Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
grizlisandor
addikt
Akkor nem néztem értelmes 1.6 Golf Plus-t.
Mágus2
Közösségépítő
Igen, ez EGR gond volt és neked is az lesz valószínűleg, ha nincs más tünet.
A motornak a pontos gyártási ideje kell, amit a vezérműszíj fedelén megtalálsz, percre pontosan.
Váltó olaj csak váltó kóddal, de azt amúgy is lusta vagyok keresni, szóval ne lustálkodj és szépen keresd ki magadnak.
[ Szerkesztve ]
Gyula84
veterán
Audi Q5 [link]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Winchester95
őstag
Sziasztok!
A mi nap otthoni projektbe kezdtem.
Mivel szereltem hétvégén, ezért le kellett venni a légzsákok miatt az akksisarut.
Rádió kód így elveszett, a rádióhoz nem kaptam.(Mindegy is, mert ki akartam cserélni).
Volt itthon egy CD aux-os Pioneer DEH2000MP rádióm, gyári kábelével.
Ahogy néztem ennek az autónak gyárilag ISO kábele van és nem kell hozzá semmi más. Így összekötöttem, majd beüzemeltem a pioneer-t.Ég és föld a különbség, nagyon jó stb...
Viszont van egy érdekes dolog. Beállítom az adót pl music fm, elmentem, kihúzom a kulcsot, lezárom a kocsit, majd megint be akarom indítani a rádiót, de kitörlődik a memóriája.
Szerintetek miért van ez?Hogyan lehetne ezt kiküszöbölni? Még soha nem volt ilyen.
Mint ha mindig levenném az akksi sarut.
Másik dolog: Hogy lehetne azt megoldani hogy a kulcs betétele nélkül is be tudjam kapcsolni a rádiót?
Köszi.
Mágus2
Közösségépítő
Az iso csatlakozóban cseréld fel a sárga és a piros szálat és vegyél egy fantomtápot az antennához is, mert szar lesz a vétel, még mielőtt kérdeznéd, hogy ez miért.
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
a sárga és piros vezeték felcserélése oldja meg azt, hogy a beállításokat ne felejtse el?
Van itthon, bár a kék vezetéket soha nem tudtam hova kell kötni.
Egyenlőre csak egy sima antenna átalakítót használtam, a vétel ugyan olyan mint a gyárival volt.
Köszi a választ.
Teszla_
senior tag
Tegnap megnéztük [ezt az A4-et is]. Attól függetlenül, hogy pár helyen lepergett a lakk, kicsit elálltak a lökhárítók, belül a kárpitok is elengedték magukat, nem tűnt romhalmaznak. Mentem vele egy kicsit, szervo nyöszörgött, ha kitekertem a kormányt, de vezettem már szarabbat is. Megbeszéltük, hogy ma átnézik a szerelők, ahová járunk. Hát, volt meglepetés
A teljesség igénye nélkül: két első lengéscsillapító, 4 gumiabroncs, első féltárcsa + betét, jobb külső féltengely gumiharang, motor és váltó szivárog, bal hátsó fékcső megtekeredve és hozzáér a kézifékbovdenhez, motortatró bak törött, első lengőkar szett, két rúdfej, két axiál, szelepfedéltömítés, hátsó főtengely szimering, szervoolaj szivárog. Kb ennyi volt a lényeg, az apróságokat már fel se írták. Azt mondták életveszélyes az autó, csoda, hogy nem szakadt még ki az első futómű. Az eladó meg erre azt mondta, hogy tavaly még semmi baja nem volt az autónak, akkor szervizelték és azóta 2000km-t ment vele
Sajnos ennyiért tényleg nem lesz bontószökevénynél jobb A4, így lehet az egyik szerelő off autója lesz megvéve, picit drágábban. De az tényleg nagyon rendben van, rengeteget költött rá, hogy gyári állapot közeli legyen, de végül vett egy dízel saxot és azt használja.
MunezXBK
nagyúr
Igen. Egyik direkt, másik kapcsolt áram. Memóriának kell a direkt.
freaghill
őstag
Meg se néztem volna ennyiért.
Mágus2
Közösségépítő
Felcserélted a pirosat a sárgával, vagy rossz lábra került a sárga. A gyári Iso csatlakozó bekötése más,mint az utángyártott rádióké. A rádiónén nézd meg hová kell a sárga és rakd át a megfelelő helyre a csatlakozóban.
[ Szerkesztve ]
Winchester95
őstag
Köszönöm, megyek nemsokára ki is próbálom.
Teszla_:
Olyan sokat nézegettem már ezeket az autókat, ránéztem a hirdetésre, el sem olvastam a szöveget és egyből ez jött le amit leírtál róla. ilyen olcsón lehetetlen jót kifogni szerintem.
Csaby25
senior tag
Ezek a motorkódok:
BKC / BXE / BLS
Melyiknek kellhet vagy nem csapágysor?
2 literes 1 bütyköstengelyes BMA motorkódról mit lehet tudni?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Magnum_
nagyúr
:-)
I humbly and respectfully decline™
Vincsaba
csendes tag
BKC jó, annál nem kell. BXE biztosan kell cserélni, a BLS-t nem tudom biztosan, azt majd megmondják a nagyobb szakik!
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
BMA egy rakás szar.
Doki16
addikt
Ilyenkor mindig az merül fel bennem, hogy vajon egy következő ütközésnél ugyanezek az alkatrészek miként viselkednének. Mert gondolom nem olyan tulajdonságaik vannak mintha nem hajoltak volna el.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
bmwsan
senior tag
Hali, sziasztok!
B6 BXE-nél mennyire szopó a vízhűtő cseréje?
Lökös lebontós a dolog vagy alulról fülülről kivarázsolható valahogy?
Előre is köszi!
Winchester95
őstag
Köszi mindenkinek, jó lett.
gabor85
őstag
Info, de csak kevés.
Ma este toljuk be, most lett idő... Mindegy.
A szóban forgó csavar nem lett kicserélve, mivel be van gyógyulva a hengerfejbe. Nem egy 2.0 PD volt nála vezérlés cserén, és ezzel a csavarral sose volt olyan gond, ebbe húgom nyolcszelepes PD-je is beleértendő, illetve egy kolléga is mesélte hogy ez gyakori, és nem szokták kiberhelni ilyen mocikból, mert birja a cucc... Nem tudom.
Mindegy, én biztosra megyek: meg tudod esetleg adni a méreteit és hogy 10.9 vagy 12.9-es legyen, és akkor én holnap legyártatom és elintézem az edzést, és majd kicseréltetem máskor.
Gyorsan ránéztünk a motorra, és a feszitő stabilan a helyén, meg a mellette még elérhető görgő vagy mi szintén, lent lehet baj.
Csaby25
senior tag
Itt van egy szép példány (Erdélyből):
Volkswagen Passat 4 999 EUR 2007 264 000 km Diesel Combi
Azt írják, hogy 30 nap garanciát vállalnak a motorra és a kilométerre.
Szerintetek?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Fboy
aktív tag
Köszi!
2009.12.10, akkor 03L131512AT lesz.
Váltó kódot hol találom?
Alvázszámot tudok mondani, ha az segít: WAUZZZ8P0AA109148
Szerintetek lehetséges, hogy egy A4 3.0 TDI multitronic váltós lenne? Hirdetés, szimplán csak nézegetek.
K Norbi
addikt
Váltókód szervizkönyv első oldal, vagy pótkerék melletti címkén. [link]
i-sti
senior tag
Ez itt van az Egyesülés negyedben ha jó látom, vagy az már Szent Anna lenne?
Az a tekerőgomb a tükröknek csak szerintem van elrohadva?
(#149922) focvis: Igen, az első kerekes az, a quattro jön S-Tronic-kal. [link]
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
Vincsaba
csendes tag
Ugyan A6 3.0TDi, de ez[link] is multitronic. Szóval simán lehetséges.
Látom. Szomorú :/
Ami quattro, az meg S-tronic = DSG. példa
Ezek eldobós cuccok egy 3.0 dízel mellett.
Istinek is köszi! Tiptronic nyista? De van.
[ Szerkesztve ]
Vincsaba
csendes tag
De van, csak 8 sebességesek, azt hiszem.
A 2. generációs (-2010) Touaregben is az van
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Úgy láttam szent-annai a cég.
Nekem is feltűnt a tekerőgomb
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
Mágus2
Közösségépítő
Nem tudom milyen keménységű, már írtam egyszer, cikkszám alapján cserélem, nincs rajta keménység.
Fboy
aktív tag
Köszönöm, így meglett: LUB, a hozzá való olaj pedig G052512A2/A6
[ Szerkesztve ]
gabor85
őstag
Én tévedtem, ez volt a ludas, kb 5 menetet fogott a csavar.
Honnan célszerű rendelni?
Mágus2
Közösségépítő
Tudtam, mert ha nem szakad a szíj, csak a feszítő hibája miatt tud meglazulni.
Mindegy honnan rendeled, ha egyezik a cikkszám, jó lesz.
apple87
senior tag
sziasztok
Mi a véleményetek erről az autóról megéri megvenni?
[link]
K Norbi
addikt
Nekem ha ingyen adnád se kéne, főleg ezzel az erőforrással.
apple87
senior tag
Most ez olyan dolog hogy kinek milyen teljesítmény kell.
De azt hallottam hogy a 3dik generációs tsi-kell már nincsen probléma.
[ Szerkesztve ]
kk831228
addikt
Inkább 1.4 téjesi, de nem a láncos...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
apple87
senior tag
Én szívó 1,4 benzineshez vagyok szokva 80le golf6
1,2 tsi be ültem nagyon megy ha szívóhoz viszonyítom
K Norbi
addikt
Akkor maradj az 1.2 nél
apple87
senior tag
Nyilván jobb az 1.4 de kb 5-800E drágább is :S
Magnum_
nagyúr
Nalam nincs semmi gond az 1.2tsi-vel.
De 0km ota itt van. Megfelelo hasznalattal es karbantartassal.
I humbly and respectfully decline™
Xenon, navi ritka opció kisebb motoros / magyar Golfban, emiatt (is) figyelemre méltó példány.
apple87
senior tag
Igy van, felszeretségben ott van, ezért is tetszett meg,és A 130e KM se sok, és 1év daswelt gari van rajta.
[ Szerkesztve ]
K Norbi
addikt
3 milláért már lehet autót is kapni [link]
apple87
senior tag
Szép szép, de kinek mi tetszik. Nekem jelenleg jobban adja a golf7 .
Városban használnám 10km távokra kb
[ Szerkesztve ]
A TSI-para túl van hypolva. Esetleg megfontolandó egy Jetta a nagyobb csomagtartó okán.
#149944) K Norbi: Itt az ideje, hogy cserélj!
[ Szerkesztve ]
apple87
senior tag
Jettával az a bajom hogy a belseje golf 6 ami nekem is van, újabbat szeretnék.
Mágus2
Közösségépítő
Városba szerintem jó választás, magam sem vennék erősebbet. Nem kell oda nagyob, vagy erősebb. 50-el ez is megy, sőt 130-al is ha pályára tévednél. Modern motor, keveset fogyaszt és ahhoz képest meg azért megy.
Ha élményautózára kell, arra persze kevéske, de nem mindenki lakik a hegyekben, hogy 3 perc alatt bármelyik irányba elérjen egy szerpentint, ahol soványka még a sokkal erősebb 1.8TSI is.
[ Szerkesztve ]
Vincsaba
csendes tag
Egy ülésfűtést azért rendelhettek volna bele újonnan.
szilchi
őstag
Jó estét.Továbbra is keresem a következő autót és a Skoda Octaviak mellett egy ilyen Audin is megakadt a szemem.Ezeknél a szintén TFSI motor mellett figyelni kellene valamire?Az ADAC szerint nagyon megbízható a B7-es széria,dehát ugye ADAC vélemény .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...