész hogy "Földelési probléma a korrózió miatt, ami szakaszos jelzési problémát okoz". Ez a földelés hol található? Mert nekem nem állandó a probléma hanem bedobálja random.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Cserélték ezt a szenzort? Gyári ment bele? Kábelek voltak mérve az ecu csatlakozója és a szenzor csatlakozója között?
Ezeken ha végigmentek volna, már jó lenne az autó.
[ Szerkesztve ]
Ciccuka
veterán
Szerintem az érintkezőket tisztítsd le elsősorba (alkohollal).
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Ruelle13
újonc
Szenzor cserélve lett egy új VDO MAP-szenzorra, a kábelek viszont nem lettek kimérve.
Mágus2
Közösségépítő
Ott lesz a hiba. Nem kap áramot vagy testet a légnyomás érzékelő. Ez a szenzor kettő az egyben. Egyik szenzor a légnyomást méri, a másik a szívócső nyomást. Neked a légnyomás szenzorra panaszkodik.
[ Szerkesztve ]
Ruelle13
újonc
És a testet azt honnan kapja? Mert a fórumtárs által linkelt oldal is felhozza lehetséges okozónak a testkábel korrodálását.
Mágus2
Közösségépítő
Azt is a vezérlótől, mert műanyag a szívósor. Lehet maga a motorvezérlő testelése rossz, de akkor más szenzorokra is panaszkodna.
Reggie0
félisten
Hat te tudod, hogy neked mennyire faj ez a penz es azert mennyi torturat vagy hajlando felvallalni. En csak azt irtam le, hogy szamit-e az, hogy az elado tud-e rola.
Videot varom, enyem is most kezdi, de meg eleg nehez elcsipni/reprodukalni. Viszont en mar elore eszrevettem, hogy megvaltozott a hangja, minthogy a kattogast elkedte, igy a szerelom mar tud rola, hogy menni fogok nemsokara
(#148200) havri1: Nem az a kerdes, hogy milyen allapotra van penze, hanem az, hogy ha azt mondta az elado, hogy nem tud vezerleshibarol, tehat tudomasaval vezerleshiba nelkuli autot elad X fabatkaert, akkor nyilvanvaloan ugyan az az auto X fabatka-az uj vezerles ara koruli erteken kell legyen. Ha nem tudott rola, az se gond, csak nem olyan autot adott el mint amilyet gondolt, tehat a kulonbseget korrigalni kell.
(#148218) bitpork: PTK alapok, sajnalom, de igy van. Javaslom a rejtett hibanak olvassal utana. De kezdheted itt is: [link]
[ Szerkesztve ]
Szerintem kezdj el vákuumot nézni, repedt csövet keresni.
MOD
(#148241) Mágus2 : a beeső pedál nem ómen?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ruelle13
újonc
Értem. Erre a kábel kimérésre keresek valami embert, ez már meghaladja a képességeimet. Bár ahogy a tények mutatják a mai szerelők se nagyon értenek az autószereléshez A vákumra azért nem gondolok mert akkor szerintem az alapjárat ingadozással is járna az meg stabil.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Vészmódba kapcsol, halott lesz a pedál. Az ember mindig a nyomatékon támasztja a lábát érzetre, ha megszűnik húzni az autó, az a reakció, hogy megpadlózzák.
Soha nem hallottam még a pedálbeesést mint szinonimát a gázpedál reakció romlására
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Én már sokszor hallottam.
Ruelle13
újonc
Beesés alatt azt értettem igen, hogy halott lesz a pedál. Egy elektromos pedálról beszélünk szóval nem veszít ellenállásából semmit, egyszerűen csak nem reagál semmire. (okozott pár kellemetlen percet már) Amúgy a napokban egyszerűen csak felvillan a két jel és el tudok vele mászkálni, semmi hozanatja nincs.
Erre a vákum dologra visszatérve, megkerestem egy másik felhasználót akinek hasonló problémája volt, ő azt írta a folytószelep tömítés cseréje oldotta meg a problémát, idézem "kisebb volt a vákuum mint amire az ECU számított így a MAP jelét hamisnak gondolta". Folytó szelepet én is takarítottam de tömítést nem cseréltem, akkor nem találtam hozzá. Lehet ez is gond?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép, és jó! HP EliteBook 840 G5 Laptop 14" -70% i5-8350U 4Mag 16Gb 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- 9gen PC,, i5 9600K , 1660 Ti , 16GB 3000MHz , 512GBGB m.2 , 1TB HDD